שיתוק שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיתוק שינה
    נוף
    02/02/2010

    יש לי בעיה בחודשים האחרונים בשינה.
    שמתי לב שברגע שאני מקיצה זאת אומרת רק פותחת עיניים, קולטת שקמתי אז אני סוגרת אותן שוב כדי לנמנם. אחרי כמה שניות אני קולטת שגוף שלי נכנס לסוג של שיתוק.
    אני מנסה שוב לפתוח את העיניים בחוסר הצלחה וגם מנסה להזיז שריר כלשהו בגוף ולא מצליחה, הדבר היחיד שלא נפסק הוא הנשימה.
    ואז אני דוחפת את עצמי מבפנים חזק כמה פעמים ורק אז הגוף מצליח לזוז והעיניים נפתחות. אם אני שוב אסגור אותן הדבר יחזור חלילה.
    הבחנתי שזה קורה לי כאשר אני ישנה רק על הבטן.
    נכנסתי לאתר ויקיפדיה לקרוא על "שיתוק שינה" ושם כתוב שזה נגרם בדר"כ בגלל חוסר בשינה או בגלל מתחים. שום דבר מזה לא מתייחס אליי.

    אז בכל זאת אני מנסה להבין למה זה קורה לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיתוק שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מומחה או משו אבל..

    רונן
    03/02/2010

    שיטה שמאוד עזרה לי בזה זה במקום להתנגד אז פשוט לעצום את העיניים להרגע ותוך שניות ספורות תהיי כמו חדשה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו