פורום תרופות סבתא - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • לאיה
    דני
    09/03/2010

    היי איה אכן אינני מכירך אישית אך אני גולש בפורום ונהנה לקרוא את השאלות והתשובות הניתנות לגולשים במלוא הרצינות והאיכפיות ועל כך ישר כח! אני יודע שקשה ליצור אתר כזה רציני להגיע למעמד מכובד ופתע מגיח אדם משום מקום ומנסה להרוס. זה מרגיז, מכעיס ועצוב מאוד. אני בטוח שעוד גולשים רואים בדיוק במי מדובר, פשוט אין צורך להתייחס לאדם קטנוני שכזה. אני מאחל לך המשך עשייה ענפה וברוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דני

    איה הוד
    09/03/2010

    נשאר לי רק להודות לך על התמיכה הכל כך מחזקת!!!

    מעריכה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאבנר שלום
    דני
    09/03/2010

    קראתי את התכתובת שלך לבין איה. אינני מכיר אישית לא אותך ולא את איה.וברצוני לשאול אותך מדוע אתה פוגע באדם שלא עשה לך מאומה. אם נראה לך שהסדנאות שאיה מעבירה יקרות יש לך בררה אחת ויחידה פשוט לא להגיע לשם. כתבת שכל רופא גובה 1000 ש"ח והטיפול הוא אחד על אחד ויש עוד החזר מהקופה אם כך מדוע לא ניגשת אליו? מדוע לא עשית סקר לגבי הטיפולים האלה? נראה שאתה מעוניין יותר לפגוע אישית באיה מאשר שמדובר בטיפול שהנך חושב ליקר. אולי גם אתה מתעסק בתחום זה ומעוניין להוציא לה שם רע על מנת שאנשים לא יגיעו אליה. זה נראה מאוד הגיוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאבנר שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דני

    איה הוד
    09/03/2010

    דני יקר,

    אני רואה עצמי כברת מזל אם מישהו כמוך שלא מכיר אותי מוצא את הזמן ומקדיש כמה מילים מופלאות.

    אתה יודע, שם טוב מאוד קשה לבנות, זה לוקח שנים על גבי שנים...אבל להרוס אותו אפשר בשניות.
    בכל השנים בהם אני עוסקת במקצוע אני רואה בזה שליחות ממדרגה ראשונה, תמיד רואה את טובת האדם וכשאדם כמו אבנר אומר דברים כאלה זה מכווץ בלב. פורום אחר אותו אני מנהלת הוא הציף לחלוטין בכמה וכמה הודעות בסגנון הזה (ואף בוטות יותר) ולא הסתפק באחת.

    אינני יודעת איך אחרים תופסים את הנאמר כאן, אני רק יכולה לקוות שהוא לא הזיק לי באופן משמעותי. אני מניחה שהזמן יגיד.

    תודה לך
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדני

    אבנר
    09/03/2010

    שלום דני
    צר לי מאוד מאוד דני שאתה נאלץ לומר שאינך מכיר את איה הוד.
    הדבר שקוף ונהיר ביותר שאתה מכיר אותה היטב, וזו הסיבה שגם גרמה לך בשעה כזו מוקדמת לצאת בחירוף נפש להגנה על דברים שאינם אמיתיים.
    אין מטרתי לפגוע באיה. כמו שאמרתי באחד מהתכתבויות כאן - שאיה טרחה למחוק כפי שהיא נוהגת תמיד לעשות כאשר משהו אינו מוצא חן בעיניה – אני הערכתי בעבר מאוד את איה.
    אבל בחודשים האחרונים איה איבדה מתחושת השליחות שלה וגובה סכומים מופקעים שאינם הולמים נטורופתים.והיא הופכת את הנתר ופתיה לרפואה משלימה של העשירים בלבד.
    כאשר הזכרתי רופא פרטי הכוונה שלי היא לכל רופא פרטי – כמו מנהל מחלקה של גסטרו/אורתופדיה ועוד....רופאים שלכל הדעות למדו שנים אך עדיין גובים רק 1000 שח. ועל זה אתה מקבל עוד החזר מהקופה. ואילו איה גובה כ-1700 שח לסדנה של ניקוי רעלים – סדנה שבה יש כמה משתתפים! ועוד על סדנה שהומצאה "יש מאין".
    יש נטורופתים נחמדים שמוסרים לך דף עם הוראות של מה לאכול או לא לאכול בזמן הניקוי ועלייך לשלם רק על ה"LIVER UP " ועשב החיטה ואילו היא עשתה מזה תורה שלמה ופתחה סדנאות ניקוי שעולות המון המון כסף.
    היא פשוט הפכה זאת ל"משאבת כסף". ולמעשה ניקוי הרעלים מהגוף הפך לניקוי הכסף מהגוף.

    גם חורה לי שהיא מספקת מדריך חורף שבו היא "מפחידה" מפני המחלות השונות,כאשר הפלא ופלא בסיום המדריך היא מציעה תרופה שהיא מוכרת ושתגאול אותנו מוירוסי החורף.
    ובסוף אחרי שגרמה לנו לחשוש מאותם וירוסים, היא מספרת על המוצר שהיא מוכרת, במילים אחרות כל מהות המדריך היה לשווק את המוצר שהיא מוכרת.
    אבל העיקר הוא שהמדריך הוא בחינם !

    לאחר מכן בגלל שנכנסת לרשימת התפוצה שלה היא "מפגיזה" אותך במיילים שבסופו של דבר גם מדברים על המוצרים או הסדנאות שהיא מנהלת. שלא נדבר על ה-NEWSLETTER שהיא שולחת אלייך בשמה, כאשר מרבית המאמרים לא היא בכלל כותבת. אבל בכל זאת היא שולחת אלייך כדי שחלילה לא תצא מרשימת התפוצה שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איה לא תשני את דעתי
    אבנר
    08/03/2010

    שלום איה

    כתבת שאני מכפיש את שמך בפומבי . ובכן לידיעתך, בנוגע ל"חוק לשון הרע" יש הגנה בחוק במקרה של "הגנת אמת הפירסום- חוק תשכ"ז 1967- שהדבר שפורסם היה אמת והיה בפרסום עניין ציבורי.
    במילים אחרות , לא אמרתי שום דבר שאינו נכון. קראי שוב ותראי שכל דבר שאמרתי הינו אמת לאמיתה וזכותי המלאה להביע את דעתי.
    כתבת שאת חושבת להעלות את מחיר הסדנה מ-1700 כלפי מעלה. זה לא מפליא אותי. הרי את עשית מניקוי רעלים סיפור שלם וזאת להבדיל מנתורופתים אחרים. אגב רופא פרטי גובה 1000 שח ועוד יש על זה החזר בקופה וכל זאת כאשר הוא עושה את הטיפול אחד על אחד. בעוד שאת עושה זאת לקבוצה שלמה ודורשת סכום מופקע.
    גם לגבי מכירת מוצרים שאת עושה על כל צעד ושעל צדקתי וגם על מדריך החורף . תכנסי לפורום האחר שלך ותראי איך את מפרסמת את עצמך.
    כאמור , זו דעתי ושום דבר ממה שאמרתי אינו שגוי. ואת יודעת את זה היטב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איה לא תשני את דעתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנר שלום

    איה הוד
    09/03/2010

    אבנר שלום,

    יש המון נטורופתים בארץ.
    אתה מוזמן להיות לקוח של כל נטורופת אחר , זה נתון לשיקולך ורצונך.

    מעבר לזה, אתה מוזמן להחזיק בכל דיעה שאתה רוצה, איש לא יכפה עליך לשנות את דעתך.
    זו זכותך המלאה, ואת זכות זו אף אחד לא יקח ממך.

    יום קסום
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיווק מופלא

    שלומי
    09/03/2010

    איה,

    כאיש שיווק שנמצא בשוק שנים רבות ועוקב אחר פועלך אני רוצה לומר לך שאת עושה עבודה מצויינת. הדרך שלך להגיע לכמה שיותר אנשים מאוד מוערכת.

    אנשים תופסים שיווק כדבר רע אבל הם לא יודעים שהם משווקים את עצמם יום יום בלי סוף...הם רק לא קוראים לילד בשמו.

    כבעל מקצוע אני מוכרח לומר לך שלא רק שלא חרגת, אלא עשית עבודה נהדרת. לאבנר אין מושג על מה הוא מדבר לגבי אתיקה שיווקית פרסומית והמילים הללו משעשעות אותי.

    עלי והצליחי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אבנר

    רוני
    09/03/2010

    אבנר שלום,

    ראשית, המחשבה שהינך מוגן בגלל "חוק אמת הפרסום" היא שגויה.
    חוק איסור לשון הרע בהגדרתו עוסק בהגנת כבודו ושמו הטוב של אדם באמצעות הטלת איסור על פרסום ביטויים העלולים להשפילו ולבזותו.

    החוק מגדיר כי פרסום לשון הרע יכול להוות עוולה אזרחית בנזיקין ויכול אף להתגבש לכדי עבירה פלילית. בגין העוולה האזרחית ניתן לקבל פיצויים וסעדים הן לפי החוק עצמו והן לפי פקודת הנזיקין, ובהתקיים העבירה הפלילית יוטל עונש של עד שנת מאסר.
    דינים אלה עורכים איזון בין חופש הביטוי והעיתונות מחד, לבין הזכות לכבוד ולשם טוב מאידך.

    לאחר קריאת מילותיך, אני רוצה להפנות את תשומת ליבך שעשית שימוש בכינויים ובמילים שלא היו קשורים ל"עובדות לאשורן" ויש בהן בהחלט ביזוי והשפלה (גם אם כוונתך לא היתה לפגוע)

    לכן, לאיה יש עילה טובה מאוד לתבוע ואני מאמין שאם היא תעשה בחוכמה ותתעד את הדברים שהוחלפו פה זה יהיה צעד נבון עבורה להמשך.

    כאשר אתה משתמש במילים "יש נטורופתים נחמדים" אתה מרמז שאיה היא ההפך מזה (=ביזוי), כאשר אתה מהלל את שמה של הנטורופתית השנייה ולאחר מכן מספר כמה הפסקת להעריך את איה (=ביזוי והשפלה)

    החישובים שלך את העלויות, והירידה לפרטים ולמספר המשתתפים והכניסה לכיס של איה יש בהם פגיעה איומה שאין לתארה במילים.

    אני יכול לתת לך דוגמאות רבות אך העיקר מובן. זה נחשב הוצאת לשון הרע לכל דבר.
    במקומך הייתי יוצר קשר אישי עם איה ומתנצל מאחר והעונש על דבר שכזה הוא חמור.

    שנית, לאחר בדיקה באתרה נוכחתי שעלות הסדנה הינה 180 ש"ח לשעה בלבד ועלות זו כוללת את התוספים והצמחים (אפילו נטורופת מתחיל לא גובה סכום נמוך כל כך לשעה). האם יצא לך לבחון מה אדם מקבל בסדנה בתמורה לכספו לפני שבחרת לצאת במסע השמצות? (אני מבין שאתה עדיין חושב שמדובר בעובדות אך לצערי לדבריך אין בסיס והשימוש במילים כמו "מחיר הזוי" הן אינדוידואליות לחלוטין).

    שיהיה בהצלחה
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל ועצירות
    דניאל
    08/03/2010


    שלום לכן,

    שמי דניאל, אני בת 31 , גובה 1.64 משקל 47. ברצוני לעלות במשקל אך אני בפלונטר של עצירות כרונית ותחושת שובע מהירה.

    אני צמחונית למחצה (משלבת ביצים, מוצרי חלב ומעט דגים) ו משתדלת לאכול ארוחות בריאות (לחם שיפון 100% ללא שמרים, טחינה מלאה, ירקות, פירות, גבינות עיזים). אני מאוד שבעה ממזון הבריאות הנ"ל וממש לא מצליחה לעלות. מה גם שמאז המעבר למזון הבריאות יש לי תחושה שהעצירות רק החריפה וממש אין לי תיאבון.

    האם תוכלו לבנות לי תפריט לדוגמא אותו אנסה 1:1 במשך מס' שבועות ואדווח בסופם?

    המון תודה מראש

    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת משקל ועצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות ותת משקל

    איה הוד
    08/03/2010

    שלום דניאל,

    יהיה קשה לטפל בנושא המשקל ללא טיפול בעצירות.
    מאחר והעצירות היא כרונית חשוב לטפל בכך בצורה רצינית.

    כמובן שיש לבחון גם אילו גורמים רגשיים/נפשיים קשורים בעצירות הזאת.

    העובדה שאת נהיית שבעה מהר מצריכה התייחסות טיפולית, מאחר וזה יכול להעיד על בעייה כלשהי במערכת העיכול...למשל: היפוכלורידיה או חוסר אינזימתי בקיבה שמונע פירוק טוב של מזון.

    נסי להתחיל ליטול כדורי פרוביוטיקה ולברר עם נטורופת האם מתאים לך ליטול אינזימי עיכול.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עם כל הויכוחים שכחו אותי.. אז שוב
    שני
    07/03/2010


    שלום לכן על פורום נפלא..
    1- יש לי כבד שומני.... ועוד כל הבעיות הלוות..
    אני בדיאטה כמובן ובנוסף לוקחת כל בוקר "ליבר אפ" של חברת נטע.. ובנוסף כל בוקר לוקחת כף שמן זית +לימון.. לפי המלצתכם לניקוי כבד..
    השאלה היא האם 15 דקות הפרש בין 2 אלה זה מספיק בבוקר כלומר קודם ליבר אפ אחרי 15 דקות שמן זית...??? האם זה סדר נכון... אני פשוט מפחדת שאני יותר הורסת מאשר מטפלת
    2-
    בנוסף אני שותה חליטה של גדילן+שומר+סטבייה...

    האם יש המלצות נוספות???
    3-
    האם מותר לאכול בטטה .. סלק.. תפוחים.. פרות הדר .. תותים וכו... (בגלל הסוכרים שבהם)
    תודה רבה על יחס
    שבת שלום
    שני






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני

    איה הוד
    07/03/2010


    יקרה,

    מאחר ואינני מכירה את המוצר לעומק אינני יודעת לומר האם הלימון ושמן הזית עלול לפגוע בהשפעתו ולכן את התשובה לשאלה הראשונה תוכלי לדעתי להפנות לחברה עצמה. רק כך תוכלי לקבל תשובה אמינה.

    החליטה שאת שותה טובה אך מעבר לגדילן אין בה שום דבר לכבד.
    לדעתי את צריכה משהו חזק יותר מחליטה וגם ממוקד יותר לכבד כגון טינקטורה (מיצוי מרוכז) שמכילה גם taraxacum radix, גם silybum marianum, גם cynara וגם טיפה לענה.

    בדרך כלל צמחי מרפא הם דברים שמותאמים אישית. אך כאן הבאתי בפנייך את הצמחים הכי אידאליים לכבד.

    ובלי קשר, אני ממליצה על כדורי כורכומין, על לאכול ארטישוק ולשתות הרבה מים.

    בטטה - לא צריכה להיות איתה בעיה עד כמה שידוע לי. יש אנשים שהיא לא עושה להם טוב בבטן בגלל הסיבים שלה.

    סלק - מכיל המון סוכר. אם אין סכרת אז ניתן מידי פעם לטעום ממנו. לא הייתי עושה זאת על בסיס יומיומי בשלב זה.

    תפוחים- נהדר!

    פרות הדר - תלוי איזה ולמי (אין כאן התייחסות שקשורה לכבד)

    כנ"ל לגבי תותים. הייתי נמנעת מהם ולו רק בגלל רמת הריסוס וחומרי ההדברה שבהם.

    באהבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה איה על המענה המהיר
    שרי
    07/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה איה על המענה המהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באהבה :-)

    איה הוד
    07/03/2010

    תרגישי חופשי לשאול כל דבר...מבטיחה להשתדל לענות בהקדם.

    יום קסום והרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאיה
    שרי
    07/03/2010

    שלום איה תודה על המענה, שאלתי כיוון שחברתי סיפרה לי על בעלה שהיה שותה לימון בבוקר ולבסוף קיבל אולקוס מדמם , כיוון שהיא אחות במקצוע אני דיי סומכת עליה באופן כללי, אך העניין של האולקוס לא כל כך נראה לי ובמיוחד לא מחצי לימון. ובנוסף ישנן שמועות שבגלל החומציות שיש בלימון זה פוגע בציפוי השן האם זה נכון? תודה ומקווה שהמענה הפעם יהיה מהיר יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מענה לאיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שרי

    איה הוד
    07/03/2010

    הי יקרה,

    לימון אכן יכול לפגוע בשן, אך בשביל לעשות זאת אני מאמינה שצריך כמה פעמים ביום לתת ביס בלימון או לשפשף אותו בשיניים. קצת קשה לי להאמין ששתיית לימון שמדולל במים יפגע בשיניים.
    מבחינת חומציות בקיבה - לא.
    וזאת מאחר וועד כמה שידוע לי, לימון אומנם חמוץ אך התגובה שלו בבטן היא של בסיס ולכן קצת קשה לי להאמין בקשר של זה לאולקוס.

    אולי היה לי חיידק הליקובקטר שגרם לאולקוס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי לדעת האם יש .. ==>
    דורין
    06/03/2010

    תרופת סבתא להארכה מהירה יותר של השיער ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רציתי לדעת האם יש .. ==>

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמיחת שיער מהירה יותר

    איה הוד
    07/03/2010


    שלום דורין,

    זמן צמיחת שיער אני מניחה שקשור בגנטיקה.
    אני לא בטוחה שניתן להשפיע על הארכה מהירה יותר אבל כן אפשר להשפיע על בריאות השיער על ידי שתיית מיץ עשב חיטה וניקוי הגוף מרעלים באופן חד משמעי!

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי הפלה/גרידה
    סיון
    05/03/2010

    יש איזושהי תרופה טבעית מומלצת אחרי או לפני הפלה/גרידה?ביום ראשון הקרוב אני עוברת גרידה ורציתי לדעת אם יש משהו שאת ממליצה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי הפלה/גרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להפלה

    שירי חבקין
    05/03/2010

    סיון שלום רב
    יש להתייחס לכך כתהליך כירורגי שמשאיר טראומה בגוף
    לכן מאוד מומלץ לקחת כדורי ארניקה הומאופטים כפי שאני
    ממליצה לפני כל ניתוח.
    מינון 30 סי. לוקחים 3-5 כדורים בכל פעם.יש למצוץ אותם
    מתחת הלשון מבלי ללעוס ומבלי מגע יד.
    בלילה לפני - מנה אחת
    בבוקר לפני - שוב מנה
    ולאחר שהכל עובר עוד פעמיים שלוש במשך היום
    ושוב פעמיים שלוש ביום שאחרי.
    חשוב לציין שבאם עלייך לקחת אנטיביוטיקה
    הטיפול לא אפקטיבי.
    בברכה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העניין הוא שזה מחר בבוקר

    סיוון
    06/03/2010

    ככה שלא תהייה לי אפשרות לקחת לפני...השאלה היא מה כדי לעשות אם אחרי אני לא ארגיש ממש טוב?

    תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה לפני ואחרי הפלה

    איה הוד
    07/03/2010

    מצטרפת בפה מלא למה ששירי כתבה לך.

    ניתן גם לקחת לאחר ההפלה טיפות בשם טראומיל שניתן לקנות בכל בית מרקחת. זה מתאים ומומלץ לפני ואחרי כל פרוצדורה ניתוחית!!!

    ממליצה גם לדבר על זה ולא לשמור בבטן כלום.

    חיבוק חם ואוהב
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על הכל

    אורית
    07/03/2010

    נתנו לי גם אנטיביוטיקה לקחת...אז יש טעם לקחת משהו טבעי? או שבכל מקרה זה לא משנה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה

    איה הוד
    07/03/2010


    הי יקירה,

    בטח שזה משנה.
    הפלה היא לא רק פיזית, מעורבים כאן רגשות (לפעמים התחושות מגיעות זמן מה לאחר ההפלה), זה תהליך רגשי/נפשי.
    לכן, גם ההכנה ששירי דיברה עליה וגם הטראומיל הם בגדר חובה לטעמי.

    לגבי הפיזי - ברגע שלוקחים אנטיביוטיקה חשוב מאוד מאוד ליטול גם פרוביוטיקה (חיידקים ידידותיים). מאוד מאוד חשוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הכוונה פרוביוטיקה?

    אורית
    07/03/2010

    הכוונה ליוגורט ביו? או משהו אחר? הבנתי שלקחת כדורי ארינקה זה לא רלונטי כי אני לוקחת אנטיביוטיקה. מה לגבי טיפות טראומיל? את זה כדי? אם כן מתי?(היום בבוקר עשיתי את ההפלה ואני מרגישה די בסדר בכללי)

    קניתי גם צמח שנקרה שבשבט, ויש לי עוד המון צמחי מרפא בבית. מה מומלץ?

    אשמח לקבל טיפים...

    שוב תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוביוטיקה

    איה הוד
    07/03/2010


    הי יקרה,

    מי אמר שארניקה לא הולך בגלל אנטיביוטיקה?
    אין קשר! :-)
    גם טראומיל אפשר לקחת בלי קשר לאנטיביוטיקה.

    פרוביוטיקה - לא ביוגורט אלא בכדורים. יש כדוריי פרוביוטיקה טובים מאוד שניתן לרכוש בבית מרקחת או בית טבע. (נסי לרכוש כאלה שלא מכילים חומר בשם FOS )

    לגבי טראומיל - ההמלצה היא לקחת 10 טיפות במעט מים (אין לזה צבע, ריח או טעם ) ולשתות 3 פעמים ביום בין הארוחות. יש כאלה שמתעצלים ושמים ישר 30 טיפות בבקבוק גדול של מים אותו הם שותים לארוך כל היום - זה גם בסדר :-)

    אני מאושרת לשמוע שאת מרגישה טוב.
    אם בעוד כמה זמן זה ישתנה או יגיעו מחשבות ננסה לעזור מכאן.

    יום טוב
    תשתדלי לנוח הרבה בימים הקרובים בסדר?

    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב תודה על התגובה המהירה

    אורית
    07/03/2010

    רק עוד שאלה קטנה...גם יום אחרי ההפלה יעיל לקחת טרומיל או ארניקה? מה יותר מומלץ? וכמה ימים לקחת אם כן?

    תודה ויום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    איה הוד
    07/03/2010

    לא משנה במה תבחרי העיקר שתקחי.
    ארניקה למשל מאוד ממליצה לאישה לקחת אחרי לידה.
    שניהם מאימים גם אחרי ההפלה וחשובים מאוד.

    אין זמן מוגבל אבל מומלץ לקחת לפחות לשבוע.

    ערב נעים
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחכוח בגרון +בעיות שינה
    ליאת גיל
    05/03/2010

    שלום רב,

    שמעתי שלבעיות שינה אפשר לטפטף לאוזניים טיפה של שמן רוזמרין מרוכז. האם נכון?
    דבר שני בן הזוג שלי מכחכח בגרונו במשך שיחה ,לא נראה שזה רפולוקס..מה ניתן לעשות?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כחכוח בגרון +בעיות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשינה

    שירי חבקין
    05/03/2010

    ליאת שלום רב
    לא מומלץ בכלל לטפטף רוזמרין לאוזן!!!
    השמנים היחידים שניתן למרוח ישירות ללא מיהול
    בשמן בסיס הם לבנדר ועץ התה וגם אז השימוש
    באוזן הוא לשם הפחתת כאב ודלקת ואין לטפטף
    אלה כפי שכתבתי פעמים רבות בפורום- להספיג
    בפיסת צמר גפן ואותה לשים.

    להרגעה ניתן לשים שמן לבנדר במבער

    בקשר לכיחכוך בגרון יש לבדוק מה הסיבה לכך.
    באם מדובר בהצטברות ליחה מומלץ לשתות
    חליטות של קורנית פעמיים שלוש ביום למשך מספר ימים.

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מיץ לימון ושמן זית
    שרי
    04/03/2010

    שלום, אני כבר מעל כשבוע שותה בבוקר על קיבה ריקה חצי לימון עם כף שמן זית וכפית דבש הכל מהול בכוס מים פושרים. שאלתי היא, האם יש סיכון שזה יגרום לי לאולקוס? או האם יש סיכון מסויים בשתיית הלימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיית מיץ לימון ושמן זית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך....

    ציפי
    05/03/2010

    אני שותה כף שמן זית + מעט טיפות לימון על שמן הזית ושותה זאת כך כלומר ללא מים.
    וזה די טעים לי. אבל האם יש בזה סכנה שאני לא מערבבת עם מים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימון+דבש+שמן זית

    איה הוד
    07/03/2010

    שלום שרי,

    קבלי את התנצלותי על העיכוב במענה.
    אנחנו מאוד משתדלות כאן :-)

    לימון עם מים פושרים על הבוקר יכול לעשות פלאים למי שזה מאתים לו.
    לא כל אחד מרגיש עם זה טוב.
    זה מכיל ויטמין C וטוב למערכת חיסון, זה מצויין לאיזון רמת החומציות בגוף (לימון אולי חמוץ בטעמו אך התגובה שלו בתוך הגוף היא בסיסית וזה נהדר)

    כאשר מוסיפים לזה גם שמן זית - זה יכול לסייע עם עצירות וטוב לכבד.

    לא ידוע לי שדבר כזה יכול לגרום לאולקוס!
    מדוע שאלת?

    בברכה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש
    mimi
    03/03/2010

    שלום, איזה תה צמחים או כל דבר טבעי אחר עוזר בכאב ראש אקוטי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש

    שירי חבקין
    05/03/2010

    מימי היקרה שלום רב
    ישנם צמחים רבים שמסייעים להפחתה של כאבי ראש
    ומיגרנות ובמקרים מסויימים אף למניעה.
    כדאי ורצוי לבדוק מה הסיבה לכאב הראש
    לדוגמא: הורמונלי-כתוצאה ממחזור
    עצבים סטרס ולחצים
    ראיה-כאבי ראש הנגרמים עקב בעיות בעיניים/ראיה
    ועוד ועוד

    תוכלי להכין חליטה רב שימושית שקולעת לרוב לאחד מהנ"ל
    ולשתות ממנה לפחות שתי כוסות ביום. אפשרי גם קר.
    בן חרצית
    מליסה
    הדס
    נענע חריפה
    לבנדר
    עלי זעתר
    כפית מכל צמח על 5 כוסות מים רותחים
    להמתין עשר דקות לסנן, להמתיק ולשתות

    כמו כן כמוסות של בן חרצית מסייעות מאוד לטפל ולמנוע
    את תופעת המיגרנה.

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי במקרה שלי יכול להיות שזה

    mimi
    05/03/2010

    מסטרס ולחצים וגם יש לי כאבים בסינוסים, מה יכול להתאים לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש

    שירי חבקין
    05/03/2010

    מימי שוב שלום
    נסי להכין את החליטה שרשמתי ולשתות
    שתיים שלוש כוסות ביום .
    מלבד זאת קחי באופן קבוע את טיפות הרסקיו רמדי
    של דר באך. ארבע טיפות 4-6 פעמים ביום באופן קבוע
    עד שייגמר הבקבוק או עד שתרגישי שאת כבר לא
    זקוקה לכך.
    אין כל מגבלה של לפני או אחרי האוכל וגם לא צריך
    לספור שעות אולם חשוב להתמיד ולקחת כל יום לפחות
    את המינימום של 4 טיפות 4 פעמים.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, והאם את הצמחים שרשמת

    mimi
    05/03/2010

    ניתן להשיג בכל חנות טבע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמחי מרפא

    שירי חבקין
    07/03/2010

    מימי שלום
    לדעתי בכל חנות טבע ואף בבתי מרקחת
    או פארמים בהם צמחי מרפא
    באם תתקשי להשיג צמח כל שהוא את יכולה
    לפנות אלי ישירות.
    בברכה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אוזניים
    אושר
    03/03/2010

    שלום,
    מאתמול בערב (2.3) הרגשתי כאבים חלשים באוזניים
    בסביבות 4:30 בבוקר התחילו כאבים חזקים מאוד באוזניים
    מה אני יכולה לעשות? ולמי לפנות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אוזניים

    שירי חבקין
    03/03/2010

    אושר שלום רב
    ראשית מומלץ מאוד לגשת לרופא ולראות מה מקור הכאב.
    ייתכן ומדובר בדלקת חריפה וייתכן ולא יהיה מנוס מלקחת
    את התרופות אותן יירשום לך הרופא בכדי למנוע סיבוכים.

    לפעמים באם מצליחים לתפוס את הדלקת מבעוד מועד
    אפשר למנוע שימוש באנטיביוטיקה ולעיתים זה מאוחר מדי
    והחיידקים "הרימו ראש" יתר על המידה ואין אפשרות לעצור
    התפתחותם אלה על ידי טיפול אגרסיבי.

    עזרה ראשונה שמאוד עוזרת להפגת הכאב ולעיתים גם
    מצליחה להדוף את הדלקת בזמן, היא חימום על מחבת של
    20-30 טיפות של שמן לבנדר בכפית שמן זית
    מספיגים צמר גפן בתמיסה ושמים בעדינות באוזן.
    אין לטפטף ישירות אלה רק בצורה זו של הספגת צמר גפן
    וזו בכדי לא לגרום להצטברות נוזלים.

    אפשרי עשות כך גם עם מיץ של בצל אותו סוחטים היטב.

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סירופ אגבה
    אירמה
    01/03/2010

    איה שלום, אני מכירה את סירופ האגבה על יתרונותיו. אולם לאחרונה צצו מאמרים שאינם מדברים בשבחו, בלשון המעטה. אחד מהם פורסם באתר eatwell. מה דעתך?
    אודה על תשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סירופ אגבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגבה

    איה הוד
    02/03/2010

    רשמי לי מה היה כתוב ואביע דעה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגבה

    אירמה
    02/03/2010

    איה שלום, תודה על תגובתך המהירה.
    שלחתי לך את הקישור לכתבה למייל שלך.
    תודה רבה והמשך יום נעים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגבה

    איה הוד
    07/03/2010


    הי יקירה,

    האם קיבלת את תגובתי המפורטת?

    יום קסום
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות בעינים ואף סתום בלילה
    רוני
    28/02/2010

    לשירי חבקין שלום רב
    אודה לעזרתך
    לפני כשבועיים היתה לי דלקת עינים ויראלית שנעלמה לאחר שימוש בטיפות.
    מצד שני בעבודה ממושכת מול מחשב,צפייה בסרט קולנוע,אורות,טלוויזית פלזמה,או אורות
    יש תחושת אי נוחות,גירוי,או יובש.
    הייתי בבדיקה אצל רופא עינים וציין שהכול בסדר.
    מה ניתן לעשות?
    בתקופת דלקת העינים השתמשתי בתה קמומיל האם זה מומלץ?
    ושאלה נוספת
    מזה כשנה ישן בלילה עם אף סתום ונחירים סגורים,אין נזלת,וקשה לנשום.
    ישן על כרית גבוהה,בבוקר עם צוואר תפוס.
    הייתי אצל רופא לאלרגיה,שנתן לי טיפות עם אסטרואידים,לחודש.
    אחרי חודשים שוב האף סתום.
    מה ניתן לעשות?
    יום פורה ושקט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות בעיניים

    שירי חבקין
    02/03/2010

    רוני שלום רב
    אכן עבור העיניים הקמומיל הכי יעיל וטוב
    לגבי התופעות האחרות אני ממליצה לגשת לאיבחון
    וטיפול בשיטה הסינית שכוללת שינוי תזונה, צמחי מרפא
    ודיקור.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום