יש לי הפרעת שינה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי הפרעת שינה?
    לילי
    23/01/2011

    שלום

    בשנה האחרונה אני מתקשה לקום בכל בוקר מחדש מהשינה.

    זה כבר משהו שהוא חלק מהשיגרה שלי, בכל בוקר אני שמה את השעון המעורר כשעה מראש (אחרת אני לא אצליח לקום) ורק אחרי נודניק של שעה אני מצליחה, וגם אז בכוח, לגרור את עצמי מהמיטה.
    אם אני מוותרת לעצמי עניין הנודניק והמצב שבין הערנות לשינה יכל להמשך גם שעתיים שלוש

    כבר קרו לי מקרים רבים של ויתור על שיעורים או פגישות, רק כי בזמן ההתעוררות ממש ממש לא רציתי לקום, וכמובן שאני מאחרת כרונית בכל מה שנוגע לפגישות או תורים בשעות הבוקר.

    אני לא יודעת אם זה קשור לכל זה, אבל אני סטודנטית בשנה רביעית, כאשר את השנתיים הראשונות שלי עברתי עם שינה של 4 שעות בממוצע בלילה באופן קבוע, ולילה לבן אחד בשבוע.

    יכל להיות שאיך שאני מרגישה עכשיו זה תוצאה מאותן שנים ללא שינה?

    יש לי בכלל בעיה או שזה משהו שנחשב נורמלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי הפרעת שינה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי הפרעת שינה? - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    25/01/2011

    שלום רב,
    אדם צריך ללכת לישון בשעה סבירה ולישון את מספר השעות הנחוץ לו. בבקר להתעורר רענן ליום החדש.
    במקרה שלך, אינני יודע כמה שעות הנך ישן, מתי אתה הולך לישון, כיצד הנך נרדם, מה איכות שנתך, האם הסובבים מתארים תופעות יוצאות דופן ועוד.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו