שאלה לגבי בונדורמין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי בונדורמין
    ענבל
    21/07/2009

    אני בת 39 בחצי שנה האחרונה אני משתמשת בבונדורמין עקב קשיים בהרדמות
    (הקשיים בהרדמות באו בעקבות פרידה מחבר)
    והכדור בתוספת צמחי מרפא עזר לי וישנתי די טוב
    הגעתי אמנם לשני כדורים ללילה אך הצלחתי להוריד את הכמות
    לאחד וחצי וישנתי די טוב ככה במשל חודש (המטרה הייתה להיגמל מהכדורים כי הרגשתי כבר טוב)
    לפני שבועיים בערך שוב התחלתי לא לישון טוב
    (באותו זמן גילו לאמא שלי מחלה קשה)
    התחלתי להרדם רק בשמונה בבוקר עם שינה מקוטעת עד שתים עשרה בצהרים

    אני לוקחת בונדורמין באחת בלילה
    אך כנראה שזה כבר לא משפיע עלי
    כי אני נרדמת רק כאמור בשעות הבוקר

    השאלה היא האם להגביר את המינון
    של הבונדורמין ? (אני שוב פעם לוקחת 2)

    או לנסות להיגמל מתרופה זו ולהחליף אותה באחרת שכן תשפיע עלי ?

    ברצוני להדגיש כי הנדודי שינה הגיעו עקב משברים בחיים אבל אחר כך
    הדאגות הן כבר פחות מאותם ארועים שקרו לי ויותר יש לי עכשיו דאגה
    שלא אצליח להירדם ושכל הלילה אהיה ערה, זו הדאגה העיקרית שלי כרגע
    הפחד שלא אצליח להירדם

    אודה לכם אם תוכלו לענות לשאלותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי בונדורמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    23/07/2009

    לא להעלות את מינון הבונדורמין.
    פני לייעוץ פרטני במכון. כדאי לחשוב ביחד על טיפול שונה.
    ואגב, פנית פעם לייעוץ אצל פסיכולוג" פסיכיאטר? נראה שקיים רקע של חרדה להפרעת השינה שלך.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו