לא מצליח לישון מספר חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליח לישון מספר חודשים
    עומר
    21/02/2010

    שלום רב,
    מזה מספר חודשים איני מצליח להרדם.
    אני בן 34, נשוי וללא בעיות רפואיות משמעותיות.
    מגרנה וניתוח קבע דו צדדי לפני שנתיים.
    אני תמיד ישן קל מאוד (שומע יתוש או חתול הולך ברחוב, אני מתעורר), אבל בחודשים האחרונים אני לא מצליח להרדם כלל (= אולי שעה שעתיים לקראת הבוקר).
    ניסיתי לקחת כדור שינה שאמור להיות חזק (בונדורמין) = פעם ראשונה ישנה טוב. לקח לו 4 שעות להשפיע אבל ישנתי 8 שעות. גן עדן...
    פעם שניה, לקחתי כדור ב 21 ונרדמתי ב4 לפנות בוקר. התעוררתי אחכ ב8.
    פעם שלישית ואחרונה עד היום, לקחתי ב24 וקמתי ב8 בבוקר.
    אני לא מעונין להמשיך לקחת כדורים. אני צעיר... מה עוד כי הכדוק גורם לטווח האחרוך לתופעות לא חביבות ביניהם, מפריע לזכרון.
    אני מאוד עייף ופשוט לא נרדם. זה ממש מתסכל. לעומת זאת, במשך היום אני מתפקד מעולה. באמת. לא מרגיש כלל את העייפות רק בלילה אני רוצה ולא מצליח.
    מה אני יכול לעשות?
    תודה רבה,
    עומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול התנהגותי קוגנטיבי

    ד''ר מיכל לוסטיג
    22/02/2010

    ראה שאלות נפוצות מצורפות לפורום זה

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו