מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היצרות קנה נשימה , מ. שינה ועוד....אחת06/10/2009
שלום ,
הסטוריה בקצרה :
בת 40 , כשנתיים ללא קנולה , לאחר טרכיאוסטומיה ממושכת ( 3.5 שנים ) , עקב היצרות קנה
( SUBGLLOTIC STENOSSIS ) שהייתה 90% , ולאחר מספר הרחבות לייזר עומדת כיום על 30% .
ללא עודף משקל . כיום חשה קושי מסויים בהכנסת אוויר בעת מצב שכיבה ( גם במצב עירות ), אני מניחה שסביר לאור המצב הרפואי .
עקב תחושת עייפות במשך היום הוזמנתי לבדיקה במעבדת שינה במכון ארצי גדול שעובד עם קופ"ח שלי . להפתעתי , הבדיקה תתבצע בבית ולא במעבדת שינה , למרות ההסטוריה הרפואית .
אחת הנקודות החשובות להבנת המצב , לדעתי , הוא מדידת הקושי בהכנסת אוויר = מאמץ להכנסת אוויר , ולא רק מדידת מספר היקיצות ועומק השינה .
נראה לי קצת מוזר ולא רציני לבצע בדיקת שינה בבית , ולא במעבדה, שייתכן ואינה מודדת נקודה חשובה זו .
מה דעתך ? האם אני טועה ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בשינה בשבועיים האחרונים
ענת07/10/2009שלום אני בת 41 בשבועיים האחרונים וקרה לי גם אתמול , למשל אתמול ישנתי בערך ב12 בשעה 200 בלילה התעוררתי , אחרי שעה ישנתי שוב ושוב התעוררתי ב4 וחזרתי לישון ב5 , יש לציין שזה עושה אותי עייפה בשעות היום כי אני ישנה פחות בזמן האחרון ואני יודעת למה אני אסביר למה , השאלה שלי לא למה אלא מה לעשות
אני בבעיות עם המשפחה וגם לפני פחות מחודש הגעתי לגיל 41 מה שמלחיץ אותי מאוד , כי אני לא נשואה ועדיין אין לי ילדים וכשהגעתי לגיל 41 נכנסתי ללחץ , המצב הכלכלי נהיה פתאום קשה , בעיות במשפחה שזה כבר שלוש שנים אבל לאחרונה נהיה קצת מריבות , שזה קשור לירושה ודברים כאלה ובאים נגדי חלק מהמשפחה אני הכי קטנה בבית יש לנו כמה אחים ואחיות , ןומריבות עם גיסות שתיים מהם שרק שני אחים מתערבים הכי הרבה בבית באים נגדי משום שאני הכי קרובה לאמא ואבא שלי נפטר זכרונו לברכה , כל המריבות עושים לי רע כי אני מאוד מאוד רגישה כל מריבה כזאת של סתם אפילו וויכוח בטלפו ופגיעה הכי קטנה בי שמשהו אחר לא היה נפגע גורמת לי לא לישון כמעט כל הלילה כי אני רגישה מידי , פתאום כל הבעיות נהיו יחד אני גם צריכה לעשות טיפול בשן וכתר , וכל המצב גורם לי למתח וגם במיוחד לפני מחזור שאני עכשיו יום לפני מחזור אני מאוד מאוד מתוחה ליפני מחזור שזה ממש מצב פיזי שתמיד לפני מחזור קשה לי לישון שכן יש לי חזה גדול וליפני מחזור הוא נהיה יותר גדול , דבר אחרון יש לי גם עודף משקל של עשר קילו
אני מתעוררת במצב למשל של מריבה שנפגעתי וכל מה שהזכרתי גם לפני מחזור אני מתעוררת בלילה ומרגישה כמה שניות קושי לנשו םאו בהלה שאני מפחדת כאילו אני לא יכולה לנשום בפועל אני נושמת , יש ליפחד כאילו אני הולכת לקבל התקף לב או קושי בנשימה אני מתעוררת בפחד ואחר כך חוזרת לישון
דרך אגב לפני כחודש גם היה לי את התופעה שבוע עבר ולפני כעשרה ימים חזר שוב התופעות שהזכרתי אני לקחת פרוזק בערך לפני כחודש וחצי מהרופאה של המשפחה וזה לא כל כך עזר לי ואני גם מפחדת מכדורים זה עזר טיפה אבל עשה ליכאב ראש וקצת מתח ואחרי שהפסקתי לקחת הייתי ממש עצבנית שבוע אם הרדמויות ביד ששבוע אחרי שהפסקתי לקחת את הפרוזק היה רק שבוע של התעוררות עם הרדמות ביד באמצע הלילה אחרי שעברתי את השבוע של הסיוטים , שזה בגלל הפסקת הפרוזק שבוע שבועיים אחרי ישנתי טוב לקחתי אומגה 3 שעזר לי מאוד ועשיתי הליכה ספורט שעזר לי מאוד אני בעד רק תרופות טבעיות ולא רוצה שום תרופה כימית התחלתי לקחת אומגה 3 בשבוע האחרון אתמול לא לקחתי רציתי ייעוץ כללי מה כדאי לקחת משהו טבעי והאם ספורט זה טוב ואומגה 3, דרך אגב קראתי באינטרנט שאומגה 3 טוב נגד דיכאון אני לוקחת עוצמה כפולה השאלה כמה לקחת אני לוקחת רק פעם ביום אתמול לא לקחתי ואין לי מושג עם זה עוזר אני מרגישה שזה עוזר טיפה אולי צריך זמן
ומה את ממליצה לי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענת -נכנסת לתוך השאלה שלי !
אחת07/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר12/10/2009אנחנו גם כן מאפשרים בדיקות שינה ביתיות.
אבל - במקרה של בעיות רפואיות מורכבות ההמלצה שלי לבצע בדיקה במכון.
עניין של השקפה רפואית.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

