חרדה והפרעות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה והפרעות שינה
    אלי
    06/10/2009

    שלום,
    אני בן 46 נשוי שנה+ ואב לילדה בת 6 חודשים.
    לפני כשבעה חודשים פניתי לפסיכיאטר בעקבות רצף של תופעות חרדה והפרעות שינה שבאו לידי ביטוי בקושי להירדם או יקיצה לאחר 2-4 שעות שינה וקושי לשוב ולהירדם.
    האבחנה של הפסיכיאטר, כאמור, הייתה כי אני סובל מבעיות חרדה הקשורות לחוויות ילדות קשות שעברתי (אלימות בבית) ולחוויות הזוגיות וההורות החדשות שאני חווה.
    הוא המליץ לי לפנות לטיפול (אני בטיפול כבר 6 שנים) + לקחת תרופת הרגעה (דפרקסאן). את הכדורים לקחתי למשך מס' שבועות והפסקתי עם שיפור שחל בתחושות שלי וביכולת השינה.
    במקביל, אני לוקח כדורים להפחתת לחץ דם (כדור אחד ביום. 2.5 מ"ג מסוג טריטייס -ramipril).
    כמו כן, אחת ל5-6 ימים אני לוקח 1/2 כדור שינה-ZODORM
    לאחרונה חזרו והתגברו תופעות החרדה וקשיי השינה.
    יש לי שתי שאלות:
    1.האם ניתן לחזור ולקחת כדור דפקסאן אחד ביום ולמשך כמה זמן. כיצד כדור זה פועל "לצד" הכדורים האחרים.
    2. האם ניתן לפעול בכיוונים אחרים/נוספים?

    תודה מראש
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה והפרעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    06/10/2009

    אני מאוד ממליצה לך לשוב לפסיכיאטר שטיפל בך!! כל שאלה ביחס לטיפול התרופתי שהוא רשם לך בזמנו יש לברר עימו!

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו