מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום אך מטפלים בקסקסיםכרמית מלכי28/02/2010
שלום
ברצוני לדעת אך מטפלים בקסקסים ומה זה אומר מבחינה הולסטים {גוף ונפש}
תודה כרמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשקשים
איה הוד07/03/2010שלום כרמית,
קשקשים יכולים להעיד על בעיה בקרקפת, או על סבוראה.
זה יכול להעיד גם על חוסר איזון תזונתי.
ממליצה לגשת לנטורופת על מנת להתאים טיפול אישי שיהיה גם מבפנים וגם מבחוץ.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשורשי השערותעפרה27/02/2010
מישהו מכיר תרופה או תרופת סבתא שעוזרת במקרים של כאבים בשורשי השערות?
סבלתי מכך בעבר לאחר לידה והפתרון בסוף היה קרחת כי זה פשוט משגע. עכשיו אני עם שיער קצר ושוב התחילו כאבים. ויטמין B12 בטוח לא חסר לי. אבל אולי משהו אחר, למישהו יש רעיון?
תודה
עפרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשורשי השערות
שירי חבקין28/02/2010עפרה שלום רב
האמת שלא שמעתי על בעיה זו ולכן
אני לא בטוחה ממה היא נובעת
נסי לעסות את הקרקפת והשורשים עם משחת רסקיו
או משחת טראומיל אותן ניתן לרכוש בבתי מרקחת
שמחזיקים צמחי מרפא והומאופטיה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כאבים בשורשי השערות
איה הוד28/02/2010שלום עפרה,
הבעיה מוכרת לי היטב ושמעתי עליה רבות.
לעיתים זה כל כך כואב שאי אפשר אפילו להניח את הראש על הכרית כי כל מגע בשיער כואב נורא.
לצערי אין לי ידיעה בדבר טיפול.
זה יכול להיגרם מפעילות מוגזמת של בלוטות החלב שנמצאות בשורשי השיערות ובדרך כלל התופעה היא זמנית וחולפת. מידי פעם יכולה להופיע רגישות או כאב ואז זה חולף.
מצד שני, אם אין בעיה עורית או בעיה על הקרקפת (שומניות, סבוריאה וכדומה) אז זה יכול לנבוע מבעיה עצבית.
שווה לתת צ'אנס למה ששירי הציע כי זה נשמע נהדר! ובכל מקרה אם יש בעייה על הקרקפת יש לטפל בהתאם ואם לא אז לגשת לנוירולוג.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומני וטיפולשני26/02/2010
שלום לכן על פורום נפלא..
יש לי כבד שומני.... ועוד כל הבעיות הלוות..
אני בדיאטה כמובן ובנוסף לוקחת כל בוקר "ליבר אפ" של חברת נטע.. ובנוסף כל בוקר לוקחת כף שמן זית +לימון.. לפי המלצתכם לניקוי כבד..
השאלה היא האם 15 דקות הפרש בין 2 אלה זה מספיק בבוקר כלומר קודם ליבר אפ אחרי 15 דקות שמן זית...??? האם זה סדר נכון... אני פשוט מפחדת שאני יותר הורסת מאשר מטפלת
בנוסף אני שותה חליטה של גדילן+שומר+סטבייה...
האם יש המלצות נוספות
והאם מותר לאכול בטטה 3 פעממים בשבוע בגלל הסוכרים שבה
תודה רבה על יחס
שבת שלום
שני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לשני
ציפי28/02/2010שלום שני
לי יצא הסננה שומנית קלה
נא אמרי לי אילו צמחים את שותה ומהיכן קנית אותם? האם קנית אותם בטיפות או כצמחים יבשים?
והאם מספיק לשתות את הליבר אפ?
ואיך את שותה את כף השמן עם הלימון? האם את מוסיפה לזה מים? או שסתם מוסיפה לכף השמן מיץ מלימון? והאם לימון שלם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכבד
שירי חבקין28/02/2010שלום רב
לחיזוק וניקוי הכבד מומלץ לשתות את הצמחים הנ"ל:
קלנדולה
שן ארי
גדילן
סרפד
כורכום
ישנו מיצוי בסירופ או במיצוי שנקרא כורכומול
ובו ריכוז גדול של צמחים מנקים לכבד ובעיקר כורכום
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
ציפי02/03/2010יש לי בבית כמוסות של כורכום של סולגאר
האם אפשר לשתות אותן לטיהור הכבד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כורכום לכבד
איה הוד07/03/2010הי ציפי,
כורכום הוא אחד הצמחים/תבלינים הנהדרים ביותר לכבד, רק חשוב לוודא שהאיכות טובה ושאחוז החומר הפעיל שמכונה "כורכומין" מצוי במינון גבוה.
כורכום כתבלין מכיל אחוז מאוד נמוך של כורכומין (משהו כמו עד 2%), אך ניתן להגיע בכמוסות לאחוז מאוד מכובד ויפה ולכן כמוסות כורכומין הן נהדרות לכבד.
דרך אגב, בדרך כלל אני ממליצה לצרוך את הכורכומין יחד עם פפרין (החומר הפעיל בפלפל השחור)
מאחר והוא מעייל ספיגת כורכומין בגוף בצורה משמעותית וכך הכורכומין לא מופרש בשתן החוצה.
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שני28/02/2010בבוקר לימון שלם סחוט+כף שמן זית+חצי כוס מים
והליבר אפ זה תמצית צמחים (שעד עכשיו מוכיח את עצמו) מאוד מומלץ..- בוקר וערב - קניתי באתר שנקרא BTEVA
תה צמחים מגדילו מצוי ושומר וסטבייה (בכל בית טבע מוכרים בשקיות של 50 גרם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לשני
ציפי02/03/2010תודה שני
אגב האם את שמן הזית לשפוך לתוך כוס המים? הרי המים פושרים אז האם השמן לא צף?
והאם יש שם לתערובת הצמחים שאת שותה?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלציפי
שני04/03/2010מאוד פשוט לימון שלם להוסיף לחצי כוס מים+כף שמן (ואם את יכולה שן שום- )
פשוט ככה ולשתות.. מאוד פשוט..:)))))))))))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מים+שמן+לימון+שום
איה הוד07/03/2010נהדר!
רק זהירות עם השום - לא מתאים לכל אחד ויכול לגרום לנפיחות, גזים וכאבי בטן איומים :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה
הדסה03/03/2010הם לא חייבות לך כלום!
תגיד תודה שהם מתייחסות אלייך בכלל.
מה העניין להוציא שם רע לבנאדם ככה סתאם?
הם בכלל לא חייבות לענות לשאלות שלנו ותודה להם שהם כן עונות!
ומה הבעיה שהם ככה מפרסמות את עצמם? אני בטוחה שזה חלק מההסכמה שלהם להיות אחראיות על הפורום הה, מה רע בזה? שיתפרנסו ויתפרסמו בדרך..
מה אכפת לך?????
טיפת כבוד והכרת תודה לאנשים טובים שכאלה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה
איה הוד07/03/2010
תודה יקרה.
לצערי יש גם אנשים כאלה
אני מחבקת אותך ושולחת את אהבתי הכנה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשירי
אבנר03/03/2010שלום שירי
אני אחזור ואציין שאני מעריך מאוד את פועלך ומבין שפורום זה הינו דרך להתפרסם וזה מקובל עליי ומובן ביותר שהרי אתן משקיעות זמן לא מבוטל במתן תשובות.
כפי שכתבת "אני לא בקיעה במה שכתבת על הסדנאות של איה
ולא ראיתי את עבודותיה הנוספות אותן היא מפרסמת כדבריך "
סתם בשביל שתביני, סדנת ניקוי גוף עולה כ-1800 שח אבל אם "תמהרי להרשם תוכלי לקבל זאת "רק" ב-1400 ש"ח. כאשר את לא תהיי המטופלת היחידה בסדנה אלא בין משתתפים רבים אחרים. ניקוי גוף הפך להיות תורה שלמה שבגינה יש לגבות כסף רב.
ישנם עוד דברים רבים שגורמים לתרעומת אצלי ואצל אחרים.
אבל שוב, אני מעריך את עבודתך. וגם את איה הערכתי עד לפני כמה זמן עד אשר הפכה עורה.
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שלום לאבנר
איה הוד07/03/2010אבנר יקר,
שמחה לראותך גם כאן.
מאחר ואתה עושה מאמץ אדיר להכפיש את שמי בצורה בוטה כל כך, נותר לי רק להצטער בשבילך שאתה מבזבז את זמנך על כך במקום להסב את האנרגיה הזאת לעשות משהו בתנדבות למען הציבור.
מאחר ואין בידך האומץ לפנות אלי באופן ישיר, אני אומר לך את הדברים כאן ומקווה שבזה זה יגמר. במידה ולא - כידוע לך הכפשת שם בפומבי הינה עבירה קשה על החוק ויש לי את האפשרות לנקוט נגדך באמצעים.
אני מאוד גאה בכל מה שאני עושה, אני מאושרת לעזור לאנשים ואין כל רע בלקבל על כך תמורה הולמת.
כשאתה הולך לרופא פרטי שגובה ממך 1700 ש"ח לפגישה אחת אתה לא תגיד עליו שהוא "מטחנת כסף" אם אתה זקוק לו ויש לו היכולת לעזור לך.
מחירים ועלויות זה דבר אינדוידואלי וכמו שאתה מסתכל על משהו כיקר, מישהו אחר יכול לומר בדיוק ההפך. אנשים לא מסתכלים על המחיר אלא על מה שהם מקבלים בתמורה למחיר הזה...כמה עבודה הושקעה שם, כמה שעות ומפגשים ומה התוצאות...אנשים שהשתתפו בסדנאות אמרו שהם היו משלמים הרבה יותר אם היה צריך!
אני שמחה שאנשים כמוך הם מיעוט, ושרוב הפניות אלי הם פניות של תודה והערכה. אני ממשיכה לעשות את מה שאני עושה מתוך תחשות שליחות ואהבה (אחרת השפע לא היה מגיע.מכיר את החוק? - אם המחשבות הן רק על לעשות כסף ואין מאחוריהן רצון אמיתי לחלוק ולעזור או תחושת יעוד, אז מבחינה אנרגתית השפע לא ישכון שם - חייבת להיות כוונה אמיתית טובה ושליחות)
השקע את זמנך בלבחון מדוע קשה לך עם דרכי וטפל בכך.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה לא תשני את דעתי
אבנר08/03/2010שלום איה
כתבת שאני מכפיש את שמך בפומבי . ובכן לידיעתך, בנוגע ל"חוק לשון הרע" יש הגנה בחוק במקרה של "הגנת אמת הפירסום- חוק תשכ"ז 1967- שהדבר שפורסם היה אמת והיה בפרסום עניין ציבורי.
במילים אחרות , לא אמרתי שום דבר שאינו נכון. קראי שוב ותראי שכל דבר שאמרתי הינו אמת לאמיתה וזכותי המלאה להביע את דעתי.
כתבת שאת חושבת להעלות את מחיר הסדנה מ-1700 כלפי מעלה. זה לא מפליא אותי. הרי את עשית מניקוי רעלים סיפור שלם וזאת להבדיל מנתורופתים אחרים. אגב רופא פרטי גובה 1000 שח ועוד יש על זה החזר בקופה וכל זאת כאשר הוא עושה את הטיפול אחד על אחד. בעוד שאת עושה זאת לקבוצה שלמה ודורשת סכום מופקע.
גם לגבי מכירת מוצרים שאת עושה על כל צעד ושעל צדקתי וגם על מדריך החורף . תכנסי לפורום האחר שלך ותראי איך את מפרסמת את עצמך.
כאמור , זו דעתי ושום דבר ממה שאמרתי אינו שגוי. ואת יודעת את זה היטב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפורום הכי מוצלח וממש לא מסחרי...
אורית07/03/2010אני חייבת לציין שהפורום הזה הוא הכי לא מסחרי והכי יעיל ונותן עיצות מועילות שניתקלתי בו. שירי ואיה עונות תמיד על שאלות מהר ומפרטות איך אפשר לעשות דברים בבית לבד או לקנות דברים בהשיג יד. הן לא דוחפות כל הזמן לטיפול או מפרסמות את עצמן, אלא משקיעות ונותנות יעוץ בחינם ואני מאוד מעריכה את זה.
תודה מקרב לב ואני מאוד מקווה שהפורום הזה עוזר לכם להשיג לקוחות כי באמת מגיע לכן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה יקרה
איה הוד07/03/2010יקירה,
מאוד מעריכה את תגובתך.
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך יודעים אם הכבד לא נקי, בעייתי?
אלישבע03/07/2010שלום לכם,
בדיקה של תפקודי הכבד אומרת שהכל בסדר ובכל זאת יש לי את כל התסמינים שקראתי כאן על ניקוי הכבד.
[עייפות, חוסר אנרגיה, ועוד.]
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ניקוי כבד, עייפות וחוסר אנרגיה
איה הוד04/07/2010שלום אלישבע,
עייפות וחוסר אנרגיה יכולים לנבוע מגורמים כה רבים שלא קשורים כלל לכבד.
ממליצה לגשת ליעוץ מקצועי אצל נטורופת ולבחון מה הגורם לתסמינים ולטפל בו.
מעבר לכך, בלי ועם קשר - ניקוי כבד זה משהו שאני ממליצה לעשות לפחות אחת לשנה גם אצל אנשים שבריאים לגמרי. הכבד הוא אחד האיברים שעובדים הכי קשה ואם ניתן להקל עליו ולסייע לו זה מבורך.
יום מקסים
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס או פצע חום?אושרה26/02/2010
אףפעם לא סבלתי מהרפס או פצע חום, ככה שאין לי מושג מה ההבדל בניהם,
הבוקר התעוררתי עם פצע מתחת לשפה, בועות? מעט מאוד, הוא מציק, לא מגרד.
האם זהו פצע חום או ההרפס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע חום והרפס
שירי חבקין26/02/2010אושרה שלום רב
גם אני לא רופאת עור ולא אוכל להבחין ביניהם
בטח מבלי לראות את הפצע.
תוכלי למרוח בכל מקרה מספר טיפות של שמן אתרי
עץ-התה. לפחות פעמיים שלוש ביום - לא מזיק ויכול לסייע
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק מנוזל ומשתעלשרי24/02/2010
שלום, ברצוני לשאול לגבי הנכד שלי הוא כבר תקופה דיי ארוכה עם שיעול שזה בדרך כלל מופיע בלילה ונזלת בלי סוף. הנכד בן שנה וחודש האם ישנם תרופות להקלה ולריפוי? אודה על המענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת ושיעול
שירי חבקין25/02/2010שרי שלום רב
מומלץ מאוד לשים בחדרו מכשיר אדים חמים
עם שמן לבנדר אתרי או אקליפטוס. הלבנדר יותר נעים
לתת לו לשתות חליטות של קמומיל. כמה שהוא מסכים
לפחות כוס וחצי ביום.
לשיעול אפשר לתת סירופ טבעי שמתאים לילדים
ומכיל קורנית סמבוק ויטמין C
אפשרי הולסטן אלקסיר של וולדה
הסירופ לחיזוק המערכת החיסונית של טננבלוט
או סירופ לשיעול של הדס
מומלץ להפחית במוצרי חלב אם הוא שותה
או אוכל כאלה וגם בכל מה שמכיל סוכר.
באם הבעיה כרונית וכל האמור לא עוזר מומלץ לגשת לטיפול
עמוק יותר, בשיטת הדיקור הסיני או בהומאופטיה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המעי הרגיזשני24/02/2010
איזה תפריט את מציעה למעי מאוד מאוד רגיז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מעי רגיז
איה הוד28/02/2010יסמין יקרה,
הלוואי וזה היה כל כך פשוט.
יכולים להגיע 20 איש עם מעי רגיז וכל אחד יקבל תפריט שונה.
גשי לנטורופת לאבחון יחד עם בדיקות דם וקבלי יעוץ מקצועי מלא המלווה לא רק בתזונה אלא גם בצמחים ובטיפולים מתחום הגוף-נפש!
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצת סדר באקנהיסמין22/02/2010
שלום רב לכן,
אני בת 22 וסובלת מאקנה קל- בינוני באזור הפנים ולעיתים בגב ובאזור החזה
עברתי על הודעות הפורום בנושא וראיתי את התשובות המקצועיות, נעימות ומעודדות ביותר והמלצותיכן על מסכת החימר והמשחות הנוספות (קלנדולה רסקיו) אך האמת היא שמרוב מידע קצת התבלבלתי. אודה אם תעשו לי סדר בעניין ותענו על מספר שאלות:
א עור פניי נוטה להתייבש בקלות כש"מתעסקים" איתו (מסכות, סבון, שטיפה אינטנסיבית מדי וכו') האם המסכה לא תייבש אותו? ובמקרה כזה האם למרוח על כל הפנים או רק נקודתית (חשוב לציין שאין לי אזור "מועדף" לפצעים - יכולים להופיע בכל אזור בפניי וכמו כן הבנתי שהמסכה מטפלת גם בכתמים וסימנים שנותרו אחרי שקיימים אצלי כמובן ולכן אולי עדיף שימוש על כל הפנים?)
ב. לאחר השימוש במסיכה מה מומלץ למרוח? רסקיו? משחת קלנדולה?שמן עץ התה? וגם כאן האם אפשרי על כל המקום או רק בנקודות בעייתיות?
ג. למיטב הבנתי העור גם זקוק לניקוי יומיומי וללחות רגילה מעבר לכך. כיצד אפשר לשלב ניקוי וקרם לחות בשגרת טיפול זו (לשים גם לחות אחרי כל הטיפול או שעדיף שלא) ובמה מומלץ להשתמש?
אוסיף שבנוסף לטיפול החיצוני התחלתי טיפול בדיקור סיני .
אשמח לתשובות והמלצות נוספות בנושא
תודה ויום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה ההמלצה שלי
מירית22/02/2010לי יש משהו דיי דומה למה שתארת ולמרות שאני רק אורחת פה
אני יכולה להגיד לך שאני מטופלת אצל מטפל ברפואה משלימה
שמתמחה ברמות על במחלות עור ואקנה.
בהצלחה
מירית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה
שירי חבקין23/02/2010יסמין היקרה שלום רב
אשתדל לעשות סדר במידע הרב
לפי מה שאת כותבת מומלץ לך להכין מסיכת חימר
אותה מכינים על ידי עירבוב של האבקה אותה קונים בבית טבע
"חימר ירוק" - לא זה של הפיסול כמובן!
למרוח רק על המקומות הנדרשים
נקודתית על הפצעונים. אם יש שטחים יותר
נרחבים אז אין בעיה למרוח עליהם.
עם החימר אפשר להישאר משעה ועד ללילה שלם
תלוי בתחושה. ישנם אנשים שרגישים לכך ומקבלים עור אדום
נסי להתחיל עם שימוש של שעה והגדילי בכל פעם לעוד שעה.
לאחר השימוש בחימר יש להסירו במים פושרים
ולהשלמת הטיפול אני ממליצה לך להשתמש
במשחת רסקיו אותה תוכלי לקנות בבתי מרקחת.
אפשר למרוח נקודתית על המקום הרצוי או על כל הפנים.
לגבי ניקוי ושיגרת הטיפוח היומית. מומלך להשתמש בסבון עדין
טבעי שמכיל לבנדר ו/או עץ התה. יש את של סבתא ג'מילה וכמוה
ולסיים בקרם לחות רגיל לעור מעורב.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה טיפול מומלץ מאד
מירית24/02/2010חבל שמחקו את ההודעה שלי שרק רציתי לעזור.
ממליצה לך לקרא על הטיפול בחיפוש בגוגל כמו שאני עשיתי.
תכנסי לגוגל ותקישי : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיקת הודעה
שירי חבקין25/02/2010מירית שלום רב
לא ראיתי את הודעתך שמחקו
ייתכן ומנהלי האתר מחקו אותה בשל תוכן פרסומי
סליחה ואנא שילחי אלי למייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור פנים בעל גוון אחיד ובריאשירה21/02/2010
שלום רב,
בתחילה ברצוני להודות לכן על פורום מעניין ועל תשובות מקצועיות.
רציתי לשאול האם ישנם חומרים טבעיים ששימוש בהם יגרום לעור הפנים לגוון אחיד ולמראה בריא?
האם חימר ירוק יביא לתוצאות כאלו והאם הוא מתאים לעור פנים רגיל (גיל 40)?
בברכה,
שרהל'ה כהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור פנים בעל גוון אחיד ובריא
איה הוד22/02/2010
שלום שרהל'ה,
אני מרגישה שכאן שירי תוכל לתת לך מענה נהדר.
אני ממליצה לך על מסכת שיבולת שועל להזנה של העור.
ולגבי החימר - הוא מופלא! אני ממליצה עליו במצבים טיפוליים, באקנה, וצלקות אך אינני יודעת לגבי גוון עור אחיד...
באהבה רבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 10 חוד'-שיעולהילי21/02/2010
היי,
בני כבר יותר משבוע וחצי משתעל וגם מצונן- לפעמים יותר נזלת לפעמים פחות אבל ממשיך להשתעל
השיעול הוא לא כל הזמן מידי פעם אבל חזק.
לפני כשבוע היינו אצל הרופא והכל היה תקין, ריאות וכו'
קראתי שחליטות תה לגיל הזה קצת בעייתי.. האם נכון ?
האם יש משהו שאפשר לתת לו טבעי ?
יש לציין שאין לו חום..
נ.ב
עכשיו בעלי התחיל שפעת, אני מפחדת שנוסף לזה שהיה שבועיים כמעט חולה ידבק גם מזה..
איך אפשר להמנע ??
תודה,
הילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
שירי חבקין22/02/2010הילי שלום רב
בגיל זה אפשר כבר לתת לו סירופ טבעי לשיעול
ישנם סירופים מצוינים בחנויות הטבע והפארמים.
הולסטן אלקסיר של וולדה
סמבוכל
שיעולית של הדס
ובעצם כל סירופ שמיועד לילדים ושמכיל קורנית,
סמבוק שחור, ויטמין c. או את כל הצמחים או כל אחד בנפרד.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול - בת 7 וחצי חודשים
נטע14/03/2010יש לי תינוקת בת 7 וחצי חודשים שמשתעלת כבר 3 שבועות בערך.
בשבוע האחרון השיעול התגבר.
היום היינו (שוב...) אצל הרופא כי פתאום הבוקר עלה לה החום.
לדבריו, הריאות נקיות. החום נובע מוירוס - אך הגרון אדום.
הוא המליץ על שיעולית של הדס.
האם זה טבעי לגמרי? האם אין בעיה לתת בגיל כזה?
תודה,
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יעוץ לגבי סירופ לשיעול לתינוקת
איה הוד16/03/2010שלום נטע,
אכן עושה רושם ויראלי.
שיעולית של הדס עד כמה שידוע לי אכן טבעי לחלוטין ומכיל צמחים אדאליים לטיפול בשיעול כגון טימין (קורנית), סמבוקוס, אניס, אכינצאה ועוד...הבעיה היא שנדמה לי שהוא מכיל דבש ואני לא ממליצה על שימוש בדבש עד גיל שנה-שנתיים.
נסי לבדוק סירופ לשיעול של חברת וולדה בשם הוסטן הלקסיר כמו ששירי כבר הזכירה כאן, וגם סירום של חברת ד"ר רקווק בשם R8
אני שמחה שהריאות נקיות.
יש עכשיו וירוס מאוד אלים שגורם לדלקת בחיך העליון ו/או בגרון וזה נורא כואב. אין הרבה מה לעשות במצב הזה לצערי בתינוקות, ולעיתים רק כדי להקל על הכאב, ולעזור להם לאכול מבלי שיכאב בבליעה ולהוריד טיפה חום אז עושים מה שהרופא אומר ולוקחים אקמולי או נובימול.
מקווה שעזרתי
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סירופציפי20/02/2010
שלום רב
האם אתן מכירות את הסירופ
אינטסטקר -סירופ לתמיכה במערכת העיכול 250 מ"ל "גרמזה"
רשום שהוא מכיל חומרים טבעיים ויעיל לבעיות במערכת העיכול.
ורציתי לקנות אותו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סירופ
איה הוד22/02/2010
שלום ציפי,
לצערי אינני מכירה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבדציפי19/02/2010
שלום רב
בבדיקות של אולטראסאונד יצא לי כבד שומני, אך יחד עם זאת בדיקות הדם יצאו תקינות
האם הכבד השומני נוצר לי בגלל שהתחלתי לשתות ויטמין D בטיפות? האם בגלל שהתחלתי לאכול שקדיה מבלי לערבב עם מים? האם בגלל שהתחלתי לאכול טחינה מלאה מבלי שעירבבתי במים.
יש לציין שלפני חצי שעה עשיתי את אותה בדיקה ולא היה לי כבד שומני.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לתגובתכן על הכבד..........
ציפי24/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובתה של איה
שירי חבקין25/02/2010בכל הנוגע לתזונה ונטורופטיה
רק איה
:))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לתרופת סבתאדביר18/02/2010
שלום רב,
מבקש בבקשה באם יש תרופת סבתא או טיפים שאפשר בשביל
להוריד שומנים בדם .או לעזור לשומנים או לשחרר שומנים מה שזה לא יהיה (-:
האם יש טיפים לניקוי כליות,כבד,דם
עזרה למערכת החיסונית?
בתודה
אייל,צעיר שרוצה לחיות אורח חיים בריא ונכון.
אגב,כל כמה פעמים צריך לבצע את הניקויות האלו של המערכות בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופת סבתא לשומנים בדם ולניקוי כבד
יעל12/06/2011שומנים בדם: לרדת במשקל עד ל BMI הרצוי.
ניקוי כבד: Liv.52 של Himalaya - זו לא תרופת סבתא, זה תוסף תזונה. להשיג אצל סמואלוב, בית מרקחת בר-אילן, רעננה, או להזמין מארה"ב אצל Herbal Provider או ספק אחר לטעמך. וכמובן לשתות כל בוקר מים חמימים עם קצת מיץ לימון טרי. להימנע מניקוי דרסטי וטלטלת מערכות. (אלא אם כן הרופא מצווה אחרת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בקשה לתרופת סבתא - תגובה
איה הוד16/06/2011
שלום דביר,
הורדת שומנים בדם מתאפשרת, בין היתר, על ידי פעילות גופנית, מעבר לתזונה צמחונית, ניקוי גוף ושימוש בצמחי מרפא לכבד.
ניקוי מומלץ לעשות אחת לשנה במידה ואוכלים בריא לכל אורכה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשה לתרופת סבתא - תגובה - תגובה
שירי חבקין16/06/2011צמחי מרפא שמזרזים תהליך ניקוי שומנים בדם וניקוי הכבד
הם קלנדולה,קמומיל ושן ארי.
ניתן לשלב כפי שאיה אמרה עם שיטות טיפול אחרות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה דמיתנננ18/02/2010
בהמשך לשאלתי מלפני מס ימים.קיבלתי את המלצתך(שירי) לקחת פרופוליס בטפות.
על הקופסא רשום לקחת פעמיים ביום.האם עלי לקחת פעמיים או יותר? תוך כמה זמן אמורה להיות איזה שהיא הטבה להערכתך?
שוב תודה רבה על התשובות המרגיעות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרופוליס
שירי חבקין19/02/2010שוב שלום רב
אני שמחה שאת בטוב
פעמיים זה מספיק
ולאחר כשבועיים ניתן להפחית לפעם ביום
הקלה אמורה להגיע לאחר מספר ימים עד שבוע
תלוי בסיבה לדימום. אני מקווה שגם הבדיקה
תהיה טובה והתוצאות ירגיעו אותך.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש "מתכון" להכנת חילבה?yasas17/02/2010
קראתי ושמעתי רבות על השימוש בחילבה אך בשום מקום לא מצאתי "מתכון".
האם יש להשתמש באבקה או בזרעים?
האם יש לשתות את האבקה .זרעים לאחר ההשריה?
האם עדיף להשתמש במים חמים?
בתודה מראש איתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חילבה
שירי חבקין18/02/2010שלום רב
החילבה מלבד היותה בעלת טעם מיוחד שמוסיף לאוכל
היא גם בעלת סגולות ריפוי אדירות בעיקר להורדת סוכר
ואיזון רמתו בדם כמו גם לשיפור וטיפול בבעיות הקיבה.
ההכנה מאוד פשוטה
משרים במים קרים מהברז חופן מהאבקה או הזרעים
זה אותו הדבר. היחס הוא שהמים צריכים לעבור את החילבה
כך שהיא ממש תהיה מוצפת בהם. זה לא מדעי אבל בערך
חצי כוס חילבה וחמש כוסות מים.
משאירים את החילבה בהשרייה שכזו לפחות חמש שש שעות
אפשר גם להשאיר כל הלילה מכוסה.
באם משרים פחות שעות החילבה מרה ולא טעימה .
בבוקר מחליפים את המים שוב לכשעה
לאחר מכן שופכים אותם ומשאירים רק מעט בכדי שיהיה
לעירבוב. מקציפים ממש כמו קצפת, מוסיפים מלח, לימון
וכוסברה או פטרוזיליה. יש כאלה המוסיפים סחוג.
באם מדובר בענייני בריאות בלבד כלומר לא למטרות הטעם
אפשר רק לשתות את המים לאחר ההשריה השניה.
במקרה כזה אני דווקא ממליצה לקחת כמוסות חילבה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילצולים באוזניים.גליה17/02/2010
שלום לכם.
יש לי בעייה שהתחילה לפני מספר ימים, התחלתי לסבול מצילצולים באוזניים שלא מרפים, לא ביום ולא בלילה.
לציין כי אני נמצאת בשבוע ה-6 להריוני וההריון התחיל עם קצת בעיות וחוסר וודאות כך שכנראה שיש קשר בין הדברים.
אשמח אם תייעצו לי לגבי טיפול טבעי שאוכל לקחת גם בהריון.
תודה מראש.
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלצולים באוזניים
שירי חבקין18/02/2010גליה שלום רב
מדי פעם שואלים אותי על תופעה זו של צילצולים באוזניים
ולצערי לא מצאתי תשובה לכך בתחום תרופות הסבתא.
באם הדבר אכן נובע מסטרס מסויים או חרדה להיריון אז
מומלץ לקחת רסקיו של פרחי באך באופן קבוע: 4 טיפות
מתחת הלשון 4 פעמים ביום.
אין סכנה להיריון הרסקיו מיועד לשימוש בהיריון בלידה וגם
לתינוק לאחר הלידה.
בהצלחה רבה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




