מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ציפורנים מחוספסותאסת22/10/2009
זאת שאלתי האחרונה להיום
בזמן האחרון אני מרגישה שהציפורן מחופסת
כשנוגעים מרגישים גלים.
מה זה יכול להיות
הודה לך על המלצתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורניים
שירי חבקין22/10/2009שוב שלום
אין לי מושג, אבל אם מדובר בפטריה
אפשר למרוח שמן עץ התה .
את יכולה לעשות נסיון לכמה ימים
זה לא יכול להזיק ואם זאת הבעיה
תראה שינוי לטובה לאחר כשבוע.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים מים המלחאסת22/10/2009
שלום רב
לקחתי בבקבוק מים מים המלח לפני כשלוש שבועות בשל פצעי בגרות
האם אפשר להשתמש במים אלו כמי פנים
ועד מתי אפשר להשתמש במים הנ"ל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים מים המלח
שירי חבקין22/10/2009אסנת שוב שלום
אני ממליצה לך לא להשמש במים אלה
בטיפול שכתבתי לך קודם. זה יסיע לשפר את
מצב העור באופן ניכר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים בפניםאסת22/10/2009
שלום רב
יש לי כתמים בפנים והרופא אמר שאני צריכה להתרחק מהשמש ,ושהסיבה היא גנטית.
הוא נתן לי משחה לא על בסיס A קוראים למשחה Hydroquinone
הרופא אמר שיש לנסות את השחה על חלק מהכתם כי אולי תהיה החמרה-פשוט לנסות
את המשחה לני שמשתמשים בה.
לאבא שלי למשל יש הרבה כתמים ומן הסתם הוא לא השתמש בקרם הגנה ,אני כן משתמשת
אבל זה לא עוזר אני מרגישה שהשמש שורפת לי את העור.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים ושמש
שירי חבקין22/10/2009אסנת שלום רב
ראשית אכן מומלץ להתרחק מהשמש בכדי למנוע
החמרת המצב.
אני לא מכירה את המשחה אך יכולה להמליץ לך
על טיפול טבעי להפחתה ושיפור של פיגמנטציה
קונים בבית טבע חימר ירוק ומערבבים עם מים לקבלת בוץ ירוק
מורחים על הכתמים ומקומות פגומים בעור.
להשאר עם החימר שעתים שלוש ולשטוף במים פושרים
למרוח משחת קלנדולה גם אותה ניתן למצוא בבתי טבע.
הקלנדולה מטפלת בפיגמנטציה קלה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתמים בפנים
אסת22/10/2009שלום רב
הרופא אמר שהסיבה לכתמים היא גנטית
כמה חימר וכמה מים
והאם את משחת קלנדולה שמים לאחר ששמתי את החימר או שזה בנפרד
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתמים
שירי חבקין22/10/2009אסנת שלום רב
מורחים ראשית את החימר ואחרי ששוטפים מורחים
משחת קלנדולה.
ליתר ביטחון תקראי שוב את ההוראות כפי שכתבתי לך.
את החימר מערבבים ביחס שווה למים עד שמתקבל בוץ ירוק ורך
אם זה קשה מדי תוסיפי מים ואם מיימי מדי תוסיפי חימר.
לגבי הגנטיקה אפשר לשפר את המצב באמצעות הנ"ל
גנטיקה לא חייבת להיות סוף פסוק ובלתי מנוצחת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכיס מרהנתי22/10/2009
עברתי ניתוח פתיחת בטן בעקבות זיהום בניתוח קיסרי.
וכעת יש לי כאבים בחלל הבטן ולעיתים כאבים עזים מאוד ברום הבטן .
ביצעתי אולטראוסנד וגילו 3 אבנים 4 מ"מ בכיס המרה.
לא ידוע אם זה מקור הכאב
האם כדאי לנתח ?
האם יש בדרך אלטרנטיבית אפשרות שהאבן תצא או שזה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכיס המרה
שירי חבקין22/10/2009נתי היקרה
עד כמה שידוע לי ישנם דרכים להמסת
וריסוק האבנים ללא הליך כירורגי של פתיחת הבטן
אולם שוב, אני לא רופאה וישנם דברים שחייבים
לקחת בחשבון מבחינת העבר הרפואי.
אם את רוצה דעה שניה טובה גשי לדר ראובן ברק
בתל אביב שמתמחה ברפואה הסינית אך מגיע
בהכשרתו כמנתח מהרפואה הקונבנציונלית
הוא בטוח ידע לתת תמונה מדוייקת ממני
בהצלחה רבה ובריאות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיםם וקשקשים בראשדנה20/10/2009
שלום!
אני בת 14 ויש לי הרבה פצעים בראש ואני מנסה לקלף אותם כדי שהם לא יהיה,אך זה גורם לכאבים במקום וקצת לדימום, וגם לקשקשים רבים..
מה אני יכולה לעשות כדי להעלים אותם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לדנה
שירי חבקין21/10/2009דנה היקרה
חשוב מאוד לעצור את ההרגל של קילוף הפצעים
אני ממליצה לך למרוח שמן שתכיני מבעוד מועד.
כמאה מל שמן זית או חוחובה
20 טיפות שמן אתרי לבנדר
20 טיפות שמן אתרי עץ התה
לערבב היטב ולמרוח על השיער ועור הקרקפת
רצוי פעם פעמיים ביום
אם קשה לך להשיג זאת צרי קשר ואשלח לך.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהרותי20/10/2009
שלום
יש לי כבר תקופה ארוכה ליחה ונורא קשה לי במיוחד בלילות ולכן אני נוטלת כדורי מציצה שזה מקל מעט אבל אני רוצה להיפטר מהליחה לתמיד אשמח לקבל עיצה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
שירי חבקין21/10/2009רותי שלום רב
באם את לא בהריון שתי הרבה חליטות של קורנית ומרווה
הקורנית מכייחת ומסייעת להיפטר מהליחה ואילו המרווה
מחטאה וטובה לשיעול.
באם את בהיריון או לאחר לידה שתי סירופ לשיעול של
ילדים המכיל את צמח הקורנית.
כמו כן תוכלי להוסיף לחליטות את צמח הקמומיל
שמרגיע ומחזק את הגוף.
וזאת למקרה שאולי יש איזה חיידק סמוי שמתחבא
וגורם לשיעולים הללו.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ליחה
איה הוד25/10/2009שלום רותי,
מעבר לדברים החשובים ששירי כתבה אני רוצה להסב את תשומת ליבך למקור הבעיה.
כלומר, יש הרבה דברים שניתן לעשות כדי למגר ליחה ולסייע לפנות אותה החוצה, אך עלייך לבחון מה גורם לגוף שלך לייצר ליחה ולטפל בשורש הבעיה.
גורמים לייצור ליחה על ידי הגוף יכולים להיות תזונתיים, או אף בעיות במערכת עיכול - לשמל נוכחות של חיידק ההליקובקטר פילורי ועוד.
גשי לנטורופת לצורך אבחון והתאמת טיפול בשורש הבעיה.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העור מגרד לי בשיפולי הבטן וטופלתיאפרת18/10/2009
בתרופות שונות, ללא הועיל. עכשיו התפשט הגירוד גם לצד שמאל של הבטן. כמו כן לעתים מגרד לי במקומות אחרים. גם בתוך האוזניים מגרד לי כבר שנים.... נשמע מצחיק. האם הנטורופתיה יכולה לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים
שירי חבקין18/10/2009אפרת שלום רב
לפי מה שאת מתארת ייתכן כי מדובר בקנדידה.
הטיפול בה הוא בתזונה ויכול להיות מעט נוקשה
יש להימנע קליל ממאכלים עם שמרים, סוכר,יין ואלכוהול
ניתן לבדוק את הימצאות הקנדידה באמצעות בדיקת צואה
פשוטה.
ובנתיים תוכלי למרוח משחת קלנדולה להרגעה העור
ובאוזן באמצעות מקלון צמר גפן לשים מספר טיפות של עץ התה
בכל פעם שמגרד.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת במיתרי הקולאטלס יעקב17/10/2009
יש לי בצקת במיתרי הקול ץ. מבקש לדעל איזה טיפול עלי לעבור על מנת להבריא מהר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת במיתרי הקול
שירי חבקין18/10/2009יעקב היקר
אני משאירה את ההודעה לאיה.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בצקת במיתרי הקול
איה הוד19/10/2009שלום יעקב,
כדי לסייע במצב כזה יש לנסות להבין קודם את הגורמים שהובילו למצב זה! אחרת יהיה מאוד קשה לייעץ.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיערלירז17/10/2009
שלום שלום
יש לי נשירת שיער ממש ממש קשה עד כדי כך שאני כבר מפחדת להסתרק שלא יהיו לי קרחות רציתי לדעת אם אפשר לעשות עם זה משהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנשירה קלה
שירי חבקין18/10/2009לירז היקרה
ראשית יש לדעת ממה נובעת הנשירה
לנשירה קלה ישנם מספר תכשירים על בסיס חוחובה
או/ורוזמרין כשעצם העיסוי של המשחה או השמן מזרז
את זרימת הדם לקרקפת מונע ומשפר את מצב הנשירה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהריים טובים, בקשר לחימר ירוק.פילפלית (:17/10/2009
אז ככה דבר ראשון רציתי לדעת האם באמת צריך לחכות שעתיים מההכנה שלו ועד לשימוש בו?
דבר שני האם מותר להשתמש בו גם כמסכה לשער, ולהעלמת פיצעונים (לא אקנה) במקומות אחרים בגוף כמו בישבן/גב וכו'?
ודבר שלישי ואחרון שמעתי שיש אנשים ששותים את זה בכדי לנקות את מערכת העיכול, רציתי לדעת האם הוא באמת מנקה ועד כמה מומלץ לעשות זאת באיזו תדירות ובאיזה כמויות.
המשך יום נפלא (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימר ירוק
שירי חבקין18/10/2009פילפלית שלום רב
להלן התשובות לשאלותייך בנוגע לחימר הירוק
1. אפשר לחכות גם פחות. מומלץ שעה לפחות
2. לא שמעתי על שימוש כמסיכה לשיער ולדעתי זה יכול להיות
מסורבל ולא נעים לשימוש.
לגבי פצעונים בכל מקום בגוף - מומלץ ואין בעיה עם כך
3. לגבי השתיה אני לא מכירה את אופן השימוש לכן נמנעת
מלהמליץ על כך אולם בספריה של ריקה זראי בהם מככב החימר
בכל דרכי השימוש האפשריות תוכלי לקבל מתכונים והמלצות
לשימוש פנימי.
אישית מפחיד אותי לשתות אותו שכן הוא מתגבש כמו מלט
ואני לא רוצה לחשוב מה זה יכול לעשות בקיבה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת שלפוחית השתן והרחםבתאל17/10/2009
יש לי את הדלקת הנל הבטן נורא כואבת לי אני עם טיפול אנטיביוטי של ציפורודקס ודיאלאצין במינון גבוה, ומשכחי כאבים אשמח לדעת מה ניתן לעשות כדי להתרפא מהר יותר\ תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בדרכי השתן
שירי חבקין18/10/2009אתי שלום רב
מכיוון שאת לוקחת אנטיביוטיקה חזקה אין ממש מה להוסיף.
רצוי לשתות יוגורט או כדורים מחזקים למנוע את נזקי האנטיביוטיקה
בהצלחה ובריאות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דאודורנטהדס17/10/2009
שלום לכן
איפה אפשר להשיג דאודורנט ללא אלומיניום שהבנתי שיכול לגרום לסרטן השד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דאודורנט
שירי חבקין18/10/2009הדס היקרה שלום רב
למיטב ידיעתי ברוב בתי הטבע תוכלי למצוא מספר
חברות שמשווקות את הדאודורנט.
ב"גליליס" במתחם קומאילפו בתל אביב יש דאודורנט
גלילי של חברת טבע הגליל.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דאודורנט טבעי
איה הוד19/10/2009אני אישית ממליצה על דאודורנט על בסיס אלוורה של חברת פוראור!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדאודורנט
שירי חבקין19/10/2009לכולם שוב שלום
חשוב!
עצתי העיקרית לבדוק במרכיבים שאין את הנ"ל
alluminium
alchohol
הנ"ל סותמים את הנקבוביות ועלולים
להיות מסוכנים
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 'שריפה" בקיבהשיר16/10/2009
הי
אז אצלי -רב חיי- סבלתי מבעיות בקיבה! אני מקשרת את זה לקושי ביכולת לעכל את החיים-ולכן בעצם החולשה שלי היא בקיבה! גדלתי בבית די לחוץ ודי חודרני(חוסר יכולת לשמור על הפרטיות שלי וחייבת להיות כמו כולם ) בקיצור הייתי שונה בהחלט מכל שאר בני המשפחה .
סבלתי הרבה משריפה בקיבה ,ולא נמצא דבר עד שבסוף שלחו אותי לבדיקת גסטרוסקופיה!
אני חייבת לציין שאני בחורה מאאאוד רגישה ולוקחת קשה כל מצב!
בילדותי (בגיל 13 בערך) עשיתי בדיקת גסטרוקופיה וכמובן שלא נמצאה שום בעיה פיזית! עכשיו שאני כבר הרבה יותר מודעת ובוגרת(בת 33), וכבר מזמן עזבתי את בית הורי ,אני בטוחה שזה מצב פסיכוסומטי או משהו בסגנון. יש לציין שהבעיה די פסקה שעזבתי את הבית וחוזרת רק מדייייי פעם!
כל חיי אני זוכרת שלא הייתה לי הרגשת רעב אלא הרגשה של 'שריפה' בקיבה כשהייתי צריכה לאכול ואם לא הייתי מכניסה משהו לקיבה , הייתי סובלת משריפה קשששה מאוד ששום דבר ,בערך, לא היה עוזר!
מצב של אותה שריפה קשה מאוד ,שמלווה בכאבים חזקים באיזור הקיבה,זכורה לפני חודשיים -בערך- כשהייתי לפני טסט(רשיון נהיגה) ופשוט סבלתי מכאבים חזקים בקיבה למשך כככל הלילה!
פעם נוספת שאותה הרגשה היתה לי, אירעה בדיוק לפני שלושה ימיםשהאירוע הכי קרוב לאותה הרגשה והכי מדובר בחיי, היה תכנון יום ההולדת לחברה מאוד קרובה שלי! לא יודעת אם זה קשור אבל זה מה שהיה!
בקיצור יום לפני יום ההולדת הרגשתי פתאום , לפני ארוחת הערב ,כאבי בקיבה. אני קישרתי את זה לתזונה הלוקה שלי של אותו היום, ובכלל לאותה תקופה לחוצה שאני חייה עכשיו(אריזות בפינוי הבית הקודם שגרנו-ד"א אגב אני אם לשלושה),חופש גדול,תכנון הבית החדש,מעבר, סידור הבית החדש, חופש ,התנהלות עם הילדים......-בלאגן אחד שלם! ואני בחורה שלא כ"כ מסוגלת לעמוד בלחצים!!
אותה הרגשה נמשכה שלושה ימים , פשוט הסתובבצי בבית עם כאבי ' תופת' באיזור הקיבה, הקאות , חוסר יכולת לאכול משהו- כי פשוט הקאתי כל מה שנכנס!
ביום צהשלישי הגעתי לרופא ואחרי ביקות למיניהן הסתבר שאני על סף התייבשות , ריבוי של כדוריות לבנות בשתן ושריפה קשששה בקיבה! הרופא רטוען שכנראה זה בעיה של חומציות יתר בקיבה ורשם לי לקנות NUFURANTIN-לחשש לדלקת בשתן ו.. OMEPRADEX להקלה על הכאבים בקיבה!
סביר להניח שהעניין הזה עם הבעיה בקיבה עוד יחזור וברור לי שצריך לפתור את מקור הבעיה
-מה שהרפואה הקונבנציונלית לא מנסה לפתור- ולכןצ מעניין אותי לשמוע ממך, איזה פתרונות את אולי חושבת שיכולים לעזור לי!
אודה לך מאוד אם תשתחי לי תגובה על המכתב הארוך-ואולי מייגע- הזה שאני שולחת....
בברכה
שיר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בקיבה
שירי חבקין18/10/2009שיר היקרה שלום רב
מכתבך אכן ארוך ומביע כאבך וסבלך כי רב.
משתמע ממנו כי המצב קשור למצבך הנפשי ריגשי
וכי את גם רואה זאת ומסיקה את המסקנות.
אני ממליצה בחום על בדיקה מעמיקה ואיבחון
בשיטה הסינית . או האיורוודית.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבחורה
הדס18/10/2009שלום
אולי יש לך תסמונת של מעי רגיז?
אולי את סובלת מ-FMF שזו מחלה גינטית הנקראת "קדחת ים תיכונית".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודה למחשבה
ברי02/12/2009היי שיר,
במקרה נתקלתי בהודעה שלך כעת,
רציתי לספר לך שגם לי היו בתחילת השנה את אותן התופעות שאת מתארת-ובסופו של דבר הגעתי לבית חולים אחרי שכבר לא יכולתי לסבול יותר את "השריפה" הזו, במקרה שלי בסופו של דבר לאחר חודש של בחילות, צרבות הקאות כאבים ושריפה בקיבה, הגעתי לבית חולים מאיר, שם לקחו ממני בדיקות דם וראו כי יש לי כדוריות דם לבנות רבות, בבוקר הגיע רופא לאחר שכל הלילה ניסו להבין איפה ה"זיהום" - הרופא לחץ לי באיזור ה"תוספתן" ושם קצת כאב לי ברגע שהוא שחרר את הלחיצה. בצילום סיטי- אכן ראו כי יש לי תוספתן מוגדל ובאותו ערב עברתי ניתוח להוצאת התוספתן. ניתוח ממש לא מסובך אבל בכל זאת ניתוח. מאז טפו טפו טפו הכל בסדר.
אני מציעה לך לבדוק האם זה גם אצלך אפנדציט-אם זה מגיע למצב מוגדל זה עלול להתפוצץ וזה מאוד מסוכן, זה גם יכול להיות חיידק ה"הליקובקטר פילורי"-תבקשי לעשות בדיקת נשיפה לחיידק או גסטרו.
בין כה וכה אני לא מאמינה שהמצב אצלך פסיכוסומטי עד כדי כך...
מאחלת לך שפע בריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאה קשההדס16/10/2009
שלום רב
מאז הלידה יש לי יציאות מאוד מאוד קשות שגורמות לי לטחורים
אני בטוחה שזה מכל משככי הכאבים שקיבלתיבזמן הלידה
טרם הלידה הייתי נכנסת ב"כיף" לשירותים
אני אוכלת הרבה סיבים שותההרבה מים ניסיתיאת כל הדבריםהאפשריים ועדין היציאה חזקה
האם טחינה גולמית יכולה לעזור ליציאה?
האם שמן פשתן על בסיס יומי יכול לעזור? כי הומאופתית אמרה לי שלא טוב כל יום לשתות ולא טוב לזמן ארוך.
אני כבר די מיואשת מכל זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יציאה קשה
איה הוד19/10/2009
שלום הדס,
ראשית אני רוצה שתדעי שיש מה לעשות!
ועכשיו, אחרי שאמרתי את זה חשוב לי לציין שלעיתים יש מצבים שנפתרים בקלות על ידי תרופות סבתא כגון השריית זרעי פשתם שלמים במים ושתייתם, השריית שזיפים ושתיית המים, עיסוי בטן בכיוון השעון, פעילות גופנית שממריצה את העיכול בכיף, אכילת ירקות ושיבולת שועל לצריכת סיבים, שתיית מים מרובה ועוד..
אך ישנם מצבים שלא מגיבים לאף אחד מהדברים הללו וכאן אני ממליצה לגשת לטיפול נטורופתי כדי לבחון דברים נוספים ועמוקים יותר, כדי להתאים צמחי מרפא נהדרים שיסייעו לפינוי טבעי של המעי, לבחון האם ישנה בעיה רגשית/נפשית או טראומה ולטפל בה...הרבה מהאנשים שסובלים מעצירות נוטים לשמור דברים בבטן (תרתי משמע)
כל אלא ועוד מצריכים התייחסות מעמיקה במסגרת טיפולית במידה וכל שאר הדברים לא עובדים.
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך יציאה קשה
הדס20/10/2009תודה איה
אגב לגבי זרעי פשתן האם הכוונה להשרותם במים ואז לשתות את המים ואת זרעי הפשתן שלמים?
אני התחלתי לשתות שמן פשתן. האם זה בסדר? האם יכולים לפתח בו תלות? האם אפשר כל יום לשתות ממנו במשך שנים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיגולים שחוריםמתולתלת15/10/2009
יש לי עיגולים שחורים מתחת לעיננים
אני בת 19 בסך הכל , עשיתי בדיקות אצל הרופא והכל בסדר..
בכל אופן אני יודעת שמלפפונים עוזרים, זה באמת עוזר?:]
צריך לשים מתחת לעיניים או לעצום עיינים ולשים לשך רבע שעה על העיניים שהן עצומות?
פעמיים ביום ולהתמיד..זה עוזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיגולים שחורים
שירי חבקין16/10/2009שלום רב
אכן יש סברה לשים מלפפונים על העיניים אולם
לדעתי הפעילות של זה היא עצם היותם קרירים.
אפשר להכין קומפרסים של תה קמומיל ואפשר
להכין קוביות קרח מהחליטה ולאחר מכן להניח
על העפעפיים ומתחתם.
סיבת היווצרותם של שטחים כהים אלה יכולה להיות
נטיה גנטית וסוג של עור או תקופה של מתח וסטרס
וגם כתוצאה מדיאטה קיצונית.
יש האומרים כי העיגולים השחורים מסמלים כי הכבד
או הכליות חלשים אולם באם כל הבדיקות שלך בסדר
ייתכן כי מדובר במשהו תקופתי
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




