השכבה לישון ילדים בני 2 ו-4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השכבה לישון ילדים בני 2 ו-4
    דנה
    15/08/2010

    יש כמה דברים שקשה לי איתם:
    1-אני מתקשה להתחיל בתהליך של להשאיר אותם בחדר ולצאת(אני לא יודעת איך להתחיל את התהליך בכדי שהוא יצלח ומפחדת מההשלכות של תהליך שגוי).
    2-הקטנה שלי בת השנתיים כבר גמולה אך כשמשכיבים לישון היא רוצה פיפי וקקיי וזה מתחיל לעצבן ואין לי סבלנות לזה.
    3-חלק מהבעיה אם לא הבעיה כולה היא חוסר הסבלנות שלי,מזה זמן מה שאני לא מוצאת רוגע וכל מה שאני רוצה זה קצת שקט ושישנו כבר.....
    אין לי מושג למה זה קורה לי ואני מרגישה את היחס שלהם כלפיי.
    4- הגדול בן ה-4 חזר לישון איתנו בלילה(כשהוא מתעורר) ומשהו בי לא רוצה למנוע זאת ממנו ולא מטעמי נוחות אלא כי אני חשה שמשהו מטריד אותו.בתוכי אני יודעת שזה לא נכון אבל מה נכון או לא נכון,אם אמא מרגישה צורך מסויים לא?
    5- אולי לא קשור לבעיות שינה אך זמן רב שהבן שלי משתמש במילה מגעילה ומטומטמת(אני לא קוראת לו ככה) כשאמרו לי להתעלם היה מאוחר ,אני כבר הגבתי בתוקפנות וכיום הוא משתמש בזה וכך גם הקטנה.זה מביך ומרגיז יחדיו,מה לעשות?
    6-שורה תחתונה,אני חוששת שאני גורמת לקטנים שלי נזק מבחינת מהלך השינה,לפעמים אני מוכנה לנסוע לאנשהוא ושירדמו באוטו רק שלא אתמודד עם ההשכבה לישון.

    אשמח לקבל את תגובתך בהקדם,
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השכבה לישון ילדים בני 2 ו-4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדנה

    עמית גרין
    15/08/2010

    שלום לך,
    את מתארת מספר קשיים ובעיות הקשורות להקניית הרגלי ישנה לילדייך. אני מציע לך לפנות לייעוץ והכוונה הורית להקניית הרגלי שינה הנתנת במכון שינה.

    בברכה

    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו