מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פסוריאזיס בקרקפתשלום15/10/2009
מה אפשר להעשות בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסוריאזיס בקרקפת
שירי חבקין15/10/2009שלום רב לשלום
כעזרה ראשונה אפשר למרוח משחה על בסיס שמן זית
או שמן זית נקי.
בכדי לטפל יש לגשת לרפואה הסינית או ההומאופטיה
בכדי למנוע הישנות התופעה.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מיידי בטחוריםלילי14/10/2009
טחורים שנמשכים יותר משנה, מושפעת מלחץ רב ביום יום,
ניסיתי את כל התכשירים כגון: מישחות רבות ,אבקות מבתי מרקחת, מקלחות חמות כדורים, דבש שמן זית ושום דבר לא עוזר..מה עליי לעשות? האם אני צריכה להכניס אותם חזרה או להעביר את הטיפול לרופא מומחה?
ואילו תכשירים או עזרים אחרים יכולים לסייע לי לטיפול מיידי?
תודה על העזרה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים
שירי חבקין14/10/2009לילי שלום רב
כדאי לגשת לרופא, לבדוק האם המצב מחייב ניתוח.
אם את מזהה שהסיבה להיווצרותם של הטחורים היא לחץ
המלצתי היא לטפל בגורם ולא בסיבה.
צמחי מרפא מרגיעים:
מליסה,טיליה,ולריין,
או לקחת כמוסות בהן שילוב צמחים מרגיעים.
פרחי באך ללחץ ועומס
רסקיו רמדי
וכדומה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה וניקיון כבד..........תמרהNNN14/10/2009
איה שלום
לבעלי יש כבד שומני שנים רבות ותפקודי הכבד לא תקינים (מטופל בכדורים לשומנים ) האם יש תפריט שאת יכולה להמליץ
בברכה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני
שירי חבקין15/10/2009תמי שלום רב
אני משאירה את עניין התפריט לאיה אולם בנתיים
אפשר לשתות חליטות של קלנדולה ושן ארי או
לקחת כמוסות מנקות כבד שבדרך כלל אפשר למצוא
בחנויות טבע.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות ובחילותהדס14/10/2009
שלום רב
לאחרונה אני שומעת מאנשים שונים דעות שונות ורציתי לשאול את דעתכן
1. יש שאמרו לי שבזמן הקאות ובחילות כדאי לשתות קוקה קולה כי זה מאוד מקל. האם ידוע לך באם זה נכון?
2. אמרו לי שמיץ ענבים מאוד עוזר גם כן.
3. יש אומרים שלתת לילד ללכת יחף זה לא טוב ואילו אחרים אומרים שאין עם זה שום בעיה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות שונות
שירי חבקין14/10/2009הדס היקרה
אכן יש הדוגלים במה שכתבת
לתת קולה כשיש בחילות וכאבי בטן.
אישית נוכחתי שזה אכן עוזר באותו הרגע
אולם בקולה יש גם חומרים שאינם בריאיםואף מזיקים
כך שעדיף בעיניי לימון או ג'ינג'ר להקלה על בחילה.
לגבי ההליכה היחפה לילדים, תלוי במבנה הרגל
ואם אין פלטפוס או בעיה אחרת
לדעתי האישית אם הוא הולך יחף במקום נקי
לא צריכה להיות שום בעיה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגרדדדדדדדדדדדדדדד הצילואפרת13/10/2009
זה באמת עוזר לשפשף תפו"א על העור המגורה????........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד
שירי חבקין14/10/2009אפרת שלום רב
אני חושבת שזה יכול גם להחריף את המצב
ולא ממליצה .
מה שכן במקרים של כוויה קלה שיטחית אפשר לשים
פרוסות תפו" א ישירות על הכוויה וזה בהחלט
מרגיע וסופח את החום והכאב.
לגבי הגירוד נסי למרוח משחת רסקיו או טראומיל.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי
אפרת14/10/2009תודה שחזרת אבל לא הבנתי על מה את לא ממליצה,,,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירי מאפרת
אפרת14/10/2009מה יכול להחמיר לי את המצב ואת לא ממליצה עליו ????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפוחי אדמה
שירי חבקין15/10/2009אפרת שוב שלום
את כתבת ושאלת על מריחה של תפוח אדמה
על המקום המגרד ולכך עניתי!!!
לא מומלץ ויכול להחמיר את המצב והגירוד יחריף
תפוח אדמה -לא!
רסקיו וטראומיל וגם עוד תוספת- אלוורה - כן!!
:)
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהישראלה13/10/2009
אודה מאוד לקבל תשובה לגבי פיסורה בשיטת תרופת סבתא
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפיסורה
שירי חבקין14/10/2009רינת היקרה
תוכלי למרוח משחות על בסיס הממליס
ועם עץ התה ואובליפיחה. כל אלה צמחים שעוזרים
ומקלים על התופעה גם לא מרפאים אותה סופית
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פיסורה
הדס15/10/2009שלום שירי
אם הפיסורה לא מתרפאת עם הצמחים . האם את ממליצה על ניתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיסורה
שירי חבקין15/10/2009הדס שלום רב
באם אין שיפור והמצב לא מתחיל להראות
סימני ריפוי ייתכן ואין ברירה אלה לגשת לניתוח.
מדובר על ניתוח פשוט ונפוץ שאין לחשוש ממנו
ובתקווה שגם זה יימנע ממך.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתח חרדהנננ13/10/2009
ראשית תודה על התשובות המהירות ועל ההתיחסות שלכן.שנית כפי שציינתיאני בת 36 אמא ל-2 בני עם קשב ורכוז מטופל גם ברטלין וגם ברספרידל 0.6*2 פעמים ביום.כעת עקב המתח והחרדה שאני חשה בהם החלטתי באופן עצמאי לנסות טפול ברסקיו ספרי(4 פעמים ביום-2 טיפות בכל פעם)מזה כשבוע וחצי אני נוטלת אותו,אך שנוי משמעותי לא ממש הרגשתי.אומנם לפעמים אני עם מעט יותר סבלנות בתגובות שלי,אך עדיין הדרך רחוקה..(נראה לי)האם הרסקיו באמת יכול לעזור?האם יש צורך להמשיך להמתין תקופה מסוימת עד שיכול שנוי ?או שמא עליי להחליף למשהו אחר?
אשמח לשמוע חוות דעתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות
שירי חבקין14/10/2009נננ היקרה
כפי שכבר ציינתי לגבי הרסקיו מיועד למצבים המשלבים
חרדה,לחץ וטראומות. זה לא מתאים לכל מצב וכאשר אין
צורך ברסקיו הוא לא עובד.
אני ממליצה על טיפול אישי שאותו מכינים מ-38 תמציות
אותן מתאימים למטופל לפי מצבו הנוכחי .
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמינים בהנקההדס13/10/2009
שלום רב לכן
האם אתן בעד תוספות של ויטמינים ושמן דגים לנשים מניקות?
אם כן מה מומלץ? כי אני מרגישה שאני די חלשה - בני יונק ממני די הרבה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה שוב את השאלה
הדס15/10/2009הדס שלום רב
אני משאירה את השאלה לטיפולה של איה
שעוסקת בנטורופטיה ותדע לתת מענה מקצועי לשאלתך
ברכות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ויטמינים בהנקה
איה הוד25/10/2009שלום הדס,
בהריון ובהנקה יש את מה שאני מכנה "חוק המשולש המקודש" - והוא אומר: ישנם 3 דברים שרצוי לקחת:
1. אומגה 3 או זה שמיוחד לנשים בהריון עם רמות DHA גבוהות יותר מהנורמה שמכיל גם חומצה פולית או רגיל כי הלידה מאחורייך.
2. פרנטל - מומלץ להמשיך לתקופת מה אחרי הלידה
3. פרוביוטיקה
מי שזקוקה לברזל - אז לבחון איזה הכי מתאים לה שלא גורם לעצירות
אם את רוצה למנוע בעיות אחרות כגון נשירת שיער, חולשה, עייפות, דיכאון - זה כבר מצריך טיפול מעמיק.
הכי חשוב לוודא שאת אוכלת נכון כי בתקופה כל כך חשובה כמו בהנקה שהתינוק ניזון ממך זה קריטי לאכול תזונה נכונה ומזינה!!!
וכמובן - לא לשכוח - המון מים!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות חוזרות במיתרי הקולדבי13/10/2009
שלום וברכה,
אני בת 27 , בשנתיים האחרונות מידי כמה חודשים היו לי התקפי כאבי גרון , כאבי ראש ואיבוד קול.
רופא משפחה שלח אותי (רק) השבוע לרופא אאג .
הרופא רשם לי לורטידין, סירן ומשאף למשך שבועים עקב נפיחות ובצקות במיתרי הקול ונפיחות של בלוטת התריס (לוקחת קבוע אלרוקסין ועוקבת עם בדיקות דם כל העת), הורה לי להפסיק הנקה לתינוק בן 16 חודש, מכשיר אדים חמים ולא להשתעל בכוח(?).
השאלה שלי מה אוכל לעשות כדי למנוע זאת להבא מבלי לההזדקק לתרופות מעין אלו ולסבול משיתוק קול
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיתרי קול
שירי חבקין14/10/2009דבי שלום רב
לעיתים פונים אלינו בפורום עם שאלות רפואיות מורכבות
כגון זו ששלחת ועלי להיות אחראית ולומר שוב שגם איה
וגם אני איננו רופאות ואיננו יכולות לתת מרשמים.
במקרים כרונים אני ממליצה לגשת לטיפול בהומאופטיה
קלאסית ובטיפול בשיטה הסינית שכן נוכחתי משנים של
ניסיון ששיטות אלה מצליחות ברוב הפעמים להגיע לשורש
הבעיה ולטפל בה.
לפי השיטה בה אני מטפלת, פרחי באך, מחפשים מה
הסיבה הריגשית לפרוץ המחלה לדוגמא לפי תיאורך
אובדן קול,כאבי ראש וכאבי גרון יש לבדוק האם קיים
בך כעס גדול על חוסר אפשרות להתבטא?
האם קיים כעס גדול בכלל?
האם יש לך לחץ וסטרס יותר מהרגיל בשנתיים אלה
וכו'. ואז להתאים את הטיפות שמאזנות מצבים אלה.
מקווה שעזרתי
בברכה
שירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפות רגלים סדוקותשושי13/10/2009
מה ניתן לעשות בכדי לרפא את כפות רגלי שהעור סדוק עקב טיפול לנכון. ועור יבש בכפות רגלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור יבש וסדוק בכפות הרגלים
שירי חבקין14/10/2009שושי היקרה שלום רב
אני ממליצה על שימוש בחמאת שיאה
או בכל משחה על בסיס שמנים מרוכזים.
את יכולה גם להכין בבית חמאת גוף משמן
בסיס שעוות דבורים ושמנים אתרים
להלן המתכון:
מחממים בסיר כפול כוס שמן בסיס(שקדים זית וכדו')
עם שתי כפות שעוות דבורים (להשיג אצל קוסמטיקאיות)
מערבבים עד שהנוזל אחיד ומסירים מהאש
מצננים מעט ומוסיפים שמנים אתרים לפי החשק והצורך
גרניום לבנדר ורדים נרולי וכו'
בערך 20 טיפות מכל סוג או לפי הריח.
היחס הוא 50 טיפות שמן אתרי על כל 100 מל שמן בסיס.
מערבבים ומוזגים לכלי סגור. מוכן לשימוש כהשמן מתגבש
למשחה. בתמונה המצורפת יש חמאות קשות יותר אותן משיגים
כשמוסיפים 4 כפות שעווה על כוס שמן, מוזגים את הכל לכלי
סיליקון ומחכים שיתקשה.
אופן השימוש:למרוח לפי הצורך.
בהצלחה
שירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגליים סדוקות
הדס15/10/2009שלום שירי
כתבת למישהי על חמאה לרגליים
גם העקב שלי סדוק ויבש
את בעד לגרד אותו עם אבן?
או שמא מספיק מריחה של חמאה
ואגב איפה אפשר להשיג חמאה מוכנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגליים סדוקות
שירי חבקין15/10/2009הדס שלום רב
אפשר למרוח את חמאת הגוף גם מבלי
להשתמש באבן לגירוד העור היבש
אולם באם כן משתמשים באבן אני ממליצה
למרוח שמן או חמאת גוף לריכוך העור.
את החמאה שאני מכינה ניתן להשיג בחנויות גליליס בנמל תא
ובגרנד קניון תא. וחמאות אחרות של חברות רבות במגוון
חנויות טבע ופארמים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך חמאה
הדס16/10/2009את גם יכולה לשלוח הביתה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר הרבה זמן שש לי שחור כזה מתחת לע
מתולתלת16/10/2009בכל אופן לא הבנתי לשים על העיניים עצמם או שמתחת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיצי קיווהשושי13/10/2009
ברצוני לדעת איזה שתיה או צמחי מרפא יכול לעזור למיצי קיבה.
במשך כל היום זה מפריע לי. עולי לי חומציות.
אשמח מאוד לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיצי קיבה
שירי חבקין14/10/2009שושי שלום רב
תוכלי לשתות חליטות של זרעי שומר ואניס
כפית מכל אחד על כוס מים רותחים. להמתין 5 דקות
לסנן ולשתות עד שלוש ביום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפה וצמאון ואוזניים סתומותאני12/10/2009
איה ושירי שלום,
אני סובלת מתחושה של אוזניים סתומות ואפילו חשה שאני שומעת פחות טוב, בדיקות השמיעה יצאו תקינות לחלוטין. התופעה החלה לפני כחמש שנים ומטרידה אותי לפרקי זמן שונים, קרי לא תמיד ישנה תחושה שכזו באוזניים. אין לי דלקת או כל בעיה אחרת. מה עושים?
בעיה נוספת היא תחושה של יובש בפה עם צמאון, שוב לפרקי זמן קצובים, אני עורכת בדיקות דם תקופתיות, האחרונה בוצעה לפני כחצי שנה והכל תקין למדי (אני יודעת שזהו אחד התסמינים לסוכרת, אציין שיש לי הסטוריה משפחתית רלוונטית).
הרופאים מוצאים שהבדיקות תקינות בשתי הבעיות הנ"ל ופוטרים אותי בלא כלום.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני
שירי חבקין14/10/2009אני שלום רב
אני ממליצה לך לגשת לאיבחון באירידיולוגיה
בדיקה בקרנית ובגלגל העין בעזרתה ניתן לאבחן
מצבים גופניים נסתרים גם שלא רואים בבדיקות
קונבנציונליות.
ולאחר מכן תוכלי לגשת לרופא המטפל או
לפנות לרפואה האלטרנטיבית שלעיתים נותנת
תשובה במצבים כאלה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתגובה לתשובתך
אני14/10/2009שירי שלום,
מדוע המלצת דווקא על אירידיולוגיה (ולא למשל על רפלקסולוגיה, דיקור וכו'..)?
האם את עוסקת בתחום? אשמח מאוד לפנות אליך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירידיולוגיה
שירי חבקין15/10/2009אני שלום רב
אינני עוסקת באירידיולוגיה אולם נעזרתי בשיטה זו
באופן פרטי ואף ראיתי איך זה עובד אצל חברים ומשפחה.
השיטה מתאימה כאשר יש צורך באבחון מדוייק ובדיקות
מעבדה אין ממצאים מספיק ברורים. כמו כן היא יכולה להתריע
על בעיות עתידיות ורדומות אותן ניתן בהחלט למנוע עם טיפול מקדים!
ישנם גם רופאים המשתמשים בשיטה זו ומאבחנים באירידיולוגיה
שעובדים במשותף עם הרפואה הקונבנציונלית.
אפשר להגיד על אירידיולוגיה שהיא מדוייקת וניתן לראות
בעיניים תרתי משמע מה קורה אצלנו עמוק בגוף.
כמובן המלצה זו מבוססת על ניסיון אישי ואין לי כל אינטרס
כלכלי מקצועי כשאני ממליצה אותה. בעיניי דבר מופלא
ויהיה רק טוב אם יישתמשו בה באופן מסודר בסל קופות החולים המשלימות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתגובה לתשובתך
אני16/10/2009שירי שלום,
נחשפתי לאירידיולוגיה לפני כמעט 15 שנה ובדיעבד הערכתי את היכולות המופלאות של שיטה זו.
דברייך חיזקו אותי.
האם איה הוד מטפלת ואם לא, תוכלי בבקשה להמליץ לי על מטפל טוב באזור השרון/מרכז?
אגב, אובחנתי אצל אסתר דרוקמן, האם מוכרת לך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שירי, ממתינה לתגובתך. תודה
אני19/10/2009שירי שלום,
נחשפתי לאירידיולוגיה לפני כמעט 15 שנה ובדיעבד הערכתי את היכולות המופלאות של שיטה זו.
דברייך חיזקו אותי.
האם איה הוד מטפלת ואם לא, תוכלי בבקשה להמליץ לי על מטפל טוב באזור השרון/מרכז?
אגב, אובחנתי אצל אסתר דרוקמן, האם מוכרת לך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירידיולוגיה
שירי חבקין19/10/2009אני שוב שלום
אני מכירה את דר' יעקב פאר מחיפה
אני לא מכירה את אסתר אולם סומכת
עליך שהרגשת אם היא קולעת למטרה.
אני חושבת שתוכלי למצוא שמות מטפלים
והמלצות באתרים כגון אלטרנטיבלי ומטפלים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי חוםסימה12/10/2009
גלי חום חזקים מה ניתן לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי חום
שירי חבקין12/10/2009סימה שלום רב
ישנם תוספי מזון טבעיים המיועדים להקלה על תסמיני
גיל המעבר . תוכלי למצוא כמוסות של חברות שונות
שמשלבות פורמולות של צמחי מרפא שאכן הוכחו
במשך השנים בסגולותיהם לטיפול בגלי חום וכדו'.
להלן צמחי מרפא שיכולים לעזור:
שיח בן אברהם-הקוהוש השחור
סרפד
קלנדולה
קמומיל
בעיקרון מומלץ לשתות צמחים המנקים ומקררים
את כבד ובאם מרגישים מועקה נפשית ניתן להיעזר בפרחי
באך לעייפות נפשית ו/או דיכאון
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני בן 5נננ12/10/2009
לבני הופיעה נפיחות מתחת לעיניים(אדו-סגול כאילו יש "פנס")רופאת הילדים אמרה שזוהי תחלתה של דלקת עיניים.
מה ניתן לעשות בכדי שזה לא יתפתח ואו יחמיר ברפואה הטבעית/תרופות סבתא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נפיחות בעיניים
איה הוד12/10/2009שלום לך,
לדלקת עיניים ניתן להניח על העין תיון של קמומיל או להכין חליטת קמומיל ולטבול בה צמר גפן ולהניח קומפרס על העין.
אישית - אני חושבת שאתם צריכים לראות רופא עייניים או לפחות לקבל חוות דעת שנייה. התיאור שלך את המצב קצת הטרידה אותי ולא הייתי פותרת את זה רק בדלקת.
גשי לראות רופא נוסף - זה שווה את המאמץ ויוריד דאגה מליבך.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף.... הכי שאפשראפרת11/10/2009
שלום רב
כבר שלושה ימים פריחה על כל העור בכל הגוף מגרדדדדדדדד לא יכולה בלי לגרד מטופלת בזילרגי בנתיים לא עוזר וכל מיני משחות להרגעה פניסטיל,בטאקורטן,יורקס סוג של אלרגיה כניראה( יצאנו לטייל בחוה"מ) אשמח מאוד שתחזרו אליי מהר מחכה לתשובה
בנתיים אתגרד לי באטרף תודה מראש אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דחוף....
איה הוד12/10/2009שלום אפרת,
עושה רושם שמדובר באורטיקריה.
בדרך כלל מצבים אלרגיים לוקח לגוף כמה ימים להתגבר...
אם המצב חמור הרופא היה צריך לשקול זריקה של אנטי-היסטמין.
כנראה נחשפת למשהו בטיול.
בינתיים, שתי המון תה סרפד וקמומיל (הסרפד יעיל ביותר למצבים כגון אלו ויעזור למצב האלרגי)
חזרי לספר מה קורה איתך :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)




