מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך מושכים חצ'קון תת עורי החוצה?נועה04/02/2010
הסתבכתי... כבר כמה שנים שיש לי מעיין כדור מוגלה תת עורי במפשעה, הנובע מצמיחת שערה הפוך, לאחר מריטה. כן כן כבר כמה שנים, מדי פעם הוא כאילו מנסה לצאת ואז חוזר פנימה ונרגע. עכשיו הוא שוב מנסה לצאת אך הוא (הכדור מוגלה, אני מניחה) ממש מתחת לשכבות העור העליונות. אנא הושיעו! איך מושכים החוצה- מה שנקרא "שיוציא ראש". האם לא להמתין עד ההזדמנות הבאה ופשוט להתחיל לדקור עם סיכה מחוטאת? אנא עיזרי לי סבתא!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מורסה
איה הוד05/02/2010
הי נועה,
במקרים כאלה אני יודעת רק על ניקוז שרופא מבצע (לעולם לא לבד!!! יכול להזדהם!)
אחרי הניקוז מורחים משחת טראומיל 3 פעמים ביום על המקום!
כדי למנוע הישנות של הבעיה למיטב ידיעתי יש להסיר את השיער באזור עם לייזר. כך לא תהיה יותר צמיחה פנימית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצ'קוניםזואי04/02/2010
היי,
אני בהריון בשבוע 17.
מפעם לפעם מופיע לי חצ'קון מפואר ומוגלתי תת עורי.
שאלותי הן:
א. אני משתמשת במי מלח על מנת לנקותם ומורחת עליהם דבש. האם יש המלצות נוספות או אחרות בעניין ?
ב. מה עושים עם הכתמים שהם מותירים בעקבותיהם ? קראתי שמריחת לימון יכולה לעזור. אכן ? המלצות אחרות ?
אשמח לכל התייחסות,
זואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה בהריון
איה הוד04/02/2010
שלום זואי,
ראשית, אם תעברי פה בפורום על שאלות דומות תוכלי לראות את שירי ואותי ממליצות רבות על חימר לטיפול בפצעי אקנה ובצלקות שהם מותירים ועל שמנים גכון לבנדר,שמן עץ התה ומשחת/סבון קלנדולה ועוד...
לצערי, מאחר ומדובר במצב תת-עורי הטיפולי החיצוני לא יועיל רבות אם לא תעשי טיפול פנימי.
טיפול פנימי צריך להתמקד באיזון חומצות שומן ואיזון הורמונלי. בשלב זה (הריון) אין זה יההי חכם לעשות איזון הורמונלי אבל כן ניתן לשחק עם חומצות השומן שקובעות, בין היתר, איך יראה העור.
במצבים כאלה חשוב לקחת את הגוף לכיוון האנטי-דלקתי - את זה ניתן לעשות עם משחקת חומצות שומן לכיוון האומגה 3. בגלל שאת בהריון אני ממליצה לך להתחיל לקחת בהקדם האפשרי "אומגה 9 חודשים" שזה אומגה 3 שמיועד לתקופת ההריון.
שימי לב שיש בו גם תוספת של חומצה פולית אז אם את לוקחת כבר בדקי עם הרופא שאין מינון גבוה מידי.
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילותדביר04/02/2010
שלום לשירי ואיה .
פורום מקסים יש לכם
מבקש בבקשה
אם יש לכם טיפים לבחילות
כאבי ראש
והרגעה.
אני שרוי בלחצים וחרדות והם גורמים לי לבעיות
בתודה
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרגעה, כאבי ראש ובחילות
איה הוד04/02/2010הי אייל,
ראשית תודה רבה על המילים החמות - זה בכלל לא מובן מאליו שאתה מפרגן.
המון תודה!!! :-)
אני הולכת לומר לך משהו שבטח לא יהיה חדש לך:
כדי לטפל בבעיות סימפטומטיות (תסמינים) חייבים לטפל בשורש הבעיה.
ולכן, ללא ספק לחצים וחרדות גורמים למחלות חשוב קודם כל לטפל בהם. מאוד חשוב!
עכשיו, לאחר שהורדתי מעל ליבי את הצורך לומר לך את זה בגלל רמת החשיבות שלו, אני רוצה להתפנות לתת לך כמה טיפים פרקטיים לנושא של בחילות:
1.לשתות כפית חומץ תפוחים במים.
2.לשתות כוס מים עם מיץ מלימון אחד, טיפה מלח ופלפל שחור.
3. מיץ אשכוליות או תפוזים טבעי מקלים על תחושת הבחילה.
4. ללעוס שורש זנגביל או לרסק אותו לאבקה ולבלוע עם מים.
5.לאכול ארוחות קטנות במשך היום עם דגש על מזון מלא, להימנע ממזונות נוזליים שאותם יותר קל להקיא.
6.לא להגיע לרעב המגביר את תחושת הבחילה.
7. להכין תה - חליטות מאחד או יותר מצמחי המרפא הבאים: שומר, שיבה, נענע, מרווה, זעתר וקמומיל.
להרגעה:
1. כדורי נרווהיל (קונים בסופר-פארם)
2. תה קמומיל, מליסה ו/או פסיפלורה
3. משהו חזק יותר: לבקש בבית מרקחת שמתעסק גם עם צמחי מרפא להכין לך טינקטורה שמכילה פסיפלורה, טיפונת ולריאן, כישונית, מליסה וורבנה. כמובן שזה לא משהו שהותאם לך אישית אחרי אבחון אלא משהו יותר כולל.
4. לעשות דימיון מודרך ונשימות לפני השינה ובבוקר לפני שקמים
5. ללכת ללמוד את טכנית EFT וכמה שיותר מהר :-)
חשוב:
כאבי ראש יכולים לנבוע מהמון דברים. אין לי כל כך מה להציע עד שלא אדע מה גורם להם. זה יכול להיות לחץ, אי שתיית מים מספקת, אכילה לא נכונה, אלרגיה או רגישות למשהו שאתה אוכל כמו גבינה צהובה, סויה, חלב, בוטנים, שוקולד, תפוזים או כל דבר אחר שהגוף שלך מגיב אליו בכאב ראש. לכן, אני מציעה שתיגש לאבחון ותוכל לקבל טיפול טוב וספציפי ואישי לבעיה.
בבקשה אל תזניח את זה כי כרגע הגוף שלך עוד מצליח לעמוד במה שקורה לו ובלחצים, אך בקלות יכול להגיע הזמן שהגוף יתחיל לגבות על הלחץ הזה מחיר כבד...ואז כבר יהיה קשה לטפל.
אל תגיע לשם.
שבת שלום
אשמח אם תחזור לספר איך אתה מרגיש
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ערמוניתאני04/02/2010
שלום רב,
אני צורך מוצר שנקרא פרוסטה מד פורטה, אוכל גרעיני דלעת ופולן, שותה חליות זקן תירס וסרפד, אוכל מזון אורגני ושמן פשתן. הדלקת ל עוברת, בבדיקת זרע לא נמצא חיידק.
מה יש עוד לעשות??? שמעתי שדמיאנה יכול להיות צמח טוב לבעיה, מה דעתך? והאם מותר לשלב?
תודה שוב על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת ערמונית
שירי חבקין04/02/2010שלום רב
צריך לקחת תוספי מזון לחיזוק המערכת החיסונית
ולהתמודדות עם דלקות כמו למשל שום ופרופוליס!
אלה האנטיביוטיקה של הטבע
כמו כן לשתות הרבה תה הדסים וקמומיל ביחד
שני צמחי מרפא מעולים לדלקות בכלל ובפרט
בדרכי השתן והערמונית.
אני מכירה מוצר בשם URP שמשווק על ידי חברת
הרבה סנטר בכל חנויות הטבע. תבדוק איתם
איפה נמצאת חנות ליד ביתך.
08-9224345
התמצית הזו יעילה לטיפול בדלקות בערמונית ובכליות ולאבנים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול לילדה בת 6לינור02/02/2010
שלום רב
ביתי בת ה-6 ילדה אלרגית שמקבלת טיפול מונע לאלרגיה .
אך ללא קשר היא משתעלת מדי פעם שיעול יבש .
היא לא מוכנה לשתות שום תרופת סבתא כגון: חלב עם סודה וכו'.
בעלי השתעל לפני מס' ימים ועשה את הטיפול של חימום כפות הרגליים(דלי במים חמים )
וזה עבד להפליא . רציתי לישאול האם ניתן לבצע זאת גם לילדה בת 6 ?
האם חתיחות בצל למשך הלילה בחדרה זה גם עובד ?
היא אלרגית לביצה האם היא גם יכולה להשתמש בסירופ של הוסטן אליקסיר של וונדה ?
תודה רבה לינור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
שירי חבקין02/02/2010שלום רב לינור
אני לא מכירה את השיטה עם חימום הרגליים ...
ובקשר לחלב מומלץ להתרחק ממנו כמה שאפשר
הוא יכול לגרום לליחה ולהחריף את ההתקפים האלרגים
תוכלי לנסות ולתת לה חליטה של קורנית, חצי כפית
וחצי מים רותחים, לסנן ולהמתיק אולי היא תסכים לשתות את זה
כמו כן סירופים שמכילים קורנית כגון הסירופ של הדס
או של וולדה יכולים מאוד לעזור בכיוח ומניעת השיעול הטורדני.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוסק ועוד..ציפי02/02/2010
שלום איה
אימי לוקחת אומפרדקס/לוסק קונטרולק
לדעתי לקיחה של התרופות הללו למשך שנים יכולה להזיק
האם יש לך מאמר שאני יכולה לתת לה לקרוא בנושא?
האם אפשר לטפל בה באמצעים טבעיים?
היא כל הזמן משתעלת ויוצאת לה ליחה תמידית
עשו לה בדיקות של ריאה, חיידק הליקובבטר, יצא שהכול תקין
אז אמרו לה שבגלל שיש לה בקע סרעפתי אז יש לה הרבה חומצה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לוסק
איה הוד02/02/2010ראי תשובה שזה עתה רשמתי בפנייה על ריפלוס וצרבת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס וצרבתציפי02/02/2010
שלום רב
אודה לכם אם תאמרו לי מה יכול לעזור במקרה של ריפלוקס וצרבת. הרופאה נתנה לי אומפרדקס ולפעמים לוסק או לנטון. האם יש דברים טבעיים שיכולים לעזור? אצלי החומצה עושה שפטים בקיבה ובוושט
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרבת
שירי חבקין02/02/2010ציפי שלום רב
אולי זה ישמע מצחיק אבל תרופת הסבתא
היעילה ביותר למצב זה של צרבת היא פשוט
לאכול מלפפונים טריים. עם הקליפה.
נחכה גם לתשובתה של איה...
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
צרבות
איה הוד02/02/2010סיבות אפשריות הגורמות לחומצת קיבה לעלות אל הוושט ולגרום לצרבת הן בעיות עיכול, עצירות כרונית, חוסר או עודף חומציות, מחסור באנזימים מסוימים, בקע סרעפתי, מתח, בעיות בכיס מרה, אלרגיות למזון, עודף משקל, אלכוהול וקפאין, שימוש בתרופות, מזון מטוגן, אכילת יתר, עישון, אולקוס ועוד.
לעיתים, צרבת נגרמת דווקא כתוצאה מתת-חומציות ולא מעודף חומציות כמו שכולם חושבים. ההסבר הוא פשוט: כשאין מספיק אנזימים ומיצי-קיבה או כשמעמיסים מזון באכילת-יתר, העיכול יהיה איטי. כשהמזון "שוכב" יותר מידי זמן בקיבה הוא מייצר גזים שדוחפים חומצת קיבה למעלה אל הוושט ומכאן תחושת הצריבה. שריר הסוגר שבין הוושט לקיבה לא מאפשר עליה של חומצה לוושט, אך במצב של תת חומציות כשמזון לא מתעכל כראוי ותוסס במערכת העיכול, הגזים מעלים את החומציות למעלה.
גורמי סיכון לצרבת
צריכת מזון חומצי כגון עגבניות, מזון שמן ומטוגן, מזון חריף ומתובל, או מזון מן החי אשר הופך לחומצי במערכת העיכול.
צריכת אלכוהול, קפה, שוקולד.
עישון.
מחסור באנזימי עיכול.
עצירות כרונית.
לחצים נפשיים,מצוקה, דאגה וחרדה - אדרנלין מגביר את החומציות.
תרופות כגון נוגדי דיכאון, אנטי היסטמינים, סותרי חומצה.
