מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פלולה- פאפילוניםורד07/12/2009
לשירי שלום,
ביתי בת 7 מהקיץ התחילה להופיעה אצלה פלולה אחד שהלכה וגדלה והתפשטה לעוד קטנים .
הפלולות באזור השוקים בצדדים הפנימים כלפי מעלה ואחורה לכיוון הטוסיק. לא נעים ומפריעה חוץ משזה לא אסטטי.
מענה ברפואה קונבינציונלית כמעט ואין (טיפול עי חנקן , כאשר בשלב זה הרופא לא המליץ כי הפורצדורה כואבת והיא קטנה).
מה רפואה אלטרנטיבית יכולה להציעה ? אשמח לשמועה ממכך אצות .
בברכה ותודה מראש , אמא מודגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בפלולה
ורד09/12/2009שירי או סיוון שלום רב,
האם את יכולים לתת לי איזה שהיא תשובה לבעיה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול טבעי לפלולות
שירי חבקין09/12/2009וולה שלום רב
באם מדובר בתופעה ויראלית תוכלי לתת לה
מוצרים המכילים את צמח הסמבוק בשתיה
זה יחזק את המערכת החיסונית ויחסל את הוירוס.
באם מדובר בבעיית עור לא ויראלית אני ממליצה
על טיפול בהומאופטיה או בדיקור סיני.
ואחרון חביב תרופת סבתא לא מזיקה וידועה
מזה שנים היא למרוח חלב תאנה על המקום
מספר פעמים ביום.
כששוברים את הענפים בעץ התאנה יוצא מעין
נוזל חלבי ולכן הוא נקרא חלב תאנה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים סתומות מנוזליםאריאלה07/12/2009
שלום, כבר שבוע אני סובלת מצרידות ואוזניים סתומות השמיעה שלי מהומהמת אני מרגישה בתוך אקווריום.
רופא א.א.ג. אמר שיש לי נוזלים באוזניים . משהו ווירלי ,נתן לי אוטריוין ואמר שזה יעבור לבד ויכול לקחת 10 ימים ואפילו חודש. האוטריוין לא עוזר בנתיים ואני מרגישה נורא: אני בקושי שומעת , בקושי מדברת . העבודה שלי היא במכירות כך שאני לא מסוגלת גם לעבוד.
האם יש לך דרך לעזור לי ?
תודה
אריאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזניים
שירי חבקין07/12/2009שלום רב
ראשית אני ממליצה לך לשתות הרבה תה קמומיל
ולקחת כמוסות של אכינציאה פרופוליס וויטמין c
תוכלי בטח למצוא פורמולה שמכילה את כל אלה
או לפחות את הויטמין בתוספת אחד מהצמחים.
בבתי מרקחת ובפארמים יש סירופ של טננבלוט המכיל
סמבוק קורנית וצמחים נוספים לטיפול בשיעול ווירוסים
כל אלה יעזרו לגוף להילחם במחלה הויראלית
לגבי האוזניים אני ממליצה על תרופת סבתא ידועה
לסחוט בצל היטב ולטפטף מספר טיפות של מיץ הבצל
לצמר גפן ואותו לשים ישירות באוזן.
בהצלחה ותרגישי טוב
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזניים
אריאלה07/12/2009תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניםאליזה06/12/2009
האים ניתן להסיר צלקת מהפנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקת בפנים
איה הוד06/12/2009
תלוי!
בדרך כלל צלקות טריות וחדשות יותק קלות לטיפול.
שירי המליצה כאן לא מעט על חימר וקלנדולה למטרה זו.
שירי, יש עצה נוספת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקות
שירי חבקין07/12/2009שלום רב
ישנו שמן ששמו רוז היפ והוא נמצא יעיל
בהפחתת סימני צלקות. יש למרוח פעמיים שלוש
במשך היום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אליזה08/12/2009תודה לכם אני ינסה ויש לכן תגובה!ושוב תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמנהלות הפורום
אליזבת27/12/2009שלו רב!
רציתי לישאול אם אתן מיצרות את השמן רוז היפ וכמה הוא עולה??
תודה לכן אליזבת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן רוזהיפ
שירי חבקין29/12/2009אליזבת היקרה שלום רב
אני לא מייצרת את השמן אבל ניתן למצוא
אותו בבתי הטבע. מחירו בסביבות ה-40 שח לבקבוקון
של 10 מל.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לידיים יבשות מאודסיוון05/12/2009
בחורף כפות הידיים שלי הופכות להיות מקומטות כמו זקנה בת 100. ואני רק בת 36. רציתי לדעת אם יש פתרון לזה? האם יש קרם שיכול לעזור? אשמח לשמוע המלצות והצעות שלכן לטיפול או קרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם לידיים יבשות בחורף
שירי חבקין07/12/2009סיוון שלום רב
אכן ידוע כי בחורף העור הופך יבש יותר
לכן מומלץ להשתמש במוצרים שומניים לעומת
בקיץ בו אנו משתמשים במוצרים מימיים.
אני ממליצה לך על חמאות גוף ובעיקר כאלה
המבוססות על חמאת שיאה או על שמן זית
בהצלחה
שירי
נ.ב.באם תרצי ישנו פה מתכון להכנת המשחה בבית
להמיס מאה גרם חמאת שיאה בסיר כפול עם כפית שעוות דבורים(לא חייב)
לצנן מעט לחום החדר
להוסיף 30 טיפות שמן לבנדר
10 טיפות גרניום
10 טיפות וניל או ורדים לפי החשק
למזוג לכלי כהה או מזכוכית ולהמתין שהנוזל יהפוך משחתי
באם לא מוסיפים את השעווה ייתכן כי החומר יישאר נוזלי
ולכן יכול להשפך.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הטיפ והמתכון...
סיוון07/12/2009האם הקרם גם מתאים לבעיה כרונית שמתרחשת בעיקר בחורף וממש חמורה מבחינת רמת היובש? האם אוכל גם לרכוש את הקרם? הבנתי שאת גם מכינה קרמים. מה העלות? ומה לגבי מישלוח?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי המשחה
שירי חבקין09/12/2009סיוון שוב שלום רב
המשחה הזו מתאימה גם לבעיה כרונית וליובש של החורף
הגרניום הוא אכן שמן אתרי ולכן שמים רק כמה טיפות
בקשר למשלוחים את יכולה לפנות אלי ישירות
ב-04-6934349
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך אגב...
סיוון07/12/2009האם מדובר על שמן גרניום? או מה בדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הילדים צריכים חיזוקמעיין05/12/2009
שלום איה
חזרנו מארה"באחרי שהות של 4 שנים, יש לי ילדים בני 5 ו- 11 ומהרגע שחזרנו הם כל הזמן חולים.
האם יש משהו שאת ממליצה לחיזוק?
בנוסף, בן ה-5 פיתח אסטמה של העור והרופא ילדים נתן לו משחה עם קורטיזון שאני דוחה את השימוש בה והיתי מאוד רוצה להימנע.
מה היית מציעה לעשות?
בתודה מראש
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיזוק
שירי חבקין05/12/2009מעיין שלום רב
לגבי האסטמה של העור אני מאוד ממליצה על טיפול
בשיטה הסינית. תזונה ודיקור, זה כמעט הדבר היחידי
שראיתי שבאמת עוזר לגוף להתגבר על התופעה
שהיא למעשה אלרגיה עמוקה.
לגבי חיזוק אפשר לתת להם מהסירופים הטבעיים
שמכילים אכינציאה סמבוק שחור ויטמין c וכדו'
כיום הכל מאוד זמין ואפשר להשיג בבתי מרקחת ובפארמים
ברוכים הבאים לארץ
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עלהתגובה המהירה, ושאלה
מעיין05/12/2009תודה עלהתגובה המהירה, אתיכולה להמליץ על מוצר ספציפי שהתנסית והועיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרים מחזקים
שירי חבקין07/12/2009שוב שלום מעיין
אני מכירה והמלצתי רבות על הסמבוכל של חברת רז
אולם לפי מה שראיתי הם כבר לא נמכרים בשום מקום
אמרו לי שעד ינואר קיים מחסור
ישנה חברה שנקראת טננבלוט משווצריה ולה גם
מוצרים המכילים את הסמבוק השחור וצמחי מרפא
מחזקים למערכת החיסון ולמערכת הנשימה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנסטילשולי03/12/2009
שלום
היום בני קרוב לשנתיים77 פיתח אלרגיה בגב דבר שגרם לנפיחויות קטנות ולאזור אדום באזור זה וגם באזור החזה ומעט בפנים
הרופאה רשמה לו פנסטיל.
האם זה יכול להיות כתוצאה מכך שאכלתי שווארמה ולאחר מכן הנקתי אותו?
כי לא נתתי לו שום דבר חדש היום.
האם כדאי לתת לו פנסטיל או שמא לתת לזה לעבור לבד?
מה דעתכן על פנסטיל בכלל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פנסטיל
איה הוד05/12/2009
שלום לך,
הכל אפשרי אם כי אין לדעת שזה אכן בגלל מה שאכלת בוודאות.
את בהחלט יכולה לעשות שימוש בפנסטיל כפי שהרופאה רשמה.
אפשר גם למרוח אלוורה יציבה.
אם זה לא עובר לחזור לרופאה.
השגיחי על מה שאת אוכלת כשאת מניקה :-)
באהבה רבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפניסטיל
שירי חבקין07/12/2009שלום רב
פניסטיל עוזר כעזרה ראשונה אולם כמובן אינו טבעי
ומכיל בן היתר חומרי שימור שאינם מומלצים למריחה
אני ממליצה על משחת הטראומיל או על משחת רסקיו
אותן אפשר להשיג בבתי טבע ובעיניי הן כמו פניסטיל טבעי
ואף יותר יעילות
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריפת שומניםשרי03/12/2009
שלום לכן. האם תוכלו בבקשה להמליץ לי מה כדאי לקחת לזירוז חילוף חומרים ( שריפת שומנים ). אני אוכלת מאוד בריא וקצב הירידה במשקל הוא די איטי . ( כחצי קילו בחודש ). אני לא מחפשת תרופת פלא שתשיל מעליי 5 קילו בחודש ( כי אני מציאותית ).תודה לכן מראש .דרך אגב אתן מקסימות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שריפת שומנים
איה הוד05/12/2009
שלום יקירה,
לא ציינת זאת ולכן אני רוצה לומר לך שהתרופה הכי טובה לזירוז חילוף חומרים ושריפת שומנים היא פעילות גופנית אירובית יומיומית+עיצוב וחיטוב. מי שיגיד לך שאפשר לרדת במשקל בלי זה אני קצת בספק.
בכל אופן, יש מוצר נהדר בשם "הנגר פלוס באלנס" שאני נהניתי לעבוד איתו.
הוא לא בא במקום תזונה וספורט אלא בנוסף ורצוי לקחת אותו בשעה הקשה של היום מבחינת האוכל.
מאוד קריטי להקפיד לשתות המון מים - אפילו שבחורף זה לא קל. פחות מ 1.5 ליטר ביום זה בעייתי מאוד!
בנוסף, חשוב מאוד לגשת לבדוק את בלוטת התריס כדי לראות שלא היא זו שאשמה בירידה האיטית.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להכנס להריוןשרי03/12/2009
שלום רב .ביתי בת 28 מנסה 6 שנים לכנס להריון. היא סובלת מכאבי גב . היא נקלטה כבר 6 פעמים אבל העובר לא מחזיק יותר משבועיים ונופל. שאלתי היא האם יש איזה שהיא תרופה לחזק את הרחם ואת הגב ? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הריון
איה הוד05/12/2009
שלום שרי,
6 שנים זה כבר לא צחוק.
אם הבדיקות ההורמונליות והפזיולוגיות תקינות אז יש הרבה מה לעשות!
ניתן לטפל בהומוטוקסיקולוגיה ובמקביל לגשת לטיפול בשיטת IPEC !!!
כמה שיותר מהר ככה יותר טוב.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר על השיטה
בתאל26/01/2010אצלי יש עוברים יפים בדיקות הרחם תקינות אך אין קליטה, אנא הסבירי לי על השיטה שציינת, כמו כן האם שמעתם על מכשיר גינתרם 700 המחמם את הרחם ואמור לעזור בקליטה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבתאל
דביר30/01/2010שלום רב,
סליחה שאני מתערב .
אל תתייאשי בסופו של דבר העובר יקלט .
אני חושב שלא סתם גם הגב שלך כואב.
היש בעיות כלכליות ?
משהו ביציבות שלך פגוע זה מה שמעיד גב.
ובדקי אם את שומרת דברים בבטן .
זאת אומרת לא מוציאה החוצה כעסים,ואת שומרת טינה וכ"ד
סליחה שאני כותב זאת .
בהצלחה אריק.
בנוסף.
תעסי את הבטן שלך החלק התחתון אזור הטבור אם שמנים ,ותעשי אמבטיות עם מים פושרים
יש כל מיני טיפים ועצות מה את יכולה לעשות ,עוד לפני שאת מנסה ללכת למה שהרופאים ממליצים ומפנים.אבל בעיקר אל תתייאשו !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הסבר
איה הוד30/01/2010שלום בתאל,
באייפק משתמשים במבחן שריר כדי לקבל תשובות מהגוף על בעיה ואיך צריך לטפל בה.
פרטים נוספים תוכלי לקרוא לרוב ובפירוט רב באינטרנט.
לא שמעתי על המכשיר אך אשמח אם תספרי חוות דעת אישית עליו :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןמירי03/12/2009
לביתי יש ערכים מאד גבוהים בשתן היא בטיפול תרופתי של enalapril 5 mg - באיסוף של protein urine 24 h יש כ- 9991, בזמן אי נטילת התרופה .
.הבעיה היא שהיא רק בת 28 ומעוניינת להכנס להריון , הרופא אמר לה שבזמן נטילת התרופה אסור לה להכנס להריון, האם קיים איזה שהוא טיפול או "תרופת סבתא" שיוכל להוריד את כמות החלבון
אשמח לקבלת תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חלבון בשתן
איה הוד05/12/2009
שלום לך,
הטיפול בטבעי לא מטפל בחלבון הגבוה אא בגורם לו!
אם ניתן להבין מה גרם לחלבון הגבוה אז יהיה הרבה יותר ממוקד וקל לכוון אותך.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלבון בשתן
מירי06/12/2009נערכה לה ביופסיה לפני שנה ומצאו שיש לה : membranous nethropathy stage 2 ועקב זה החלבון הגבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חלבון בשתן
איה הוד06/12/2009
הי מירי,
ובכן, אין לי הרבה ידע או ניסיון עם MN ולכן לא אוכל לייעץ.
באופן כללי אני יודעת שניתן לגשת **במקביל** לטיפול טבעי תומך לאיזון הכולסטרול ולחץ הדם והקטנת איבוד החלבון בשתן על ידי דיאטה דלה בחלבון
(במקרה זה קשה לי להאמין שניתן לעשות זאת בלי תרופות)
לעיתים אין תגובה לטיפול שכזה ואז שוקלים דברים אחרים.
בברכת בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Dשולי01/12/2009
שלום רב
התברר שלאימי , בת ה-62 חסר סידן וזאת כתוצאה מחוסר ויטמין D (עשתה בדיקה) וזאת למרות שהיא נמצאת הרבה בשמש ושזופה. האם יש תוסף תזונה טבעי שיכול לעזור לה? כי הרופאה רוצה לתת לה דרך בית מרקחת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטמין D
איה הוד02/12/2009
שלום,
ויטמין D קיים בצורה טיפות
ונותנים אותו אפילו לתינוקות
זה טבעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפצוף, טינטון אוזנייםדולי30/11/2009
שלום וחן חן על הפורום , רציתי לדעת בבקשה האם יש תרופת סבתא שתעצור ותבריא את הציפצופים והטינטון באוזניים אני סובלת כבר זמן רב וזה פשוט כואב בצורה בלתי ניסבלת ושום טיפות אוזניים לא עוזרות לי. אני מורה וממש מגיעה למצב שאפילו שכשאני מדברת לכתה שלא לדבר כשהם מדברים אני ממש נאבקת וסובלת בכאבי תופת. תודה מראש על התייחסותך.. אגב לראשונה נאמר לי לי שזה יכול לנבוע מיתר מים שלוחצים על תאי המוח, האם יש לזה קשר? כי אכן אני סובלת מזה וזה מסתבר כתופעה שנולדתי אתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיניטון
איה הוד02/12/2009
שלום דולי,
לא ידוע לי על משהו שמטפל בטינטון אך הייתי ממליצה לך לתת צ'אנס לטיפול EFT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להכנס להריוןאילנית28/11/2009
לבעלי יש בעיה בזרע מה הוא צריך לחזק אותו ולהכנס להריון כמה שיותר מהר תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
להכנס להריון
איה הוד02/12/2009שלום יקירה,
ראשית אני שמחה שבדקתם (הרבה גברים מעדיפים לא להיבדק ולהניח שהבעיה היא אצל האישה) - אז כל הכבוד לכם!
שנית, עלייך להגדיר מה הבעיה: תנועתיות? איכות? כמות?
יש מוצר בשם אנדרו 7 שיכול להועיל.
אך אני בעד לגשת למטפל סיני ולדיקור ולהתאים תזונה נכונה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול ממושך, צרידות, ועודשולמית27/11/2009
אל מנהלות הפורום הנכבדות!!!
מזה למעלה מחודש ימים אני עם שיעול מרגיז. כזה שמגרד בלוע ובקנה וגורם לפרצי שיעול בלתי פוסקים. השיעול התחיל עם צרידות. ממש הקול נעלם. כעבור שבוע הצרידות חלפה אבל השיעול נמשך. לפני כעשרה ימים חזרה הצרידות בגדול והוחלט על מתן אנטיביוטיקה לכל התופעות: כנראה, ברונכיטיס, כנראה, דלקת במיתרי הקול. כנראה..........
שתיתי. נו מה? כעבור מספר ימים נפלתי חזק לתוך שפעת. כזאת קלאסית עם כאבים חזקים בכל הגוף, חום, נזלת, כאבי גרון, אזניים ומה לא?
היום סוף סוף קמתי מהשפעת. כולי חבולה. את האנטיביוטיקה סיימתי אבל קשה לומר שסיימתי עם התופעות. עדיין מגרד רצח בקנה הנשימה ואיתו השיעול הבלתי פוסק. עכשיו יש גם את הנזלת שנוספה לי עם השפעת האחרונה ובכלל המצב הגופני ירוד.
נשמות טובות:
תנו עצה! מה לעשות? עוד כמה ימי שיעול כאלה ואני משתגעת. אין לילה ואין יום. שלא לדבר על כך שאינני יכולה לעבוד כי אני משתמשת בקול שלי לעבודה. (לא. עדיין לא זמרת אופרה אבל נזקקת לקול שלי בעבודה ואמרו לי שבתפקיד חנוך רוזן אני בכלל לא משהו).
לתשובתכן אחכה בכליון עיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקול ולשיעול
שירי חבקין28/11/2009שולמית האמיצה שלום רב
אני מבינה שאת אחרי "מלחמה"
ממליצה לך לקחת סירופ לשיעול שהוא מאה אחוז טבעי
מכיל צמחים שמכייחים ומסייעים להרגיע שיעול טורדני
יבש או רטוב - קוראים לזה הולסטן אלקסיר של וולדה
וניתן להשיג בבתי מרקחת
כמו כן את יכולה להכין לעצמך חליטות תה מהצמחים הללו
או כל אחד לחוד או כולם ביחד:
קמומיל
קורנית
מרווה
כפית וחצי לכוס מים רותחים. מחכים עשר דקות
מסננים ממתיקים לפי הצורך (לא סוכרזית!) ושותים
אפשר להכין קנקן מכל הצמחים ולשתות קר במשך היום
למיתרי הקול תוכלי לקחת תכשיר הומאופטי שנקרא
הומאווקס של באורון. הוא מחזק את המיתרים ומסייע לצרידות
הבעיה היחידה שהמאופטיה לא הולכת עם צמחים חריפים
ואנטיביוטיקה- הם מבטלים אותה. כך שבמקרה ותקחי
את כדורי המציצה הללו תוכלי לשתות רק את הסירופ
ואת תה הקמומיל. מרוה וקורנית נחשבות חריפות ויבטלו
את פעילותם של הכדורים ההומאופטים.
בהצלחה ואם יש שאלות חיזרי לפה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה באוזניים לתינוקתאני27/11/2009
בתי בת שנה וחמישה חודשים ויש לה נטייה לשעווה באוזניים, הרופא המליץ להתשתמש
בטיפות פראפין לריכוך.
תוכלנה להמליץ על טיפול טבעי ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה באוזנים
שירי חבקין28/11/2009אני שלום רב
להלן ממש תרופת סבתא קלאסית לנושא טיפול
באוזנים.
1. לא מומלץ להתערב יותר מידי באופן ההפרשה
הטבעית של האוזן. באם אין דלקות מדובר בדרך טבעית
של הגוף להגן על האזור מחדירת גופים זרים.
2. אם השעווה מדיפה ריח לא נעים יכול להיות שמתחיל
תהליך חיידקי ודלקת יכולה להיווצר ואז כדאי לעשות את הנ"ל:
למהול כעשר טיפות של שמן אתרי לבנדר מסוג טוב( שעולה לא
פחות מ30 שח! אחרת זה סתם שמן בריח לבנדר)
בחצי כפית שמן שקדים או שמן זית.
לחמם מעט על מחבת ממש כמה שניות. לבדוק שלא חם מדי
ולהספיג רק מעט - חשוב לא יותר מדי - צמר גפן בשמן.
להניח באוזן לכמה דקות ולאחר מכן לנקות את הכל
עם מקלון צמר גפן בעדינות.
חשוב לא לייצר גירוי ולא להיות "יסודיים" מדי. כלומר הגוף
חכם וכאשר מנקים את השעווה לגמרי ובתכיפות רבה
הוא פשוט ימשיך לייצר עוד ועוד חומר בכדי להגן על עצמו
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעווה באוזניים בתגובה לתשובתך
אני01/12/2009האוזן לא מדיפה ריח רע לכן המלצתך לטיפםול בשמן לבנדר ושקדים לא רלוונטי לנו כרגע.
רופא האוזניים שואב את השעווה אחת למספר חודשים, מאחר וזה עלול להפחית מהשמיעה שלה. הוא ביקש לרכך את השעווה עם כמה טיפות גליצירין כפעמיים בשבוע עד לשאיבה על ידו.
שאלתי, האם ניתן להחליף את השמן גליצרין במשהו טבעי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעווה
שירי חבקין02/12/2009אני היקרה
הטיפול בשמן לבנדר אינו מיועד רק לעניין הריח
הלבנדר מפחית זיהומים ודלקות. מרגיע כאב ומונע
הצטברות נוזלים. הוא סופח נוזלים כאשר משתמשים
בו בשיטה שציינתי.
שמן השקדים בשילוב עם הלבנדר מרכך את השעווה
ובעיניי עדיף על השימוש בגליצרין.
לשיקולך
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימר ירוק..דנה26/11/2009
היום השתמשתי לראשונה בחימר ירוק בנתיים לא ניראה לעין שינוי כל שהוא
בכל אופן
שמתי כף אחד של החימר ירוק וכוס מים נימנראלים חיכיתי שעתיים לפני השימוש כמו שרשמו בהוראות
עד שהיה הפרדה בין החימר למים את המים שפכתי אבל אז התגלה שהמסכה מ.א.ו.ד נוזלית
האם ככה היא אמרה להיות? או יותר יותר מוצקה ואז עשיתי משהו לא נכון בהוראות ההכנה..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימר ירוק
שירי חבקין26/11/2009דנה שלום רב
ראשית אין אפשרות לראות שינוי כבר מהפעם הראשונה.
לגבי כמות החימר והמים אני מחכה שהחימר יהיה בוצי
ולא מיימי.במקרה כמו שקרה לך פשוט תוסיפי עוד אבקה
וחכי שהחימר יסמיך.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



