כל הזמן עייפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כל הזמן עייפה
    אנונימית
    28/01/2010

    שלום רב,
    אניבת 25 ,אני סובלת מחוסר פריטין (ערך עמד בבדיקות האחרונות על 5) ,אני בחודש האחרון מטופלת בברזל בזריקות ואני סטודנטית .
    בחודשים האחרונים אני עייפה הרבה יותר מהרגיל ונרדמת בכל מצב , קשה לתפקד במהלך היום עם אני לא ישנה מינימום 8 שעות . בעבר הייתי יכולה לפקד גם עם 5-4 שעות שינה כמו רוב הסטודנטים שאני מכירה.
    אחרי חודש של ברזל הערנות שלי במהלך היום השתפרה אבל גם השינה שלי אני ישנה הרבה יותר עמוק מאוד לא מתעוררת כמעט מכלום וקשה להתעורר כשמעירים אותי ואני מרגישה שאני עדיין צריכה מינימום 8 שעות שינה כמובן כמה שיותר פחות מרגישה עייפות.

    אני מסובלת מחוסר פיריטין כבר כמה שנים אף פעם לא הרגשתי ככה ,
    האם זה עדין קשור לחוסר פיריטין?
    או האם אני צריכה לפנות לבירורים לגבי שינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כל הזמן עייפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    31/01/2010

    אני מציעה לך לעשות רישום של שעות השינה שלך במשך שבועיים, כדי להיות בטוחה שאת מקבלת מספיק שעות שינה. חוסר שינה הוא הגורם השכיח ביותר לסימפטומים שאת מתארת, ועל אחת כמה כאשר יש גם חוסר ברזל.
    אם במשך שבועיים את ישנה 8 שעות, כל לילה, ועדיין ישנונית במשך היום - יש מקום לפנות לבירור.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו