לא יודע מה קרה פתאום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודע מה קרה פתאום
    אורן
    02/10/2009

    לוקה בהפרעות חרדה ודיכאון תמידייים אבל אף פעם זה לא הפריע בשינה
    אולי אני חולה נפש בגלל מה שאני יגיד עכשיו אבל זה כך השעה אחת בלילה אני מנסה להירדם משעה 10 והתחלתי לחשוב על עניין השינה ולא נכנסתי לפניקה פתאום הרגשתי שאני נרדם וקמתי כי פחדתי והתחלתי לשאול את עצמי זה הירדמות אני ממש מרגיש את זה וזה מפחיד בדרך כלל אני לא מרגיש את זה ...אני נורא עייף וגם ככה עובד נורא קשה....כנראה הלילה הזה אוותר על השינה כי זה לא יוצא לי מהראש אך אני מפחד לגבי מחר כולי בחרדות ולא יודע מה לעשות מפחד שעוד פעם איך שאני יבוא להרדם וארגיש את הגוף שלי נרדם אתחיל לפחד
    יכול להיות שמחר זה יראה לךי שטותי?.......והאם שמעת על תופעה כזאת...והאם אני מחר יוכל להרדם בלי להרגיש כמו היום שממש הרגשתי ונכנס בי פחד והתעוררתי בבהלה .....ממש איך שאני בא להרדם אני אומר לעצמי עם פת מחשבה אחרונה לפני השינה תיכנס לתוך השינה אל תפחד ואז אני אין לי חוסר תחושה בכל הגוף ....זה נורא מפחיד אותי....שאלתי בגדול האם אני יוכל להרדם מבלי להרגיש?????????...תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודע מה קרה פתאום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע מה קרה פתאום

    אורן
    02/10/2009

    ניסתי גם עכשיו בבוקר אני לא יכול לישון אני כבר ימויים ללא שינה ואני עייף מאוד איך שאני בא להרדם אני מרגיש שאי מאבד את ההכרה וישר אני קופץ אני מפחד שיקרה לי משהו בריאותי עקב אי שינה ,אני נורא עייף אני ממש עומד להרדם ולא הולך לי......אולי אחכה לערב וארדם בלי שארגיש......יש מצב כזהבבקשה ממך עזרה אני נורא עיייףףףףףף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו