פורום תרופות סבתא - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אוזניים
    שרי
    17/11/2009

    שלום .יש לי ילדה בת 7 מגיל היותה תינוקת היא סובלת מבעיות אוזניים .קיבלה המון אנטיביוטיקה עד גיל 4 .בשלב מסויים הרופאים החליטו שאין טעם לתת יותר אנטיביוטיקה שכן זה לא עזר .כיום בין הפוגה להפוגה האוזניים לא מפסיקות להפריש ללא חום .לרוב זה מלווה בריח לא נעים בכלל וחזק מאוד . השמיעה שלה בירידה חמורה . ( 30 -40% ) .ניסתי הומופאתיה ולצערי לא עזר . לכן אני פונה אליכן בתקווה שתוכלו לעזור לביתי . תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים חוזרות

    שירי חבקין
    18/11/2009

    שולי היקרה
    ממליצה בחום על טיפול אצל דר' ראובן ברק
    בשיטה הסינית
    מכיוון שמדובר בבעיה חוזרת ולאחר הרבה אנטיביוטיקה
    נחוץ שינוי עמוק ולטווח ארוך.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    שרי
    18/11/2009

    תודה רבה מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 9
    שרי
    17/11/2009

    שלום רב .הנכדה שלי בת 9 צימחונית .( שלא אוכלת בשר ,דגים ועוף. )יש לה כל תקופה גירודים בעיניים שמובילים לדלקת. וזה מלווה לגירודים באף ונזלת בכמות אדירה . לאותה בעיה היא קיבלה תרופות נגד אלרגיה שעוזרות באופן זמני וקצר .אך המצב מחריף לשיעול טורדני כמעט ללא הרף לכאבי ראש וגירודים בגב .אודה לכן באם יש לכן איזה דרך לעזור לה . או פורמולה ,או ויטמינים מסויימים . ( אני לא יודעת אם זה שייך היא בחיפוש מוגזם אחרי מתוק ) למרות שהיפחתנו את המתוק מאוד כמעט לאפס .שוב תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 9

    איה הוד
    18/11/2009


    שלום שולי,

    קחו את הנכדה לטיפול אייפק באלרגיות.
    חבל לסבול וחבל לנסות לטפל במסביב כשאפשר לגשת ישר לטיפול בגורמי הבעיה!

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיה

    שרי
    18/11/2009

    איה שלום לך. ותודה על ההתייחסות למקרה .שאלתי היא וסליחה מראש על הבורות .מה זה אייפק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיות ואייפק

    שירי חבקין
    23/11/2009

    שולי שלום רב
    אייפק הינה שיטה מעולה לאיבחון וטיפול
    בסוגי אלרגיה שונים.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול

    איה הוד
    24/11/2009


    שלום שולי,

    כמו ששירי כתבה זו שיטת אבחון וטיפול מעולה.
    מספיק שתרשמי בגוגל "אייפק" ויהיה המון מידע.

    אשמח לעזור בכל שאלה נוספת

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולקוס וקוליטיס
    ציפי
    17/11/2009

    שלום רב איה,
    קראתי במאמרייך שבמקרה של אולקוס או במקרה של בעיות של דלקות במעיים יש להמנע ממזון שומני. האם חמאה נחשבת למזון שומני?

    רשמת להמנע מפירות חומציים.
    האם תפוז הינו חומצי?
    האם עגבניה חומצית?
    איך יודעים מה חומצי?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולקוס וקוליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולקוס וקוליטיס

    איה הוד
    18/11/2009


    שלום ציפי,

    אכן חמאה נחשבת לשומנית!

    וכן - יש להימנע מעגבניות ותפוזים.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו חליטת תה מרה נורא............
    תמרהNNN
    17/11/2009

    הציעו לי לשתות חליטת תה לניכוי הכבד ארטישוק עלים אוי לי כמה זה מר ובלתי אפשרי לשתיה גם עם סוכרזית
    מה אני יכולה לשתות במקום הדבר האיום הזה כדי לנקות את הכבד השומני שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני

    שירי חבקין
    18/11/2009

    יעלה היקרה
    את יכולה לשתות חליטות קלנדולה ושן-ארי שהם מנקים את הכבד
    ומחזקים אותו. סוכרזית מאוד לא מומלצת בכל מצב

    כמו כן תוכלי לקחת כמוסות לציטין ושום

    בברכה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים?
    חולה
    16/11/2009

    שלום,
    רציתי לדעת מה עושים כאשר הילד שלי (בן 15) אומר כל יום שהגוף שלו שורף וכואב?
    עוד דבר,לבעלי יש בעיות בזקפה והגמירה לא מרובה,המון זמן לוקח עד שהוא מגיע לזקפה ואני כבר מתעייפת,מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות זקפה+כאבים בגוף

    איה הוד
    17/11/2009


    שלום לך,

    לגבי בנך - אסור להזניח ויש להתייחס ברצינות לתלונות שלו!
    ראשית יש ללכת לרופא (ולהגיד לו שיתייחס בכובד ראש לעניין ויפנה לבדיקות)
    במידה ויעלו על הבעיה יהיה יותר קל לדעת איך לעזור.
    זה יכול להיות גם על רקע ריגשי-נפשי וחשוב מאוד לבחון את האופציה הזאת!

    לגבי בעלך - הרבה מאוד גברים סובלים מאותה בעיה עקב סטרס, עומס יתר בעבודה ולחצים ודאגות. כשמדובר בבעיה כזאת אפשר לטפל אם לגבר יש נכונות ורצון.
    אם בעיות הזקפה קשורות לגורמים אחרים יש ללכת לבדוק ואז אפשר לדעת איך לטפל - חבל לסבול!

    בברכה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרבות קשות
    שירית
    15/11/2009

    שלום,
    אני סובלת מצרבות נוראיות,כאילו אש בבטן באמצע הסרעפת ועולה לקנה,בעיקר שאני מדברת.
    התופעה הזו נוראית מה לעשות?
    אכלתי שקדים וניסתי המון דברים....
    האם אין טיפול שיכול למגר את התופעה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרבות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרבת קשה

    עדנה
    13/09/2016

    מיצוי אלוורה של חברת פוקא זה פשוט נס. מרפא לגמרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרבות קשות

    איה הוד
    17/11/2009


    שלום שירית,

    בוודאי שניתן למגר את התופעה!
    רק לפני כן צריך להבין מה גורם לה.

    לנסות לאכול דברים שיפסיקו את הצרבות זה כמו לנסות לטאטא את הלכלוך מתחת לשטיח - זה לא יפתור את הבעיה שגורמת לצרבות!

    גשי לרופא לבדיקות, בקשי גם להיבדק לחיידק ההליקובקטר פילורי (בדיקת נשיפה לא פולשנית )
    ואז יהיה יותר קל להגיד לך מה לעשות כדי לטפל בצרבות שהן רק הסימפטום.

    באופן כללי ניתן לעשות עוד דברים כדי להקל - אבל זכרי - צריך לבדוק מה גורם לצרבות ולטפל בו אחרת הן ימשיכו להטריד אותך במוקדם או במאוחר:

    *

    בלילה ללכת לישון על צד שמאל תוך כדי הגבהת חצי הגוף העליון עם כריות. בגלל מבנה הקיבה, שכיבה על צד שמאל תסייע למזון להתפנות מהר יותר מהקיבה, ולמנוע בכך את הצרבת.
    *

    לא לאכול בסמוך לשינה.
    *

    להימנע ממזונות יוצרי חומצה, בעיקר ממזון מהחי.
    *

    להפחית מזונות שומניים.
    *

    להימנע מאלכוהול, עישון, קפה, קולה, מיץ עגבניות.
    *

    לערבב ברבע כוס מים רבע כפית אבקת סודה לשתיה, ניתן להוסיף גם מיץ מלימון אך לא חובה, לשתות מיד.
    *

    לשתות כף חומץ תפוחים או מיץ מחצי לימון בכוס מים על קיבה ריקה (לימון הינו חומצי מאוד, אולי בין המזונות החומציים ביותר הקיימים, אך בגוף עצמו, לאחר עיכול וספיגה הלימון יוצר סביבה בסיסית)
    *

    אכילת שקדים טבעיים לא קלויים. ניתן להשרות אותם במים ולהסיר את הקליפה.
    *

    לשתות מים פושרים בלגימות קטנות
    *

    יש אנשים שעוזר להם לאכול מלפפונים חמוצים או פרוסת לחם.
    *

    דבש בתוספת לימון יעיל מאוד אף הוא נגד צרבת.
    *

    שתיית חליטה של נענע, מרווה או בזיליקום (ריחן) יעילה אף היא.
    צמחי מרפא יעילים נוספים לצרבת הם כוסברה, אלוורה וארכובית שבטבטית (Polygonum).
    *

    ניקוי הגוף, ניקוי מערכת העיכול והכבד יכולים לסייע בבעיה זו.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעי מעיים
    נורית
    15/11/2009

    מנסיון מוצלח ביותר יש לקלף שן קטנה של שום לשמן בסבון ולהכניס לפי הטבעת כמו שמכניסים נר להורדת חום וזה נגמר לא שורף לא מרגישים כלום רק הקלה מנסיון בדוק!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעי מעיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיבה

    שירי חבקין
    15/11/2009

    צמח מרפא מסלק תולעים הינו השיבה או כמו שמו באנגלית
    wormwood
    עץ התולעים

    השיבה מרה מאוד ורצוי להכין ממנה תה חזק ללא סוכר
    ולשתות כמו תרופה
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נא עזרתכן
    ציפי
    15/11/2009

    שלום רב,
    יש לי כאבים המומים וחדים בצד שמאל של הגוף מתחת לסרעפת, וכאשר אני אוכלת הם מחריפים.
    יש לציין שיש לי התקף כזה כל שלושה שבועות וכל התקף כזה נמשך כחמישה ימים.
    הכאבים חדים וחודרים עד לצג השני של גופי כלומר לצד של הגב. יש לי חולשה איומה ואני כמו סמרטוט, ולעיתים יש לי בחילות והקאה, והבטן נפוחה.
    האם יש לי אולקוס?
    אמרו לי להתחיל לשתות כל בוקר במשך שבוע שלם מיץ תפוח אדמה טרי סחוט. כי יש בזה עמילן שמכסה את דופן הקיבה.
    שאלתי היא האם זה לא מסוכן מיץ טרי של תפוח -אדמה ? האם זה לא יכול לגרום להרעלה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נא עזרתכן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות

    שירי חבקין
    15/11/2009

    ציפי היקרה שלום רב
    אני לא חושבת שזה אחראי לתת תשובות ועצות לבעייתך ללא
    שתערכי בדיקות מקיפות .
    באם את רוצה להקל על הכאבים נסי לשתות חליטה של שומר אניס וקמומיל
    שמרגיעה קיבה עצבנית גזים וכאבים הקשורים לקיבה.
    הקמומיל עשוי גם לסייע במקרים של דלקות.
    אולם שוב, אין להחליט דברים ללא בדיקה לעומק
    בהצלחה ותרגישי טוב
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינים בהריון
    גל
    15/11/2009

    שלום,
    קראתי את ה''מתכון'' לכינים שפרסמת האם ניתן להשתמש בזה גם בהריון?
    למרות שאלו חומרים טבעיים.

    ווהאם יש פעילות חוזרת לאחר מס' ימים או שמספיקה פעם אחת לחיסולן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כינים בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינים

    איה הוד
    15/11/2009


    הי גל,
    זאת שאלה שאשאיר לשירי לענות עליה :-)

    באהבה רבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינים

    שירי חבקין
    15/11/2009

    גל שלום רב
    השמן הידוע והיעיל מכולם לטיפול בכינים
    הוא כמובן הרוזמרין. יש למהול אותו בשמן בסיס
    כגון שמן שקדים או שומשום ביחס של עד 40
    טיפות שמן אתרי על מאה מל שמן בסיס.
    בהיריון רצוי למהול ביחס של 20-30 טיפות שלא
    יהיה חריף מדי.
    לטיפול מורחים את השמן על שיער לח ומסרקים
    במסרק צפוף. חוזרים על הפעולה יומיים שלושה
    ולמניעה מורחים מספר טיפות מהשמן מאחורי
    כל אוזן .
    לאחר הטיפול צריך לשטוף במים פושרים.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 6.5 חודשים
    אמא חדשה
    13/11/2009

    הי,

    בני בן 6.5 חודשים כבר שלושה שבועות מנוזל עם שיעול וליחה בשבוע הראשון הוא כל הזמן הקיא - פעמיים ביום בערך, הרופא רשם לו מוקולויס 2טיפות פעמיים ביום, לא הכי עזר. בשובע השני מצבו השתפר ופסקו ההקאות ועכשיו שוב חזרנו להקאות והוא עם ליחה ושיעול שלא עוזבים אותו- איך אני יכולה לעזור לו שיבריא?

    תודה ויום טוב,
    פז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 6.5 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק מקרור, מנוזל, כם ליחה ומקיא

    איה הוד
    15/11/2009


    שלופ אמא חדשה :-)

    ראשית אני רוצה לאחל לך מזל טוב ולהרגיע אותך שיהיה בסדר! :-)
    בני הוא בן 7 חודשים ואני חוויתי איתו את אותו הדבר בדיוק ולכן אשמח לעזור.

    ראשית, מאוד חשוב לוודא שההקאות הן אכן מגורם ויראלי ולא מבעיה במערכת העיכול (לא להתעצל ולגשות לרופא אם ההקאות נמשכות, אוקיי?)

    דבר ראשון:
    לפתוח כמוסה של חיידקים ידידותיים (ללא FOS) או לקנות אבקה של פרוביוטיקה לתינוקות וילדים
    ולהכניב לו לבקבוק בכל פעם שהוא אוכל ממש טיפה מהאבקה!

    דבר שני:
    לשים בחדר בלילה מכשיר אדים ולשים 1-2 טיפות של שמן אקליפטוס לימוני!

    דבר שלישי:
    לשיעול אנא רכשי עבורו סירופ נגד שיעול מצמחי מרפא (אני קניתי "הוסטן הלקסיר" של חברת וולדה)

    דבר רביעי:
    לנזלת הכי טוב זה מי מלח ישירות לאף - את יכולה לרכוש בבית מרקחת את הספריי לאף עם תמיסת מלח - לרסס לו (זה לא קל כי הם נאבקים אבל אפשרי) ואחרי כמה דקות לשאוב את הנזלת שיוצאת עם משאבת-אף (זה עושה להם טוב ומקל עליהם לנשום)

    דבר חמישי:
    אם הוא יונק - נפלא - המשיכי להניק והרבה!
    אם הוא אוכל מבקבוק - אז במקום מים תכיני חליטה מתה קמומיל ולזה תוסיפי את האבקת תרכובת מזון לתינוקות.

    אם תעשי הכל - את מסודרת!

    אם זה לא יספיק - גשי לנטורופתית כדי לקבל הנחיות נוספות, כולל צמחי מרפא שניתן להוסיף לחלב לחיזוק ערכת חיסון.

    מקווה שעזרתי
    חזיר לספר מה שלומו

    באהבה רבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 6.5 חודשים

    איה הוד
    17/11/2009


    שלום אמא חדשה,

    אנא קבלי את התנצלותי - בניסיון לענות לך בטעות נמחקה הודעתך השנייה, אך אני אענה לך עליה בכל מקרה:

    את צודקת! עדיף לתת לקטנצ'יק מנות קטנות ושלא יקיא אותן.
    אני חושבת שאת גיבורה אמיתית עם כל מה שאת עוברת.
    זה לא קל כשהילד אלרגי לחלב כי גם התחליפים למינהם לא תמיד מושלמים מבחינת קבלת הילד את החלב.

    זה טוב שהוא ישן עם אדים!

    סירופ לשיעול - יש כאלה שהם הומיאופתיים וטובים מאוד גם לגיל שלו.
    אם את לא רוצה לת תסירופ את יכולה לתתלו טיפות הומיאופתיות מצויינות של ד"ר רקווק בשם R9
    אפשר להשיג לקטנטנים בסופר פארם.

    אם ההקאות לא יפסקו אני ממליצה לך לגשת איתו למטפל.

    אם שכחתי לענות על משהו אל תהססי לשאול שוב :-)

    יום מדהים
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסידופליס לתינוק בן 6.5 חודשים

    אמא חדשה
    20/11/2009

    הי איה,

    רציתי לעדכן אותך שמצבו של בני הרבה יותר טוב, פסקו ההקאות ברוך השם, הוא עדין משתעל אך הרבה פחות, עשיתי לו מספר פעמים אינלציה עם מי מלח ורציתי לשאול האם כדאי להמשיך עם אינלציה עד שלגמרי יפסיק להשתעל , נזלת יש לו בקושי אבל עדין שיעול עם ליחה.

    רכשתי אסידופוליס לפעוטות של אלטמן עם POS- האם זה בסדר?
    אני נותנת לו פעם ביום קצת פחות מכפית שטוחה(כפית שהייתה בתוך הקופסה)- האם רצוי לתת את זה כל הזמן? עד שמער' העיכול שלו תתחזק?

    תודה רבה ושבת שלום,
    פז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכונים

    איה הוד
    24/11/2009


    פז יקרה,

    איזה חדשות משמחות!
    נהדר!

    כן - להמשיך עם אינלציה עד תום השיעול וגם עם פרוביוטיקה - ממליצה עד סוף החורף!
    אם תצטרכי חיזוק יש לגשת לנטורופת.
    אבל זה רק אם את רואה שהילד חולה כל הזמן (אנחנו נכנסים לחורף)

    הפרוביוטיקה שקנית מיועדת לתינוקות והיא בסדר גמור כל עוד היא לא גורמת לו לכאבי בטן וגזים (בגלל ה FOS )

    המון בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים
    רחל
    13/11/2009

    אני בהריון והתחילו להופיע טחורים.
    אשמח לקבל ייעוץ לגבי תרופות סבתא שיכולות להקל ואף לרפא.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים בהריון

    איה הוד
    15/11/2009


    שלום רחל,

    קשה להימנע מטחורים בהריון. אלו ורידים המתנפחים באיזור פי הטבעת. יש טחורים חיצוניים הבולטים החוצה מפי הטבעת וטחורים פנימיים שיכולים לבוא לידי ביטוי בדימום, עקצוץ וכאב. שני המצבים כלל לא נעימים. הם יכולים להיגרם מההריון עצמו שלוחץ עם הכובד שלו על הוורידים התחתונים, הם יכולים לא להיות בכלל כל ההריון ואז לצאת בלידה עצמה מעוצמת הלחיצות והם יכולים לצאת עם הפעלת לחץ בזמן יציאות בשירותים. בדרך כלל הם כמעט תמיד נעלמים זמן קצר לאחר הלידה.

    הטיפול הינו גם חיצוני וגם פנימי. משחות מיוחדות על בסיס טבעי המכילות חומרים מכווצים ומרגיעים של כלי דם יעילות באופן מופלא, כך גם אמבטיות ישיבה חמימות עם כמה טיפות מחומרים טבעיים להרגעת האזור. החלק הפנימי כרוך גם בשתיית מים מרובה וגם בהכוונה לתזונה נכונה כדי להימנע ממצבי עצירות ובצורך ללחוץ חזק מידי בשירותים. תזונה נכונה שתאפשר פעילות מעיים סדירה עוד מלפני ההריון ובעיקר בהריון, חשובה כאן מאוד.

    ריכוך היציאות יעשה על ידי ניתוב התזונה לתזונה עתירת סיבים מסיסים, הרבה פירות וירקות המכילים גם ויטמינים שיכולים להועיל כגון אבץ, 6B, ויטמין C ופלבנואידים.

    אם את נוטלת ברזל שגורם לתופעות לא נעימות במערכת העיכול ו/או לעצירות, בקשי הכוונה מנטורופת לתזונה עשירה בברזל אשר תסייע גם לספיגתו וחפשי המלצה לברזל שלו גורם לעצירות.

    כמה טיפים נוספים:

    *

    בשירותים הקפידי לנשום עמוק ולהרפות את אזור האגן והבטן. אל תלחצי בכוח.
    *

    חפשי מגבונים לחים המכילים הממליס והשתמשי בהם בשירותים לניגוב. גם מריחת משחת הממליס תהיה נהדרת.
    *

    אמבטיות חמות מרגיעות ומרככות את האזור.
    *

    רטיות של קרח יכולות להועיל ולעזור לכיווץ הורידים וחזרתם למקום. ולהקל על הכאב.

    לאחר לידה תוכלי לטפל בהם בתכשיר חדש לטיפול בטחורים בשם "אנוקריו".

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רימון

    מעיין
    05/12/2009

    מנסיון עם טחורים לי מאוד עזר בהריון ואחריו:
    גירדתי בפומפיה חתיכת רימון (קליפה וגרעינים ומיץ) ומרחתי, לחכות כשעתיים ולשטוף עם מים בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגים בריאים
    שולי
    11/11/2009

    אני מבינה שיש ערך תזונתי גבוה לדגים, אך אף פעם לא אכלתי דגים
    רציתי את עצתך מכל הדגים הבריאים(סלמון, מקרל, הליבוט, ...), מהו הדג שהכי נחשב טעים ?
    ושאלה שניה אני יודעת שטונה גם בריא אךלא כולם, נסיתי טונה במים,וזה ממש לא טעים, האם טונה בשמן של פוסידון, נחשבת טונה בריאה או שחבל על המאמץ?(כמובן שאני מסננת את השמן) ?
    אודה לך מאוד אם תעזרי לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דגים בריאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגים בריאים

    איה הוד
    15/11/2009

    הי שריתה,

    טיעם זה עניין של טעם אישי.
    יש כאלה שמתים על הסלמון ויש כאלה שלא יכולים לסבול אותו.
    לכן אני ממליצה לך לנסות מכל אחד ולראות מה טעים לך.
    הדגים המומלצים הם: סול, סלמון, מקרל, הליבוט, סרדינים, טונה....
    בקיצור - דגי מים עמוקים - דגי ים ולא בריכות.

