מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר שינהאני22/07/2009
שלום רב.
מזה כשבועיים אני לא מצליחה לישון טוב בלילות
אני נרדמת בשעה 1 או 2 ובשעה 4 אני מתעוררת ולא יכולה לחזור לישון.
יש לציין כי לפני שבועיים חגגתי יום הולדת 39 האם יש קשר לגיל, חוסר השינה?
האם כדאי לי לקחת כדורי שינה?
מה עושים במצב כזה?
יש לציין שאני עובדת עם ילדים ואני לא מרגישה עייפות במהלך היום
חוץ ממעט כאב ראש.
דרך אגב הבן שלי אמר לי שלפעמים אני נוחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ...מזה כשבועיים...
ד''ר מיכל לוסטיג22/07/2009בדרך כלל ציון חד של קשיי הרדמות קשור עם אירוע מעורר מתח שאו שעובר או שצריך להתייחס אל רמת המתח (האם גיל 39 הוא אירוע שכזה?)
ובכל מקרה קשיי הרדמות לרוב נובעים מרמת עוררות גבוהה. שימוש למספר ימים בכדור שינה אפשרי אך לא מעבר לכך. אם התסמינים נמשכים, אז כדאי לפנות להתייעצות.
לגבי נחירות-לא ציינת פרטים כמו משקל, מחזור סדיר או לא , כל אלה מהווים גורמי סיכון להפרעות נשימה בשינה שנחירות הנן חלק מהתמונה.
בברכה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל יתר
אני22/07/2009באמת את צודקת לא ציינתי משקל
אני שוקלת כיום(מזה כ-3 שבועות בדיאטה)75
הגובה שלי 156 (לפני כן הייתי שוקלת 84
אני עדיין צריכה לרדת לפחות עוד 20 קילו
אני עם התקן תוך רחמי(מירנה)כ-שנתיים בערך.
לפעמים יש לי וסת כ-3 ימים ולפעמים אין לי בכלל אני מרגישה בגלי חום נוראים
(סובלת מגיל 23).
האם כדאי לי ללכת לרופא משפחה?
או לרופא נשים?(מחר בבוקר יש לי תור האם לספר לו על התופעה?)
תודה לך על התשובה המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא משפחה
ד''ר מיכל לוסטיג23/07/2009הוא הכתובת הבאה על מנת לבקש הפניה למכון שינה...
כי בין היתר יש לשלול על פי תאורך ,גם הפרעות נשימה בשינה.
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

