מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עצירות כרוניתנעמי19/12/2009
האם יש איזה שהוא תה שיגרום לי ליציאות, כי לי עוזרים רק כדורי "לקסדין" 3-4 לכל לילה.
הייתי רוצה להחליפם במשהו טבעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עצירות כרונית
איה הוד23/12/2009שלום נעמי,
אם המצב היה חדש הייתי ממליצה לך על תרופות סבתא כמו זרעי פשתן מושרים במים, שזיפים במים, מים, ירקות, עיסוי לבטן וכו'...
אך מאחר וזה מצב כרוני, ומאחר והגוף שלך כבר מקבל חומרים כימיים כדי לצאת, אין שום דבר שאוכל לייעץ פה בפורום שיהיה מספיק מקצועי ויעזור.
במקרים כמו שלך אני ממליצה לגשת לטיפול נטורופתי בתזונה, צמחי מרפא שיעזרו ליציאות, תוך הפחתה הדרגתית בכדורי הלקסדין. בנוסף לכך אמליץ ללכת לדיקור.
לצערי עצה בפורום לא יכולה לעזור למצב כרוני שכזה.
אשמח לעזור
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה בבקשה אשמח אם תענו לי..חסויי18/12/2009
שלום..
יש לי פצעים בטוסיק..אני ורצה שיהיה לי טוסיק כמו של דוגמניות חלק איכסה זה מגעיל אותי הפצעים האלה בטוסיק מה אני יכולה לעשות בבקשה תעזרו לי..
ואם אני ישתמש כל יום עם פילניד ואני ישים קרם גוף כמו שתמיד אני שמה או אלוורה זה יעבור ליי תעזרו לי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים
איה הוד19/12/2009
שלום לך,
הפצעים מקורם הוא פנימי ולכן כל משחה שתשימי יכולה להקל אך לא להעלים לגמרי את המצב.
הכוונה בפנימי היא למה שאת אוכלת ולמצב הנפשי בו את מצויה.
חשוב לדעת מה לאכול ומה לא, חשוב להקפיד מאוד על שתיית מים מספקת, חשוב לאכול ירקות והרבה! להימנע מסוכרים, ממתקים, שוקולדים, בורקסים, מטוגנים, פיצות, מאפים למיניהם ועוד...
בנוסף, הטיפול החיצוני היעיל הוא משחת קלנדולה ושמן עץ התה ישירות על הפצעים לאורך זמן.
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בטוסיק
מיכל21/12/2009יש משחה כזאת לתינוקות שקוראים לה עדינול תקני את האריזה הצהובה
זה יתקן את הבעיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לשימוש בתרופות לחולי סכרתאסתר17/12/2009
בקשר לתרופת סבתא המציעה לבשל אספרגוס ביין לטיפול בעיניים, האם חולי הסכרת יכולים להשתמש בתרופה הזו? בנוסף, האם יש לך תרופה כלשהיא להקלה וטיפול בראיה, אני בת 76 והראייה שלי ירודה, אשמח אם תוכלו לייעץ לי תרופה מתאימה וגם לסכרת.
בתודה ובברכה.
אסתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת
שירי חבקין17/12/2009אסתר היקרה
אינני מכירה את השילוב של אספרגוס ויין שציינת
לסכרת מומלץ לשתות את שערות זקן התירס,
או חליטות של עלי זית. ניתן להשיג בחנויות טבע.
כמו כן מאוד מומלץ ועוזר לקחת כמוסות של חילבה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שימוש בתרופות לחולי סכרת
איה הוד19/12/2009
שלום אסתר,
גם אני לא מכירה את השילוב של אספרגוס ביין לטיפול בעיניים.
האם הבעיה בעיניים קשורה אצלך לסכרת או לגיל או לקטרקט או למשהו אחר?
מאוד חשוב להקפיד על אכילת נוגדי חימצון (אנטי אוקסידנטים) שנמצאים ברימון, פירות, ירקות ותוספים למיניהם.
לסוכר אני ממליצה לך על כמוסות בשם "סוויט באלנס" שמכילות גם חילבה (ללא ריח) וגם כורכום שמאוד חשוב למצב זה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה עם סכרת ועיניים
אסתר21/12/2009לאיה שלום,
הבעיה שלי בעיניים היא מילדות ולא קשורה בסכרת, לפני 51 שנים עשיתי השתלת קרנית בעין ימין ולפני 20 שנה שוב גם בעין שמאל. את ההמלצה על שיוש באספרגוסמ ויין קראתי במדור של תרופות סבתא. בשנים האחרונות הקטרט בעין ימין החריפה וממליצים על ניתוח קטרט שוב והודיעו לי שיש סיכויים שבניתוח הזה הקרנית תפגע. לכן, אשמח לקבל כל יעוץ והכוונה למומחים בתחום הזה.
בתודה מראש.
אסתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסכרת ועיניים
שירי חבקין23/12/2009אסתר היקרה
נסי לדבר עם דר' יעקב פאר מחיפה
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררותרות17/12/2009
הי
אני יודעת ש רפואה סינית או אלטרנטיבית טובה לעניינים שכאלה , אבל האם יש משהו טבעי לנזלת ושיעול יבש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקררות
שירי חבקין17/12/2009שלום רב רות
מומלץ לשתות הרבה תה חם עם לימון.
אפשר לשלב חליטה של קמומיל, קורנית ומרווה
אלה צמחים שטובים מאוד לשיעול.
מומלץ לקנות כמוסות או מיצוי חזק
של ויטמין c, סמבוק שחור, אכינציאה פרופוליס
אלה הצמחים שמחזקים את המערכת החיסונית
ומסייעים לגוף להתמודד עם המחלה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
התקררות
איה הוד19/12/2009
שלום לך,
כל מה ששירי כתבה שווה זהב!
אני מוסיפה את תרופת הסבתא הידועה והמדהימה למצבים אלו:
בצל+דבש:
יש לחתוך בצל לפרוסות, לכסות בדבש ולשים על השיש לליה שלם. בבוקר להתחיל לקחת מהמיץ שהתקבל (מהנוזלים) 1 כפית כל שעה.
לבריאות!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה דחופהה לגבי פצעיםחסויי17/12/2009
שלום..
תיראי רשום בתרופות סבתא על איך להוריד פצעים באיזור הישבןן..(לפצעונים באזור הישבן ניתן למרוח את האזור במעט מי מלח ולשזף את המקום. חשיפה לשמש טובה לריפוי פצעים (אולם יש לזכור שלא להגזים בחשיפה לה!). עכשיו אני רוצה להתחיל להוריד עם מים של ים המלח אבל אין לי איפה להשתזף מה אני יכולה לעשות?ואני רוצה רק תרופה שאפשר לעשות בבית תרופות סבתא אני רוצה שיהיה לי טוסיק חלק אני לא יכולה ככה זה ממש ממ מפריע ליי בבקשההה אשמח אם תענו לייי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעונים
שירי חבקין17/12/2009אפשר להשתמש באלוורה רפואית. שניתן לרכוש
ברוב חנויות הטבע או הפארמים
או למרוח מספר טיפות של שמן אתרי טהור
של לבנדר או עץ התה.
כל זאת כטיפול חיצוני ולשיפור העור אולם
באם התופעה היא כרונית יש להקפיד על
תזונה ללא שומנים וללא אוכל חריף.
ביצים,יין אדום ושוקולד מחוץ לתחום.
לקחת כמוסות של לציטין ושום לניקוי הדם
ולשתות הרבה חליטות של קלנדולה וקמומיל
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני הרזיהשישו16/12/2009
שלום לך ..אולי תוכלי לעזור לי בתרופה שתפחית לי את סימני ההרזיה יש לך מושג אם הסימנים יעלמו לי או יפחיתו??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני הרזיה
שירי חבקין17/12/2009שישו שלום רב
תלוי עד כמה הסימנים עמוקים והאם יש
גם סימני פיגמנטציה.
את יכולה לנסות מסכות של חימר ירוק
שיכול לסייע להפחית גם צלקות ופגמים
בעור כך שאולי זה יעזור.
כמו כן אחרי שאת שוטפת את החימר
תמרחי שמן רוזהיפ נקי על העור .
ובכל מקרה גם אם אלה לא יועילו הם
לא יזיקו ויעניקו לעורך טיפול מצויין.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סימני מתיחה/הרזייה
איה הוד19/12/2009
שלום שישו,
אני מצטערת מראש שעלי להשבית שמחות אבל אני חייבת להיות מציאותית: ניתן לטשטש מעט סימני הרזייה רק אם הם נעשו ממש לאחרונה ואם הם עדיין ורדרדים - רק אז יש אולי סיכוי כלשהו - ומה ששירי כתבה פה הוא טיפול נהדר לשם כך!
אך אם הסימנים ישנים, אז אני מאוד מתקשה להאמין שמשהו יעזור.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסקיושולי16/12/2009
קראתי
שאתם ממליצים על רסקיו לילה במקרה של שינה לא טובה
או על רסקיו במקרה של גירודים עקב אלרגיה.
שאלתי היא:
האם שני הרסקיו מאותה חברה?
איזו חברה מייצרת אותם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסקיו
שירי חבקין16/12/2009שולי שלום רב
הרסקיו מגיע מהחברה של דר' באך באנגליה
ומשווקת בארץ על ידי פארמה גורי
שני המוצרים שהזכרת שונים בשימוש כך שאחד לשתיה
והשני למריחה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי שעוות אזנייםטליה15/12/2009
שלום
הבן שלי בן 4 חודשעם והרופאה ביקשה שארסס לתוך האוזן "קליין אירס"
בחומר- שמן פרפין ועוד כמה דברים לא הכי טבעיים.
אשמח לשמוע על ניקוי שעוות האזניים, או יותר נכון המסתה בצורה טבעית ולא כימית כפי שהרופאה הציעה.
תודה טליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה באוזניים
שירי חבקין16/12/2009טליה שלום רב
המלצתי פה כבר מספר פעמים על טיפול
של שמן לבנדר מחומם קלות.
מספיגים את השמן במקלון צמר גפן ומנקים
בעדינות את השעווה.
עוד דרך היא לשים פיסת צמר גפן ספוגה
בשמן זית וטיפות לבנדר. כעשר טיפות על חצי
כפית שמן זית. מחממים מעט על מחבת
בזהירות שלא יהיה חם מדי. מספיגים את
פיסת צמר גפן בשמן ומניחים בעדינות באוזן
לכעשר דקות. מוציאים ומנקים בעדינות רבה
עם מקלון צמר גפן.
חשוב לדעת כי כאשר מגרים את הרירית שבאוזן
ומנקים אותה ביסודיות יתרה בעצם גורמים לגוף לשוב ולייצר
עוד יותר שעווה! כך שיש להיות מאוד זהירים ועדינים
בניקוי האוזן.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת כולסטרולרחל לוי15/12/2009
ההני בת 52 ויש לי כבר כשנתיים כולסטרול גבוה הערכים הם כך :233 וכן ldl 159 ו :hdl 53 והרופא נתן לי סימבקור אינני מעונינת לקחת ואני דוחה זאת כדי למצוא דברים טבעיים . שמעתי שעלי ארטישוק מורידים כולסטרול האם זה נכון . ? ואיך עושים זאת? מה המינון ? והאם צריך להשתמש עם העלים או גם עם הגבעולים כי בשוק מוכרים רק גבעולים עם מעט מאוד עלים . אודה לכם אם תשיבו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לאיה
שירי חבקין16/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הורדת כולסטרול
איה הוד19/12/2009
שלום רחל,
ארטישוק (אפילו באכילה של הירק עצמו) אכן יכול לסייע בכולסטרול אך אינני משוכנעת שזה יהיה מספיק!!!
כולסטרול זה דבר שיכול להיות מאוד עקשן, ולכן ארטישוק הוא טיפול מאוד חלש ובטל בשישים במקרה הזה - את כבר שנתיים עם כולסטרול גבוה.
לכן, אני ממליצה לך לגשת לטיפול נטורופתי שלם ויסודי.
בנוסף, ישנם כמוסות בשם "קול באלנס" שאני ממליצה עליהן במצבים אלו.
אך בשביל שהכולסטרול ירד ישנם מספר דברים שצריכים להיעשות וזה מורכב.
לבריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכולסטרול
מרגריטה26/01/2010אני מעוננית לעזור לך להוריד את כולסטרול
יש משקה בריאותי שיכול לעזור לך
שמי מרגריטה 0543473603 או 0543473567 \
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרולא...ש...13/12/2009
שלום-אני רוצה לדעת מה אני צריכה לאכול שיש לי כלסטרול 198 ?ואיך אני צריכה לשמור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כולסטרול
איה הוד19/12/2009
שלום א...ש...
גם אם נמנעים לחלוטין ממזונות המכילים כולסטרול זה לא מבטיח שום דבר לגבי הורדת הכולסטרול!!! לכן, יש צורך לבחום אילו תוספים או צמחים חשוב לקחת - ההתאמה היא אישית.
מחינה תזונתית זה מאוד אינדוידואלי ומותאם אישית. בכללי, רצוי להקפיד לאכול סיבים תזונתיים, ירקות, לעשות פעילות גופנית יומיומית ולהיות רגועים.
ישנן כומוסת בשם "קול באלנס" שמאוד מתאימות למצב.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מומלץ דיקור סיני לכבד שומני ו..תמרהNNN13/12/2009
האם מומלץ דיקור סיני לכבד שומני וכמו כן להורדה במשקל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם מומלץ דיקור סיני לכבד שומני ו..
איה הוד19/12/2009שלום לך,
שאלה זו מתאימה לפורום אחר העוסק ברפואה הסינית.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להרגעת לחץ נפשי קבועחן תמיר11/12/2009
שלום וברכה
אשמח מאוד לקבל עצות להרגע מלחץ וסטרס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
להרגעת לחץ נפשי קבוע
איה הוד12/12/2009
שלום חן,
1. להתחיל לשתות כל יום תה מקמומיל ו/או מליסה
2. ללמוד לנשום ולעשות תרגילי נשימה במהלך היום ולפני השינה
3. יוגה/טא' צ'י/צ'י-קונג
4. טיפות פסיפלורה+ורבנה+וליראן
5. ללכת למטפל ולקבל כלים להתמודדות עם סטרס
ישנו משפט מפורסם שאומר שגוף האדם יכול לשאת עד 3 ימי סטרס רצוף! אחרי 3 ימים הגוף יתחיל לגבות מחיר! יש אנשים שהמחיר מגיע מוקדם (שפעת, נשירת שיער, חולשה חיסונית, בעיות און מיני, הזדקנות - רואים את זה מאוד יפה אצל כל ראש ממשלמה חדש שעולה לראשות הממשלה במדינה שלנו...תוך כלום זמן הם נראים רע, השיער מלבין להם והפנים עייפות ומקומטות...) ויש אנשים שהכל מצטבר במשך שנים ובסוף זה מתפוצץ בצורה לא טובה (חס וחלילה סרטן!)
אז המלצה: לגשת לטפל בשורש הבעיה!!! - זה אומר - לטפל בגורם לסטרס ולא בסטרס עצמו.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ
שירי חבקין14/12/2009חן שלום רב
מסכימה עם כל מילה של איה ומוסיפה
את המלצתי על פרחי באך
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס במפשעה - טיפולים אלטרנטיבייםאיה הוד10/12/2009
שלום,
כיצד ניתן לרפא בצורה אלטרנטיבית?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבצס
איה הוד12/12/2009שלום סיוון,
לא רוצה לאכזב אותך אך זה תלוי בגודלו ובמצבו. לעיתים זה פשוט בלתי נמנע ללכת לרופא ולעבור ניקוז של האבצס.
ולעיתים ניתן לסייע לו על ידי מריחת שמן עץ התה, ואפילו משחת טראומיל!
שירי - יש לך בטח מה להוסיף :-)
הצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינהאהרון09/12/2009
איזה תרופה תעזור לי לישון טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לישון טוב
שירי חבקין09/12/2009שלום אבי
חליטה של כל אחד מהצמחים או שילוב של כולם
ביחס של כפית צמח יבש על כוס מים רותחים
מליסה
לבנדר
נפית החתולים
טיליה
קמומיל
ו/או ארבע טיפות של רסקיו לילה
ניתן להשיג בבתי מרקחת ופארמים. חשוב
שיהיה כתוב תוספת "לילה" על הבקבוק
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעוך וליחהסנדרה08/12/2009
בני בן 10 חודשים יש לו שיעול מאוד חזק במיוחד בשינה ןליחה כבר זמן רב אני עושה לו אינלאציה .מה אתם ממליצים כדי לעזור לתינוק בן 10 חודשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
שירי חבקין09/12/2009סנדרה שלום רב
אני ממליצה לתת לו כפית של סירופ הולסטן אלקסיר של וולדה
לפני השינה
כמו כן אם הוא שותה מבקבוק אפשר להכין לו
חליטה של קמומיל וקורנית בשעות הערב.
חצי כפית קמומיל וחצי כפית קורנית בכוס מים רותחים
להמתין עד שמתקרר קצת, לסנן ולהמתיק מעט
לתת לו כמה שיסכים לשתות. חצי כוס לפחות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




