מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות חניכיים ועששתשוש טאובר29/12/2009
שלום רב,
אני בת 53 וחולה בפרקינסון כאחת עשרה שנה.
התרופות שאני נוטלת באופן קבוע מנטרלות את האנזים הנמצא ברוק
ושתפקידו להגן מפני עששת. התוצאה היא חדירת חיידקים וטיפולי שיניים אינסופיים.
מה ניתן לעשות?
תודה מראש,
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיות חניכיים ועששת
איה הוד29/12/2009שלום שוש,
ראשית, תמיד טוב לעשות שטיפת פה עם מים ומלח לחיטוי. זה עדיף על התמיסות למיניהן.
שנית, כאשר יש בעיות חניכיים ממליצים ליטול ויטמין Q10 לבליעה, ואם תצליחי להשיג תרסיס Q10 לחלל הפה לטיפול חיצוני זה יהיה נהדר.
בנוסף, תמיד חשוב לעשות שימוש בחוט דנטלי או קיסם לניקוי בין השיניים - זה ממש חשוב לבריאות הפה.
חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת יומיומית.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3יעל28/12/2009
שלום רב,
האם אפשרי לקחת בו זמנית כמוסות אומגה 3 וכמוסות שמן נר הלילה ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אומגה 3
איה הוד29/12/2009
אפשרי!
:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעים לפעוטעופרה28/12/2009
בני בן שנה ושלושה חדשים ונראה לי כי הוא סובל מתולעים משום שהוא מגרד מדי פעם
באזור והיום הוא גם ישב על הרצפה ו"משך "את הטוסיק על הרצפה(כמו שכלבים עושים(זה מה שהדליק אצלי נורה אדומה.
האם אני צודקת בחשד שלי?
איך מטפלים בצורה טבעית בתולעים?
תודה מראש
עופרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תולעים מעיים
איה הוד29/12/2009
שלום עופרה,
את אכן צודקת!
כדי לוודא את העיניין יש לגשת אליו עם פנס בלילה ולהעיר על פי הטבעת ולחפש סימנים לתולעים (לבנות כמו חוטים). בלילה התולעים יוצאות החוצה ולכן קל לראותן.
מאחר והוא קטנצ'יק הייתי ממליצה על טיפול הומיאופתי.
בנוסף גזר חי מרוסק מאוד יעיל למצב (יש בו חומרים אנטילמטיים)
דברים אחרים כגון גרעיני דלעת ושום לא כל כך מתאימים לגילו. אלא אם זה נעשה בהשגחת מטפל ובמינונים הנכונים (אפשר להכין מיצוי מרוכז נוזלי משום חי). יש אימהות שמחדירות חתיכה קטנה של שום לפי הטבעת - זה מאוד יעיל אך אני בשום פנים ואופן לא ממליצה על זה!!!
אחד הדברים הכי חשובים זה היגיינה! לקלח את הילד הרבה, להלבישו בבגדים נקיים אחרי כביסה, להחליף ולכבס מצעים שבאו ולוודא שאין מגיפה בגן. מספיק שהילד יגע במשטח שילד אחר נגע בו אחרי שהיה בשירותים ולא שטף ידיים ואז הכניס את היד לפה. מאוד מאוד קל להידבק! ביצי התולעים יכולות להישאר על משטחים חיצוניים ורהיטים וארגז חול שבועות ארוכים.
חשוב: גזירת ציפורניים (ביצי תולעים אוהבות להתיישב גם שם), לחנך את הילדים
לשטוף ידיים היטב עם סבון אחרי השירותים, אחרי משחק בארגז החול ולפני האוכל, לנסות למנוע
מהילד ככל האפשר הכנסת ידיים לפה.
להתחיל כבר היום לתת לו אבקה של פרוביוטיקה לילדים (באוכל או בבקבוק)
רצוי שהטיפול יהיה גם פנימי וגם חיצוני - משחה להרגעת הגרד בפי הטבעת וכזאת שמטפלת בתולעים. (שאלי על משחה כזאת בחברת "ברא צמחים")
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימהאורן28/12/2009
שלום.
לפני כמה ימים היו לי קצת בחילות וכאבי בטן. ב"ה עכשיו זה עבר לגמרי. אבל יש לי כרגע קוצר נשימה.
אני יודע שזה קשור לבחילות וכו', כי זה קרה לי גם בפעם שעברה - שאחרי שהחלמתי תקף אותי קוצר נשימה. ואז זה עבר לי תוך כמה ימים.
האם אפשר להקל על זה איכשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קוצר נשימה
איה הוד29/12/2009שלום אורן,
אם בפעם שעברה זה קרה בערך באותה תקופה אז סביר להניח שמדובר בתגובה אלרגית וכדי להקל יש לטפל בשורש הבעיה ולנסות להבין מה גרם לקוצר הנשימה.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש בזמן מחזוריעל25/12/2009
שלום רב,
אני בת 37 נשואה + 2.
נוטלת גלולות מינס.
לאחרונה קיימת אצלי תופעה של כאבי ראש עד כדי טישטוש וחוסר ריכוז בזמן המחזור
מדובר על יומיים בלבד.
אף כדור אינו עוזר לי (אדויל, נורופון, אדקס, פוינט).
אשמח על קבלת ייעוץ.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש בזמן מחזור
שירי חבקין27/12/2009יעל היקרה
מנסיון אישי, מומלץ לקחת כמוסות של צמח שנקרא
בן חרצית מספר ימים לפני המחזור. כמו כן לקחת
באופן סדיר כמוסות של נר הלילה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמוסות נר הלילה
רונית27/12/2009שירי תודה רבה
האם מדובר על נטילת הכמוסות באופן קבוע? ללא קשר למחזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן נר הלילה ואומגה 3
רונית27/12/2009שוב שלום
אני נוטלת מידי יום כמוסה אחת של אומגה 3
האם אפשרי לנטול יחד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנר הלילה
שירי חבקין29/12/2009יעל שלום רב
אפשרי לנטול ביחד
לגבי המינון נא התייעצי עם הרוקח זה תלוי
בחברות ובמינון הצמחים והשמן בכמוסות
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ערמוניתאני24/12/2009
אני לקוח תוסף מזון של אלטמן ,טבליות אוריבכו וטבליות כורכום.
מה עוד....
אשמח לתרופות סבתא ומהר(::::
תודה(:::* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת ערמונית
שירי חבקין27/12/2009אבי שלום רב
בדרך כלל לטיפול בערמונית משתמשים
בכמוסות של פרחי צבר . יש להשיג ברוב בתי הטבע
והפארמים
כמו כן שום,פרופוליס וקמומיל הם ידועים כמחזקים
ולוחמים בדלקות
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגבהאקו23/12/2009
שלום
האם סירופ אגבה מכיל הרבה אוקסלט או חומרים לא טובים?האם יש בו מינרלים או דברים טובים אחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אגבה
איה הוד29/12/2009שלום אקו,
אני לא יודעת על כך שהאגה מכילה אוקסלטים או חומרים לא טובים.
תכונות "סירופ האגבה" המכונה בחו"ל "נקטר אגבה" :
• 100% טבעי (לא ממתיק מלאכותי!!!)
• קל וידידותי לשימוש - נראה כמו דבש, אך קצת יותר נוזלי
• טעם נפלא!!!
• מתוק יותר מסוכר
• מכיל חומרים מזינים עבור הגוף
• ניתן להוסיף אותו לכל דבר שרוצים להמתיק, תה, קפה ואפילו למשקאות קרים,
דייסות, מריחה על לחם, עוגות ועוד
• לא מתגבש, חיי מדף ארוכים
• שיא הבריאות! - מופק מצמח בשם אגבה – פרטים מרתקים על הצמח בהמשך למטה.
• אינדקס גליקמי נמוך– 27 !!! לצורך השוואה, האינדקס הגליקמי של דבש על פי
הנתונים נע בין 83 - 103 !!!
זה אומר, שסירופ אגבה נספג לאט יותר לזרם הדם, ולא גורם לאחר מכן לצניחת סוכר,
לרעב מוגבר ולרצון לאכול.
• מתאים להמתקה בזמן טיפול לירידה במשקל
בטוח לשימוש בסוכרתיים - הוכח קלינית שסירופ האגבה בטוח לשימוש לבעלי סוכר גבולי עד גבוה ולסוכרתיים הודות לאינדקס הגליקמי הנמוך שמונע קפיצות סוכר גבוהות בדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותאושרת23/12/2009
שלום, בני בן 8 חודשים וחצי.
היום לא היתה לא יציאה, בטנו קשה מאוד מאוד.
בממוצע שתי יציאות ביום.
נתתי שמן זית, לא עזר.
נתתי שזיפים, לא עזר.
נתתי נר גליצרין, עזר חלקית.
היתה יציאה קשה מאוד, כואבת, ועדיין לא הכל.
מה אפשר לעשות/לתת לבני על מנת לעזור לו?
תודה, אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון שלי
הדסה23/12/2009בתור אמא ולא רופאה...
אני הייתי שמה במצבים כאלה קצת ערק על כף הרגל ועושה לו עישויים בצורה מעגלית כמו כיוון השעון-ואז שמה גרב לחימום...עישויים ברגל עוזרים למעיים.ככה אמרו לי וזה היה עוזר..וכשלא- הייתי מכניסה לו בעדינות מזרק(של תינוקות גמיש כמובן..)כשהרגליים שלו למעלה ומסובבת בעדינות- זה תמיד היה עוזר!!!!ישר הכל היה פורץ החוצה......
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עצירות לתינוק
איה הוד23/12/2009שלום רונית,
אני מאוד מבינה את מצבך! בני גם הוא בן 8 חודשים וחצי ואני דואגת לתת לו כל יום בבקבוק אבקה של חיידקים פרוביוטיים - מאוד מומלץ בעצירות! וגם על בסיס קבוע לחורף לחיזוק המערכת החיסונית.
בנוסף - כפי שכבר ראית שכתבו לך פה - עיסויים לבטן בכיוון השעון עם טיפה שמן שקדים וכמה טיפות לוונדר בפנים.
אם זה לא יעזור - פני לטיפול נטורופתי לקבלת עזרה בצמחים שמותאמים לגילו.
חבל שיסבול מאחר ותינוק שסובל מעצירות מתחיל ללמוד שלעשות קקי זה דבר כואב והוא עלול לפתח מצב שלא ללכת לשירותים ולהחזיק בבטן.
יש מה לעשות! תתעודדי :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעוללאה22/12/2009
הנכדה שלי בת חודשיים והיא משתעלת במיוחד לפנות בוקר שיעול ארוך
היא אינה מנוזלת והשיעול יבש
מה יש לכם להציע
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
שירי חבקין23/12/2009לאה שלום רב
מומלץ סירופ הולסטן אלקסיר של וולדה
או כל סירופ שמכיל את צמח הקורנית
שמתאים לגילאים כמו של נכדתך
להשיג בבתי מרקחת ופארמים
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובל מכאבי ראש וסחרחורותכאב ראש22/12/2009
לפני כשבועיים התחיל לי כאבי ראש שבאו והלכו ולאחר מספר ימים התחזקו והפכו לסחורוות מסוג ורטיגו, הלכתי לרופא אף אוזן גרון אך איננו מצא כלום, ממה יכול להתפתח ככה כאבי ראש וסחרחורות ? האם אפשר לטפל בבעיה? איזה צמחים או תוספי מזון ניתן לקחת? אני אדם בריא ללא עבר של מיגרנות במשפחה או אצלי בכלל,
נוטל - מולטי ויטמין + מינרלים של NOW מיום רביעי 22 בדצמבר
נוטל ביום יום כ 3 שנים - ליזין 500 מ"ג על בסיס יום יומי לחיזוק מערכת החיסון ואנטי וירלי
אשמח לתשובה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
שירי חבקין23/12/2009לסובל מכאב הראש שלום רב
ישנם סיבות רבות לכאב ראש וצריך לבדוק
לעומק. לעיתים זה יכול להיות בגלל בעיות בראייה
לעיתים סטרס או תקופות לחוצות במיוחד
באם הרופאים לא מוצאים כלום אני ממליצה
על איבחון באירידיולוגיה , שהוא איבחון לא פולשני
דרך הסתכלות על העיניים. ישנם מומחים לכך
וגם רופאים שעוסקים בתחום.
באירידיולוגיה אפשר לעלות על בעיות נסתרות ולאבחן
מחלות עוד לפני שהן מופיעות בבדיקות הסטנדרטיות
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות...אשמח לעצות!הדסה21/12/2009
שלום שירי ואיה. י ש לי כמה שאלות:
יש לי בן בן 9 חודשים שהיה בשבועיים האחרונים עם חום גבוהה. גילינו שיש לו דלקת אוזניים..היום המצב השתפר ורופאת אף אוזן גרון אמרה לנו שיש לו מים באוזניים..
יש לכם המלצות איך לייבש את הנוזלים שבאוזניים שלו?יש מה לעשות??
ביומיים האחרונים הוא משתעל נשמעים גם חירחורים וליחה- הליחה לא יוצאת לו.אין לו חום והנזלת לא מרובה.
מה כדאי לעשות??מתי לחשוש שזה אולי מתפתח לדלקת ריאות??יש לי מכשיר לאדים קרים, קראתי שאתן ממליצות לשים טיפות של שמן לבנדר או אקליפטוס-מדובר על מכשיר אדים קרים?או דווקא חמים?
חוצמיזה- זה הלידה הראשונה שלי ומאז הלידה היציאות שלי לא משו בכלל.
אני יכולה 4 ימים עד שבוע לא להרגיש בכלל שאני צריכה לשירותים.זה נקרא עצירות??גם החוסר תחושה??
יכול להיות שבזמן התפרים ( ידת וואקום) פגעו לי באיזה עצב שגורם לי לא להרגיש??
תודה מראש.... הלוואי ותוכלו לעזור לי!
הדס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקררות
שירי חבקין23/12/2009הדס שלום רב
אענה לך כרגע לגבי בנך ואשאיר את השאלה
הבאה לאיה
אני ממליצה לשים מכשיר אדים חמים דווקא לא קרים
עם מספר טיפות לבנדר בכל לילה כשהוא הולך לישון
זה מאוד עוזר לייבש את הנזלת ולחסל חיידקים
לגבי השיעול והליחה אפשר להכין לו חליטה של קורנית וקמומיל
כפית מכל צמח בספל מים רותחים להמתין עשר דקות לסנן
ולתת לו לשתות כמה שהוא יסכים במשך היום
או לתת לו סירופ טבעי לגמרי של וולדה שנקרא הולסטן אלקסיר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקמומיל מתיון זה לא טוב?
הדסה23/12/2009תודה על התשובות שירי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיונים
שירי חבקין23/12/2009הדס שלום רב
אין בעיה להשתמש בתיון זה אותו הדבר
תבדקי שתאריך התוקף רחוק ליתר ביטחון
בריאות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עצירות
איה הוד23/12/2009שלום הדס,
אם לא נכנסת לשירותים כל יום - מבחינתי זאת עצירות!
אוכל מכניסים לגוף כל יום ולכן הפסולת צריכה לצאת כל יום (ואפילו יותר מפעם אחת ביום!)
אני ממליצה על:
1. עיסוי בטן בכיוון השעון בכל יום (אפשר במקלחת - יותר קל עם הסבון על הבטן) או עם שמן שקדים וכמה טיפות לוונדר אחרי המקלחת.
2. לשים 1-2 כפות זרעי פשתן שלמים במים רותחים, לכסות לשעה ואז לשתות (לא חובה עם הזרעים)
3. לקחת כמוסת פרוביוטיקה (ללא FOS) בכל בוקר
4. לשתות לפחות 2 ליטרים של מים ביום
להקפיד על סיבים: דייסת שיבולת שועל, ירקות, תפוחים
אם לא עוזר - לגשת לנטורופת.
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לכן!
הדסה24/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזניים וגרון שנישני19/12/2009
שלום שרי אני בת 28 נמצאת כרגע במצב נפשי מתוח ועם כאבי אוזניים חזקים וכאבי גרון הלכתי לרופא והוא אמר שהאוזן נקייה והגרון קצת אדום אני מרגישה שאני מתפוצצת מכאבים הייתי רוצה לדעת עם זה קשור למתח הנפשי שאני נמצאת בו.
אשמח לקבל תשובה מהירה ובמה אני יכולה לעזר בשביל להפחית את כאב.
יש לציין שהשתמשתי ברסקיו וזה לא עזר תודה רבה שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון ואוזניים
שירי חבקין20/12/2009שני היקרה שלום רב
ייתכן כי הגוף מגיב למתח שאת שרויה בו
ע"י גרימת כאב אולם אין לשלול שמדובר
במשהו שמתחיל להתפתח.
לגבי האוזניים אני ממליצה על טיפול בתרופת-
סבתא שתמיד עוזר: לשים כמה טיפות של
שמן אתרי לבנדר על פיסת צמר גפן ואת
צמר הגפן לשים בעדינות באוזן.
להישאר עם זה שעה שעתיים כמה שאפשר.
לגבי הגרון ובכלל להרגעה לשתות חליטה של
קמומיל מספר פעמים ביום. אפשר להוסיף לזה
גם לימון סחוט.
והכי חשוב בנוגע למתח הנפשי מומלץ להכין תערובת
פרחי באך שמתאימה למצבך. הרסקיו לא אמור לעזור
במקרה כזה כיוון שהוא אינו מספיק ממוקד לטיפול במה
שעובר עליך כעת.
ישנן מספר תמציות שיכולות בהחלט לסייע, להלן דוגמא:
אלם-עומס נפשי
אימפשיינס-חוסר שקט
סוויט צ'סנאט- תחושה שהכל כבד מדי וקשה מדי
וילו- תחושת מסכנות ורחמים עצמיים
ועוד ועוד. אני לא יודעת אם קלעתי בדיוק אבל תוכלי
להתייעץ איתי לגבי זה באופן אישי .
בברכה
שירי
בהצלחה ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב אוזן
שולי20/12/2009שלום שירי
קראתי שרשמת לאישה לשים צמר גפן עם לבנדר
האם צריך להכניס את צמר הגפן ממש לתוך האוזן כמו שמכניסים אוזניים
או רק להניח מעל האוזן כמו שכובע מכסה אוזן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב אוזניים
שירי חבקין20/12/2009שולי שלום רב
יש להכניס לאוזן מאוד בעדינות ולא עמוק מידי
אפשר גם לחמם מעט על מחבת ואפשר לערבב
עם קצת שמן זית ולחמם על מחבת. זה מרגיע
את הכאב.
חשוב לציין שבמקרים של דלקת עם מוגלה
או של הצטברות נוזלים של כמה ימים, לא יעזור
הטיפול ויש לגשת לרופא לשאיבת הנוזלים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה מסביב לאצבע המורה בידכהן שחר19/12/2009
יש לי כבר הרבה זמן נפיחות בעור מסביב לאצבע המורה בסמוך לציפורן ושום משחה לא עוזרת
מה עו אפשר לנסות שזה יעבור ויפסיק לכאוב תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה
שירי חבקין20/12/2009שלום רב שחר
באם אכן מדובר בפטריה
שווה לנסות למרוח שמן עץ התה
לפחות 3-4 פעמים ביום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת ריסיםדורית19/12/2009
קראתי על איזו תרופת סבתא ברשת לטיפול בבעיה.. לקחת קיסם, למהול קצת בשמן זית ובוזלין, ולמרוח על הריסים....
זה באמת עוזר? ואיך בדיוק זה עוזר? מה טוב בוזלין או בשמן זית שיכול לעזור לנשירה?
ובכל זאת, וזלין הוא הרי נפט.. אז למרוח על העיניים.. נשמע קצת לא בריא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירות ריסים
שירי חבקין19/12/2009דורית שלום רב
אינני מכירה את התרופות הללו
מומלץ להכין קומפרס חזק של תה קמומיל
ולשים עם צמר גפן על העין כל ערב.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיים בהרדמותנעמי19/12/2009
בזמו האחרון קשה לי להרדם, למרות שאינני ישנה בשצעות היום והצהרים אני לא מסוגלת להרדם בקלות [זה לא היה פעם] כמו כן אני ישנה 5-6 שעות מתעוררת ומתחילה את היןם.
אני בת 70 בריאה בדרך כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה
שירי חבקין19/12/2009נעמי שלום רב
מומלץ לשתות חליטות של טיליה ומליסה
שני צמחי מרפא מרגיעים ומשרים שינה עמוקה
להשיג בחנויות טבע
לבריאות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