    טונה מקופסת שימורים איינה שיא הבריאות ולא משנה באיזה שמן או מים היא נמצאת.

    עדיף לאכול פילה טונה או טונה כדג שלם או נתח.

    בכל מקרה, דגים אלו מכילים הרבה אומגה 3 שהיא חומצת שומן מאוד חשובה לגוף, אך לא תמיד מקבלים מאכילת דגים את הכמות הרצויה ולכן ממליצים הרבה פעמים ליטול כמוסות (או בצורת שמן דגים או מפשתן)

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מכינים חימר ירוק?
    איה הוד
    11/11/2009

    שלום,
    רציתי לדעת איך מכינים את המסכה
    בחלק מהמקומות קראתי שצריך כוס מים ובחלק 2 כפות
    ורציתי לשאול גם עם צריך לערבב אותם יחד? או שפשוט לשים מים ולהניח לזה שעתיים
    ויש לי עור מעורב אז אשמח עם תתנו לי כל מיני טיפים מה להוסיף למסכה ,שמן זית,לימון וכו'..בישביל התוצאה הטובה ביותר!
    וכמובן שוב עם יש צורך בלערבב אותם יחד עם המים וחימר.[?]
    וכמה זמן צריך להישאר עם המסכה? קראתי פעם שרשמתן שעה מינימום ובמקום אחר קראתי 20-15 מקסימום כי אחרת המסכה מייבשת את עור הפנים.

    תודה רבה,ולילהטוב:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מכינים חימר ירוק?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חימר ירוק

    שירי חבקין
    11/11/2009

    קרן היקרה
    אין צורך לערבב שמנים אחרים עם החימר
    אופן ההכנה שלו פשוט ואחיד מזה שנים:
    מוסיפים אבקת חימר למים ביחס שווה
    1:1
    אם לאחר מספר דקות החימר מיימי מוסיפים עוד
    אבקה ואם הוא קשה מוסיפים מים
    אפשר לערבב אבל לא צריך החומר
    מתגבש לו לאט בעצמו
    שמים על הפנים החל מעשר דקות ועד לילה
    שלם לפי הצורך. היו תקופות שהייתי מכינה
    מסיכה כזו וישנה איתה כל הלילה. הוא לא אמור
    לייבש את העור ולאחר השטיפה אפשר למרוח
    שמן שקדים או רוזהיפ או קרם לחות טוב.
    בכדי לבדוק אם את מגיבה אליו טוב התחילי
    בהדרגה עם שימוש של עשרים דקות עד שעה
    ולפי הצורך תאריכי את הזמן .
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית תודה רבה לך

    דנה
    11/11/2009

    ויש לי עוד שאלה
    צריך לשתוף את זה רק במים חמים או שאפשר גם להוריד את זה עם סבון לפנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חימר

    שירי חבקין
    12/11/2009

    קרן שלום רב
    רצוי מים פושרים.
    סבון יכול לייבש את הפנים
    ולעיתים מכיל חומרים שאינם טבעיים
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קסקסים
    שירן
    10/11/2009

    היי,
    אני סובלת מקסקסים בקרקפת שמאוד מפריעים לי הד אנד שולדרס עוזר מאוד אבל אני בכר לא יכולה להשתמש בו כי עשיתי החלקה (סברה) שאוסרת שימוש בחומרים שיש בהם אמוניה.
    מישהו מכיר שמפו טוב נגד קסקסים ללא אמוניה ?!
    האם ב ALPHOSYL יש אמוניה?!

    תודה מראש.
    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קסקסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשקשים

    איה הוד
    15/11/2009

    הי שירן,

    יש שמפו טבעי נגד קשקשים.
    השמפו בו הייתי משתמשת איננו בריא לקרקפת.

    כנסי לכל סופר פארם או בית מרקחת ובקשי שמפו טבעי נגד קשקשים - יש בשפע.

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת תפיט לכבד שומני
    תמרהNNN
    10/11/2009

    מבקשת תפיט לכבד שומני
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת תפיט לכבד שומני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני

    איה הוד
    11/11/2009


    שלום טלי,

    אני מניחה שהתכוונת לתפריט.
    זה משתנה מאדם לאדם - גשי לנטורופת לאבחון ושיראה את בדיקות הדם ויתאים לך את התפריט הנכון עבורך.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום