מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שפתיים פתוחותשוש27/01/2008
שלום רב,
הגניקולוג שלי הודיע לי שמבנה השפתיים שלי פתוח למדי וחשוף להתייבשות וזיהומים.
הדבר אכן מקשה עליי בקיום יחסים, ואני נאלצת למרוח משחת בפנטן פלוס מספר פעמים בשבוע, אך אינני יודעת אם זהו הפיתרון היחיד, ועד מתי אפשר להמשיך כך?
האם נהוג לבצע ניתוחים במצב כזה? מה אחוזי ההצלחה שלהם, והאם הם נחשבים אסתטים בלבד?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שוש
ד''ר שמואל לוין05/02/2008קשה לתת לך תשובה ע"פ תיאור טלפוני בלבד.
רצוי להבדק ע"י רופא נשים שגם מבצע ניתוחים ואגינאלים ואז להגיע לידי החלטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פלסטיקה וגינלית
ד"ר עמוס שפירא05/02/2008נשים לאחר לידה מרגישות את הנרתיק שלהם פתוח חשוב לדעת בת כמה את יתכן ואת זקוקה למישחה אסטרוגנית ולא בפנטן הניתוח להצרת הנרתיק ניקרא תיקון אחורי והוא לא רק ניתוח אסטטי הוא גם ניתוח שיקום של ריצפת הנרתיק את מוזמנת להיבדק אצל הגניקולוג שלך והוא שיחליט אם יש צורך קוסמטי בילבד או רפואי בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שוש06/02/2008אני בשנות העשרים לחיי, לא עברתי לידה. האם יש בכל זאת צורך במשחה אסטרוגנית?
הרופא אמר לי שאין צורך בניתוח, מבחינתו זה בגדר אסתטי, אך אם התופעה מוכרת לכם -
האם יש טיפול משחתי אחר חד פעמי או שאצטרך למעשה למרוח את המשחה למשך כל חיי?
קיום יחסים עם בן זוגי כבר הפך לדבר רחוק מלהיות ספונטני, ולאחר כמה דקות האזור מתחיל לשרוף ולהתייבש. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יובש נרתיקי
ד"ר עמוס שפירא06/02/2008בחורה בגילך אינה זקוקה בדרך כלל למישחה אסטרוגנית יש לה מספיק אם בכל אופן יבש לך ביחסים את צרכה להישתמש בחומרי סיכה ניתוח כאן לא בא בחשבון פני להמשך טיפול לגניקולוג שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף אם אפשר בבקשהדיאנה24/01/2008
אני ערביה ואני לא בתולה ורוצה לעשות נתוח לחזור בתולה אבל רוצה לדעת לפנה החתונה וכמה זמן אפשר לעשות את הנתוח בבקשה לעזור לי דחוף כי אני עומדת לתחתן וכמה זה עולה לי לשלם דחוף תענה לי בבקשה כי אני לא יודעת כלום ואם אפשר מספר טלפון בבקשה דחוף כי אני לא יודעת מה לעשות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דיאנה
ד''ר שמואל לוין05/02/2008אפשר להחזיר את קרום הבתולין לקדמותו ע"י פעולה ניתוחית קצרה ללא אישפוז עדיף לבצע את הפעולה מה שיותר רחוק מתאריך החתונה, כך הצלקת תהיה עמידה וקרום הבתולין ידמה יותר למקור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרום בתולין
ד"ר עמוס שפירא05/02/2008איחוי קרום בתולין הוא ניתוח שעדיף לעשות 3 שבוע ליפני החתונה ניתן לבצע את הניתוח הן בהרדמה כללית והן בהרדמה מקומית התוצאה מובטחת בליל הכלולות יופיע דמם לאחר קיום היחסים ולא ניתן לדעת שאת לא היית בתולה את מוזמנת להיתקשר 0523670383
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעת כלוםרים24/01/2008
בבקשה תעזרו לי אני עומדת לתחתן עוד חודשיים ואני לא בתולה ורוצה לעשות נתוח אבל איפה ומה לעשות בבקשה תעזרו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תעזרו לי דחוף
רים24/01/2008בבקשה תעזרו לי אני עומדת לתחתן עוד חודשיים ואני לא בתולה ורוצה לעשות נתוח לחזור בתולה אבל איפה ומה לעשות בבקשה תעזרו לי וכמה זה עולה לעשות נתוח דחוף תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יודעת כלום
ד''ר שמואל לוין24/01/2008יש אפשרות לחדש את קרום הבתולים. היכנסי לאינטרנט וראי מוסדות מטפלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח?אתי22/01/2008
שלום, רציתי לדעת, האם יש ניתוח או טיפול המונע הפרשות מהנרתיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר שמואל לוין24/01/2008הפרשות מהנרתיק נחלקות לשתי קבוצות. האחת, בגלל שינויים הורמונליים שקורים לפי ימי המחזור, והקבוצה השניה, היא קבוצה זיהומית הנגרמת ע"י פטריות או חרקים. יש לבצע תרבית כדי לזהות את הגורם המזהם ולטפל בהתאם. כמובן, שרופא נשים יפתור את הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצרת נרתיקיולי20/01/2008
שלום באילו מקרים עושים הצרת נרתיק, אם אני בת 28 עם נרתיק רחב ואיבר מין רחב האם אפשר להקטין? האם זה יכול לגרום נזק, האם זה רק לאחר לידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצרת נרתיק
ד''ר שמואל לוין24/01/2008ההגדרה של נרתיק רחב היא הגדרה אישית לפי הרגשת האדם. ניתן להצר את הנרתיק אולם בלידות הבאות יתכן ויתרחב מחדש. הדבר נתון לשיקולך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יולי
ד''ר שמואל לוין05/02/2008מי שקובע את הצורך בניתוח זו האישה עצמה. (לפי הרגשות שלה) אפשר תמיד להצר את הנרתיק ע"י פעולה ניתוחית קצרה ושאינה דורשת אישפוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פלסטיקה וגינלית
ד"ר עמוס שפירא05/02/2008אם לא ילדת לא מומלץ לעשות את ניתוח הצרת הנרתיק כי ברור לך שדרך הנרתיק הזה צריך לעבור ראש של ילד שהוא ללא ספק גדול יותר מאבר מין של גבר לידיעתך בברזיל אחוז הנשים שעוברות ניתוח קיסרי הוא בערך 50 וזאת למען שימור הנרתיק לכן אם הפרש הגודל כל כך מפריע לך לדעתי פני לסקסולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם שחורענת17/01/2008
שלום, יש לי כתם שחות בחלק הפנימי של שפתי איבר המין, נראה כמו נקודת חן. האם זה הגיוני שיש שם נקודות חן והאם כדאי לבדוק או להסיר אותה? היא לא בולטת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם שחור
ד''ר שמואל לוין24/01/2008אין ספק שאם זו נקודה שחורה יש מקום לבדוק על ידי שליחת חלק ממנה למעבדה פתלוגית. רצוי שתפני לרופא נשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעלללללל!!!!!!חסוייה...13/01/2008
מה שלומך???? נו איך התוצאות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לדלית!!!!!!!!!!!!!!!!!
יעל26/01/2008היייייייייייייייייי דלית מה שלומך???? לא הייתי בפורום מאז הפעם האחרונה ששוחחנו..... אני הרבה יותר טוב!!!!! אין בכלל נפיחות והצבע של המקום חזר להיות ורדרד כמו שהיה. עכשיו אני כבר כמעט חודש ושלושה שבועות אחרי הניתוח. יש שיפור במראה החיצוני אך עדיין זה לא כמו המראה הטבעי שהיה לפני הניתוח.
ראיתי שכתבת שאת מרגישה קצת דקירות קלות באיזור. גם אני מרגישה דקירות קלות מאיזור הדגדגן ומשום נראה לי שהוא חשוף יתר על המידה........ מה אמרו לך שזה ישתפר???? שצריך להיות עוד קצת סבלניים??? כי זה האמת הולך ופוחת אצלי אז אני מקווה שזה נכון.
איך אצלך???? ספרי לי........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יעלוששש!!!!!!!
חסוייה...26/01/2008קודם כל אני נורא שמחה לשמוע ממךךך!! :-) בקשר לנפיחות גם אצלי זה ירד בצורה משמעותית וכמובן שהצורה של המקום לא כמו שהיה בהתחלה,הייתי שלשום אצל הרופא והוא אמר לי שהדקירות יעברו כי יש עדיין תפרים בפנים שכנראה לא ירדו ושלוקח לתפרים 90 יום לרדת לגמריי! אז הביקור הבא אצל הרופא יהיה רק בחודש מרץ כי אני חודש וחצי כמעט אחרי הניתוח! אני שמחה לשמוע שאצלך ההרגשה בסדר ושאת אופטימית האמת גם אני אופטימית(חח אין כל כך ברירה אחרת) ומחכה לתוצאות הסופיות! מקווה שיהיה בסדר כי אני לא מסתפקת בתוצאות כרגע..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מאמי
יעל26/01/2008אני גם שמחה לשמוע שאת פחות או יותר בסדר. לפחות כבר לא כואב שזה כבר משהו......
תגידי יש לך מושג אם ניתן לבצע "תיקונים" בסוג כזה של ניתוח??? אני רוצה לדעת סתם לידיעה כללית.
ווווואאאאאיייייי אז לגביי הדקירות הרגעת אותי. אני לאט לאט מבינה שאין ברירה אלא פשוט לחכות ולהיות סובלניים לפחות חודשיים-חודשיים וחצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב......
יעל26/01/2008מה אמר הרופא שלך בנוגע לצורה החיצונית עכשיו אחרי חודש וחצי?????? מבחינתו הכל תקין???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנסיי יעלוששש..
חסוייה...27/01/2008קודם כל בקשר למראה הרופא שלי חושב שהמראה בסדר הוא גם אמר לי שהמראה של המקום לפני הניתוח היה בסדר ושהכל אצלי נמצא בראש חחח וכן הוא אמר שאם אצטרך וארצה תיקונים אז נעשה רק צריך לחכות עד שהתפרים ירדו כליל שזה אומר לחכות אחרי 90 יום מיום הניתוח כי אם עושים תיקונים חייבים שהמקום יהיה בריא כדי לא לפגוע בתפרים או ברקמות שמתרפאות כרגע במקום. אבל לגביי מה שמדאיג אותי שאין כל כך מה לתקן כי רוב השפתיים נחתכו ובגלל שהמבנה שלי היה גדול אז האיזור מסביב לדגדגן נשאר יחסית גדול כי זה איזור שבדר"כ לא נוגעים זה מסוכן,לכן זה נראה שיש לי את האיזור של הדגדגן שנשאר יחסית בחוץ ומתחת אין כלום כי הכל נחתך ונמצא בפנים שאפילו אני לא מצליחה לראות..אם יכולתי לשנות הייתי רוצה שלמסביב של הדגדגן יהיה המשך של השפתיים אפילו אם זה טיפה היה יוצא רק לראות שזה מחובר אך להוסיף שפתיים כבר אי אפשר אז אני מחכה בסבלנות ובלחץ לתוצאה הסופית. אך אני רוצה לציין שאני מאוד חופשייה עם המנתח שלי כל שאלה וחשש אני מעלה בפניו הוא נותן לי הרגשת ביטחון אומר לי תתקשרי בכל שעה ונתן לי את הנייד שלו! ולגביי מה שאני שומעת ממך נראה שאת לא ממש מתייעצת עם הרופא שלך..לא היה לכם מפגשים מאז?לא הבעת בפניו את חששותייך על הדקירות? את לא מרגישה בנוח לדבר איתו? בכל מקרה אני פה בשבילך אשמח לענות לך על כל שאלה שאדע לענות לך כמובן בנושא :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדלית המקסימה
יעל28/01/2008ממש בלי לשמוע אותך אני מרגישה שאת בכלליות מרגישה טוב יותר. :-)
אין ספק שזה שהרופא שלך אומר לך שהכל תקין ובסדר זה איכשהו מרגיע אותך. וגם אני הייתי אצל הרופא המנתח שלי ויש לי את הנייד שלו עוד מלפני הניתוח וגם אני די ניג'סתי לו והתקשרתי ושאלתי וזה מרגיע שהוא אומר שהכל תקין.
אבל אם אני לא כ"כ מרוצה מאיך שזה נראה אז זה לא עוזר לי שהוא אומר שלדעתו הכל תקין את מבינה????
ואני ככה נהייתי די חשדנית ולכן אני חושבת בכיוון של ללכת לרופא אחר בתחום על מנת לקבל חוות דעת לאחר הניתוח ולשמוע חוות דעת ניטרלית כביכול.........
האמת היא שכבר כמעט אין לי דקירות ואני מרגישה ממש טוב. אבל עדיין מפחדת לקיים יחסי מין אז אין לי עדיין אינדיקציה לגביי איך ההההההה- הרגשה......... ואני נורא מפחדת מזה.......
אבל אני רוצה לומר לך שאת מקסימה ותודה על התמיכה מרחוק שאת נותנת........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעלוששש :-) מדהימה כנסי!
חסוייה...29/01/2008קודם כל את גורמת לי להסמיקקק.. :-) חחח..
ואת לא מבינה כמה אני מזדהה איתך ומבינה אותך בכל חשש והרגשה! גם אני חשבתי להיבדק במקום ניטרלי ובטח כמו שראית פה אפילו כתבתי למומחה כאן וביקשתי שימליץ לי היכן להיבדק ולצערי הוא לא הגיב לשאלתי! גם אני לא כל כך רגועה מזה שהרופא אומר שהכל תקין ובטח ובטח שלא מרוצה מהמראה של המקום! אבל אולי אני מנסה להרגיע את נפשי ואומרת שלפחות אחכה עד הזמן שצריך לחכות ואז אפנה את בקשותיי ובעיותיי בנושא..וגם אני לא ממש מקיימת יחסים למרות שהרופא אומר שאפשר.. האמת זה די מתסכל אבל יש לנו איזושהי ברירה אחרת? אם כן אשמח לשמוע.......
דרך אגב את מקסימהההה פה לא אני! מאוד כיף לי לשוחח איתךךך מתוקה :-) זה די מרגיע לשוחח עם מישהו שמבין אותך במיוחד בנושא הזה.. ובמיוחד עם חמודונת כמוךךך.. ואם יש לך מסנג'ר זה המסנג'ר שלי אשמח לדבר איתך [email protected] שבוע טוב מאמי.. דלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדלית
יעל29/01/2008היי בובה
הוספתי אותך למסנג'ר שלי אז נוכל לדבר......
ביי בנתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיפה
**23/08/2009היי יעל
גם אני בבעייה כמו שלך
עברתי ניתוח לפני חצי שנה בערך והתוצאה מזעזעת
אני החודש עוברת את הסיוט הזה שוב אצל רופא אחר
אני בת 30 בת כמה את?
מעניין אותי לדעת אצל מי נותחת ......מי הד"ר שלך?
תודה רבה רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל ודלית
**25/08/2009בבקשה עזרה
כתבתי לכם פעמיים ולא קבלתי תשובה......
מאוד חשוב לי לדעת אצל מי נותחתם??????
אשמח לשוחח לא בפורום
יש לי הרבה שאלות לא סגורות עם עצמי
בבקשה בבקשה תנו סימן
אשמח לתת לכם את הטלפון שלי
רונית- חיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דגדגן בולט
ד"ר עמוס שפירא05/02/2008הדגדגן הבולט הוא חלק קטן מכל הדגדגןץ אורכו של הדגדגן הוא 8 ס"מ ולכן לא ניתן לקצץ את ראשו. מה שניתן לעשות הוא להוריד מעט את עודפי העור מסביב לדגדגן ואז הדגדגן פחות יבלוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל או דלית
אור23/08/2009מכוון שאתן הרבה זמן אחרי ניתוח רציתי לדעת מה התחדש ואם באמת כל הנפיחות ירדה והאם זה באמת נראה טבעי ?אשמח לשמוע ממכם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנות תוכלו לעזור לי בבקשה אני אשמח
חסוי23/08/2009אני ורצה לעושת את הניתוח הזה אצל ד"ר עמוס שפירא אבל הבעיה עכשיו שאני רואה את השיחה שלכן זה שיש לי חבר והוא לא יודע מהדבר הזה ואני עוד חודשיים מתגייסת והוא חוזר פעם בשבועיים מהצבא כך שאמרתי שהוא לא יהיה שבועיים אז הכל יהיה בסדר ושהוא יחזור הוא לא ירגיש אל בעצםם אמרתן שה לוקח 3 חודשים זה אומר שאם אחרי שבועיים של הניתוח נקיים יחסי מין הוא ישים לב לתפרים וכאלה אשמח לקבל תשובה בדחיפות כי אם אתן אומרות שכן אז אני אעשה את זה כבר אחרי הצבא !תודה רבהה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיפה
**23/08/2009שלום מתוקה
אני אחרי הניתוח לא קיימתי יחסי מין חודש
וככה זה ממומלץ
את יכולה לספר לחבר שלך שאת בחודש דממה....אין יציאות הביתה
זה תרגיל סודי,הוא לא אשאל הרבה שאלות ולך הייה אליבי טוב.
אל תחכי אחרי הצבא תעשי את הניתוח עכשיו תרגישי טוב עם עצמך
בהצלחה ....רוני-חיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני המתוקה
חסוי23/08/2009ממש תודה את ממש חמודה ... רציתי לשאול אצל מי עשית את הניתוח ואם את מרוצה איך זה עכשיו ואם אחרי חודש אין לך כבר תפרים ואת יכולה לקיים יחסי מין את ממש מתוקנ באמת תודהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרונית
חסוי23/08/2009ראיתי עכשיו את כל התגובות שלך והבנתי הכל מקווה שיסתדר ותהני מהתוצאות רק שאלה אחת את ממליצה לי לעשות או פשוט להשאיר ככה כי אין לי משהו מטורף אני פשוט מרגישה טיפה לא בנוח עדיךף את הטיפה לא בנוח או את האחרי של הניתוח תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה
אור24/08/2009בנות אתן יכולות להגיב להודעות שלנו בכדיי לדעת האם יש שיפור במראה אחרי כל כך הרבה זמן ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגדגןא10/01/2008
הדגדגן שלי הוא מאוד בולט
ואני לא יודעת מה לעשות איתו...
האם אפשר לעשות ניתוח ולהקטין אותו?
והאם זה יפגע לי ביחסי מין ובפוריות..?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של : א
ד''ר שמואל לוין13/01/2008בדרך כלל איננו משנים את מבנה הדגדגן כיון שהדבר עלול להשפיע על יחסי המין שלך בעתיד.
ניתן לתת יותר פרטים בייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדגנית09/01/2008
אני בת 16 ובזמן האחרון התחילו לי הפרשות שקופות מוזרות מאיבר המין. ההפרשות ללא צבע ודביקות. מה עלי לעשות? לפנות לרופא?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה של דגנית
ד''ר שמואל לוין13/01/2008קרוב לודאי שאלו הן הפרשות הורמונליות, בהתאם למחזוריות של המחזור. תמיד כדאי להתייעץ עם רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגדגןרעות07/01/2008
מהו גודלו הממוצע של הדגדגן?אני חוששת שיש לי דגדגן קטן במיוחד(לא ניתן לראות אותו אף פעם..תמיד מכוסה גם בזמן גירוי מיני גבוה)
בנוסף,כיצד אתם מבצעים את השריקות לנק' הG המסתורית??הרי הדעות על קיומה הן חלוקות.ומאיזה גיל ניתן לעשות זאת?מהן תופעות לוואי לאחר הזריקה..?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דגדגן
ד''ר שמואל לוין08/01/2008אורכו של הדגדגן הוא כ - 2 ס"מ והוא כולו מוסתר בתוך הרקמות. ביחס לנקודת ה G אנחנו בין אלה שמאמינים שהיא קיימת, ולפי הספרות 87% מהנשים שטופלו ב G SHOT חוו אורגזמה מוגברת.
הזמן המתאים לזריקה הוא מעת קיום היחסים במידה ולא חווים אורגזמה.
לאחר הזריקה אין תופעות לוואי מלבד הגברת הסיפוק האישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
רעות08/01/2008מה עליי לעשות-הדגדןג שלי מאוד קטן (ככה נראה לי.הוא כולו מכוסה והוא קטן מ 2 ס"מ..גם בעת גירוי)...אני בסה"כ בת 24..
האם יש דרך לתקן מצב זה או להשלים עם האנטומיה הגופנית שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של רעות
ד''ר שמואל לוין13/01/2008רצוי מאד שתיבדקי ע"י גניקולוג מוסמך כדי שיראה אם אפשר לעזור לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשותנאווה06/01/2008
שלום, האם יש ניתוח קוסמטי המקטין את כמות ההפרשות מהנרתיק בזמן גירוי מיני?, יש כל כך הרבה הפרשות לעיתים שאיני מרגישה לפעמים את איבר המין של בן הזוג שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נאווה
ד''ר שמואל לוין08/01/2008מה שיש לך זה תגובה טובה של הנרתיק בזמן היחסים. הרטיבות משמשת לשימון קירות הנרתיק.
ניתן לבדוק אפשרות של הצרת נרתיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשרית03/01/2008
רציתי לדעת מהו הגיל המינימאלי לעשיית ניתוח לעיבוי נקודת ה-G כמו כן, כמה בערך הוא עולה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של שרית
ד''ר שמואל לוין06/01/2008אין גיל מסויים אלא אשה המקיימת יחסים ומידת הסיפוק שלה אינה מספקת אותה. לגבי המחיר לא ניתן למסור פרטים באתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח להקטנת שפתייםדחוףףף מודאגת01/01/2008
ד"ר שלום רב
אני כשלושה שבועות לאחר ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות. נראה כי הנפיחות ירדה ואין לי כלל כאבים. אני מרגישה פיסית מצויין......
עם זאת המראה החיצוני של המקום מדאיג אותי מכיוון שכל האיזור מסביב לדגדגן ומעליו נראה כחתכים חתכים ובליטות של בשר ולא כחלק אחד וזה ממש מדאיג אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמו כן באיזור הדגדגן יש לי תחושה לא נעימה כאשר אני נוגעת שם קלות אני מרגישה דקירות קלות והוא נראה לי חשוף יתר על המידה.
אודה לך מאוד אם תאמר לי האם יחול שיפור במראה החיצוני או שאחרי שלושה שבועות זהו המראה הסופי ולא ישתפר עוד?
כמו כן מדוע יש תחושה לא נעימה באיזור הדגדגן?? האם קיים מצב בו אני אאבד את התחושה במקום????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני שותפה להרגשתך!!!
חסוייה...13/01/2008היי.. אני רוצה לציין שאני כחודש לאחר הניתוח וגם אני מרגישה דקירות באיזור הדגדגן כאילו הוא חשוף מידי אז עם תזוזות מסויימות יש לי דקירות באיזור וגם המראה החיצוני יש חלק שלא מחובר והוא גם די רגיש אני ממשיכה לחכות כי אמרו שצריך לחכות חודשיים ובסוף החודש יהיה לי ביקור אצל הרופא אז אפנה זאת בפניו וזה די מדאיג אותי! באיזה מוסד רפואי עשית את הניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף מודאגת
ד''ר שמואל לוין06/01/2008קשה להסביר ולייעץ לך על פי שיחה טלפונית מבלי שאיש מקצוע/רופא, יבדוק את המקום. לכן אני מציעה שתבואי להיבדק ונוכל לייעץ לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל איבר מין נשיאיריס01/01/2008
שלום, איבר המין שלי רחב מאד, האם יש דרך להקטינו שיהיה עדין יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של איריס
ד''ר שמואל לוין06/01/2008איריס שלום,
ניתן להבין מהשאלה שלדעתך הנרתיק רחב והדבר מונע חיכוך בזמן היחסים. ניתן בקלות רבה ע"י ניתוח קטן להצר את הנרתיק ולשפר את היחסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיליקוןשירן30/12/2007
רציתי לדעת בהקשר לטיפול לעיבוי נקודת ה-G - הבנתי כי מדובר בהחדרת סיליקון
לנקודת ה-G, האם יש סכנה כלשהי ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של שירן, סיליקון
ד''ר שמואל לוין31/12/2007שירן שלום,
ראשית, זריקת ה - G אינה מכילה כל חומרים סינטטיים כמו הסיליקון.
אנחנו בפרופורציה מזריקים חומר שהוא טבעי לחלוטין, מאושר ע"י משרד הבריאות בארץ וכן ע"י ה FDA בארהב. לחומר אין שום תגובות אלרגיות, אינו מזיק ויתרונו הגדול הוא נספג ונעלם כעבור 6 חודשים. לכן, מתוך נסיוננו, אין כמעט לחלוטין תופעות לוואי או סיבוכים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


