הפרעות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות שינה
    אנונימית
    21/09/2009

    אני בת 45 סובלת מהפרעות שינה: קושי להרדם, יקיצות מרובות, השינה נגמרת ב 4 בבוקר, לעיתים לפנות בוקר ישנה כמה שעות רציפות. בדיקות דם תקינות. התחלתי בטיפול בסרנדה מ 50 מג' עלה ל 100 מג' ומאחר ולא חלה הטבה נוסף גם ג'ילקס 50 מג'. אינני חשה מתח ואינני סובלת מדכאון או חרדה. גם טיפול זה לא הואיל והתחלתי בנוסף לקחת כדור שינה נוקטורנו- יעיל חלקית, עדין מתעוררת אבל נרדמת מייד.

    מה עושים????????????.

    התפקוד שלי מאד לקוי עקב חוסר בשינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מדובר בתסמינים של גיל מעבר?

    ד''ר מיכל לוסטיג
    21/09/2009

    ובכל מקרה, ברור הוא שאת צריכה לעבור טיפול התנהגותי קוגנטיבי.
    זהו טיפול הבא להתמודד עם מצבים מעוררי חרדה ולא לברוח מהם, תוך כדי זיהוי טעויות חשיבה המביאות למחשבות ותחושות קטסטרופליות ומחמיר חרדה וכל זאת עם הקניית כלים להרפיה. טיפול התנהגותי קוגנטיבי זהו סוג של טיפול פסיכותראפי , תחום בזמן, אך חשיבותו הוא במילוי ,"שיעורי הבית" הניתנים מפגישה לפגישה גם אם הם קשים, גם אם מתישים וגם אם הם חושפים לחרדה.
    מקובל לחשוב שנדודי שינה גם אם תסמנים שכאלה לעיתים קרובות הנו וריאנט של חרדה. זוהי הדרך הפשוטה להסתכל על כך ובכל מקרה טיפול שכזה בהחלט יעיל ורצוי.

    שנה טובה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו