שימוש בסיטלנוקס ועוד שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בסיטלנוקס ועוד שאלות
    יב
    19/03/2009

    בערך 10 שנים אולי יותר, אני משתמשת ב-סטילנוקס מגיל 45 בערך , הפרעות השינה היו כה גדולות שפיתחתי חרדה מפני הליכה לישון. גם יתר פעילות של בלוטת התריס ופיברומיאלגיה, החמירו את המצב. לאחרונה עליתי מחצי כדור לכדור. בלוטת התריס טופךה ופיברומיאלגיה במצב יותר טוב משהיה בהתחלה (דרגה בינונית, נסבלת). עצם הכדור, מרגיע אותי מפני החרדה של ההתעוררות המוקדמת. ללא כדור בלילה אני אתקשה להרדם גם אני עייפה, ואם זה יקרה, אני אתעורר אחרי שעה או שעתיים ואז אכנס לחרדה. בלילה אני יכולה לשבת שעות ולעבוד עד השעות הקטנות , בין אם בדיקת בחינות (אני מורה) ובין אם עבודה במחשב (הכנת שיעור או מבחן) אבל בהרצאות אני נרדמת על המקום! יש לי יכולת ריכוז טובה בכל מצב חוץ מאשר בהרצאות וגם ב... נהיגה. עדין לא קרה לי שנרדמתי על ההגה, אבל אני תמיד על הסף. וזה לא משנה כמה ישנתי ואם זה ביום ובלילה, לדעתי תחושת הנמנום יותר נפוצה אצלי יותר ביום. בכל דבר אחר אני מתפקדת מצויין. בנהיגה זה לא קורה תמיד, אבל בהרצאות - תמיד. אבל אם אפסיק את הנהיגה (או אצא מן ההרצאה) אתעורר על המקום, ברגע שמאשיך - זה יחזור. ניתן לומר ששני הדברים הללו גורמים לי לתשוקת שינה גבוהה אפילו מן הסטילנוקס!! איך זה יכול להיות? מה אפשר לעשות.? מה הן הסכנות של הסטילנוקס? התחלתי לנהוג רק לפני 4 שנים ולשם כך קניתי לראשונה מכונית, היום קשה לי לוותר עליה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    22/03/2009

    את מתארת מצב מורכב למדי ולכן אני ממליצה לך בחום לפנות לייעוץ פרטני במכון שינה.
    ובינתיים - למען בטיחותך ובטיחות אחרים עלייך להימנע מנהיגה עד למציאת פתרון לבעייתך.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר שכטר -עמיר

    יב
    26/03/2009

    אודה לך אם תכתבי משהו על סטילנוקס. כמה זה ממכר, מה הן תופעות הלוואי? את מייעצת לי ללכת למכון שינה, והרי יש לי חרדת שינה! אני לא יכולה אפילו לדמיין שאבלה שם מחוברת לכל מיני אלקטרודות ובלי הסטילנוקס ידידי. עינויי לילה ללא שינה, הם קשים ועצם המחשבה על זה מעוררת בי חלחלה. אם אגיד שיש לי תחושת נמנום בזמן נהיגה - הם עלולים לדווח עלי! איך אני יכולה להפליל את עצמי? אני לא סיפרתי את הסוד הזה כמעט לאף אחד! אני אפילו לא אספר לרופאת המשפחה שלי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    26/03/2009

    לא כל פנייה למכון שינה פירושה ביצוע בדיקת שינה!! במקרה שלך נראה שאין צורך בבדיקת שינה אלא בשיחת אבחון והתאמת טיפול.
    אנחנו לא עוסקים בפלילים ולא "מפלילים" אף אחד וגם את לא מפלילה את עצמך....את רוצה לטפל בבעייה רפואית שמפריעה לך, עלולה לסכן אותך וגם אחרים (קרי - נהיגה במצב של עייפות וישנוניות).
    אני מציעה לך פעם נוספת לפנות לשיחה פרטנית עם רופא במכון שינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו