מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלהאורטל27/12/2007
כמה עולה ניתוח להקטנת שפתיים, והיכן אתה ממליץ לעשות אותו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של אורטל
ד''ר שמואל לוין31/12/2007מסניוני הייתי פונה למוסד בעל נסיון בתחום זה כמו למשל מרפאות פרופורציה ואחרים.
ביחס למחיר יש להיבדק ראשית לאבחן את הטיפול הנדרש במדויק ולאחר מכן לקבוע את המחיר.
כמו כן, לא נהוג למסור מחירים באתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אהרני25/12/2007
ותודה רבה מראש :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של רני
ד''ר שמואל לוין31/12/2007בהנאה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקטנת שפתייםרני25/12/2007
האם תוכל להמליץ על רופאים מומחים לנושא?
כמו כן האם יש ידע רפואי לגבי מקרים בהם השפתיים הפנימיות גדלות בגיל 30 ללא סיבה?
בשנה האחרונה הן גדלו, ממצב בו היו קטנות וכמעט לא מורגשות הן פשוט גדלו
וכרגע בולטות החוצה.
לא עברתי לידות, הדברים היחידים שאני מעלה בדעתי כמשפיעים
הם לקיחת מטרוטריקסט (שניתן לי נגד דלקת פרקים) וטיפול בליזר להסרת שיער
תמידית באיזור המפסעה, האם יש קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקטנת שפתיים
ד''ר שמואל לוין31/12/2007בשטח האסתטיקה הואגינתית, לדעתי, הרופא צריך להיות בעל נסיון רב וכן גניקולוג ומנתח. מבלי להיכנס לכתובות ולשמות נוכל להמליץ לך לפנות למרפאות פרופורציה שהם מוסד אחראי ובעל מסורת בתחום הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפתיים בולטותענבל23/12/2007
שלום,
שפטי הפוט הפנימיות שלי בולטות במיוחד והעניין מפריע לי גם מבחינה אסטטית וגם במהלך יחסי מין. לאחרונה גיליתי שניתן לסדר זאת בניתוח. אני די לחוצה מעניין ההרדמה ,מההחלמה ומהתוצאות. אודה לכל מי שתוכל להגיב בנושא וגם ,מעוניינת לקבל מידע לגבי המחיר של הפרוצדורה הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של ענבל
ד''ר שמואל לוין24/12/2007נכון, ניתן לתקן ולשפר את מראה השפתיים הקטנות ע"י ניתוח. הניתוח יכול להתבצע הן בהרדמה כללית והן בהרדמה מקומית. ההחלמה לוקחת מספר ימים עד שבועיים, תוצאה סופית של המראה לעיתים עד כחודש. המחיר נקבע ע"י המוסד המנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,
ענבל25/12/2007האם תוכל לפרט קצת או להפנות אותי למידע על סיבוכים אפשריים .
האם יש להערך לחופשה מהעבודה ואם כן בכמה זמן מדובר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי את הניתוחמאיה23/12/2007
לפני שבוע וחצי , אין ספק שהכאבים פחתו , אבל גם לי יש נפיחות ממש מעל הדגדגן
וזה קצת מדאיג , למרות שקראתי פה שיש להתאזר בסבלנות אפילו חודשיים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של מאיה
ד''ר שמואל לוין24/12/2007אם מדובר בנפיחות, כתוצאה מהניתוח שעברת, ניתן לקוות שהנפיחות תיעלם עם הזמן.
כרגע אין מקום לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליעלללל...חסוייה...23/12/2007
קודם כל מה שלומך..? רציתי לשאול אותך אם את כבר רואה תוצאות באופק?? האמת אצלי דיי השתנה המצב, קודם כל הכאבים פחתו כמעט לגמריי והנפיחות ירדה קצת.. כמובן זו לא התוצאה הסופית לה אני מאחלת אך בהחלט המצב השתפר והרבה פחות גרוע ממה שהיה.. ומה שנותר לי הוא רק להמתין בסבלנות לתוצאה הסופית.. בתקווה לתוצאה רצוייה ומספקת!! שיהיה לנו בהצלחההה ;-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דלית
דחוףףף מודאגת23/12/2007אני מחר אהיה שבועיים אחרי הניתוח וכן אני רואה שיפור. הנפיחות ממש ירדה ואין לי בכלל כאבים, רק גירוד מציק (שזה פשוט סימן לכך שהמקום מגליד ומתרפא) מעבר לזה הצורה החיצונית כבר הרבה יותר נורמלית ואסטטית, למרות ששוב כולם אומרים וגם הרופא שלי שלוקח חודש ויותר לראות ממש תוצאות. אבל אין ספק שאני רואה שיפור ואני אופטימית.....
אני שמחה לשמוע שכבר כואב לך הרבה פחות ואני אומרת שזה ישתפר מיום ליום.
מה בנוגע לצורה החיצונית את רואה שיפור חוץ מזה שהנפיחות ירדה????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יעלושששש.. :-)
חסוייה...23/12/2007אני 11 יום אחרי הניתוח המקום כבר לא נפוח כמו שהיה זה כבר שיפור משמעותי בשבילי אך כמו שאמרתי זה עדיין לא התוצאה לה חיכיתי ,אך אני ממשיכה להמתין בסבלנות ומשתדלת עם כמה שיותר אופטימיות! (כי הרופא המנתח אמר לי שמבנה השפתיים שלי גדול כנראה זה מולד אז אני בספק כמה עוד מהנפיחות שנשארה תרד שזה רק במיקום של הדגדגן-תחילת השפתיים! וכל השאר נחתך ונתפר ונמצא בתוך לא בחוץ. זה מה שמדאיג אותי שלמעלה השפתיים יבלטו כמו בלוטה ומה שמתחת נחתך ונמצא בפנים וזה יראה לא קשור כי זה אמור להיות מחובר אז יראו רק את תחילת השפתיים שזה שליש מהשפתיים עצמם,אם הבנת אותי..) אני מקווה שיהיה בסדר ושאהיה מרוצה בסופו של דבר.. ובקשר להרגשתך את צודקת יש הרבה עיקצוצים מגרדים כאלה חח אך זה עדיף מכאבים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתוסכלתתתת-פונה לדוקטור לויןחסוייה...19/12/2007
כפי שרשמתי פה עשיתי את הניתוח להקטנת שפתיים תחתונות לפני שבוע כדי להעלות את בטחוני האישי,מבנה השפתיים שלי היה גדול ונפוח מתחילת השפתיים עד הסוף זה היה מוגדל. אחרי הניתוח שמתי לב שהמנתח חתך את כל השפתיים שמתחת לאיזור הדגדגן ומה שנשאר נמצא בפנים הפות מפה הכל בסדר ויפה אסתטית אבל הבעייה שבאיזור הגדגדן נשאר החלק של השפתיים שעוטף אותו זה מאוד נפוח וגדול וזה נראה כאילו יש את תחילת השפתיים זה מתחיל נפוח ממש נפוח גם ככה היה המבנה אבל לפני הניתוח זה היה שווה כל השפתיים היו מוגדלות עכשיו נשאר רק ההתחלה של השפתיים הכוונה האיזור שנמצא הדגדגן זה נראה גולה ענקית נפוחה ואחריה אין כלום הכל חתוך זה מתסכל אותי זה נראה כמו איזה בולבול קטן גם שהנפיחות תרד קצת אני חושבת שזה יראה מוזר כי יש את תחילת השפתיים בערך שליש ו-2 שליש נחתך ונמצא בתוך.. ציפיתי שכל השפתיים ישארו אך בצורה יותר מוקטנת אך עכשיו זה נראה לי מאוד מוזר ואני חוששת שזה לא התוצאה שרציתי עכשיו שאלתי היא מה אני עושה במקרה כזה? הרי השפתיים כבר נחתכו ויש רק את ההתחלה הנפוחה מאוד אני מתוסכלת מהמצב וחוששת שגם אחרי ניתוח זה ביטחוני עדיין יהיה ירוד כי אם הצורה תישאר ככה זה יותר יוריד את בטחוני!! אשמח אם תגיב ותתן לי טיפת אור למצב.. תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
לילך16/06/2010אשמח אם תצרי איתי קשר דחוףף באותו עיניין ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של דלית
ד''ר שמואל לוין20/12/20071. עברת את הניתוח רק לפני שבוע ויש להמתין ולראות שנפיחות תרד. יתכן ואז הדגדגן לא יבלוט בצורה שאת מתארת.
2. מן החכמה יהיה שתפני לרופא המנתח שיבדוק ויראה מה התוצאות. המנתח יחליט אם ניתן לתקן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקטנת שפתיים-גם אני עברתי את הניתוחחסוייה...18/12/2007
אשמח אם תגיב לתגובה שרשמתי ליעל על הניתוח שעברתי כי האמת אני קצת מתוסכלת.. תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של דלית
ד''ר שמואל לוין20/12/2007אנא צייני את תגובתך ליעל. לא הייתי רוצה להתייחס לתשובה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובהה
חסוייה...20/12/2007התכוונתי לתגובה של-גם אני עברתי את הניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דלית
יעל20/12/2007רציתי לשאול אם עדיין כואב לך כ"כ או שאת מרגישה שיפור. אני רואה שממש כולם מתייחסים פה בפורום לפניותייך.
למה את לא הולכת לביקורת אצל הרופא שניתח אותך?????? אני הייתי אצלו השבוע ולדבריו התוצאות יצאו מוצלחות, למרות שעדיין אני לא ממש מרוצה מהמראה החיצוני. אבל צריך סבלנות. זה לוקח זמן.... עד שהמקום מגליד לגמריי ושהריקמה מתחדשת והנפיחות יורדת ממש. לפחות חודש וגם יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
מניסיוני האיש20/12/2007בנות,מניסיוני האישי-יוצא יפה,סבלנות התוצאה הסופית-אחרי חודשיים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ליעל..
חסוייה...20/12/2007הייתי אצלו יומיים אחרי הניתוח כי היו לי כאבים חזקים ויש לי ביקורת אצלו בעוד שבוע האמת הבעתי את חששותיי בפניו והוא אמר שזה מבנה השפתיים שלי ושצריך לחכות.. שהמקום נפוח.. הוא אמר שזה יצא בסדר, לי המקום נראה מעוות לגמריי וזה נכון צריך להמתין עד התוצאה הסופית אבל מה שמטריד אותי זה שאחרי שהנפיחות תרד עדיין זה ישאר במבנה שנוצר אחרי הניתוח שזה אומר תחילת השפתיים איפה שהדגדגן בחוץ ונפוח והמשך השפתיים שנחתכו בפנים הפות ולמראית העיין זה נראה כאילו יש את תחילת השפתיים כמו שהיו מלכתחילה נפוחות אך אין את ההמשך שנחתך.. מקווה שיהיה בסדר .......... כי אני מאוד מוטרדת מהעניין!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה ליעל...
חסוייה...21/12/2007האמת יש שיפור במצבי יש פחות כאבים..האיזור שנשאר כואב הוא האיזור הנפוח והכאב לא מטריד אותי אלא המראה של האיזור...כנראה אני צריכה להמתין לתוצאות..אך אני חוששת שאם לא אצא מרוצה לא יהיה לי פיתרון אחר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדלית מיעל
יעל21/12/2007טוב אז כמובן שתלכי אליו לביקורת השנייה ותראי מה הוא יאמר. וחוץ מזה קראתי שד"ר לוין וכולם פה בפורום אומרים שעם הזמן זה משתנה.
אבל במקרה הכי גרוע.......... (והלוואי שלא תצטרכי) כמו שד"ר לוין כתב לך אז אפשר לבדוק אופציה לתקן. אבל אל תחשבי על זה.... תחשבי חיובי ותהיי סבלנית....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ניתן לעשותאירית18/12/2007
שלום,רציתי לדעת האם בניתוח שפתיים קטנות מורידים גם את העור שבאייזור דגדגן או מסביבו,כי אצלי שם בולט?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של אירית
ד''ר שמואל לוין20/12/2007בדר"כ אנחנו משתדלים לא לגעת בדגדגן. במקרה שלך רצוי שתבדקי ע"י רופא וההחלטה תהיה באותו רגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפהיפית17/12/2007
האם שטיפה עם סבון בתוך הנרתיק לא טובה ועקיף להתשמש בחומר מיוחד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של יפית
ד''ר שמואל לוין20/12/2007גם סבון רגיל הוא טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף- התאוששות מניתוח להקטנת שפתייםדחוףףף מודאגת16/12/2007
לפני כשבוע עברתי ניתוח להקטנת השפתיים הקטנות כשבסיומו נאמר לי כי הכאבים יחלפו תוך 3-4 ימים ואוכל לחזור לפעילות נורמלית.
כיום, לאחר כשבוע אני עדיין סובלת מכאבים, נפיחות, דימום קל, הפרשות לבנות שגורמות לריח לא נעים מאיזור איבר המין.
אבקש לדעת: 1- האם זהו מצב נורמלי בהתחשב בעובדה שאני כבר שבוע לאחר הניתוח????
2- האם ישנם איזשהם משככי כאבים שאתה ממליץ לי ליטול בשלב זה???
3- המקום נראה כרגע ממש "מעווט" ולא דומה כלל לצורתו הטבעית, האם זה תקין??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של יעל
ד''ר שמואל לוין17/12/2007יעל שלום,
1. כן, יתכן כי גם לאחר שבוע ימים עדיין קיימת נפיחות והפרשה דמית. כל עוד אין לך סימנים לזיהום כמו חום ואודם, נראה שזה הליך רגיל. הייתי ממתין עוד מספר ימים ויש לקוות כי הכאבים והנפיחות יתחילו לרדת.
2. כל כדור נגד כאבים יהיה טוב, אם אחד לא עוזר ניתן ליטול 2.
3. העיוות והצורה התקינים יחזרו כאשר הנפיחות תרד.
4. במקרה ואינך רואה שיפור מיום ליום רצוי שהרופא המנתח יבדוק אותך ופעלי לפי הנחיותיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקטנת שפתיים-גם אני עברתי את הניתוח
חסוייה...18/12/2007עברתי אותו לפני שבוע והאמת אני מתחילה להתחרט! הרופא אומר לחזור לחיים הרגילים ואני עדיין סובלת מכאבים ונפיחות וכל היום על משכחי כאבים והאמת גם הצורה שנעשתה בשפתיים נראת לי מעוותת למדיי.. מה שגרם לי לחוסר ביטחון עכשיו האמת נראה לי יותר גרוע.. אפרט לכם קצת.. השפתיים שלי כמו לכמה מכן היו גדולות המבנה שלהם היה גדול מאוד רציתי לשפר אך הרופא חתך לי כמעט את הכל כמובן החלק שמתחת לנקודת ה-G ואיפה שהנקודה עצמה נשאר מאוד נפוח כאילו יש רק את תחילת הדגדגן שכרגע מאוד נפוח וכואב וההמשך של הדגדגן נמצא בתוך הפות כי הוא חתך הרבה זה נראה כרגע כמו איזה בולבולון קטן כמו איזה גידול לא קשור בפות.. קיצר בנותאני מקווה שהצורה תשתנה אחכה שהנפיחות תרד קצת כי אני מתוסכלת נראה לי ממש מוזר שם כבר הייתי מעדיפה לקבל את עצבי עם שפתיים גדולות מאשר איזה בולבולון קטן! אשמח אם תגיבו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות
daniel26/10/2011עברתי גם את הניתוח והובטח לי שהשפתיים החציוניות יהיו סגורות לחלוטין ואני בדיוק במצב שלך, אשמח אם תצרי איתי קשר אפילו במייל בדוי [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אחרי ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות - תגובה
ד"ר עמוס שפירא26/10/2011פני לרופא מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות - תגובה
ד''ר חיים קריסי13/02/2012חלק מהדברים אפשר לתקן אם הם לא נעשו כפי שציפיתן לכן כדאי מאד לפנות למנתח מנוסה אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקטנת שפתיים-גם אני עברתי את הניתוח - תגובה
ד''ר שמואל לוין27/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לי אלייך..
ג'ני26/12/2010מי עשה לך את הניתוח? כי גם אני לפני...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה לי אלייך.. - תגובה
ד"ר עמוס שפירא26/12/2010דר שפירא ניתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לי אלייך.. - תגובה - תגובה
ד''ר שמואל לוין27/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יעל..
חסוייה...18/12/2007אני בדיוק שבוע אחרי הניתוח יש כאבים אבל העניין המטריד אותי ביותר זה הצורה של הדגדגן הרופא אומר לי שזה המבנה של הדגדגן שהוא גדול אבל עכשיו זה נראה כאילו יש לי רק את תחילת הדגדגן שמאוד נפוח..כמו איזה בולבול קטן! אצלך את כבר רואה את הצורה? את מרוצה? האמת אני מתחילה להתחרט זה מאוד מאוד מטריד אותי כאילו אני סובלת סתם.. מי עשה לך את הניתוח? לי עשה דוקטור גרינשפון אנטולי סגן מנהל פורייה! אגב אני רק בת 21 וחצי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לדלית 2
יעל18/12/2007היי דלית.
אני בת 28. אני לא אנקוב בשם הרופא שעשה לי את הניתוח אבל הוא רופא מוכר, בעל שם, ומקצועי.
שוב אני אומר שלעניין הכאבים תהיי אופטימית.... ותני עוד כמה ימים ותראי שהמצב ישתפר.
לפי ההודעה שלי הראשונה את בטח יכולה לראות שהייתי בדיוק במצבך לאחר כשבוע וסבלתי מאוד.
לעניין הצורה החיצונית אין לי הרבה מה להוסיף כי אני בסה"כ 9 ימים לאחר הניתוח ואומרים שלוקח לפחות כחודש עד שרואים תוצאות.
אבל אני יכולה לומר שמלמידה שלי בפורומים אחרים הבנתי שזה עדיין מוקדם לראות תוצאות גם במצבי וגם במצבך. אני מוסיפה לך קטעים שקראתי בפורום מסויים שרשמה משהי שעברה את הניתוח הזה: אז אולי תתעודדי קצת.
וזה הקטע-
"אז ככה...סוף סוף גם אני יכולה להצטרף לרשימת המרוצות,עברתי ניתוח שפתיים פנימיות ו..............אני מרוצה! בנות,כל מי שמתלבטת אם לעשות או לא-תעשו-כייף חיים (מאז שאני זוכרת את עצמי אני התביישתי מזה), ההחלמה מהירה, אני חזרתי לשגרה 12 שעות אחרי ניתוח, אבל לא היה קל-ממליצה שבוע חופש, (כואב ללכת,לשבת....יותר כיף לשכב מתחת לפוך,,,,מגיע לנו)
התוצאה יפה!אין שום שינוי בתחושה,אחרי שבוע אין כאבים בכלל, רק גרד מעצבן מדי פעם, התוצאה רואים אחרי כ- 3 שבועות (התפרים נעלמים תוך שבועיים שלוש).
בקיצור אחרי הרבה התלבטיות,הייתי...עברתי,,,,היום אני אחרי (3 שבועות בידיוק) ואני בן אדם חדש-ממש ככה."
אז בואי נקווה שגם אנחנו נהיה מרוצות לאחר 3 שבועות....... אין ברירה אלא להמתין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ליעל 2
חסוייה...19/12/2007תודה מתוקה אני באמת מקווה שכך יהיה לפחות לא נסבול סתם ;-) ושיהיה לנו החלמה מהירה ותוצאות טובות בעזרת השם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מניסיוני האיש20/12/2007דלית,באיזה שיטה עשו לך ניתוח?יש לך תפרים על כל השפתיים?או רק בפנים?(שיטת Vׁׂ)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובההההההההה
חסוייה...20/12/2007האמת אין לי מושג איך קוראים לשיטה אבל יש לי תפרים בכל השפתיים פשוט החלק התחתון של השפתיים נמצא כרגע בתוך הפות והעליון כלפי חוץ ונפוחחח וזה מה שמטריד אותי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
מניסיוני האיש20/12/2007הבנתי,אם כך המצב ישתפר לעט לעט ,פשוט ישנה שיטה שהתוצא היא נשארת כך:תכנסי לאתר של מיקי לוריאן(לא יפה לדעתי),בשיטה שעשו לך רואים תוצאה אחרי חודש-אל תדאגי,גם אני עברתי ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקתשיר13/12/2007
שלום, רציתי לדעת אם יש משהו שניתן לעשות עקב צלקת מניתוח קיסרי. היא יוצרת צמיחת שיער לא לא אחידה ולא נראית טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת - שיר
ד''ר שמואל לוין17/12/2007אני מציע שתפני לרופא פלסטיקאי. ניתן לשפר את מראה הצלקת על ידי הוצאתה ותפירה מחדש.
בדרך כלל על צלקת אין צמיחת שיער, יתכן שבמידה והצלקת תהיה ישרה יותר גם השיער יצמח בצורה סדירה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגל11/12/2007
אני בקושי ניהנת ממין. רציתי לדעת מעט על הגדלת נקודת ה-G ולמי מתאים התהליך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של גל
ד''ר שמואל לוין17/12/2007נקודת ה - G אמורה לגרות את האשה אולם יתכן כי בזמן מגע אין חיכוך עם נקודת ה - G בגלל מידותיה הקטנות. היום בגלל מצב זה אנו מגדילים את נקודת ה - G במטרה שיהיה חיכוך נרחב יותר וב - 87% מהמקרים קיימת הצלחה להביא לידי אורגזמה (מספרים שפורסמו בארה"ב ע"י פרופסור מטלוק).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשותמילי09/12/2007
שלום, האם זה נורמלי שיש לי הפרשות קבועות מאיבר המין? כיצד ניתן לטפל בכך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של מילי
ד''ר שמואל לוין13/12/2007קיימות מספר סוגים של הפרשות ואם אלו שאת סובלת מהן קשורות בזיהום פטרייתי או של חיידקים יש לבצע תרבית ולראות לאיזה סוג אנטיביוטיקה או תרופות אחרות הגורם רגיש. וכך לטפל בעניין.
ישנן גם הפרשות טבעיות שבין היתר גורמות לנרתיק להיות לח.
בכל מקרה כדאי לגשת לרופא נשים לשלול זיהומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחשרון06/12/2007
שלום ד"ר
האם ניתוח להצנעת דגדגן שבולט מהשפתיים החוצה, הוא ניתוח קוסמטי בלבד או שעשוי להשפיע על חיי המין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של : שרון
ד''ר שמואל לוין13/12/2007כל מה שנוגע לדגדגן עשוי להשפיע על חיי המין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


