מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עייפות תמידית..shani10/02/2010
שלום אני בת 19 ויש לי בעיה של עיפות תמידית.. אני כל הזמן עייפה וזה פשוט מכניס אותי לדיכאון
אף אחד לא מאמין לי כשאני מנסה להסביר את ההרגשה שלי
אומרים שאין דבר כזה ושאני פשוט צריכה לישון 8 שעות
אני מאוד שמחה שמצאתי את הפורום הזה
הוכחתי שאני לא מדמיינת ואני לא היחידה עם הבעיה הזאת
בנוסף לעייפות התמידית יש לי גם בעיה להתעורר בבוקר- אני ישנה 8 שעות וכשהשעון המעורר מצלצל אני מכוונת אותו לעוד 5 דק' וככה כל הזמן במשך שעתיים- אם השעון המעורר היה ב7 קמתי ב9!!!
אני פשוט לא מצליחה להעיר את עצמי- כמו חלום בלהות שאתה יודע שאתה חולם ואתה מנסה להתעורר אבל פשוט לא מצליח, ככה זה כל בוקר
עשיתי בדיקות דם הכל תקין אין לי בעיה, אנשים חושבים שאני סתם עצלנית
אני באמת לא יודעת מה לעשות, זה הרגשה כל כך מתסכלת באמת קשה לי אם זה אני מרגישה כל כך חלשה כל הזמן ,סבתא שלי שהיא בת 73 אנרגתית יותר ממני!!!(אישה מדהימה)
יש טיפול או כדור כדי להפסיק את העייפות הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות-סיבות רבות לה
ד''ר מיכל לוסטיג11/02/2010ראשית, אכן יש להקפיד על ממוצע שעות שינה בלילה בן 7.5 שעות.
ואכן, ישנם כאלה שגופם דורש יותר שעות שינה.
שנית-יש לברר עם רופא המשפחה שאכן בוצעו כל בדיקות הדם לבירור עייפות0ברזל, B12 ,חומצה פולית, תפקודי בלוטת מגן,פריטין, ספירת דם, ש.ד.),
שלישית,
אם לאחר כל הנל
עדיין
עייפות
אז כדאי להבדק בבדיקת שינה במכון שינה בשאלה של קיומה של הפרעה במהלך השינה הגורמת לשינה לא מספקת.
בברכה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

