בת 4 לא עייפה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 4 לא עייפה...
    מירית
    12/10/2009

    שלום רב,

    רציתי לברר האם מדובר במשהו "נורמלי" -
    בתי בת 4. מאז היותה כבת חודשיים לא ישנה יותר מידי ונרדמת מאוחר מאד.
    נמנום קל בצהריים, שלא לדבר על שנת צהריים, מאפשר לה להישאר ערה כמעט עד חצות.

    למשל-
    חזרנו בשבת מביקור בגן חיות, הילדה היתה מותשת. דקה לפני העצירה בבית היא עמדה להרדם. ביקשתי ממנה לחכות כדי שתישן במיטתה. בזה תמה המנוחה שלה. כשהגענו הביתה היא אמנם ניסתה לישון במיטה אבל ללא הצלחה ונשארה ערה עד 22:00.
    זו לא פעם ראשונה שלמרות שאינה ישנה ביום היא נשארת ערה עד מאוחר.

    במקרים בהם היא נרדמת בסביבות השעה 19:00-20:00 בערב היא לא ישנה עד הבקר אלא מתעוררת לחיים כשעתיים אחרי שנרדמה.
    חשוב לי לציין כי ברגע שהיא מרגישה עייפה היא מרצונה נשכבת במיטה ונרדמת תוך מס' דקות.

    בשעות הערב הילדה עסוקה בחדרה. ולרוב בשעות המאוחרות היא במיטה צופה בטלביזיה כשהחדר חשוך.
    זה לחלוטין לא מצב של ילדה נודניקית עייפה שמחפשת תשומת לב. היא אפילו לא מפהקת...

    אשמח לשמוע חו"ד.
    בתודה


    גם אני יכולה להישאר ערה עד שעות מאוחרות אחרי נמנום קצר, ואני תוהה אם פשוט "הורשתי" לה את העניין.
    הקושי במצב הזה הוא שאין לי ולאביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 4 לא עייפה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פני לפורום הפרעות שינה בילדים

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    12/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו