מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- על סף התייאשותבן 3314/08/2010
שלום רב,
אני בן 33 ובעל היסטורית בעיות שינה שכללה קשיי הרדמות ולילות לבנים רצופים. מזה כשנה אני מצליך להירדם (לרוב) אך מתעורר באופן קבוע לאחר 3.5 - 4 שעות ואז לוקח נוקטורנו (7.5 מ"ג). ביום למחרת אני מרגיש שהראש מסתובב לי וכן חוסר יכולת לבצע פעולות קוגנטיביות פשוטות (שלא לדבר על עבודה). יש לי קשיים בריכוז וזיכרון. אני אומלל ביום יום ומרגיש ב delay בכל מה שאני עושה. היו מקרים בהם היה לי קושי להירדם דווקא ואז לקחתי נוקטרנו והתעוררתי שוב לאחר משך הזמן המצוין לעיל.
אשמח לשמוע את דעתכם בעניין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר על סף התייאשות
פרופ' יהודה פינקלשטין14/08/2010שלום רב,
אתה זקוק להערכה מקצועית מליאה ואולי טיפול התנהגותי יועיל. נוקטורנו יכול לגרום להפרעות ריכוז וזיכרון. אך עם זאת תרופת הנוקטורנו אומנם אמורה להיות קצרת טווח מבחינת השפעתה אך היא לא נועדה להילקח בשעות טרם הקימה בבקר אלא טרם הליכה לשינה. כך שיעור ההפרעות בתפקוד היומי פוחתת משמעותית. אתה זקוק לייעוץ מקצועי ואתה יכול לפנות למעבדת שינה.
בברכה
פרופ' יהודה פינקלשטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל סף התייאשות
בן 3314/08/2010תודה על תגובתך פרופ' פינקלשטיין, האם סירקצין עשויה להוות טיפול תרופתי הולם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל סף התייאשות
פרופ' יהודה פינקלשטין14/08/2010שלום רב,
יתכן ושווה לנסות, אם כי אתה מדווח שאין לך קושי בהרדמות. אך הטיפול לא יכול להתנהל מעל דפי האינטרנט אלא במרפאה מקצועית.
בברכה
פרופ' יהודה פינקלשטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

