מתעורר מוקדם מאד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתעורר מוקדם מאד
    עמיר
    03/02/2011

    מזה מספר חודשים שאני קם לכל היותר בשעה 04:30 בבוקר. לעבודה אני נדרש לצאת רק בשעה 7 בבוקר כך שנשארות לי שעתיים וחצי בבוקר לעצמי ולהכנות לפני יציאה.
    בתחילה הרגשתי טוב מאד אם מצב זה, אך לאחרונה נראה כי מתחיל להפריע.
    אני חוזר הביתה בסביבות השעה 6:30 וכבר בשעה 9 רוצה ללכת לישון. אני ובני נכנסים למיטה, אני מקריא סיפור ובמרבית המקרים מיד אחריו נרדם - עוד לפני בני הקטן.

    גם באם אכנס לישון בשעה מאוחרת יותר, אקום באותה השעה.

    האם זו הפרעת שינה? האם 6 שעות שינה מספיקות?

    העניין הוא שאינני עייף, לא כשאני מתעורר ולא לאורך היום - בערב בסלון מול הטלוויזיה מנקר ללא שליטה.

    תודה, עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתעורר מוקדם מאד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות בשינה

    דר' שלו משה
    04/02/2011

    אם הינך מעל גיל 45 הייתי ממליץ לך לברר את הפרופיל ההורמונלי שלך.
    החל מגיל 40 קיימת ירידה ברמות הטסטוסטרון בגברים שגוררת אחריה הפרעות הורמונליות אחרות.. אחד מהביטויים לתופעה זו היא עייפות כרונית בשעות הערב המוקדמות עם הפרעות בשינה לאורך הליליה לעיתים עם הזעות וגלי חום . יכולים להופיע גם הפרעות בתפקוד מיני , ירידה בחשק המיני והפרעות בהשתנה.
    לעיתים פתרון פשוט של תוספת הורמונלית יכולה לסדר את העיניין. כאמור,קודם יש לברר אם אכן זה המקרה במקרה שלך
    בהצלחה,

    דר' שלו משה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו