מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אוזן סתומהליטל16/03/2010
שלום קוראים לי ליטל ויש לי אוזן שהיא סתומה כמה כמה ימים ניסייתי להשים טיפות אח זה לא עוזר רציתי לדעת עם יש איזה שהו תרופת סבתא כדי לפתוח את האוזן אשמח עם תוכלו לענות לי על השאלה בהקדם האאפשרי ליטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אוזן סתומה
איה הוד16/03/2010הי ליטל,
הכל כמובן תלוי ממה היא סתומה...
אם זה משעווה ("דונג") אז צריך לגשת לרופא א.א.ג
אם זה מלחץ באוזן (כמו שקורה בטיסות) אז סותמים את האף ועושים כאילו רוצים לנשוף החוצה אוויר
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאוזניים
שירי חבקין17/03/2010ליטל היקרה שלום רב
את יכולה גם לנסות לטפטף מספר טיפות
של מיץ בצל לתוך האוזן
או מספר טיפות של שמן לבנדר על צמר גפן
ולשים באוזן
הנ"ל סופחים נוזלים וייתכן שהבעיה תעבור.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת נזלתנננ15/03/2010
במה ניתן להעזר כשיש נזלת אף סתום?ללא חום.....
ה-צ-יל-ו..(ניסיתי מים עם מלח לא ממש עזר)גם ספריי לאף של מי ים לא עזר לי.
מיואשת..........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נזלת
איה הוד15/03/2010
שלום נננ,
ובכן, זה תלוי!
אם הנזלת צהובה וצמיגה (חיידקי/ויראלי) או האם היא שקופפה ונוזלית כמו מים (אלרגי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזלת נזלת
נננ15/03/2010הנזלת כבר הפכה לצהובה.נראה לי שמזג האויר ההפכפך משפיע לא מעט.
כבר שבוע אני עם נזלת ורק נזלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזלת
שירי חבקין15/03/2010שלום רב
נשמע שזה אלרגי
ולכך מומלץ לגשת לטיפול בשיטה הסינית
או ההומאופטית .
כך תמיד אני ממליצה כיש בעיה שהיא עמוקה
תוכלי בנתיים לקחת טיפול מונע של זילרג'י
או אלרגון. תערובות צמחים לטיפול באלרגיה
אותן ניתן להשיג בבתי הטבע ובתי המרקחת
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת לאיה לגבי מיץ חמוציותאור15/03/2010
איה הרשמת אותי מאוד, והעצות שלך לגבי מיץ הכרוב ממש עזרו והצילו אותי מסיוט האולקוס.
הבנתי שמיץ חמוציות אמור גם הוא לעזור מאוד במצב של כיב קיבה.
ניסיתי לחפש בסופרים (ובחנויות טבע) מיץ חמוציות אבל כל מה שמצאתי היה נקטרי חמוציות עם 27% פרי אבל ממותקים (!) מאוד.
הדבר היחיד שלא ממותק היה מיץ רימונים+חמוציות (בבקבוק אחד) והוא היה נטו פרי ללא שום תוספות.
חששתי לקנות אותו בגלל שאולי מיץ הרימונים עלול לגרום לנזק לקיבה ואז אין תועלת במיץ.
האם את ממליצה על המיץ הזה שהוא שילוב של רימונים וחמוציות ללא שום תוספות ? האם הרימון יטיב עם האולקוס ?
או שאולי יש לך להמליץ לי על מיץ חמוציות ספציפי של חברה אחרת (אני לא מצאתי).
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיץ חמוציות
איה הוד15/03/2010הי אור,
ובכן, מאוד קשה למצוא מיץ חמוציות אמיתי שלא המתיקו אותו (מבחינתי לאחר המתקה הוא כבר לא אפקטיבי). המיץ האמיתי הוא חמוץ ולא טעים - זה המיץ שמטפל!
על מיץ חמוציות קראתי מחקר יותר בהקשר של טיפול בהליקובקטר. לא היתה שם התייחסות של חמוציות ואולקוס כך שאינני יכולה לדעת בוודאות.
בכל מקרה, רימון לא יזיק! אני לא יכולה לומר לך שיש לו קשר טיפולי לאולקוס אך היתרונות של הרימון הם כה רבים שכל אדם לדעתי צריך לשתות ממנו.
רימון מכיל חומר בשם "טנינים" שיש להם השפעה מכווצת וכמובן הרבה נוגדי חימצון עוצמתיים ביותר.
שים לב לקנות רק כזה ללא תוספות כלשהן...
ושיהיה בהצלחה
כל הכבוד על איך שאתה מטפל בעצמך! זה לא מובן מאליו בכלל.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי בקרקפתשולי15/03/2010
יש לי גירוי בקרקפת, זה לא סבוריאה או משהו כזה, רציתי לשאול אם משחת אלופרופוליס יכולה לעזור לי ? והאם זה כמו אלופירסט ?
ואגב- מה יכולות להיות הסיבות הפנימיות לגירוי בקרקפת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גירוי בקרקפת
איה הוד15/03/2010
שלום שריתה,
האם הייתי אצל רופא עור כדי לוודא שלא מדובר בסבוריאה?
סיבות לגירוי בקרקפת יכולות להיות אפילו אלרגיה לחומר שיש בשמפו או משהו שאת אוכלת....
המשחה שציינת מצויינת אך מניסיוני האלופירסט יותר נעים וקל לשימוש כאשר מדובר בקרקפת ושיער.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בגיד של הברךסימה14/03/2010
שלום
אני בת 62 ויש לי דלקת בגיד של הברך
הכאבים מאוד חזקים
הרופא רשם לי ארוקסיה AROCXIA למשך שבועיים ואם לא יואיל אז יתן לי זריקת קורטיזון
אודה לכם באם תתנו לי עצה לגבי טיפול טבעי יותר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלקת
איה הוד15/03/2010
שלום סימה,
במצבים כאלה קשים וכואבים אני ממליצה לגשת לד"ר מוטי לוי ומכללית רפואה משלימה ולבקש ממנו שיזריק לך ישר למקום חומר בשם "Traumeel" ואולי אפילו גם חומר בשם Tendon suis injeel
אלו חומרים טבעיים.
אפשר ליטול אותם דרך הפה אבל ההשפעה בזריקה היא מהירה יותר ורק רופא יכול לעשות זאת.
בנוסף, תוכלי למרוח 3-4 פעמים ביום משחת טראומיל.
תרגישי טוב
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סימה17/03/2010תודה איה
אגב אמרו לי בבית מרקחת שיש גם טיפות לשתיה
האם אפשר לשתות אותם בנוסף למשחה? האם זה לא יהיה OVER ?
האם זה יכול להיות תחליף לזריקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
המשך
איה הוד17/03/2010הי סימה,
שימוש בטיפות לא יהיה OVER - להפך!
אך מניסיוני הן לא יכולות לבוא במקום הזריקות אם רוצים אפקט מידי מהיר.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך משיגים את הרופא הזה???????
סימה18/03/2010שלום איה
איך אני משיגה את הרופא שדיברת עליו - לא רשום בשום מקום מספר הטלפון או המייל שלו
אימי ממש ממש סובלת.
תודה מראש|* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הי סימה
איה הוד18/03/2010
הי יקרה,
ובכן, עד כמה שידוע לי הוא מנהל את כללית רפואה משלימה בתל אביב בארלוזרוב.
אולי הוא מקבל גם פרטי אני לא יודעת.
מקווה שתשיגי אותו.
אני בינתיים אנסה לחשוב אם יש עוד רופא שמבין בטיפול הזה ויכול לעזור.
ערב נעים
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איה אין כמוך פשוט אנושית ומקסימהתמרהNNN14/03/2010
ישר כח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תודה יקרה!
איה הוד15/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומני דרגה 3תמרהNNN13/03/2010
שלום
קודם אני רוצה לשבח את האתר שלכם ישר כח
יש לבעלי כבד שומני דרגה 3 מה עלוי לעשות האם זה מסוכן מאיזה מאכלים להמנע ומה כן לשתות ולאכול
ואם ביכלל ניתן לנקות את הכבד כשוהא בדרגה זו
בברכה כל הכבוד לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כבד שומני
איה הוד13/03/2010שלום תמרה,
בדרך כלל לכבד שומני אין תסמינים מיוחדים ורוב הסובלים מכך לא ידעו זאת אלא רק לאחר בדיקות. יש מי שידווח על בעיות במערכת העיכול ועייפות רבה.
הגורם יכול להיות בעיה במטבוליזם של שומנים וזה מתלווה לרוב לעודף משקל, סכרת ושומנים בדם. מצב זה בהחלט עלול להיות מסוכן אם זה מגיע למצב שבו מתפתחת דלקת.
חושב מאוד להקפיד על התזונה - גם להימנע מהכנסת שומנים רוויים וגם להקפיד על הכנסת מזונות שיסייעו לכבד כגון ארטישוק וכורכום.
אני ממליצה לגשת למטפל בצמחי מרפא כדי לקבל הנחיות לצמחים ותוספים המיועדים לשיקום פעילות כבדית כגון Taraxacum, Artenisia, CYNARA, Syilbum, Curcuma.L ועוד....
בל נשכח שבלי פעילות גופנית זה יהיה בעייתי מאוד. פעילות גופנית היא הכרחית במצבים כגון אלה.
וכמובן - להקפיד על שתיית מים.
לכבד יש יכולת מדהימה להשתקם אם רק נותנים לו את ההזדמנות לעשות זאת ומתחילים לחשוב מה נכנס לפה ואיך חיים.
ככל שהמצב חמור יותר כך התזונה קיצונית יותר. ניקוי כבד מאוד נדרש כאן.
ברמה הרוחנית יוצר אני יכולה לציין שכבד קשור לתסכול וכעסים ולכן חלק מהטיפול שלי במצבים אלה ברמת הגוף-נפש הוא בכיוון של הוצאת כעסים בצורות שונות ועבודה על תסכול.
מקווה שתרמתי לך
הרבה בריאות
איה
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עך התשובה המהירה ו..........
תמרהNNN13/03/20101האם את ממליצה על תזונה שנקראת מיקרוביוטיקה למצב של שומנים בכבד
2, האם מומלץ לשתות גרין מגמה לכבד שומני
תודה מראש את מדהימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כבד שומני
איה הוד14/03/2010תמרה יקרה,
אני מתחילה דווקא מהסוף:
עשב דגנים, או עשב שעורה (גרין מגמה) או עשב חיטה יכולים להיות דבר מדהים כחלק מניקוי כבד!!! כן בהחלט.
מקרוביוטיקה הינה תורה נהדרת של תזונה ואני בעד. הרבה מאוד אנשים לא מצליחים להחזיק מעמד מאחר והחוקים מאוד נוקשים אך בהחלט יכול להועיל.
ממליצה גם להתחיל את הבוקר עם שתיית מים חמימים עם חצי לימון סחוט טרי (ממש כל בוקר)
יום מופלא ובריא
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר איזון הורמונלי - אנא עצתכן!רבקה13/03/2010
אני בת 53 לאחר שנים רבות של מחזור מסודר מאד אני מקבלת כל כמה חודשים מחזור אבל הוא ארוך , כל הבדיקות הן תקינות לחלוטין אני גם מרגישה מצויין וללא תופעות של גיל המעבר, מקפידה על תזונה נכונה, פעילות גופנית לא מעשנת. הרופאה טוענת שלפי הבדיקות יש חוסר איזון הורמונלי בגלל גילי ולכן זו הסיבה. היא ממליצה על כדורים לקיצור המחזור. אני נגד כדורים משתדלת לא לקחת כדורים ללא סיבה מספקת ולא מוכנה לקחת אותם. אודה מאד אם אפשר להמליץ לי מה כדאי לקחת במקום כדורים - צכמו מחי מרפא וכו'. תודה!!
רבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חוסר איזון הורמונלי
איה הוד13/03/2010
שלום רבקה,
אני מניחה שאת מבינה שאין באפשרותי לייעץ לך בפורום על אילו צמחי מרפא לקחת מבלי שעברת אבחון. לכל אישה מתאימים באותו מצב צמחים שונים.
ישנם צמחים שנהוג לתת לנשים שסובלות מדימום מחזור רב - למשל:
Trillium
וגם את ילקוט הרועים בשילוב עם אלכמיליה
ברוב המקרים משלבים גם צמחים לאיזון הורמונלי כגון שיח אברהם...
אך מאחר ואינך מקבלת מחזור כל חודש, אינני יכולה לקחת אחריות ולומר לך אם צמחים אלו אכן מתאימים לך!
גשי למטפל או אפילו למדקר סיני (נהדר!) והחלי בטיפול.
לבריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מומלץ לאכול/לא לאכול באולקוסyaron13/03/2010
שלום,
מה בעצם מומלץ לאכול במהלך היום כשיש כיב קיבה ?
אני מבין שיש הרבה הגבלות ואני מוצא את עצמי בלי הרבה אפשרויות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אכילה בזמן אולקוס
איה הוד13/03/2010
שלום ירון,
האמת, זה מאוד משתנה מאדם לאדם אבל בגדול אשמח לתת כמה הנחיות כלליות:
חשוב לתת לגוף לרפא את הפצע ולכן, לשם כך רצוי לתת מנוחה למערכת העיכול (ברוב המקרים במצבים קשים אני ממליצה על דיאטת אורז בשלב ראשוני , דבר זה מאפשר הכנסה מונוטונית של מזון מסוג אחד אשר נחשב לנטיירלי מכל הבחינות,המשעשעם את מערכת העיכול על מנת לאפשר ללמנגנוני הריפוי הטבעיים לפעול את פעותם)
יש אנשים שמעדיפים אפילו לצום או לשתות מיצים ירקות או פירות(לא חומציים).
בכל אופן, אל תעמיס על הקיבה - אכול מעט. ארוחות קטנות.
כמובן שאתה וודאי יודע שיש להימנע ממטוגן, חריף, סוכרים, קפה, יין וסיגריות! כל אלה מחריפים את המצב ומעלים רמת חומציות.
נסה להקפיד על מזון המכיל מוצילגים (חומרים ריריים) אשר מרפדים את מערכת העיכול ויכולים לסייע בריפוי האולקוס...למשל: בננה, דייסה, זרעי פשתן שעברו השרייה במים, מרקים סמיכים, דייסת אורז (קונג'י)
מקווה שעזרתי
(חשוב גם לקבל צמחי מרפא כגון האולמוס או מיצוי המיועד למצבים כאלה...בייחוד אם הגורם הוא הליקובקטר - זה מצריך טיפול)
לבריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנר, אתה חושב שאתה דובר אמת?מאיה א.10/03/2010
אבנר שלום
אם אתה כל כך בטוח שהדברים הפוגעניים והמבזים שכתבת על איה הוד הם אמת ואינם מהווים לשון הרע, אתה מוזמן לרשום את הפרטים המלאים שלך באתר, לרבות שם מלא וכתובת מגורים, ולתת לאיה הזדמנות להגיש נגדך לבית המשפט המתאים תביעה.
הרי אם אתה צודק, גם בית המשפט יחשוב כמוך.
ואם אתה יודע שאתה דובר שקר וודאי תתחמק מכך .
אכן, גבורה גדולה היא השמצת אחרים כאשר אתה מתחבא ומסתתר מאחורי מסך אנונימיות.
מאיה א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נו אבנר, למה אתה רושם מי אתה?
דן10/03/2010נו אבנר
היכן העוז שבו תקפת את איה הוד?
היכן הנחישות שהפגנת כאשר עלבת בה והטחת בה האשמות?
מדוע אינך חושף את פרטיך?
האם הנך חושש שיוודע שאינך אלא מטפל (או בעל יומרה להיות כזה) המתחרה באיה ?
תרשום את שמך ואת שאר פרטיך המלאים ותן לה הזדמנות להוכיח את צדקתה בבית המשפט !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיץ כרוב לאולקוסואר10/03/2010
לאיה שלום,
קודם כל הרשי לי לבקש ממך להתעלם מהבחור בשם "אבנר", שהוא כנראה מאוד מתוסכל ואין לו איך להעביר את היום חוץ מלבכות "יקר לי, יקר לי...." ולקבל תשומת לב ע"י הכפשת האחר.
אני עוקב אחרי האתר שלך והפורום ואני מאוד מתרשם ממך, המשיכי בפועלך, רואים שאת באה ממקום טוב.
אבל נעבור לעיקר : יש לי כיב קיבה והמליצו לי על מיץ כרוב ושמעתי שגם את ממליצה.
לא הצלחתי למצוא באינטרנט מרשם רציני עם כמויות לאיך להכין מיץ כרוב כזה.
ובכן השאלה שלי היא פשוטה- מהו המתכון של מיץ כרוב, ומה הכמויות אותן יש לצרוך ?
תודה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיץ כרוב
איה הוד10/03/2010
אור יקר,
תודה על דבריך.
המתכון לבקשתך (תתפלט כמה זה קל):
יש לך בבית מסחטת מיצים? כזאת שסוחטת גזרים לא תפוזים....
אם לא, שווה לקנות אחת כזאת - זה אחד הדברים היותר שימושיים שיש במטבח.
לוקחים עלי כרוב טריים ומעבירים ב במכונת המיץ, אם רוצים לשפר טעם אפשר להוסיף גבעולי סלרי וגזר או תפוח.
רצוי תמיד לסחוט טרי ולא לשמור במקרר כי חשוב שתהיה נוכחות של חומצה אמינית מסויימת.
ב-ה-צ-ל-חה ! :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי כיבים בקיבה
רונה02/07/2012הבנתי שכרוב טוב לריפוי הכיבים - כמה שותים ומתי?לפני אחרי אוכל וכו.מעבר לכיבים רבים קטנים שנמצאו לי בקיבה/טרסריון הבטן שלי כל הזמן מתנפחת מייד עם שתייה או אוכל לא משנה מה.מה את מציעה?
תודה
רונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד הבהרה קטנה -->
אור11/03/2010איה תודה על התשובה המהירה.
1. כמה פעמים ביום מומלץ ליטול את זה ?
2. האם על קיבה ריקה או עם האוכל ? (אם זה משנה).
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיץ כרוב
איה הוד11/03/2010הי אור,
ישנה עוד דרך להכין את המיץ:
לוקחים כרוב חתוך, מומלץ להוסיף לזה קצת זרעי קימל או שומר ואף תפוח חתוך לקוביות. ומרתחים את הכל עם מים על הגז - אש קטנה! בישול איטי. מסננים ושותים את המים.
מינונים:
את המיץ שותים במשך 10-14 יומים, בין 3-4 כוסות ביום על קיבה ריקה. אם הכמות לא יצאה מסםיקה פשוט מוסיפים מים.
דרך אגב, גם במיץ תפו"א משתמשים לטיפול באולקוס, טפילים במעיים ובעיות בסגנון הזה.
המיץ הזה נעשה מתפו"א חיים טריים ולא מבושלים. יש לגרר תפוחי אדמה בפומפייה ולסנן את המיץ שנוצר, ולשתות 1 כפית כל 3 שעות לערך. חשוב לשמור בקירור.
הערה: ההוראות הללו הן כלליות ולא ניתנו לאחר אבחון.
ספר איך אתה מרגיש בעוד כמה ימים :-)
יום נהדר
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיץ אלוורה לצרבת וכיב?
יוכבד20/08/2015היי איה.
אני שותה מזה עשרה ימים מיץ מאלוורה לימון ודבש שאני מכינה. זה אמנם מקל על הצריבה והתחושה הכללית בבטן אבל אולי זה לא מספיק בשביל לרפא את המקום? האם כדאי לי להוסיף מיץ מכרוב? אני נמנעת מרוב הדברים שמחריפים את הבעיה אך לא לגמרי. עדיין שותה כוס קפה שחור בבוקר, ופעם בשבוע שותה כוס יין. מה את מציעה? אודה לך על תגובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אני אעדכן :)
אור11/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון
אור15/03/2010שלום איה,
אני כבר ארבעה ימים שותה את מיץ הכרוב שהמלצת ואכן ישנו שיפור ממשי בקיבה.
כל תחושת הבעירה הנוראית בבטן פחתה משמעותית ועכשיו זה מקסימום צריבה עמומה ביותר , שאני מקווה שגם היא תעבור לי.
כמובן שהפסקתי לחלוטין עם קפה, חריף , מטוגן, סוכרים וכו'...
אני חייב לציין שלאחר שתיית מיץ הכרוב יש לי את אותה צריבה עמומה, כאילו הכרוב מחטא (או משהו כזה) את הפצע, האם זה טבעי האם זה אמור לצרוב קצת כששותים את הכרוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עדכון
איה הוד15/03/2010שלום אור,
איזה כיף של עדכונים!
יכול להיות שזה יצרוב בזמן השתייה.
לא שותים מהמיץ הזה על בסיס קבוע (זוכר?)
בהמשך תוכל לעבור לכדורים בשם פרופרג'יל שמרפדים את המקום מבפנים ועושים עבודה פנטסטית (יש לשתות איתם המון מים)
אני פה!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בוושט הקיבה
נילי07/12/2012ברצוני לדעת כמה ימים צריך לשתות מיץ כרוב כדי לרפא ולאזן את החומציות הכואבת במיוחד במצב רעב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דלקת בוושט הקיבה - תגובה
איה הוד07/12/2012זה מאוד משתנה מאדם לאדם. מתחילים לשתות ורואים לבד מתי יש שיפור. אם אחרי כמה ימים אין שום שיפור אני לא מוצאת שיש טעם להמשיך.
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיהנננ10/03/2010
מה ניתן לקחת לאנמיה במסגרת תרופות סבתא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנמיה
איה הוד10/03/2010
האמת? זה תלוי!
באופן כללי ביותר, אני ממליצה לשתות כל בוקר מיץ מעלים ירוקים (פטרוזיליה, סלרי וכדומה) או אפילו מיץ עשב חיטה ואז לשתות מים חמימים עם מעט לימון סחוט (זה מכיל ויטמין C ולכן מגביר משמעותית את הספיגה של ברזל שנמצא בירוקים)
בנוסף חשוב לעבור לתזונה המכילה ברזל: טחינה, שקדיה, ארטישוק ....
אם הבעיה איננה חוסר ברזל אלא בעייה של ספיגה זה כבר משהו אחר.
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מתכוון להמשיך בדיון המכור מראששוב אני10/03/2010
שלום לאנשי שלומה של איה הוד – דני/שלומי/ישראל/רוני/אורי/הדסה אותה גברת בשינוי הדרת.
הרי ברור שאותו אדם מטעמה של איה שולח את ההודעות וזה פשוט פתטי.
אני לא מתכוון להכביר יתר על המידה במילים ולהמשיך בדיון הזה, השקעתי מספיק זמן בהסבר.
לא שגיתי בשום דבר שאמרתי וציטטתי מתוך דבריה של איה הוד.
מלבד זאת איה לא יכולה לצפות שאם היא מנהלת פורום אז היא תשמע רק תשבחות ולא תשמע גם דברים הטעונים שיפור.
ואגב רוני, גם אני אדם שמבין בחוק וטיעונייך רדודים ושטחיים.
באמרי שיש נתורופתים נחמדים, אין משמע הדבר שאמרתי שאיה אינה כזו.
וכנראה שקראת במדריך החורף ברפרוף. הרי כל מהות המדריך הוא להגדיל את רשימת התפוצה ולמכור את המוצר. זה מה שנקרא מסחר באינטרנט – זה מה שנקרא הרחבת השוק החם.
גם את מחיר הסדנה פירסמה איה ולא אני המצאתי ממוחי הקודח.
ואגב רוני – עלות סדנה היא 1700 ₪ - אבל אל דאגה אם תמהר תשיג זאת ב-1400 שח !
להזכירך, מסתכלים על השלם ולא רק על חלקיו!
נתורופתיה היא לא לעשירים בלבד! ואם איה תמשיך כך היא עשויה להשפיע על המחירים של נתורופתים אחרים.
מבחינתי אני סוגר את הדיון המכור מראש ואיני מתכוון יותר להגיב בנושא זה, אם איה מסרבת להפנים את המסר אז מי שעיניו ושכלו בראשו יראה ויבין.
ואני חוזר ומדגיש נתורופתיה היא לא לעשירים בלבד!
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא אותה גברת
אורי10/03/2010אז קצת יותר פרטים עלי .
אורי גרוס נשוי לטל מזור. אז כבר לא אותה גברת בשינוי אדרת אלא גבר אחר לגמרי.
עכשיו גם נפל לי האסימון רק חבל שזה יצא לך בצורה כזו , אתה מאמין שכל אדם זכאי לקבל טיפול אלטרנטיבי במחיר של קופת חולים ושיהיה במחיר עממי.
על פועלך זה יישר כח , רק חבל שאתה מציג את משנתך בצורה שלא מחמיאה לך אלא מבזה.
1. גם ברפואה הקונבנציונאלית אם תלך לרופא פרטי אתה תשלם סכום גבוה.
2. תמיד יש אפשרות ללכת לרפואה משלימה בקופ"ח - למה שם זה לא שרות חינם אלא רק מוזל?
האם אתה מודע שאתה משלם כל חדש דמי חבר לקופת חולים שלך מהמשכורת גם אם אתה לא משתמש בשרותיה. בדקת כמה אתה משלם שנתית לקופ"ח ?
3. עיקר הרפואה המשלימה הינה רפואה פרטית וביחס לרפואה הקונבציונאלית המחירים זולים.
יאמר לזכותך שסידרת לי את העניין של הסכום הגבוה לרפואה המשלימה . תמיד התרעמתי למה ההומופאטית שלנו לוקחת כל כך הרבה כסף לביקור , תוך כדי שעניתי לך הנקודה של המחירים הגבוהים הובהרה לי .
אני מאחל לך שתצליח ליצור רפואה אלטרנטיבית פרטית ואיכותית שווה לכל כיס.
אני מניח שהומופאטיה או כל תחום אחר ברפואה האלטרנטיבית לא מסתיים בלימודים הבסיסיים במכללות אלא מצריך למידה אינסופית (מצטער שאני צריך להזכיר - שעולה כהרבה כסף) על מנת לתת את השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר ללקוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק!! הבעיה היא שאין סבסוד
אורית29/03/2010למה בכלל צריך לשלם לקופת חולים וביטוח לאומי מאות שקלים בחודש? אני הייתי מעדיפה לשלם לנטורופטים והומאופטים ולקבל טיפול אלטרנטיבי אבל אף אחד לא שואל אותך מה אתה מעדיף וכופים עליך לשלם סכום גבוה כל חודש. הבעיה היא לא אצל המטפלים האלטרנטיביים אלא בממסד שלא מאפשר לך לבחור, או שלא מסבסד את הטיפולים האלטרנטיביים ומכיר בהם.
