נדודי שינה - האם לקחת כדורי שינה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נדודי שינה - האם לקחת כדורי שינה?
    גבריאל
    20/04/2009

    אני בן 45 ובדרך כלל מרגיש בסדר. לפני מספר חודשים התחילו אצלי נדודי שינה שהעצימו בשבועות האחרונים. זה בא לידי ביטוי בהתעוררות מספר פעמים בלילה, יקיצה מוקדמת, שינה לא מרעננת ולפעמים גם מצב של לילות ללא שינה.
    ניסיתי לבדוק האם משהו מטריד אותי וגורם לנדודי השינה, אבל התשובה שלילית.
    שאלתי היא, מבלי להיכנס לעומק הדברים על ידי בדיקות במרפאות שינה וכו', האם כדורי שינה כדוגמת בונדורמיל מומלצים ויכולים לשפר את המצב ולגרום לשינה טובה ומרעננת?
    האם יש נזק או תופעות לוואי מלקיחת כדורי שינה כדוגמת בונדורמיל? חברים, שלא ממש מתחום הרפואה, טוענים שלא כדאי להתחיל עם כדורים כדי לא להתמכר. האם יש ממש בטענות האלה. האם אפשר לקחת מספר ימים כדורי שינה כדי לרענן את הגוף בשינה טובה ואח"כ להפסיק?
    אודה לתשובתך המהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    20/04/2009

    אין מניעה ליטול כדור שינה למשך מס' לילות, עד שבוע-10 ימים.

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו