הפרעות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות שינה
    ריק
    10/05/2009

    היי,

    אני בן 20 ומזה כחודש מתקשה מאד בהרדמות בלילות.
    בתחילת התקופה הייתי עובר לילות שלמים בהם הייתי נרדם ב-5-6 בבוקר וישן למשך שעה או שעתיים בלי כל סיבה נראית לעין.
    היום אני אמנם נרדם מוקדם יותר לרוב, אך זה עדיין לוקח כשעתיים עד שאני מצליח להרדם.
    יש לציין כי אני לא שותה קפה בערב, לא אוכל שוקולד או ארוחות כבדות לפני השינה, ואני בהחלט עייף כשאני הולך לישון.
    הדבר מפריע לי מאד בתפקוד במשך היום, במיוחד בימים שמתחילים מוקדם, וגורם גם לבעיות פיזיות נוספות כגון כאבי ראש, חוסר תיאבון, בחילות וכו'.
    כרגע אני גם מאד מפחד מהשינה עצמה וממש נכנס לדכאונות כשהלילה יורד ואני יודע מה הולך לבוא בקרוב, ואני יודע שזה לא תורם כלל לשינה אך זה מין מעגל שאין לי מושג איך לשבור אותו.
    מה מומלץ לעשות? באיזה שלב צריך לפנות לייעוץ מקצועי? כי בעבר היו לי תקופות קצרות של נדודי שינה, כמו לכל אחד אני מניח, והן נעלמו מעצמן.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחנה מבדלת

    ד''ר מיכל לוסטיג
    10/05/2009

    לתאורך נעה בין נדודי שינה על רקע מתחים לבין הפרעה בשעון הביולוגי כך שגופך והשעון הפנימי של מעדיפים הרדמות בשעה מאוחרת ובהתאם לכך גם התעוררות שכזו.
    על מנת לאבחן בין השניים פנה להתייעצות אישית ויתכן בהמשך בדיקה המכונה בדיקה "אקטיגראפית"לאבחון סופי. אחריו תבאנה המלצות טיפוליות אני מניחה.

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו