מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות עיכול לאחר שימוש באנטיביוטיקהאורית29/03/2010
אני סובלת בעיקר מחוסר נוחות בקיבה- מיחושים ,לעיתים צריבות, שלשולים מדי פעם .כמו כן גם יש לי עייפות. כל זה בעקבות שימוש חד פעמי (של כמה ימים) באנטיביוטיקה...
מה כדיי לעשות? מה מומלץ?
אשמח לשמוע עצות ולחזור לעצמי....
תודה וחג שמח :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיות עיכול
איה הוד31/03/2010הי סיוון,
כפי שכתבתי קודם נסי פרוביוטיקה ושתייה ואם זה לא יעבור פני לטיפול אישי.
חג שמח
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערות לבנותתומר28/03/2010
שלום, אני בן 21. יש לי קצת שערות לבנות. האם יש מה לעשות בנידון? האם חיזוק שורש השיער אפשרי והאם בכלל קשור? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיערות לבנות
איה הוד31/03/2010
הי תום,
האם זה תורשתי אצלכם? כי אם כן אני לא בטוחה שיש מה לעשות בנידון...
אני לא יכולה להבטיח כלום כי לי אישית לא היה ניסיון עם זה, אך ישנה סברה שנטילת התוספים הבאים יכולים לסייע למצבך:
1. קומפלקס B (כדור המכיל בתוכו את ויטמיני ה- B השונים)
2. כדור בשם פאבא שהיא חומצה אמינית שטוענים ששומרת, בין היתר, על צבע השיער
3. צמח בשם Futi (פוטי) שהסינים נהגו לעשות בו שימוש לשמירת בצע השיער (אין לי מושג היכן משיגים אותו)
בכל מקרה אין מה להפסיד, וגם אם לא ישחיר את הישער ורק ימנע המשך הלבנתו יש בכך תועלת רבה...
חזור לספר לנו....
חג שמח
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמיחת שיערנעמה27/03/2010
שלום, שמי נעמה, אני עוסקת ברפואה טבעית, רציתי לחדד, את מה שנאמר לגבי צמיחת שיער,רצוי לחפוף במוצרים טבעיים,כגון: שמפו רוזמרין או סירפד, הצמחים הנ"ל מחזיקים את השיערה והצמיחה נעשית טבעית ובריאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפה קונים שמפו טבעי?
אורית29/03/2010אשמח לשמוע המלצות לשמפו ומרכך טבעי וטוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שמפו טבעי
איה הוד31/03/2010
הי סיוון,
בכל חנות טבע, סופר-פארם או ניו-פארם תוכלי למצוא שמפו/מרכך טבעי על בסיס רוזמרין, סרפד ואף קמומיל - הם נהדרים ויש כמה וכמה חברות.
נסי סוג אחד ואם לא תהי מרוצה נסי בפעם הבאה חברה אחרת עד שתתאהבי :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכל קישקוש אחד שלם !!כנס
גלי12/04/2010אין מה לעשות נגד שערות לבנות רק לצבוע אותם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיוע לדלקת עפעפיים,ופטרייה בציפורןרוני26/03/2010
לשירי חבקין שלום רב
מזה כשבועיים הנני עם דלקת עפעפיים
מעבר לטיפול אלטרנטיבי,הנני עושה לפחות פעמים ביום קומפרסים עם תה
נסיתי עם קמומיל והתחושה לא היתה נעימה,כנ"ל לגבי תה ירוק,וכנ"ל לגבי תה של אחת החברות הפופלריות בשוק.
מה לגבי שימוש בתה השומר האם הוא יעיל לדלקת עפעפיים?
,האם מומלץ בשטיפה,או בקומפרסים על העינים,האם מדובר בתה חזק?
וכמה זמן כל קומפרס?
דבר נוסף לאשתי יש פטריה בציפורן,מידי פעם עושה שטיפה עם מלח,האם מומלץ שימוש בלוונדר,ואם כן האם בתוך השטיפה,או למרוח אחרי?
מה עוד ניתן לעשות?
אודה לעזרתך
חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת ופטריה
שירי חבקין31/03/2010רוני שלום רב
חבל שהתחושה של הקמומיל לא נעימה לאשתך. העובדה
היא, וגם רופאת הילדים שלנו ממליצה על כך, שקמומיל היא
התרופה היעילה ביותר לדלקות בעיניים. אפילו יותר מאנטיביוטיקה
יש להתמיד, לא להתייאש , אין צורך להשתמש בשום תה אחר
רק קמומיל, או בטיונים או חליטה מהפרחים עצמם ולסנן היטב.
השימוש הוא בקומפרס. שמים צמר גפן ספוג בתה על העין ונחים
לכמה דקות. אין צורך לשטוף אחר כך.
לגבי הפטריה יש למרוח שמן עץ התה , מספר טיפות כמה פעמים
ביום. ושוב, להתמיד.
כך זה עם המצרכים הטבעיים , הם עובדים בקצב איטי ועוזרים
לגוף לרפא את עצמו.
בהצלחה וחג שמח
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים עם הליחה הזאת????אמא24/03/2010
שלום לכם,
בתקופה האחרונה יש לי רוב ימים או לילה שיעול שכנראה בא בגלל ליחה שתקועה
או לא מתפרקת בגוף או בריאות או לא יודעת איפה.
במיוחד מתוך שינה.
לדעתי יש קשר בדברי המאכל שאני אוכל או בשעות האם יש מונח שאוכל
מייצר ליחה והיא לא רוצה להתפרק או לברוח???
איך אני צריכה להתמודד עם זה??
לשתות יותר מים או לאכול לימון או לאכול רוב היום בטטה מבושלת
איך לפתור את זה
אני מנסה סירופים לפירוק ליחה ועזרה למניעת שיעול אך הם גורמים לי להשתעל יותר
מוציאים את מה שאין ולא פותרים את השיעול גם יום למחרת.
בימים של מזג אויר נורמלי ואו ימים שאני לא ממש אוכלת מידי.
סביר שיש פחות.
אבל אני רוצה להרגיש טוב כמו כל הזמן.
לפעמים אני לוקחת כדור אקמול שיש בו חומר שמשתיק את השיעול
אך אחרי יומיים זה רק השתיק ולא פתר!
מה לעשות אולי ללכת לרפואה סינית ולפרק את הליחה שלעיתים אין ממש בה
אלה רק נוזל מיימי שקוף.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה
שירי חבקין24/03/2010איילת שלום רב
מומלץ לשתות הרבה חליטות של קורנית מרווה וקמומיל
או כולם ביחד או כל אחד לחוד
בהריון לא מומלץ להרבות בשתיה של קורנית ומרווה
אולם לא ציינת שאת בהריון אז זה בסדר לשתות לפחות
ליטר ליום מכל האמור.
לגבי התזונה אשאיר זאת לאיה. אני יודעת מניסיון
שמומלץ להפחית בצריכה של מוצרי חלב,מתוקים למיניהם
ובצקים לבנים. למעשה להוריד מהתפריט את כל מזון הג'נק שמכביד על הגוף
ומייצר ליחה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ליחה
איה הוד25/03/2010
אכן חשוב לא רק לטפל בסימפטום ולעזור לכייח החוצה את הליחה (שום מאוד טוב לזה!), אלא גם למנוע את הייצור שלה על ידי הגוף.
אם הגוף מייצר ליחה כנראה שיש לו סיבה טובה וחשוב לנסות להבין מדוע הוא עושה זאת.
בינתיים, מומלץ להפחית מזונות ליחתיים כגון מוצרי חלב, בננות, בוטנים, תפוזים, סוכרים, שוקולד, ממתקים ולהצמד לירקות, דגנים וקטניות.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורן חודרניתדורית23/03/2010
שלום רב,
האם יש איזה שהוא טיפול אלטרנטיבי לדלקת שסביב הציפורן ע"מ להימנע
מניתוח להסרת חלק מהציפורן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת ציפורן
שירי חבקין24/03/2010שלום דורית
מומלץ למרוח טיפות של שמן עץ התה לטיפול בדלקת ובפטרת
הציפורניים. אפשרי גם שמן לבנדר אתרי.
מספר טיפות פעמיים שלוש ביום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עינייםטל23/03/2010
לבני בן השתיים וחצי יש דלקת בעין, הטיפות שנתנו לו לא ממש עוזרות וסבתא שלי הפצירה בי לנקות את העין בצמר גפן ספוג בשתן שלו. היא ממש התעקשה שזה עוזר מנסיון אישי שלה.
מה אתם אומרים?????
זה די דחוף,
תודה וחג שמח
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עיניים
שירי חבקין24/03/2010טל שלום רב
שימוש בשתן הוא אכן תרופת סבתא עתיקה ומוכרת
אולם אינני יודעת להגיד במקרה זה של דלקת עיניים אם
היא אכן עוזרת.
אני ממליצה בחום על קומפרסים של חליטת קמומיל חזקה.
מכינים תה מכף קמומיל וחצי כוס מים רותחים. נותנים
לזה לעמוד כעשר דקות עד שמתקרר לחום הגוף. מסננים היטב,
טובלים צמר גפן ומניחים על העיניים. לבדוק כמובן שלא חם מדי.
קומפרס כזה פעמיים שלוש ביום עוזר ללא ספק.
באם מדובר בדלקת ויראלית הריפוי אורך זמן רב יותר אולם
עדיין מומלץ להכין את הקומפרס בכדי למנוע החמרה וזיהום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגברת התאבוןאהרון22/03/2010
אין לי הרבה תיאבון מה עושים כדי לקבל יותר תיאבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאבון
שירי חבקין24/03/2010דורי שלום רב
לאכול כוסברה או לשתות חליטות של זרעי הצמח
להשיג בחנויות הטבע.
משפר את התאבון.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הגברת תיאבון
איה הוד25/03/2010ממלימה גם על מזון מלכות!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האון הגבריאהרון21/03/2010
יש לי בעייה בזיקפה ביחסי המין אים יש משהו טיבעי אני אודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
און גברי
איה הוד21/03/2010
שלום דורי,
במצבים אלו אני ממליצה לרקוח פורמולה מצמחי מרפא כגון ג'ינסנג' אמריקאי בשילוב עם ג'ינסנג סיבירי יחד עם צמח המאקה, קצת ג'ינג'ר וכדומה.
רצוי שזה יגיע כטינקטורה (מיצוי נוזלי) כדי למקסם ספיגה והשפעה.
נוטלים לאורך היום 3 פעמים ועוד פעם אחת כחצי שעה לפני קיום יחסי מין.
מניסיון עם מטופלים זה עובד טוב יותר כאשר עושים גם שינוי תזונתי שמסייע להורדת רמות מתח וסטרס.
סטרס הוא אחד הגורמים הגדולים הפוגעים בזיקפה. זה ידוע ומוכר ולכן חלק מהטיפול יופנה לתזונה וצמחים מאזנים ומרגיעים.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפסעינבל21/03/2010
שלום
יצא לי פצע הרפס בשפתיים
האם שמן עץ התה זה הפיתרון?
ואם לא אז מה ניתן לשים טבעי?
תודה רבה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרפס
איה הוד21/03/2010שלום עינבל,
שמן עץ התה מאוד טוב למצב זה.
אם לא תפסת את זה בזמן והפצעים כבר יצאו אז כל מה שנשאר לעשות זה לטפל כדי שיגלידו ויתייבשו יותר מהר.
להבא, כדי למנוע הרפס ניתן לקחת צמחי מרפא לחיזוק חיסוני, יש כאלה שעוזר להם מאוד לבלוע חומצה אמינית בשם ל-ליזין, וחשוב להקפיד על שתיית מים ופחות סטרס, להמינע מעישון ואלכוהול.
פרטים וטיפים רבים נוספים תוכלי למצא במאמר מקיף שכתבתי בנושא.
כתבי בגוגל "צרה ושמה הרפס" וקראי
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרפס
עינבל22/03/2010תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרונקל במפשעהנעמה19/03/2010
בארבעה הימים האחרונים הבחנתי כי יש לי מעין חצ'קון מוגלתי באיזור המפשעה.
היום זה כבר בגדול של חצי זית בערך ודיי כואב,אפילו מפריע בהליכה.
אני קצת מצוננת (לא יודעת אם יש קשר...) בכל מקרה הבנתי שצריך טיפול אנטיביוטי שאני מעדיפה לוותר עליו אם אין צורך.
האם מומלץ לפוצץ?והאם יש לכן פתרונות טבעיים לטיפול בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פרונקל במפשעה
איה הוד20/03/2010
הי נעמה,
אני מכירה היטב את התופעה.
לעיתים מדובר בשיערה שגדלה הפוך ויוצרת את המצב הזה.
אם זה הגיע לגודל שאת מתארת ומפריעה לך כבר בהליכה וכואב אני לא משוכנעת שיש הרבה מה לעשות מבחינה טבעית.
עד כמה שידוע לי אסור לפוצץ...משאירים את זה לרופא ואם הוא מוצא לנכון לעשות פעולה של ניקוז המוגלה זה לפי שיקול דעתו.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להחזיר לחות לעור?יוליה19/03/2010
שלוום
אני אחרי פילינג בפנים ומרגישה עדיין יובש במיוחד באזור מצח למרות טיפול לחות שאחרי פילינג אצל קוסמטיקאית, רציתי לדעת האם יש איזו דרך טבעית להחזיר לחות לעור לאחר פילינג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לחות לעור
איה הוד20/03/2010בהחלט!
מסכה משיבולת שועל!!!
או אפילו קרם של א-דרמה על בסיס שיבולת שועל
עושה עבודה נהדרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך מכינים את מסכת שיבולת שואל?
גלית24/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מסכת ש"ש
איה הוד25/03/2010טוחנים שיבולת שועל דק דק
מוסיפים מים רותחים ונותנים לזה לשבת ל 10 דקות כדי שהמים יספגו בשיבולת שועל.
אל תוסיפי יותר מידי מים כדי שלא יצא דליל אלא במרקם שיראה לך נכון.
זה הכי פשוט שיש.
אם בא לך לקחת את המסכה צעד קדימה ניתן למעורך פנימה אבוקדו (מדהים לעור יבש) ואם את רוצה טיפה להבהיר אותו תוסיפי גם לימון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר ומלחרגינה18/03/2010
שלום לכן
איזה מלח רצוי לקנות שיתאים לילד בגיל שנה וחצי וגם לאמא שלו?
איזה סוכר רצוי לקנות כנ"ל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סוכר ומלח
איה הוד18/03/2010
שלום רגינה,
אני אישית משתמשת לי ולתינוק שלי במלח רגיל לגמרי.
מה שחשוב לדעתי זה הכמות ולא בהכרח סוג המלח.
אפשר אם מאוד רוצים לקנות מלח דל נתרן אך זה לא אומר שאפשר לעשות בו שימוש רב יותר.
לגבי סוכר - מבחינתי אין שום הבדל בין סוכר לבן לסוכר חום - בגוף עד כמה שידוע לי שניהם מתנהגים אותו דבר.
ההמתקה המומלצת היא דבש, סילאן, אגבה, ליצוף, מולסה....
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמלח/סוכר המשך.......
רגינה20/03/2010שלום איה
כי אני שמעתי שמומלץ סוכר קנים
ושמעתי שמומלץ מלח ים אפרפר
לכן אני די מבולבלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מלח/סוכר
איה הוד25/03/2010הי יקרה,
סוכר קנים הוא סוכר לכל דבר מבחינת הגוף.
לא שמעתי על מלח ים אפרפר....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותשרה לאופר17/03/2010
מה ניתן לקחת כנגד עצירות, הבטן נפוחה והרגשה שלפני התפוצצות.
תודה שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עצירות
איה הוד17/03/2010
שלום שרה,
ובכן, תרופות סבתא מדברות על:
1. בישול שזיפים מיובשים ושתיית המים.
2. זרעי פשתן שלמים מושרים במים רותחים מכוסים 3 שעות ושתיית המים והזרעים.
3. עיסוי הבטן
4. אכילת סלק
5. שתיית מים+לימון + שמן זית כל בוקר
6. הקפדה על סיבים מסיסי מים בתזונה
7. שתיית הרבה מאוד מים.
במידה ואלו לא עוזרים זה מצריך התערבות טיפולית מעמיקה יותר אצל נטורופת.
בהצלחה :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
שירי חבקין18/03/2010בדיוק ראיתי כעת אייטם של אבי ציטרשפילר
שמתארח כאיש מקצוע אצל פרופסור רפי קרסו
והוא דיבר על האשחר - להנעת פעילות מעניים
לא ממכר ואינו מסוכן.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפחתת תיאבוןרות17/03/2010
שלום,
רציתי לדעת אם יש משהו טבעי לדיכוי / הפחתת תיאבון.
יש לי בולמוסי זלילה מדי פעם ובעיקר תאווה למתוקים.
בריאה בד"כ ולצערי טרם הצלחתי להשיל את כל הק"ג העודפים מההריון.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכוי תאבון
שירי חבקין17/03/2010אני היקרה
אכן שאלת מליון הדולר
ישנם מספר צמחים שיכולים לסייע בדיכוי תאבון
אולם אם הדבר היה יעיל במאה אחוז לא היו
אנשים עם בעיות משקל ובעיות אכילה.
זרעי שומר
הודיה גורדוני
גרסיניה קמבודיה
שורש ג'ינג'ר
פשוט לשתות בחליטה את הנ"ל
מלבד ההודיה אותו ניתן להשיג בתמציות או כמוסות
מנסיון ככל שמפחיתים את ה"לבנים" כלומר מאכלים עם גלוטן וסוכר
עוברים מעין גמילה ולאחר מכן התאבון פוחת באופן טבעי
נסי להוריד מהתפריט מוצרים המכילים קמח לבן, סוכר,מוצרי
חלב בקר ומלח.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הפחתת תיאבון
איה הוד18/03/2010
שלום יקרה,
כל מה ששירי כתבה הוא נכון.
גם הצמחים שהומלצו מאוד טובים וגם העובדה שכאשר נמנעים מקמחים לבנים, סוכר ומאפים לחלוטין החשק בדרך כלל נעלם מעצמו וכך גם הרעב.
אך ישנה בעיה מאוד בסיסית כאן:
הפחתת התיאבון לא בהכרח תעזור לך להימנע מבולמוסים ואכילה שלא לצורך מאחר ויש סיכוי שאת לא אוכלת בגלל עודף תיאבון אלא בגלל מצב רגי/נפשי מסויים.
ולכן, כאשר האכילה היא אכילה רגשית אני ממליצה לטפל בשורש הבעיה ולשלב טיפול פסיכולוגי או עדיף אפילו לקחת מאמן שמתמחה בנושא אכילה. זה ישלים לך את התמונה ויעניק לך סיכויי הצלחה טובים מאוד.
בנוסף, הקרייבינג למתוקים יכול לנבוע מבעיית בלסטוציסטים או קנדידה או כל מזהם אחר במערכת העיכול שגורם לך לרצות לאכול מתוק ולכן יש לטפל בשורש הבעיה.
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



.jpg)