הריון, נשים הנוטלות הורמונים - אסטרוגן עשוי להחליש את שריר הסוגר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
צרבות - המשך....
איה הוד02/02/2010השימוש בסותרי חומצה (לנטון, לוסק, אומפרדקס...), בעיקר על בסיס קבוע, הוא בעל השפעה שלילית בטווח הרחוק.
שימוש ממושך יכול להוביל לחסרים תזונתיים עקב פגיעה בספיגה של ויטמינים.
סותרי חומצה פוגעים באוכלוסיית החיידקים הידידותיים במעי ומעודדים את החיידקים מעוררי המחלות, סותרי חומצה עלולים להוביל לאלרגיות ומחלות אוטואימוניות, אסטמה, צליאק, סכרת, מחלות זיהומיות, זיהומים פטרייתיים, טפילים במערכת העיכול, אולקוס.
בעיות ומחלות הקשורות לסותרי חומצה הן אלצהיימר, אימפוטנציה, בלבול, נדודי שינה, אבנים בכליות (סותרי חומצה מכילים לעיתים קרובות סידן), נזקים לכבד, סחרחורת, בחילות והקאות, כאבי ראש ותגובות אלרגיות, נשירת שיער, בריחת סידן ודיכאון.
לא ניתן לרפא צרבות ללא שינוי תזונתי והרגלים, אך יש מספר דרכים להביא להקלה מיידית:
בלילה ללכת לישון על צד שמאל תוך כדי הגבהת חצי הגוף העליון עם כריות. בגלל מבנה הקיבה, שכיבה על צד שמאל תסייע למזון להתפנות מהר יותר מהקיבה, ולמנוע בכך את הצרבת.
לא לאכול בסמוך לשינה.
להימנע ממזונות יוצרי חומצה, בעיקר ממזון מהחי.
להפחית מזונות שומניים.
להימנע מאלכוהול, עישון, קפה, קולה, מיץ עגבניות.
לערבב ברבע כוס מים רבע כפית אבקת סודה לשתיה, ניתן להוסיף גם מיץ מלימון אך לא חובה, לשתות מיד.
לשתות כף חומץ תפוחים או מיץ מחצי לימון בכוס מים על קיבה ריקה (לימון הינו חומצי מאוד, אולי בין המזונות החומציים ביותר הקיימים, אך בגוף עצמו, לאחר עיכול וספיגה הלימון יוצר סביבה בסיסית)
אכילת שקדים טבעיים לא קלויים. ניתן להשרות אותם במים ולהסיר את הקליפה.
לשתות מים פושרים בלגימות קטנות
יש אנשים שעוזר להם כמו ששירי רשמה לך לאכול מלפפונים או פרוסת לחם.
דבש בתוספת לימון יעיל מאוד אף הוא נגד צרבת.
אחד הצמחים היעילים ביותר לצרבת נקרא פיליפנדולה אשר מאזן את הפרשת החומצה. מומלץ לשתות את החליטה קרה.
שתיית חליטה של נענע, מרווה או בזיליקום (ריחן) יעילה אף היא.
צמחי מרפא יעילים נוספים לצרבת הם כוסברה, אלוורה וארכובית שבטבטית (Polygonum).
ניקוי הגוף, ניקוי מערכת העיכול והכבד יכולים לסייע בבעיה זו.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך צרבת
מודאגת09/02/2010תודה רבה על התשובה המפורטת
יש לי שאלה נוספת
רשמת
להימנע ממזונות יוצרי חומצה, בעיקר ממזון מהחי
אילו מזונות אלו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה הגרוןריקה01/02/2010
יש לי ליחה בגרון תקופה ארוכה וזה לא עובר, אשמח מאוד לשמוע אם יש למישהו תרופת פלא,,תודה ריקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ליחה
איה הוד01/02/2010הי ריקה,
ובכן, הטיפול מתחלק ל-2 :
1. סיוע לגוף להוציא את הליחה הקיימת
2. טיפול למניעת ייצור הליחה על ידי הגוף מלכתחילה.
את החלק הראשון ניתן בקלות להשיג באמצעות אכילת שום, שתיית חליטת טימין וצמחי מרפא נוספים.
החלק השני מצריך התערבות מטפל נטורופת שיאבחן את הגורם להיווצרות הליחה וינחה אותך מאילו מזונות מייצרי ליחה להימנע ואילו איברים זקוקים לחיזוק.
בהצלחה :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול עים ליחה טורדני
אור07/02/2010יש לי שיעול עם ליחה איך מפסיקים את זה ולוקח כדורים ולא עוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול
שירי חבקין07/02/2010מומלץ לשתות הרבה חליטות של קורנית וקמומיל
אפשר גם להוסיף כמה עלים של מרווה.
או במיצוי מרוכז - סירופ של הולסטן אלקסיר וולדה
או סירופ של טננבלוט
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תבלינים בריאים ויעליםדביר01/02/2010
שלום שירי
תודה על התגובה שלך,
אלך לחנות טבע ואכין לי חליטה כזו.
יש לי שאלה נוספת.
אני רוצה לבשל לי מאכלים,כמו אורז,חזה עוף בתנור,תפוחי אדמה,קיסומת ועוד..
אם תבלינים בריאים או ירק * צמח * עשב ושיעילו לי .
האם יש המלצות?
למשל כורכום ,שום ,לימון וכ"ד
אשמח לתגובה.
בתודה
אריק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תבליני בריאות
שירי חבקין01/02/2010אריק שלום רב
לאחרונה נבחרו התימנים לעדה הבריאה ביותר בארץ
וזו בעיקר בשל התבלינים שלהם
אפשר להשתמש בכל הצהובים כמו
כורכום,קארי,חוואייג',
אפשר בחריפים שום הל פלפל שחור ואדום חריף
(לא לקיבה רגישה)
והירוקים:פטרוזיליה,כוסברה,סלרי ,זעתר לכאבי בטן וכדו'
בהצלחה ובתאבון
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא את עזרתכם אני לחוצהצילה שבד01/02/2010
שלום רב,
התינוק שלי בן חודש וחצי, בדרך כלל אני יונקת אך בגלל שנהיו לי סדקים וכאבי תופת הפסקתי למשך יומיים את ההנקה, ואני נותנת לילדי סימלאק עכשיו הוא לא יכול להוצא צואה במשך יומיים הוא מתאמץ ונהיה אדום ומתחיל לבכות אני לא יודעת מה לעשות בבקשה יועצו לי מה לעשות
תודה מראש מחכה לתשובה בבקשה אנא עזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות והנקה
שירי חבקין01/02/2010צילה שלום
ראשית אל תהיי לחוצה. זה קורה שיש קשיים בהנקה
ולא הכל זורם וזה בסדר. נסי למרוח על הפטמות שמן נבט חיטה
או משחת רפאל, להשיג בחנויות טבע ופארמים.
שנית בקשר לעצירות שנוצרה עקב שתיית סימילאק את יכולה
לתת לתינוקך לשתות כל פעם כפית של חליטת תה שומר וקמומיל
בכדי שיהיה לך נוח לתת לו כדאי להכין מראש ולסנן טוב ולקרר לחום הגוף.
שתיים שלוש כפיות של החליטה ביום תקל עליו את כאבי הבטן והגזים
ותזרז את היציאות .
לאחר שתרגישי שהפטמות נרפאות ובאם החלב לא הפסיק תוכלי
להמשיך ולהניק בהדרגה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירותיבשיםציפי01/02/2010
שלום רב,
בעבר נאמר לי שיש לי מעי רגיז, האם יתכן שפירות יבשים מחמירים את התופעה?
שמתי לב שאחרי שאני אוכלת נגיד: תאנים, קליפות תפוז מצופות בחרוב, או אגוזי מקדמיה או אגוזי ברזיל או גינג'ר לא ממותק יש לי כאבים. השאלה היא אם הרגשתי נכונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פירושת יבשים ומעי רגיז
איה הוד01/02/2010שלום ציפי,
הרגשתך לא רק נכונה אלא נכונה מאוד!!!
פירות יבשים "הופכים" את הבטן גם לאנשים שאין להם בעיות עיכול או מעי רגיז, אז על אחת כמה וכמה אצל אנשים עם הבעיה.
פריות יבשים מכילים:
סוכר (המון סוכר!) וחומרים משמרים - זה תוסס בבטן ועושה נזק רב.
אני מזמינה אותך לפנות אלי אישית ולבקש ממני לשלוח לך מאמר נהדר (לא שלי) בנושא פירות יבשים.
במקרה שלך - לא הייתי נוגעת לא בפירות יבשים, לא במוצרי חלב ולא בחיטה וסולניים (עגבניות, חצילים ועוד...)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת רוק סתומהיעל30/01/2010
שלום רב,
מזה מספר שבועות אני רואה אצל בתי בת ה-7 גולה מתחת ללשון.
פניה לרופאת הילדים הביאה לביקור אצל א.א.ג ואצל פה ולסת.
פה ולסת (בכיר מאוד) אבחן כ- plunging ranula והפנה לניתוח להסרת הבלוטה.
אני מעוניינת להמנע מניתוח.
האם יש דרכים אלטרנטיביות שיכולות לעזור לפתוח את הסתימה של הבלוטה?
בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת רוק
שירי חבקין01/02/2010יעל שלום רב
לעיתים אין ברירה אלה לגשת לטיפול כירורגי
אני ממליצה לך לקבל עוד עצה מדר' ראובן ברק
שמתמחה בריפוי בשיטה הסינית ובעברו גם היה
רופא מנתח ילדים.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררות לבן 3 חודשיםע30/01/2010
בני בן 3 חודשים והתקרר , שיעול מאוד חזק עם ליחה ונזלת הוא ללא חום והיינו אצל הרופא אני עושה כול מה שהמליץ שזה מי מלח ומכשיר אדים קרים ליד המיטה שלו.
הוא לא ישן כלל ובוכה המון רואים שהוא סובל בעיקר בלילה.
האם את ממליצה על משהו נוסף, יש תכשיר לשיעול שנקרא R9 הוא מומלץ??
יש משהו נוסף שאני יכולה לעשות ע"מ להקל עליו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויש גם משהו לנזלת? הוא ממש לא נושם.
ע30/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזלת
שירי חבקין01/02/2010שלום רב יובל
מומלץ בהחלט להתמיד בשטיפות של מי מלח לניקוי האף.
כמו כן לשים בחדר השינה שלו מכשיר אדים חמים לא קרים
ובו מספר טיפות של שמן לבנדר אתרי.
לתת לו לשתות הרבה קמומיל ו
כמו כן לחיזוק המערכת החיסונית סירופ של סמבוק עם ויטמין C.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה עזרה......
ע02/02/2010אני ממש לא מצליחה להבין סליחה על כול השאלות אבל חלק אומרים רק מכשיר אדים קרים (למשל הרופא שלנו) אז מה באמת????????????
ולגבי השמנים גם לא מובן חלק אומרים רק אקליפטוס לימוני במבער וחלק טוענים שהוא אסור בגיל הזה, עידו בן 3 וחצי חודשים. אז מה לעשות, אני כבר לא יודעת מה לעשותתתתתתתת.
ומה לגבי קרבול? בבית מרחקת המליצו לי רשום שזה מעל גיל 3 חודשיםכך שזה בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמנים לתינוקות
סמדר אוקו04/02/2010מבחינת שמנים אתריים - הדס ןלבונה הם השמנים היחידים שהייתי משתמשת בהם למערכת הנשימה בגיל זה. עקרונית, אקליפטוס לימוני מותר לילדים אבל קצת חריף מדי לינקות. הדס שייך למשפחה ויעשה את העבודה בעדינות וגם ירגיע במקום להמריץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בן 3 חודשים מקורר
איה הוד02/02/2010שלום יקירה,
אני יודעת שזה נורא קשה לך כל המצב הזה...ואני מניחה שאת עצמך עייפה ולא ישנה בלילה.
מה ששירי כתבה הוא נהדר!
אם את רואה ששום דבר לא עוזר, צרי עימי קשר כדי שאפנה אותך לגורם הנכון לטיפול בבעיה.
כרגע עושה רושם שאת מאוד מבולבלת ממה שקיים בשוק וממוצרים וזה לא לעניין.
התמקדי במה ששירי כתבה, אני ממליצה על מכשיר אדים קרים!
אין שום בעיה עם R9 אבל קחי בחשבון שזה רק טיפול סימפטומטי והוא זקוק ליותר מזה.
תתעודדי כי יש פתרון!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרקפת שומניתאביטל29/01/2010
היי, מאז ומתמיד אני סובלת מקרקפת שומנית.. ניסיתי ללכת לרופאת עור שטענה שיש לי סבוראה ונתנה לי טיפול וזה לא עוזר, ניסיתי שמפו של מספרות שמתמחה בקרקפת שומנית.. כלום לא עוזר, יום אחרי חפיפה הקרקפת שומנית כאלו לא התקלחתי כמה ימים.. מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרקפת שומנית
איה הוד30/01/2010שלום אביטל,
מניסיוני בקרפקפת שומנית צריך לטפל באמצעות תזונה, תוספים וצמחי מרפא!
מה שאת אוכלת משפיע בהכרח על העור ועל הרכבו.
הטיפולים החיצוניים נהדרים כל עוד הם משולבים בטיפול פנימי.
סבוראיה יכולה להיות על רקע אלרגי - נאמר ואת אלרגית מבלי לדעת למזון כלשהו, ואת ממשיכה לאכול ממנו ולהחשף אליו, הגוף יגיב בסבוריאה כי זאת הדרך שלו לומר לך שהוא רגיש למשהו שאת אוכלת ולכן, כל עוד את ממשיכה לחשוף את הגוף לאותו סוג מזון הטיפולים החיצוניים והמשחות לא יועילו בכלום.
יש גם דעה שסבוריאה נגרמת ממחסור בויטמיני B (בעיקר ביוטין) או מבעיה במערכת העיכול שלא מאפשרת ספיגה טובה של רכיבי המזון.
במצבים אלו אני ממליצה להתחיל לקחת עשב חיטה או שעורה (רצוי לשתות אותו טרי), וגם לצרוך אלוורה ללא אלואין שמיטבה מאוד עם העור והשומניות ומזינה את הגוף בהמון ויטמינים ומינרלים (לפרטים פני אלי ואסביר)
את יכולה גם לעשות שימוש בתוסף פרוביוטי ובקומפלס ויטמיני B וצמחי מרפא (או פשוט להתחיל לאכול דייסת שיבולת שועל).
יש המון לומר בנושא וקצרה היריעה...
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום...
אביטל01/02/2010אשמח אם תוכלי לייעץ לי יותר בנושא בהרחבה.. כי אני ממש אובדת עצות.. ובקרוב אולי אני אלך לעשות בדיקות דם.. אולי משהו חסר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אילובקטר ובעיות נוספותדביר29/01/2010
לצוות הנטרופאתים שלום רב.
אני נמצא במעקב אצל נטרופת במשך שנתיים.
הורדתי מתוקים ומוגזים מאורח חיי כפי שהייתי נוהג לאכול.
לקחתי טיפול שהוא נתן לי מצמחי מרפא.ועדיין אני סובל מהקיבה.
חיידק אילובקטר וצרבות.אני כבר לא נותן בו אמון אז לא חוזר אליו לאחר שנתיים
של חודש אחר חודש ביקור אצלו.
שאמרתי לו על תה קמומיל שאני שותה הוא לא אמר לי שזה עוזר רק אמר לי שזה מרגיע לחצים.
אני מאד רוצה למצוא נטרופת מאזור מגוריי אזור נס ציונה - ראשלצ - רחובות .
האם אפשר למצוא צמחי מרפא שירפאו לי את הקיבה? ושיורידו את החומציות?
מה אפשר לקבל פרט לתה קמומיל בשביל הקיבה.
ולצרבות
בתודה
אריק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבה
שירי חבקין01/02/2010אריק שלום רב
אינני נטורופטית אולם אני עונה לשאלתך
לגבי צמחים שטובים לבטן ולקיבה
תוכל לשתות חליטה משולבת מכל הנ"ל
להרגעת קיבה עצבנית וצרבת,לחיזוק וניקוי הכבד:
קמומיל
אניס
שומר
מנטה
שן ארי
קלנדולה
כורכום
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבה
שירי חבקין01/02/2010אריק שלום רב
אינני נטורופטית אולם אני עונה לשאלתך
לגבי צמחים שטובים לבטן ולקיבה
תוכל לשתות חליטה משולבת מכל הנ"ל
להרגעת קיבה עצבנית וצרבת,לחיזוק וניקוי הכבד:
קמומיל
אניס
שומר
מנטה
שן ארי
קלנדולה
כורכום
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)


