עייפות כרונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות כרונית
    עידו
    06/03/2011

    שלום לכולם

    אני נמצא בבעיה ורציתי לברר אולי כאן יהיה לה פתרון
    לפני כמה שנים סבלתי מבעיה בבלוטת התריס (פעילות יתר) וכיום אני לוקח אלטרוקסין 1 ביום והבלוטה יציבה. הבעיה שלי היא הרגשת ניתוק ועייפות (כבר כמה שנים) כרוניות ומאוד קשות בין השעות 12 בצהריים עד 7 בערב לא מפסיק לפהק ומרגיש מנותק לחלוטין מהסביבה חשוב לציין כי עד 12 בערך ומ 7 הכל תקין וההרגשה משתפרת פלאים ,אני ישן תקין לילה שלם 8 שעות בנוסף לזה אני גם לוקח אסטו לטיפול בחרדות ומעשן
    הבעיה התחילה עוד לפניי הטיפול באסטו ולכן אני לא מוצא קשר בין הדברים

    אודה לתשובתכם


    עידו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות כרונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות כרונית - תגובה

    עמית גרין
    08/03/2011

    עידו שלום,
    אני לא בטוח שהפורום הזה הוא המקום לברור הבעיה שממנה אתה סובל. לדבריך, אתה ישן כ 8 שעות שונתך תקינה. ייתכן כי הקושי שאתה מדווח עליו הוא תוצאה של תופעות הלוואי של התרופות שאתה נוטל. אני מציע לפנות לרופא המשפחה או לרופא שרשם לך את המרשמים להתייעצות מלאה ומקיפה.

    בברכה

    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו