בעית חוסר שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעית חוסר שינה
    שי
    01/05/2009

    שאלה לרופאות הנכבדות. אני בן 65. עברתי ניתוח רדיקאלי של כריתת ערמונית עקב סרטן לפני 9 שנים. ברקע סכרת מאוזנת בכדורים דיאטה ופעיןות גופנית מזה 15 שנים. מאז הניתוח הרדיקאלי סובל מחוסר שינה כרוני (הצורך לרוקן את שלפוחית השתן מחד, ושתיה מרובה מאד עקב הסכרת מאידך). לפני כשנה החריפו בעיות חוסר השינה באופן קיצוני. לקחתי לסרוגין, מלטונין, סטילנוקס, בונדורמין ונוקטורנו. אך כל הכדורים עזרו באופן חלקי בלבד. מכיר היטב את אופן ההשפעה ותופעות הלוואי של כל אחד מהכדורים הנ"ל. שקלתי ללכת למעבדת שינה, אך רופאת המשפחה שלי טענה, שחבל על זמני. לאחרונה כמעט שאינני נוטל כדורים, אך חש עייפות במשך כל היום. קראתי על תרופה חדשה בשם circardin אשר איננה בסל התרופות ומבוסת על שיחרור איטי של מלטונין. שאלתי, האם יש טעם לנסות לקחת את התרופה החדשה, או אולי יש לכם פתרון אחר, כי איכות החיים שהיא מאד נפגמת עקב חוסר השינה הכרוני. בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית חוסר שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    03/05/2009

    אתה מציין שנדודי השינה החלו לאחר הניתוח שעברת ומתאר גורמים בריאותיים שתורמים לאינסומניה. האם התייעצת עם אורולוג לגבי בעיית ההשתנה המרובה בלילה? או עם רופא סוכרת לגבי השתייה המרובה (למרות שאתה כןתב שהסוכרת מאוזנת!).
    האם נדודי השינה גם על רקע דאגות / חרדה / מצב רוח ירוד?
    אני מציעה שתבקש הפנייה לשיחת ייעוץ במכון שינה, כדי לנסות להבין טוב יותר את הרקע להפרעת השינה ולהתאים טיפול אופטימלי.


    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר שכטר- עמיר

    שי
    04/05/2009

    תודה על תשובתך. אצל האורולוג המנתח הייתי במעקב במשך 5 שנים. לדבריו, הצורך המוגבר במתן שתן היא תופעה נורמלית לאחר ניתוח רדיקראלי להסרת הערמונית. גם רופא הסכרת אמר כי הצורך בשתיה מרובה אצל סוכרתיים, לא רק שהיא נורמלית, אלא אפילו, מבורכת. ברור לי ששתיה מרובה גורמת גם להשתנה מרובה. שאלותי: א. האם יש טעם לנסות לקחת סירקרדין? ב. על איזו מרפאת שינה את ממליצה? שוב, תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    04/05/2009

    בקש מרופא המשפחה שלך מרשם לסירקדין ונסה את זה במשך שבוע-שבועיים. רק כך תדע, ומאחר שאין לתכשיר זה אינטראקציה עם תרופות אחרות או תופעות לוואי מטרידות אולי שווה לנסות.
    אם לא יהיה יעיל אתה מוזמן לייעוץ אצלנו.

    בהצלחה
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו