תינוקות בת 8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקות בת 8 חודשים
    שיר
    30/01/2010

    שלום וברכה. אשמח מאוד אם תוכלי לעזור לנו.

    אני אמא לילדה מקסימה בת 8 וחצי חודשים. עוד לפני גיל חודשיים היא התחילה לישון לילה שלם ללא הפסקות (בהתחלה 6 שעות רצוף והלאה עד ממש לילה של 9 ו10 שעות. אפילו פעם כמעט 12 שעות רצוף). כל זה נמשך עד גיל 5 חודשים. ראשית, כבר כ3 חודשים היא בד"כ הולכת לישון נורא נורא מאוחר- לפעמים אפילו ב12 וב1. זה קורה לרוב כשהיא נרדמת בשעה נורמלית כמו 8 ואז מתעוררת כאילו בוקר לאחר 10 דקות עד שעה וחצי בערך. שנית, היא מתעוררת כמה פעמים בלילה, בד"כ יונקת ואז חוזרת לישון (שזה פחות מפריע לנו). לפעמים היא מתעוררת ולא רוצה לחזור לישון שזה קשה ביותר- זה למזלנו, אחרי 12 בלילה לא קורה הרבה.

    העניין הוא שבמהלך היום בד"כ היא נראית שמחה ואף ישנה די בקלות. כל הבלאגן מתחיל בלילה. אנחנו כבר לא יודעים מה לחשוב- כאבי שיניים היו וצמחו לה באמת 2 שיניים אך זה כבר המון זמן. מה שכן שמתי לב זה שלפעמים היא עושה קקי בלילה ואז בד"כ היא מתעוררת- מה שסביר להניח שמפריע..

    אציין שהיא יונקת וגם אוכלת מוצק. בד"כ נרדמת בהנקה (אני יודעת שזה לא הכי טוב, אך בלילה אין לי יותר מידי ברירות).
    סליחה על האריכות. אם חשובים עוד פרטים אשמח לענות.
    תודה, אמא (ואבא) מותשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקות בת 8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פני בבקשה לפורום הפרעות שינה בילדים

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    31/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו