מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתכונים להכנת מוצרים קוסמטיים בביתזיו19/01/2010
שלום רב. אני מעוניינת להכין בעצמי קרמים שונים. קניתי חמאת שיאה, שמן אובליפיחה, שמן חוחובה. אני משתמשת בכל אחד מהם בנפרד, בכל פעם בשמן אחר, אבל רוצה להרכיב קרם אחד שיכיל את כולם, או לפחות חלק מהם + עוד שמנים מועילים.
אשמח, אם אפשר, לקבל מתכונים לקרם שפתיים ולמסכת פנים, ואם יש אתר כלשהו עם מתכונים שונים - גם אשמח לקבל את כתובתו.
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתכונים
שירי חבקין21/01/2010זיו שלום רב
תוכלי לשלוח לי מייל ואחזיר לך מתכונים
אין אפשרות לפרסם אותם כאן זה ארוך מדי
בברכה
שירי
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםמשה19/01/2010
שלום! מה התרופה לדם בצואה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה
שירי חבקין22/01/2010משה שלום רב
האם בדקת כי מקור הדימום אכן בטחורים
יש לבצע בדיקה ולשלול סיבות שונות ואחרות.
בקשר לטיפול בטחורים נתנו פה בפורום מספר
עצות לשימוש חיצוני.
משחות על בסיס צמח ההממליס
פיגם
שמן מור
שמן אובליפיחה ועוד
את כל אלה ניתן למצוא בחנויות הטבע ובמחלקות
הטבע בפארמים. לעיתים גם בבתי המרקחת
ישנו מיצוי כוהלי שנקרא מורידין ובו ריכוז של צמחים
לטיפול בטחורים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טחורים
איה הוד22/01/2010שלום משה,
רק, אבל רק אם זה באמת טחורים אני ממליצה על תכשיר בשם אנוקריו שעליו ניתן למרוח את המשחה ששירי המליצה עליה.
גש לבדוק אם אכן מקור הדם הוא טחורים ולא דלקת במעי או פיסורה.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לשירי
הדסה24/01/2010לאריק רשמת לברר על המורידין במספר שונה מאשר כאן...
לא ברור אם תחילת המספר- 988 או 922??
ערב טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה לתינוקהדסה18/01/2010
עשיתי ספירת דם לבני בן ה-10 חודשים,
הברזל שלו 9 והרופאה אמרה שזה אנמיה רצינית והמליצה לי לתת לו את הטיפות-"פרונף" (משהו כזה) או את הטיפות ברזל הרגילות לתינוק של טיפטיפות פעם ביום 18 טיפות!!!
זה לא המון?? הרי זה לא מחומרים טעיים..
לתת לו בכל זאת 18 טיפות ביום? יש לכן המלצות אחרות?
עשיתי לו את הספירת דם כשהיה עם דלקות אזניים חוזרות וצינון- ברזל נמוך יכול להיות מושפע עד כדי כך ממצב בריאותי?
ממה נובע חוסר ברזל?
האמת היא שאני די בלחץ....
אודה על כל תשובה..
ערב- טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכים לתגובה של איה
שירי חבקין22/01/2010הדסה שלום רב
אני משאירה את התשובה לשאלתך לטיפולה של איה הוד
לחיזוק ספיגת ברזל בדם ולהעלת הספירה ניתן להשתמש
בצמח שנקרא מורינגה ואותו נותנים באבקה מעל האוכל
או בשתייה . תוכלי לקרוא עליו רבות באינטרנט . זה צמח
שמשתמשים בו לטיפול בילדים ותינוקות שסובלים מתת תזונה
באפריקה כך שאין כל סיכון לתת אותו לילד בן 10 חודשים
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנמיה לתינוק
איה הוד22/01/2010שלום הדסה,
אני קצת מתפלאת שבנך לא קיבל ברזל מגיל 4 חודשים כפי שממליצים בטיפת חלב. הרי ידוע שתינוקות עלולים לסבול מחוסר ולכן ההמלצה הזאת היא דבר קבוע שמגיע כהוראה ממשרד הבריאות.
אני מודה שאני עצמי לא הקפדתי על כך כשבני היה בן 4 חודשים, אך לאחר קריאה מעמיקה בנושא הבנתי שאין מניעה בשלב זה ועדיף לתת טיפות מאשר להגיע למצבי חסר. אז כל יום הוא מקבל ממני 3-4 טיפות (הוא משום מה מאוד אוהב את הטעם ופותח לי פה גדול כדי שאטפטף לו פנימה)
הוא גם מקבל ויטמין D בטיפות לתינוקות.
