יקיצה מוקדמת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יקיצה מוקדמת
    אריה
    07/10/2009

    שלום רב
    אני בן 27 ולפני כחודש אני ובת הזוג שלי( שאיתה אני כבר 3.5 שנים מאושרות) עברנו לגור ביחד בדירה שכורה , בתקופת המעבר התחילו לי לחצים וחרדות וסוג של לחץ ומתח נפשי שהתאפיין בחולשה חוסר תיאבון ויקיצה מוקדמת.
    לאחר כשבוע מאז החלה התופעה זה הפסיק והכל חזר לשגרה.
    לפני מספר ימים אחרי שאנחנו כבר חודש ימים בדירה זה החל שוב.
    אני הולך לישון בדכ בשעה 10,11 בלילה ומתעורר פתאום ב5.
    לפני מספר ימים הלכתי לישון ב1 בלילה ושוב קמתי מאוד מוקדם(4.5).
    לאורך היום אני מרגיש חולשה ועייפות והרגשת מתח וחרדה - הבעיה היא שאני לא מצליח להבחין בסיבה וזה נראה לי כמו "השאלה מה בא קודם הביצה או התרנגולת " - כלומר מה גורם למה חוסר השינה למתח או שהמתח לחוסר שינה.
    אני מאוד מבולבל כי למעשה אף פעם לא חוויתי תופעות כאלה (לפני הפעמיים האלה)
    האם כדאי לקחת כדור שינה (ואבן) להתנסות חד פעמית?

    תודה.
    אריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יקיצה מוקדמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    12/10/2009

    לר כדאי להתחיל ליטול כדורי שינה / הרגעה. אתה יכול לנסות משהו טבעי ללא מרשם. אבל -
    כדאי מאוד לפנות לייעוץ פסיכולוגי כדי לטפל מין היסוד בחרדה ובלחץ שהתעוררו עם המעבר למגורים משותפים.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו