עייפות יתר בתקופת בחינות הבגרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות יתר בתקופת בחינות הבגרות
    יעל
    26/04/2010

    היי:)

    אני בת 16 ואני בתקופת בגרויות ומגנים וזה תקופה שאני צריכה לישון כמו שצריך וגם להספיק ללמוד אבל יש לי בעיה אני הולכת לישון מוקדם יותר ב11 או 10 וחצי ואני מתעוררת 7 שזה יוצא 8 או 8 וחצי שעות ואז אני ממש ערה במהלך הלימודים בביה"ס וכשאני חוזרת הביתה וצריכה להמשיך לילמוד משו כמו אחרי 20 דקות יש לי עיפות אז אני מנסה ללכת לישון משו כמו 20 דקות ואז אני שוב עייפה וזה לא שי לי בעיה בגוף או משו אני שוקלת בדיוק במשקל שאני צריכה ואני עושה ספורט וגם אוכלת בריא
    אז אני תוהה אם תוכלי לענות לי בפורום כי אני לא יכולה ללכת לרופא אין לי זמן כל כך ואני חייבת תשובה דחוף לפני שיהיה מאוחר מידי עם המבחנים .
    יכול להיות שזה בגלל שאני בגיל ההתבגרות או שזה בגלל שיש לי הפרעות קשב וריכוז שגורמות לי לברוח מהלימודים על ידי עייפות?

    תודה מראש:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    26/04/2010

    לגבי הפרעת קשב איני יכולה לענות לך..
    אני מציעה שתרשמי במשך שבוע מתי את הולכת לישון ומתי את קמה, כולל סופי שבוע. ייתכן שתגלי שאת לא ממש ישנה 8 שעות.. ובגילך יש צורך אפילו ביותר שעות שינה.

    בהצלחה.

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו