שינה רק עם כדורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה רק עם כדורים
    אלה
    18/06/2009

    יש לי בעיה חמורה ממש ואני מרגישה בייאוש מוחלט בלי יכולת לצאת מזה
    אני בת 19
    כבר כמה שבועות שהיו לי בעיות שינה. זה התחיל מיקיצות מוקדמות בלי יכולת לחזור לישון למרות שהייתי עייפה ממש, פאום הייתי קמה. אחרי כמה זמן היה לי לילה שלם בלי שינה. באותו יום ניסיתי גם בבוקר ואחרי הצהריים לישון והייתי סחוטה אבל לא נרדמתי לרגע. באותו יום פסיכיאטר רשם לי נוקטורנו ולקחתי אותו ובאותו יום ישנתי 7 שעות. קמתי לא רעננה והבנתי ששינה של כדורי שינה היא לא טובה כי אין בה את שנת הrem. מאז עבר שבוע וחצי ברצף וכל לילה אני מנסה מחדש לישון טבעי ולא מצליחה. ניסיתי הכל, העיניים שלי נעצמות כבר באחת עשרה בלילה אבל אני לא נרדמת...כאילו משהו חוסם לי את השינה. חר כך אני מפסיקה לנסות ןאז מנסה שוב כשאני כבר ממש ממש עייפה וחייבת לישון ושוב לא מצליחה. זה ככה כבר שבוע וחצי. בסופו של דבר אני מתייאשת ולוקחת נוקטורנו ואז ישנה 5-6 שעות אבל ברור שזה לא פתרון כי גם השינה עצמה לא מרעננת וגם הכדורים עושים לי ממש רע- עושים לי הרגשה שאני מסוממת, לא מרוכזת, מסוחררת ממש. אבל אין לי ברירה כי אחרת לא אשן בכלל. אני לא מצליחה להרדם אפילו לדקה בלי הכדור. זה בוודאות לא מתח נפשי שגרם לאינסומניה, אין לי מושג ממה זה. בינתיים הרופא המטפל סירב להפנות אותי למעבדת שינה אבל גם אם אשכנע אותו להפנות אותי, אני הרי לא נרדמת בכלל אז מה יגלו שם? צריך לישון בשביל שיגלו מה הבעיה שלך, נכון?
    ניסיתי דברים טבעיים וגם כדורי הרגעה כמו אסיוול וזה לא עושה כלום, רק הנוקטורנו עוזר.
    מה אני עושה? אני מתה להרדם, אני עיפה בטירוף ואין סיבה שלא אשן בכלל אבל השינה לא מגיעה...
    ויש לי עוד שאלה האם נוקטורנו מבטל לגמרי את שנת הרע"מ?

    זה דחוף ממש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה רק עם כדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    20/06/2009

    מי אמר ש"שינה של כדורי שינה היא לא טובה כי אין בה את שנת הrem"????
    פני לייעוץ במכון.
    עלות פגישת ייעוץ עם רופא היא כ-110 ש"ח.
    אגב, לא בכל מקרה יש צורך בבדיקת שינה! לדוגמה, במקרה שלך.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי הרבה רגעים שאני כמעט נרדמת

    אלה
    20/06/2009

    וברגע האחרון זה נעלם, ואז שוב כמעט, ואז זה נעלם.זה תחושה של שניות ספורות. אתמול בלילה זה קרה 3 שעות ברציפות עד שלקחתי כדור. האם במקרה כזה אפשר לבדוק מה קורה במעבדת שינה? לבדוק מדוע אני כמעט נרדמת והמוח מתחיל להרדם אבל ברגע האחרון מתעורר?
    והאם זה שאני ישנה רק עם כדורים (כאמור, אפילו לא דקה אחת שינ ה טבעית כבר שבועיים) אומר שלא איבדתי לחלוטין את יכולת השינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו