קשיי הרדמות קשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי הרדמות קשים
    ליאת
    12/01/2011

    שלום אני בת 27 וסובלת מקשיי הרדמות בלילה,ביום אני כן מצליחה להרדם.הפרעה זו פוגעת בחיי באופן מהותי מאוד,אני עובדת,לומדת ואם לפעוטה מה שהוביל אותי לשימוש בכדורי שינה.בשלב זה אני משתמשת בבונדורמין במינון גבוה ולא יכולה להפסיק.רופא המשפחה לאחר שנים של תלונות הפנה אותי לנוירולוג שלא הסכים להפנות אותי למעבדת שינה ופשוט רשם לי ויטמין B-12 למרות שלא חסר לי,הופניתי לפסיכיאטרית שאמרה שהכל כתוצאה ממתח נפשי,שאני צריכה ללמוד לשלוט בזה ורשמה לי כדור טבעי נגד דיכאון(אני לא בדיכאון,הפרעת השינה והשפעותיה מדכאות אותי) ורופא אף אוזן גרון אמר שהוא לא יכול להפנות אותי כי הבעיה הזאת לא קשורה אליו.האם אתם יכולים להמליץ לי על מרפאה שתקבל אותי באופן פרטי באיזור חיפה? מודה מאוד על תשובתכם,אני נמצאת במצוקה
    גדולה מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיי הרדמות קשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי הרדמות קשים - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    15/01/2011

    שלום רב,
    כאשר מדובר בקושי בהרדמות בגיל 27 הרי שככל הנראה מדובר במצב עוררות גבוה ומתח נפשי. עם זאת את כן מצליחה לישון בשעות היום והדבר יכול להיגרם ע"י הפרעה בתזמון השינה. את זקוקה לבדיקת אקטיגרף. בבדיקה זו את עונדת מכשיר דמוי שעון הרושם מתי הנך ערה ומתי ישנה וזאת לאורך ימים ואף שבוע.
    כדאי לך לפנות למעבדת השינה של אסותא. במידה ואת חברה בקופ"ח מכבי אין בעיה. במידה והנך חברה בקופ"ח אחרת פני באופן פרטי. הבדיקה הזו בכל מקרה איננה כלולה בסל הבריאות.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו