מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- או סי דיאורח09/11/2009
שלום רב. אני סובל מהמחלה הנל. לפני 3 חודשים חלה החמרה פתאומית. אני נלחם באופן כפייתי בקורי השינה וסובל מנדודי שינה כרוניים. היו לי גם מחשבות כפייתיות קשות בשעות היום. אך הן פחתו בצורה ניכרת. כשהתחילה התופעה לקחתי ציפרמיל שבועיים (20 מ"ג) והפסקתי לאחר שלא הביא תוצאות ואחר כך השתמשתי בו מדי פעם בצורה לא רציפה. לימים ההטרדות בשעות היום פחתו במידה משמעותית אבל בלילה אני סובל מנדודי שינה כפייתיים. אני חי בתוך סיוט. נא עזרתכם. אגב אני בן 56 וסובל עשרות שנים מהמחלה אבל ההחמרה באה באוגוסט האחרון ואף פעם לא היה לי דבר כזה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינך מטופל בעצם
ד''ר מיכל לוסטיג11/11/2009וההחמרה היא ככל הנראה עקב המהלך הטבעי של המחלה.
ציפראמיל במשך שבועיים אינו טיפול ולא ניתן לאמר שאינו עוזר. יש להמתין לפחות 8-10 שבועות.
כמו גם מנון ציפראמיל בן 20 מג כטיפול בהפרעה זו איננו אופטימלי.
משום כך, כדאי לפנות בהקדם לפסיכיאטר ולהתחיל טיפול מסודר.
בברכה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
אורח11/11/2009הייתי מטופל בציפרמיל במינונים גבוהים מס' שנים לפני ההחמרה, והוא לא סייע בצורה משמעותית. האם ראוי לחדש את הטיפול באותו כדור? אני חיב לומר שהוא משתיק את הטורדנות במהלך היום אבל בלילה הוא לא עוזר במאומה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם לא סייע בעבר
ד''ר מיכל לוסטיג11/11/2009אז אכן אין טעם לנסותו כעת.
התייעץ עם פסיכיאטר בדבר אופציות טיפוליות אחרות.
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