18 זה אכן המון אך אני מניחה שזה בגלל שהרופאה גילתה חסר מאוד מאוד גדול.
מאחר ובנך כבר אוכל אוכל מוצק אני ממליצה לך לקבל הנחיות לברזל בתזונה שתוכלי לתת לו.
מעבר לזה, אם יש בעיית ספיגה יש חומרים אוליגותרפים שיכולים לסייע לספיגה.
בנוסף, אם הוא עדיין שותה השלמות מבקבוק - קני לו פורמולה שמועשרת במיוחד בעוד ברזל.
אם נושא האוזניים חוזר על עצמו אנא פני אלי כדי שאוכל להנחות אותך מה לעשות ולהמליץ לך על מטפל טוב בנושא שמאוד עזר לבני.
בהצלחה
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה,
הדסה23/01/2010ליצור איתך קשר טלפוני בקשר לאוזניים??
חוצמיזה- תודה רבה רבה לשתיכם, על המידע וההתייחסות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מולוסקום קונטגיוזום לבת 8ענת ח17/01/2010
לביתי בת ה-8 יש פצעים בפנים שהרופא עור אמר שזה מחלת המולוסקום קונטגיוזום.
מה הטיפול הטוב ביותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממליצה על שמן עץ התה
אירנה13/01/2014אנחנו מרחנו שמן עץ התה האוסטרלי על המולוסקום של הבן (בן 3)
כל יום לפני השינה.
זה אומנם לקח מספר חודשים, אבל אט-אט הפצעים נעלמו והשמן אינו
מגרה או שורף את העור (כמו תכשירים אחרים).
בברכה
אירנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן עץ התה רק מחמיר מולוסקום
דקלה01/11/2016לא להתקרב לשמן עץ התה הזה הוא גורם לוירוס לנדוד למקומות אחרים ולא מרפא כלום.
זה שזה עבר אחרי כמה חודשים של מריחה מלמד יותר על מהלך טבעי של ריפוי ולא על תועלת של עץ התה.
בדוק מנסיון מר עם תאומים - לא להתקרב לשמן עץ התה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מולוסקום קונטגיוזום
איה הוד18/01/2010וירוס המולוסקום molluscum contagiosum) גורם ליבלות בעור והוא מדבק בין ילדים וגם בילד עצמו מנקודה לנקודה.
עם ילדים רצוי לחכות ולתת למערכת החיסון לעשות את עבודתה- זה עובר ללא טיפול לאחר זמן מה.
הטיפולים הקונבנציונלים כוללים צריבות בשיטות שונות, גירודים- כל הפעולות האלה גורמות טראומה לילד ולעיתים מותירות צלקות בעור.
הגישה היא לא לגעת!!
לא לצרוב ולא למרוח משחות פשוט לתת לגוף ולמערכת החיסון הפנימית לטפל בנגיף.
אפשר להיעזר משמעותית בהומוטוקסיקולוגיה ולהרכיב פורמולה אנטי ויראלית שאחד החומרים בה יהיה חומר הומוטוקסיקולוגי בשם Engistol
ממש ממליצה ללכת לטיפול כזה.
לכל ילד לוקח זמן שונה להתגבר על הוירוס (צריך המון המון סבלנות!), אבל בכל מקרה ובכל ילד תוך פרק זמן של חודשים עד שנה הוירוס נעלם.
מציעה להתייעץ עם רופא עור או עם רופא ילדים ובכל מקרה להיות במעקב.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לפורמולה
אפרת01/08/2011לא כל כך הבנתי מה זה ואיפה משיגים את זה.
ביתי סובלת מהיבלות המדוברות כבר מספר חודשים והם פשוט הולכים ומתרבים ומתפשטים בצורה מיאשת ביותר.
האם הפורמולה הזו יכולה להקל/ לעזור בהחלמה? מה היא? איפה משיגים?
תודה על המידע
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביתי סבלה מאותה הבעיה...
ליאת08/04/2011נאמר לי כי אין טיפול למחלה. לא ויתרתי וחיפשתי בגוגל את כל האינפורמציה האפשרית.
מצאתי תרופה הומאופטית בשם "Wart DX, Wart Treatment 10ml - Guaranteed Wart and Genital Wart Removal" של Derma Remedies LLC
אותה רכשתי דרך Amazon. הפצעים נעלמו תוך חודשיים. היינו אצל רופא עור במהלך הריפוי והוא היה מופתע מכך שהפצעים נעלמו.
כבר 8 חודשים שביתי מסתובבת עם פנים נקיות ואני שמחה שלא ויתרתי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
צחי25/10/2016היי ליאת התרופה לא נמצאת באמזון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליצה על תרופה שניתן לרכוש דרך
ליאת08/04/2011amazon. הבת שלי גם סבלה מזה במשך 4 שנים, היא נדבקה בגן הילדים.
לתרופה ההומאופטית קוראים Wart DX, Wart Treatment . אחרי כחודשיים הפצעים הפכו לגלדים שנעלמו מהפנים. היינו אצל מספר רופאי עור שאמרו שאין טיפול למחלה.
הרופא האחרון שראה את תהליך הריפוי היה מאד מופתע מאופן הריפוי.
ושיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ליאת
א03/06/2013בכמה קנית את התמיסה הזאת? ולאיזה פצעונים היא מתאימה בדיוק? באיזה מקומות בגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ליאת - תגובה
שירי חבקין03/06/2013שלום רב
אני ממליצה על מיצוי מרוכז של סמבוק
ניתן להשיג בבתי הטבע והפארמים.
לגרגר ולשתות כפית פעמיים ביום
הסמבוק ידוע כמטפל בוירוסים ובין היתר בנגעים ויראלים
כמו כן מחזק את מערכת החיסון.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מעולה למולוסקום
ענת09/06/2013תחפשי בגוגל - מולוסקום טיפול
יש משחות שמחסלות את היבלות השתמשנו בהן בשני הילדים
זה נמצא באתר מחלות עור של רמי מור
ממליצה בחום.
זה ממש מחסל את היבלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהפהשלום16/01/2010
שלום,
אני סובלת מריח רע מהפה כמה חודשים. האם יש איזה צמח שימנע את הריח הרע מהפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ריח רע מהפה
איה הוד16/01/2010
לעיסת פטרוזיליה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריח רע
שירי חבקין16/01/2010גם לעיסת נענע יכולה לעזור
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור צוואר רופףשירה14/01/2010
שלום
רציתי לדעת מה אפשר לעשות בקשר לעור צווא קצת רופף, איך אפשר לו להיות יותר מתןח
דבר שני בקשר לעשב שעורה מה עדיף בכמוסות או אבקה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור צוואר רופף
איה הוד14/01/2010שלום שירה,
לגבי העור - שווה לך לשאול בפורום הקשור לנושא העור כאן באתר.
לגבי עשב שעורה, אם אין לך אפשרות לשתות את המיץ הסחוט הטרי אז לדעתי אין הבדל בין האבקה לכדורים.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור צוואר רופף
שירי חבקין14/01/2010שירה שלום רב
ישנן כמוסות של שנקראות גלנולין
ובהן שמן גרגירי יער . כשלוקחים את
הכמוסות באופן קבוע משפיעים על
גמישות העור וחוזקו. זה יכול בהחלט לשפר
מצב של עור נפול ורופף.
כמו כן מומלץ למרוח שילוב שמנים של :
רוזהיפ
אובליפיחה
גזר
חוחובה
ומעט שמנים אתרים :
פטשולי
גרניום
לבנדר
וניל
המינון הוא 25 מל מכל שמן בסיס
ו-15 טיפות מכל שמן אתרי
לקבלת מעין סירום טבעי לטיפול בעור עייף ויבש
ושיפור משמעותי של מראהו.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכת חימר ירוקשרי11/01/2010
אני משתמשת במסכת חימר ורציתי לברר כמה פעמים בשבוע ניתן להשתמש בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסיכת חימר
שירי חבקין11/01/2010שרי שלום רב
אפשר להשתמש גם כל יום אולם אם זה
לשימוש על עור הפנים כדאי לעשות הפסקות
פעמיים שלוש בשבוע מספיק והותר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בקרסולאיריס11/01/2010
שלום רב!
לפני כחודש וחצי שברתי את כף הרגל (סדק שאינני יודעת בדיוק את מיקומו).
הייתי חודש בגבס ולפני כשבועיים הורידו לי אותו.
הבעיה היא שהקרסול מאד נפוח .התחלתיי לעשות פיזיוטרפיה ואתמול חזרתי לעבודה (פקידה).
אמרו לי שיקח הרבה זמן עד שהנפיחות תרד. השאלה שלי האם יש משהוא שאפשר להקל על
המצב ?
תודה מראש איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרסול
שירי חבקין11/01/2010איריס שלום רב
ממליצה בחום על קומפרסים של חימר ירוק
להכין בוץ סמיך מהחימר ומים , לשים על המקום הכואב
ולעטוף עם בד חיתול או תחבושת אלסטית.
לישון עם זה במשך כל הלילה. בבוקר לשוטף
במים פושרים ולמרוח משחת ארניקה/ או טראומיל
או משחת קומפרי
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המעי הרגיזשני11/01/2010
מה כדאי לאכול ע"מ למנוע ריצה לשירותים הרבה פעמים.
לפעמים יש לי יציאות 10 פעמים ביום. מה עושים?
אני בת 25 ורזה מאוד.
יש לציין שנבדקתי אצל רופא גסטרו שקבע - שיש לי מעי עצבני בלבד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מעי רגיז
איה הוד12/01/2010
שלום ניקול,
הלוואי וזה היה כל כך פשוט.
זה מאוד משתנה אצל כל אדם וצריך לעשות לך אבחון מעמיק על מנת לומר לך מה לאכול ומה לא - אבל גם זה לא מספיק! בדרך כלל צריך התערבות של צמחי מרפא כדי לטפל בגורם למעי הרגיז כי אין דבר כזה מעי רגיז - יש סיבה לכך שהמעי מתנהג כך והעובדה שהרופאים לא יודעים מהי הסיבה לא אומרת שהיא לא קיימת.
צריך לשלול טפילים, תולעים, אמבות, בלסטוציסטים, חיידק ועוד דברים.
גם סטרס ומתח יכול להיות קשור ליציאות מרובות...
ובמילים אחרות - יש לגשת לאבחון נטורופתי ולהתאים טיפול אישי
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אוזניים וסחרחורותתשובה11/01/2010
אני סובל מזה חודשיים מכאבי אוזניים , יש לי סחרחורות והרופא בקושי הסתכל לי באוזן שלח אותי לניורולוג , אשמתי טיפות אוזניים הכול הסתדר אבל זה חוזר , מה לעשות?
אני נוטל מולטי ויטמין
וליזין 500 מ"D כול יום האם יש לזה השפעה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי אוזניים וסחרחורות
איה הוד12/01/2010
שלום לך,
לדעתי אתה צריך ללכת לרופא א.א.ג (אף-אוזן-גרון) כדי שיבדוק את האוזניים.
לעיתים יש קריסטלים באוזן שגורמים לסחרחורות או תחושה של חוסר שיווי משקל ולחילופין זה יכול היה להיות משהו ויראלי.
ראשית יש לאתר את הגורם לבעיה ואז יהיה קל יותר לומר לך מה האפשרויות טיפול.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול עם צרידותלורט10/01/2010
אך אפשר לטפל בשיעול שגורם לצרידות
תודה מראוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיעול עם צרידות
איה הוד12/01/2010שלום לורט,
קצת לימון עם מים חמים ודבש
או חליטת קורנית
ניתן להקל על שיעול גם על ידי חליטה מכפית עלי נענע יחד עם רוזמרין, להוסיף כפית דבש ומעט מיץ לימון סחוט לשתות כל כמה שעות במהלך היום.
עוד דבר טוב - חליטה של זרעי פשתן שלמים. להשרות 1-2 כפיות בכוס מים רותחים, לכסות לרבע שעה, לחכות שיתקרר ולשתות. - החומרים המוצילגים (הריריים) שמופרשים מרפדים טוב את הריריות הפנימיות בגרון ומאוד מקלות על כל הסיפור.
סירופ הבצל המפורסם גם הוא מולפא לשיעול: לחתוך בצל, לכסות אותו עם 3-4 כפות דבש ללילה שלם. למחרת לקחת כף מהנוזל בלבד כל שעתיים- טוב גם להתקררות.
יש גם סירופים טבעיים טובים מאוד לשיעול כגון הוסטן אלקסיר של וולדה.
לבריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיערסימה08/01/2010
שלום
אודה לכן מאוד אם תסבירו לי מדוע אומרים שצבע לשיער אינו בריא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צבע לשיער
איה הוד10/01/2010
שלום סימה,
שאלה מצויינת!
אנא פני לפורום שיער כאן באתר.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפוח מגורדסימה08/01/2010
שלום רב לכן,
אני נוהגת לגרד לבני התינוק תפוח ואגס ועד שהוא אוכל את זה התפוח והאגס משחירים.
האם יש נזק בנתינת גרד משחיר כזה?
טעם של לימון על זה הוא לא אוהב לכן אני לא שמה לימון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תפוח
איה הוד10/01/2010שלום סימה,
כל עוד זה טרי והוא אוכל מיד זה בסדר גמור, אפילו אם זה מספיק להשחיר בזמן הקצר הזה.
לבריאות!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופת סבתא להרפסשרה07/01/2010
נסי למרוח פיטריה יוגית (בגוגל) מרפאה פצעים וצלקות. אולי גם להרפס זה יעזור או לפחות יקל. בריאות שלמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמנים אתריים להרפס
סמדר אוקו10/01/2010שמנים אתריים שטובים להרפס - אקליפטוס, ברגמוט (מעורר רגישות לשמש כ-4 שעות לאחר שימוש) עץ התה וגרניום (גם יעזור לכאב העצבי). אפשר לדלל בג'ל בסיס או ג'ל אלוורה (7 טיפות לכפית). הכי פשוט להשתמש בעץ התה באופן ישיר ולא מדולל (מקומית בלבד). חשוב להתחיל כשרק מרגישים את העקצוץ הראשוני ולקנות שמן איכותי. כאשר השיא עבר חשוב לשמן את הפצע בקרם נייטרלי עשיר או משהו כמו חמאת שייה כי העור נוטה להתבקע ויכול להיווצר זיהום משני.
בהצלחה
סמדר אוקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה מבעל נסיון
תשובה11/01/2010אני סלבתי מזה 5 שנים יש את תוסף המזון ליזין שאת יכולה לקחת במינון של אלף מ"ג ליום למשך כול החיים זה לא רק עוזר זה מונע התרפצויות ומקטין אותם ב 80 אחוז !!! גם באיבר המין וגם בכול מקום אחר בגוף , אל תשימי שמנים או עשבים לא עזור כלום ! במקרה של התפרצות קחי וולטרקס ואז תמשיכי עם הליזין
ליזין של חברת NOW הוא הכי אפקטיבי כי זה מיצור בתנאי איכות מעולים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תרופת סבתא להרפס
איה הוד12/01/2010שלום שרה,
חשוב לי לומר ששתי התשובות שקיבלת כאן הן נהדרות ומופלאות אך אני מוכרחה לסייג כהמ דברים.
מה שעובד עבור מישהו אחד לא בהכרח עובד עבור מישהו אחר.
יש אנשים שלוקחים ליזין וזה כל כך עוזר להם שאין להם יותר התפרצויות ואז הם חושבים שכל אדם שיקח ליזין יגיב באותו אופן - וכאן הטעות.
כמי שמטפלת שנים רבות, נוכחתי שיש אנשים שלא רק שלא מגיבים לליזין, הם צריכים הרבה מאוד דברים כדי להגיב לטיפול.
ולאחרונה גם יש מידע שכל הנושא של הליזין והארגנין לא באמת אפקטיבי כפי שחשבנו.
ודרך אגב, לעומת זאת יש אנשים שמספיק להם טיפה שמנים אתרים או משחה טבעית על בסיס פרופוליס ואלוורה והנושא גמור.
כך שאין כאן שום דבר חד משמעי ועלייך לבחון מה הכי עובד עבורך.
באופן כללי עלייך להבין שהרפס קשור לחולשה חיסונית ולכן את וודאי תרצי להימנע ממצבים וממזונות שמחלישים את המערכת הזו כגון סוכרים, סטרס ועוד.
אני מטפלת בהרפסים חוזרים בהצלחה מרובה בכל מיני שיטות שכל אחת מותאמת לאדם באופן ספציפי.
אני מציעה לך לרשום בגוגול: "הרפס סימפלקס והטיפול הטבעי" ולקרוא המון מידע.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דבש מלכות עם פרופוליססימה07/01/2010
שלום
האם אכילת יומיומית של כף דבש מלכות עם פרופוליס יכולה לגרום לנזק כלשהו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דבש מלכות עם פרופוליס
איה הוד07/01/2010
לא שידוע לי!
רק בריאות.
הדבר היחיד שצריך לבדוק זה את רמת הסוכר....ולשים לב שזה לא גורם לך לעלייה בתיאבון (אלא אם הדבר מבורך כמובן)...
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)