דרך אגב אני לא סיוון אני אורית שמשתמשת בשם בדוי....אבל אני כן אמיתית. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבנר היקר
נעמה10/03/2010אני קוראת את תגובותיך הקשות ומלאות הארס על איה, ומתקשה להבין על מה ולמה???
אני פשוט המומה מכמות הרוע שיכולה להיות לאדם אחד.
איה נטורופתית מקצועית מאוד, ובעיקר אדם ישר כסרגל.
אין פסול ברצון להתפתח, ושיווק זו לא מילה גסה, להיפך.
כאשר אדם מסויים גורם לך לכאלו תגובות קיצוניות ייתכן שהוא משקף לך משהו בעצמך
אתה משקיע זמן רב ואנרגיות נפשיות בלתי נדלות להשמיץ ולהכפיש את איה, ובין השורות אתה נשמע ממש סובל
אולי שווה לך להשקיע את המשאבים הללו בעצמך, ולבדוק על מה איה, או מה שאיה מייצגת, לוחץ לך?
מאחלת לך רק את עצמך,
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעניין שאנשים שלא ישרים בעצמם
הדסה10/03/2010חושבים שגם האחרים כמותם.
ממש שיעשע אותי השיכנוע העצמי שלך - "אותה הגברת בשינוי אדרת".
יש אנשים טובים וישרם בעולם.
תיתפלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעניין שאנשים שלא ישרים בעצמם
הדסה10/03/2010חושבים שגם האחרים כמותם.
ממש שיעשע אותי השיכנוע העצמי שלך - "אותה הגברת בשינוי אדרת".
יש אנשים טובים וישרים בעולם.
תיתפלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי הוא צריך תרופת סבתא לעצבים..
מייקי18/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לאבנרישראל09/03/2010
אבנר יקירי,
ריסון מילותייך שפיזרתי בעבר בפורום והפגיעה באיה איננן מפצות ואינן ראויות לקריאה. אדם שרוצה להאיר את עיני הקוראים אינו משתמש ומתבטא במילים שכאלו למעט אם מטרתו היא פגיעה מכוונת.
אתה אדם קטן ואלים- אנא המנע מלכתוב בפורום- איה בבקשה הסירי כל הודעה שמועלת על ידו. כלקוח לשעבר וכקורא מתמיד של המאמרים שלך אני רוצה להגיד לך בנימה אישית שאת מדהימה! בנתינה, בליווי ובהרגשה האישית... אני בטוח שרבים מהקוראים יזדהו איתי. שתהיה שנה מוצלחת ואל תתני לאנשים כמו אבנר (שאני מאוד מרחם עליהם) להשפיע על מצב רוחך. וכן אבנר- כשאתה קורא את זה- אני באמת מרחם עלייך.
ישראל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאבנר - אני ממש רוצה שתקרא את זה
אורי10/03/2010במידה ואתה נטורופת או עוסק בתחןם הרפואה המשלימה מספר דברים על תמחור : אישתי היא גם ספקית שירות והחלק שתמיד הוא הקשה ביותר והמתסכל הוא תמחור השירות.
מצד אחד היא מעוניינת לשתף בידע והנסיון שלה את אלה שעכשיו עוברים את מסכת הייסורים שהיא עברה, ומצד שני היא מעוניינת לקבל תגמול הולם עבור הידע שהיא חולקת, הרי אנו לא עובדים לשם שמיים אלא לפרנס את משפחתנו (אגב לאשתי יש כלל שבכל השתלמות יש מי שידו לא משגת ואישתי מתוך אמונה כי יצליח מצרפת אותו ללא תשלום. ).
בכל השתלמות של העברת ידע , מה שלך נראה כמשהו פשוט יש לקחת בחשבון : שעות של חיפוש מידע באינטרנט והצלבתו עם מספר רב של מחקרים וניסויים התואמים לאופי ההשתלמות, השתתפות מתמדת בסדנאות והשתלמויות,שגם הן לא זולות, על מנת הגדיל את מאגר הידע , זמן בשיווק ופירסום.
לגבי המחיר - בנוסף לכל מה שציינתי יש את עלות שכירת המקום ,זמן סדנא, ההכנות שלפני ואחרי , התמיכה בלקוחות בזמן הסדנא שנמשך גם לאחריה. מכל התכתובות עולה בי התחושה כי יש בך צרות עין או קנאה באיה שיודעת לדרוש סכום שבעיניך הוא גבוה , אך כולל בתוכו את כל העבודה והמאמץשמצריכה את התקיימות הסדנא.
במידה ואתה נטורופת אני רק יכול להציע לך להפסיק לבזבז את האנרגיה שלך בלהסתכל על אחרים ולעשות בדק בית איפה אתה יכול יותר להתמקצע ומה לא זז אצלך.
דוד של אשתי אמר לה פעם שלכל אדם מותר לטעות פעם אחת שעליה ניתן לסלוח . אני מציע לך ליצור קשר עם איה , אני מאמין שהיא תסלח לך אם תצליח להסביר לה מה הניע אותך לכתוב את מה שאמרת ואולי אפילו היא תוכל לקדם אותך .
במידה ואתה לקוח :
המחיר לא מתאים לך , תלך למישהו אחר . ואם אתה ממש מעוניין להשתתף בסדנא של איה וידך לא משגת , תיצוא איתה קשר ותדבר איתה . אל תתמקח על המחיר פשוט תגיד את האמת ..אני רוצה להשתתף אבל זה יקר לי לתקציב איך את יכולה לעזור לי - אני בטוח שימצא פתרון . אישתי מוצאת לדברים האלה פתרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאבנר היקר - כמה מילים ...ורד09/03/2010
אבנר יקר,
אינני נוהגת להגיב בפורומים, להלן כמה מילים שאולי יעשו סדר בדברי הנאצה והרוע שאתה מפזר לכל עבר אודות איה - מילים הזויות שאינני יכולה לעבור עליהם לסדר היום.
לא יודעת מה איתך, אך המדריך לחורף שאיה כתבה בחסד ואותו היא מחלקת בחינם לגמרי הציל אותי החורף! אין לי מושג איך אתה מסוגל לכתוב דברים כאלה אלא אם כן כוונתך היא באמת רק לפגוע ותו לא. (או שמע אתה כל כך רוצה בשירותיה ולא יכול לממן אותם וזה חורה לך וכואב לך ואין לך מישהו אחר להוציא עליו את הרוע).
קראתי את תגובתך לאיה בפורום אחר והזדעזעתי מדברייך האלימים ומהרוע שבחרת לפזר. לא אתייחס לכל הדברים שאתה מעלה אם כי אני חושבת שהמחירים של איה הוגנים בכל רמה שהיא ביחס לשירות, לידע ולמוצרים שאותם היא מוכרת. כמו כן באותה מידה מטפל אחר יכול לקחת 4500 ₪ על סדנה בכל נושא אחר (ואכן יש כאלה למכביר שלוקחים...), ולכן המחיר בכלל לא רלוונטי!
מה שכן אני רוצה להתייחס אליו מתוך הניסיון שלי עם איה הוא לגבי המדריך לחורף של איה שהזכרת (ותודה לאל שהיא מפרסמת ומשווקת אותו אחרת הוא לא היה מגיע אלי). המדריך אכן ניתן חינם לגמרי, והעובדה שבחרת להתפס דווקא לעינין שבסופו איה מעניקה רשימה של מוצרים מראה כמה חסר הערכה אתה לידע האדיר שאיה חולקת במדריך הזה ולא גובה עליו תשלום! מה גם, שהעובדה שישנם מוצרים במדריך איננה מחייבת אותי לרכוש. אז רד מהעץ הזה כי זה עושה אותך קטנוני וקטן. כל הידע שנמצא במדריך המופלא הזה שווה הון...ולא שילמתי עליו שקל!
עושה רושם שאתה אדם עני (בראש) , או שמע אתה מטפל כושל וקנאי להצלחת אחרים ולידע העצום שהם עובדים עליו ימים כלילות וחולקים עם אחרים מתוך אמונה במקצוע ובשליחותם כמטפלים.
ודרך אגב, אין לי מושג איפה אתה מסתובב אבל המחירים של המוצרים של איה הם בדיחה!
ואם תסתכל עוד יותר טוב ברשימה, תראה מוצרים נוספים שהמחירים שלהם נקבעו בכלל על ידי החברות עצמן שמייצרות את התוספים הללו.
בבקשה אל תטרח לענות על דברי תגובתי זו. אמרתי את מה שחשבתי מתוך הערכה כנה ואמיתית למטפלת מדהימה שלא עובדת כמו כולם, שעושה את עבודתה בחסד. מקווה שתפנים ושיהיה לך כל טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
אבנר09/03/2010אני בהחלט לא מתכוון להתייחס יתר על המידה למה שאמרת.
כי אנשים כמוך אוהבת כנראה איה. אנשים שאינם קוראים בין השורות. אחרת היית מבינה שמהות כל המדריך למכור את התכשיר שלה.ואם את לא רואה זאת אז או שהיא גייסה אותך לכתוב מטעמה, או שאת באמת תמימה
בכל מקרה זכותך לשלם מה שאת רוצה.
כל טוב לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



