לא עייף, לא נרדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא עייף, לא נרדם
    רז
    11/04/2010

    אני בן 16 ולומד בתיכון בכתה יא'
    כבר כ-3 שנים שיש לי בעיות להרדם
    אני רוב הזמן ערני.
    בשעות הלילה (כמו עכשיו2:46) זה השעות שאני הכי ערני ולא מצליח להרדם
    אם אני מצליח להרדם קצת אני קם הרבה פעמים באמצע הלילה ומתקשה לחזור לישון
    התייעצתי עם הוריי על כך
    ואני מודע לכך שקיימות תרופות לבעיות שינה כאלה
    ההורים מתנגדים לבדוק אפילו אם אני צריך.
    אני נמצא בגיל ההתבגות שהוא יחסית חשוב להתפתחות(אני לא נער גבוה)
    אני נמצא גם בשלב של בגרויות בלימודים ואני דואג שהפרעות השינה ישפיעו על הבגרות.
    אני גם לוקה בהפרעת קשב וריכוז ADHD מאובחן מכתה א' ומטופל בקונצרטה.
    רציתי לדעת אם יש דרכים אחרות לטפל בבעיה ללא תרופות? ואם אין אז לאן אני צריך לפנות כדי לקבל ייעוץ ואבחון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא עייף, לא נרדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    11/04/2010

    ייתכן שיש לך הפרעה בשעון הביולוגי שמתזמן שעות שינה ועירות.
    אני ממליצה מאוד לבקש הפנייה בקופ"ח לייעוץ במכון שינה (אלינו אפשר להגיע לשיחת ייעוץ גם בלי הפנייה, בעלות של כ110 ש"ח).
    חשוב מאוד לאבחן ולשפר את השינה שלך, מכל הבחינות!
    שתף את ההורים בתשובה זו.

    בהצלחה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו