מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אבצס במפשעה חוזר על עצמו לפני מחזוראיה הוד08/04/2010
שלום רב!
לפעמים כמה ימים לפני המחזור יוצא לי פצע במפשעה . כבר פעמיים ניקזו לי אותו.
עכשיו יצא לי שוב פעם אבל אני לא יודעת עם יש בתוכו מוגלה.שלשום מרוב טיפשותי ניקבתי אותו
בעזרת מספריים קטנות ויצא לי משם דם. אני יודעת שעשיתי טעות אבל זה היה מתוך לחץ.
שאלתי היא למה התופעה הזאת חוזרת על עצמה ? מה אפשר לעשות חוץ מללכת לכירוג לניקוז
הפצע ? האם יש משחה כלשהיא שיכולה לעזור ?
בינתיים שמתי משחה אנטביוטית שיש לי בבית (לא זוכרת את השם ) כדי שחס וחלילה לא יהיה
זיהום. וגם נראה לי שהפצע קטן.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבצס במפשעה
איה הוד08/04/2010שלום איריס,
הסיבה להופעת האבצסים הללו לפי מיטב ידיעתי קשורה לזיהום בבלוטות הזיעה במקום.
זה קורה הרבה אודות לגילוח או מריטת השיער במפשעה.
אינני יודעת על משהו טבעי ספציפי שיכול למנוע הופעת אבצסים כאלה, אך מניסיון קליני מצאתי ששינוי תזונתי וצמחי מרפא מסייעים במקרים מסויימים.
אולי לשירי יהיה מה לחדש בנושא
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריחת סידןדורית כהן06/04/2010
בס"ד
בבקשה לכתוב עצותטבעיות לטיפול בבריחת סידן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בריחת סידן
איה הוד08/04/2010שלום דורית,
קצרה היריעה להכיל הכל אודות הטיפול בבריחת סידן, אך אתן כמה עצות מועילות:
1. להימנע ממוצרי חלב (לא משם יגיע הסידן)
2. להקפיד מאוד על טחינה, שומשום, סלרי, עלים ירוקים, קטניות ודגנים מלאים.
3. התעמלות בונת עצם.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיה הרבה תודותווינטו06/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

בשמחה רבה :-)
איה הוד08/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחקרים?תומר05/04/2010
האם יש מחקרים לכל נושא תרופות הסבתא? לפי מה אתן נותנות מידע שלקיחת צמח מסוים למשל כל יום משפיע על משהו ואולי מזיק למשהו אחר?
התרופות הקיימות בשוק מתבססות על הצמחים בסך הכל לא? רק בריכוז של החומר הפעיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות סבתא צמחי מרפא
שירי חבקין08/04/2010תומר היקר שלום רב
תרופות הסבתא נמצאות בשטח מאות ואולי גם אלפי שנים
אלה השיטות בהן נקטו האמהות סבתות מטפלות שגידלו
את אבותינו.
צמחי המרפא עליהם אני כותבת מוכרים היטב הן בספרות
המקצועית והן במחקרים ועדויות שמאשרים את פעולותיהם
לגבי תרופות סבתא עממיות רוב ההמלצות מבוססות על
ניסיון רב שנים ועל ספרים שעוסקים בתחום וממליצים אף הם
את אותן העצות.
באם יש צמח עליו תרצה לברר באופן יסודי אנא כתוב לי ואפנה
אותך למחקרים עליו.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה טיבטיתתמרהNNN05/04/2010
שלום
קיבלתי פטריה טיבטית ברצוני לדעת למה זה טוב ואם אתם ממליצות על כך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטריה טיבטית
איה הוד08/04/2010תמרה יקרה,
פטריה טיבטית או בשמה האחר "פיטריה יוגית" היא בעצם חיידקים פרוביוטיים עם שמרים המתפתחים, גדלים ותוססים בשילוב עם חלב. למה שמתקבל מייחסים תכונות ריפוי למחלות רבות, כולל הורדת כולסטרול, לחץ דם וסוכר, שיפור פעילות מערכת העיכול ומערכת החיסונית ועוד...
האמת? מעולם לא ניסיתי את הפטרייה הזו, ולכן אני לא יכולה לקבוע האם מה שנאמר עליה הוא נכון או לא נכון...אני רק יכולה לומר ששמעתי עליה דברים טובים.
יודעת בוודאות שהאינטרנט מלא במידע אודותיה.
לבריאות!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת מניסיון אישי
שירי חבקין10/04/2010שלום רב
קצת מניסיון אישי שלי וגם של חברותיי
כשמתמידים ושותים ממנה במשך תקופה
מרגישים אנרגיה מחודשת, מצב רוח טוב
והיא אמורה לתקן כל מיני נזקים בגוף.
אני לא יודעת איך זה בדיוק עובד אבל ראיתי את
ההשפעה החיובית עלי.
הדבר היחיד שטיפה מעצבן הוא ההתעסקות עם
ההכנות , שטיפה והחלפת מים והתחייבות כמעט דתית
לנושא. אני ממליצה לנסות לתקופה .
בכל מקרה זה לא אמור לעלות כסף כחלק מהאידיולוגיה
של מפיצי הפטריה הזו, היא ניתנת כמתנה ולא בתשלום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוץ כפר גלעדי ד.נ גליל עליון .לימור04/04/2010
לאיה שלום רב ! הבן שלי בתקופה הזאת קשה לו עם ההיצתננות הזאת , ולפעמים זה מפריע לו בשינה . כיום הוא מקבל טיפות לאף ואנילציה בגלל הנשימה , שיש לו לפעמים התקפים . ובקרוב הוא יתחיל עם ויטמין c לילדים . עכשיו השאלה שלי אם ניתן ואפשרי לתת לו עוד משהו טבעי בשביל שזה יקל עליו יותר עם ההתקררות . ואם בכלל מותר לתת לו את זה עקב הבעיה במעי שלו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הצטננות
איה הוד05/04/2010
הי יקירה,
לא ציינת איזו בעיה במעי קיימת כך שלא אוכל להתייחס למה מותר לו בהקשר הזה.
את צודקת! הצטננות לילד (לא רשמת בן כמה הוא) יכולה לפגוע בשינה ולהקשות מאוד.
אני ממליצה על דברים כגון:
1. אדים קרים ללילה
2. שמן אקליפטוס לימוני שפותח את הנשימה ומקל עליה
3. שטיפות או הטזה עם ספרי של מי מלח להקטנת הגודש
4. תה קמומיל שמעולה לצינון (אם הוא תינוק שימי לו את תחליף החלב בקמומיל במקום במים חמים)
5. הפחתת סוכרים ומוצרי חלב (אם הוא ניזון מבקבוק ואוכל תחליף מזון לתינוקות שימשי לב שיש בזה המון סוכר וחלב ולכן חשוב לגשת להתאמת תחליף אחר אצל נטורופת)
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- B12ווינטו04/04/2010
יש לי שאלה,ומראש מתנצל על חוצפתי. אני בן 65 בריא ומגדיר עצמי כבעל פרופיל 97 אך עם נכות 100%. אין לי בעיות רפואיות,אך יש בי פגיעה פיזית בחוט/עמוד השידרה (קרה ב-1/2007). וכתוצאה מהנזק הומלצתי ע"י הנוירולוג שלי לצרוך B12 פלוס,לציין שאיני צורך שום תרופות או תוספים. בבדיקות שגרתיות,בדיקות דם-מעבדה הכל ממש תקין פרט לערכי הויטמין שאני צורך מדי יום בבוקר. הערכים הם B12 ברמת 810, וה- FOLIC ACID ברמה 53.76 . מכאן פנייתי אליך אם תוכלי להמליץ כיצד להמשיך לצרוך את ה-B12 או לדלל צריכה. ושוב מתנצל על פריצתי זו. בתודה מראש נ.ב מחשבון התזונה החדש מעולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
B12
איה הוד05/04/2010שלום ווינטו,
תרגיש חופשי לשאול כל שאלה!
שים לב: ויטמין B12 כאשר נוטלים אותו בכדורים מתחת ללשון - רמתו בדם עולה פלאים בזמן מאוד קצר. ההמלצה האישית שלי (לפי מצב המטופל כמובן) היא ליטול 1 כדור כל יום למשך חודש-חודשיים ואז לרדת ל 2-3 פעמים בשבוע לתקופה כלשהי ואז לרדת רק ל-1 בשבוע למניעה.
אצל הרבה אנשים כאשר הם מפסיקים ליטול את הויטמין, רמתו צונחת שוב - במקרים כאלה הבעיה היא לא בהכרח חוסר ב B12 אלא בעיית ספיגה ואז אני מתייחסת למצב טיפה שונה.
בכל אופן, רמת הויטמין בדמך גבוה מאוד ולכן ההמלצה שלי לשמר אותה על ידי נטילתו 1-2 בשבוע.
נסה פשוט לא לרדת מתחת ל 400 בבדיקות הדם.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לויטמיניםרות03/04/2010
שלום,
ילדתי לפני שנתיים כמעט, מגוף רזה אתלטי הגעתי למצב אבסורדי בו נותרתי עם עודף משקל מטורף לאחר הלידה,כיום נותרו לי להשיל כ- 5-6 ק"ג וזאת לאחר שהשלתי כ- 15 ק"ג.
אני בריאה בד"כ ובדיקות הדם תקינות, למרות זאת אני סובלת מנשירה כמעט קבועה.
העור יבש יותר ועמום, הקופרוז והפיגמנטציה בפנים החמירו בהריון.
סובלת מרמת מתח גבוהה יחסית ונאלצת לחיות עם זה איכשהו לא רע, מאז ומעולם סבלתי מנדודי שינה.
המליצו לי על מולטי ויטמינים שונים של סולגאר, סופהרב, ביוקר ופוראוור ולמען האמת איני יודעת במה לבחור. תוכלנה להמליץ לי על ויטמינים מתאימים למצבי?
כרגע המשקל והנשירה מטרידים במיוחד.
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטמינים
איה הוד05/04/2010נגה יקרה,
אותי מפליא איך מה שמטריד אותך זה המשקל והנשירה כאשר מה שצריך להטריד אותך זה מה שגורם להם.
את מספרת כאן משהו מאוד חמור: שאת סובלת מרמת מתח גבוהה ונאלצת לחיות עם זה...אך אל נא תשלי את עצמך שאת חיה עם זה לא רע מאחר והגוף שלך סובר אחרת.
סלחי לי בבקשה על הישירות.
אני פשוט רוצה שתדעי שהגוף שלנו לא באמת סולח לנו על חיים עם סטרס...אולי כשאנחנו צעירים הוא מצליח לשרוד את זה אבל לאורך זמן אנחנו נשלם את המחיר !
ועושה רושם שאת אכן משלמת מחיר כבד גם עם נשירה שעשויה בקלות להיות משוייכת לרמת המתח היומי הזה וגם בעודף משקל (פעמים רבות עודף משקל הוא מצב מגננה של הגוף - ככה הוא שומר על עצמו - כמו מעין חומת הגנה) ועוד...
ראיתי אינספור מקרים של אנשים שניסו כל דיאטה אפשרית ולא רזו ולו רק בגלל מתח, ורק כאשר טופל גורם המתח המשקל נשר.
לגבי המולטיויטמינים - כולם טובים. כולם על אותו עיקרון ואין באמת הבדל מהותי בין כולם.
אך אני מאמינה שהויטמינים הללו הם רק קצה הקרחון בדרך לריפוי.
יאמר לזכותך שאת מודעת למצב ורוצה לעשות משהו כי להרגיש יותר טוב, ההמלצה שלי היא להתחיל לשתות קבוע כל בוקר מיץ מעשב החיטה/שעורה (יש גם בכדורים) כדי לטפל בנשירה ובמראה השיער, להזין ולחזק אותך ועוד...
כדאי לך לגשת לטיפול מעמיק בנדודי השינה, טיפול שגם יעניק לך כמה כלים פרקטיים איך להתמודד עם המתח בחייך כדי שיהיה לו מינמום השפעה עך הבריאות.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובתך
רות05/04/2010איה שלום,
הישירות שלך במקום ואני מקבלת אותה באהבה, תיארתי בלקוניות מערכה שלמה.
אני מודעת היטב להשלכות הנפשיות על גופי ויש בי חרדה עצומה מהמקום אליו אני הולכת.
המתח הנפשי הקטסטרופלי בו אני חיה הוא כורח הנסיבות ואני עושה כל שבכוחי להתמודד.
משפחה שהתנכרה לי... רק קצה הקרחון.
אני רוצה להמנע ממה שהרפואה הקונבנציונלית מציעה....למרות המודעות העצמית שלי, הצלחת לטלטל אותי ואני מודה לך על כך.
לגבי העשב חיטה, אודה לך אם תמליצי לי על יצרן (בעיקר כדורים).
אגב, אני בת 35.
תודה, נגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
איה הוד08/04/2010הי יקירה,
ובכן, אני מאמינה שאם יש לך את הכלים הנכונים לנטרל השפעה מזיקה של אחרים עליך אז את לא צריכה לחיות בסטרס.
אם מישהו מתנכר לי (והכאב בכך עשוי להיות גדול מאוד) יש לי דרך לנטרל את ההשפעה המזיקה של הניכור על הגוף והנפש - מעין הגנות אם תרצי לקרוא לזה ככה.
אם זה המצב הנתון ואני לא יכולה לשנות אותו אז מה הטעם בלסבול ממנו?
יש דרך!
חשוב לדעת שהנסיבות והמציאות לא משתנים - מה שמשתנה זה התגובה שלנו אל המציאות הזאת - וזה מה שמוביל את המציאות להשתנות עבורינו. תגובה שונה למצב מסויים תגרור בהכרח שינוי במצבינו.
עשב חיטה או שעורה ...יש כל מיני חברות. פשוט לגשת לבית מרקחת ולבקש משהו טוב. כמובן שאין כמו לסחוט את המיץ טרי לבד בבית אך זה מצריך התעסקות והתמדה שלא כולם מוכנים לה.
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן, הקלת עלי ובאשר ל"דרך"
רות09/04/2010תוכלי בבקשה להרחיב בנושא ?
סביר שתפתחי בפני עולם חדש שעד כה לא פניתי אליו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הדרך לנטרל השפעות מזיקות מאנשים
איה הוד09/04/2010הי יקרה,
זה לא על רגל אחת.
זה משהו שאת צריכה ללמוד.
מדובר על תרגיל מיוחד שמכונה "8" שהוא חלק מקורס שלם המכונה "גלגל הרוחות"
יש גם שילוב של דימיון מודרך שבאמצעותו את לוקחת בחזרה את העוצמה שלך, ומחזירה לעצמך את הכוח שנתת לאחרים לקחת ממך.
שבת מקסימה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן ניתן ללמוד? אשמח לקבל פרטים
רות10/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ללמוד
איה הוד10/04/2010הי ורד,
אני מרגישה קצת נדחקת לפינה כאן :-)
אני לא מעוניינת לעשות פרסום לעצמי.
אין מקום מסויים בו ניתן ללמוד את הדברים הללו מאחר ואין לזה שם או כותרת, זה לא משהו שמאוגד בתוכנית לימודים או משהו בסגנון הזה - מדובר טכניקות שרכשתי במהלך השנים ממורים שונים ואיגדתי לכדי משהו אותו אני מעבירה למטופליי בעת הצורך ןבהתאמה אישית.
למשל, המורה שלימדה אותי את ה-8 כחלק מ"גלגל הרוחות, החלק הראשון נמצאת בניו-זילאנד ומגיעה לארץ בחורף ללמד את החלק השני והשלישי (אני מקווה!)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפנה אליך ללא ספק בעתיד
רות10/04/2010ושוב, תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת פרקיםאתי03/04/2010
שלום
האם יש תרופה טבעית לדלקת פרקים עכב פסוריאזיס כאב בגב תחתון וירכיים.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלקת מפרקים
איה הוד03/04/2010
שלום אתי,
אני לא מכירה תרופה טבעית אחת שיכולה להעלים ולהביא לריפוי של מצב מורכב שכזה.
אבל אני כן מכירה טיפול טוב - טיפול נטורופתי שמשלב גם תזונה ותוספים נכונים בהתאמה אישית וגם צמחי מרפא וגם התייחסות לגוף-נפש.
ישנו אחוז מסויים של חולי פסוריאזיס שיכולים לפתח דלקת מפרקים. אם אני לא טועה מדובר על 5%-6%. פסוריאזיס מצריכה הסתכלות מעמיקה מאוד מאחר והמצב העורי הזה מקושר גם לכבד, גם למצב ריגשי, גם למערכת חיסון ועוד.
חשוב לקבל הנחיות לתזונה אנטי-דלקתית ואפילו הייתי מציעה לך לשקול לעבור תהליך של ניקוי הגוף מרעלים.
כחולת פסוריאזיס בעצמי אני יכולה לומר לך שיש הרבה מה לעשות בנידון אך אין תרופה טבעית אחת שיכולה להביא מזור - מדובר על טיפול שלם ומעמיק שמותאם לך אישית.
תוכלי לקרוא מאמר שכתבתי בנושא פסוריאזיס ומאמר נוסף בנושא דלקת מפרקים כדי לקבל מידע רב יותר.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת תריסנורה שביט01/04/2010
שלום רב
בחצי שנה האחרונה אני סובלת מתת פעילות בבלוטה ,לוקחת אשכוליות ואצות ככדורים
האם יש חומרים טבעיים אחרים לגרות את הבלוטה לעבודה מחדש
אני אנטי תרופות מה הנזק באטרוקסין אשמח לשמוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תת פעילות בלוטת התריס
איה הוד02/04/2010שלום נורה,
ובכן, רופאים טוענים שאין נזק כלל באל-טרוקסין.
אני לא יכולה להביע דעתי בעניין רק אומר שלעיתים אין מניעה וחייבים ליטול את התרופה.
אבל....
אבל אני גם מאמינה שלפני שרצים לעשות בה שימוש שווה לנסות לטפל בלעדיה ולראות אם מצליחים לאזן את הבלוטה. כי ברגע שלוקחים אל-טרוקסין כבר יותר מורכב לטפל.
מעבר למזונות המכילים יוד כמו אצות ומאכלי יד אני ממליצה לעבור למלח מיוחד עשיר ביוד.
אני רוצה לספר לך שלטיפול הנטורופתי השלם יש הרבה מה להציע בנושא, החל מתזונה (למשל, חשוב להימנע ממזונות המכונים גויטרוגנים ולהקפיד על ירקות שורש כתומים ועוד...) וכלה בצמחי מרפא שיותאמו לך אישית בשביל הבלוטה, וחומרים אוליגותרפיים נהדרים (אוליגותרפיה היא תורה שלמה) וחומרים הומוטוקסיקולוגיים (הומיאופתיה מודרנית)...
בקיצור, יש המון מה להציע לגוף לפני שניגשים לתרופה, אבל זה מחייב אבחון והתאמה אישית.
מקווה שעזרתי
חג שמח
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת שיער - חיפשתי בפורוםלירון01/04/2010
היי איה ושירי,
ראיתי שיש כאן רעיונות טבעיים להבהרת שיער - שימוש בתמצית קמומיל או קיצוץ כוסמת והשרייה במים רותחים (אני לא עושה עם לימון, זה נראה לי חומצי ולא הכי בריא לשיער...).
רציתי לדעת איך בדיוק לעשות זאת.
יש לי שיער חום (לא כהה מידי) ארוך מאוד ובא לי להבהיר אותו קצת, אפילו חלקים ממנו.
להכין את אחת התמציות האלה, לקרר ואז למרוח על שיער יבש? או אחרי חפיפה?
להשאיר את זה נגיד חצי שעה ואחרי זה לשטוף במים?
כמה פעמים לעשות את זה?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת שיער טבעית
שירי חבקין02/04/2010לירון שלום רב
מכיוון שיש לך שיער חום הצמחים הללו
לא יכולים ממש להבהיר אותו.
את יכולה לנסות שטיפות של קמומיל
במשך כחודש פעמיים שלוש בשבוע ולראות
אם יש איזה שינוי.
אופן ההכנה הוא פשוט להכין חליטה חזקה של הצמח לצנן
לחום הגוף ולשטוף את השיער. אין צורך לשטוף אחר כך.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, תודה :)
לירון06/04/2010בינתיים גיליתי באינטרנט שקיימת גם אפשרות למרוח בירה לבנה על השיער ולשבת בשמש, בדומה ללימון.
(בשונה מלימון, אם הבנתי נכון, לא צריך לחפוף אחר כך אלא פשוט משאירים את זה)
ידוע לך משהו על זה? בכל מקרה אני לא אשים על כל השיער אלא בחלקים, כדי שיהיה פסים אם זה אכן יעבוד...
ובעניין זה - יש לי במקרר אבוקדו בשל מידי, כדאי לערבב עם שמן זית ולמרוח על שיער יבש?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה? שירי? ידוע לכן לגבי הבירה? :)
לירון08/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בירה
איה הוד08/04/2010לצערי לא ידוע לי :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירה
שירי חבקין10/04/2010גם לי אין כל חדשות בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיה- זקוקה לעצתךאורית31/03/2010
לפני כשבועיים סיפרתי לך שעברתי הפלה והמלצת לי לקחת גם כדורי פרוביוטיקה בנוסף לכדורי ארניקה את הכדורי ארניקה לקחתי והם מאוד עזרו לי מבחינה נפשית. ביקשתי מאחי שהוא רוקח במקצועו שיביא לי כדורי פרוביוטיקה אך הוא אמר לי שאין צורך בפרוביוטיקה בסוג כזה של אנטיביוטיקה. כעת כבר כמה ימים אני סובלת מבעיות עיכול ושילשולים . די ברור שמערכת העיכול שלי נפגעה בעקבות האנטיביוטיקה. מה לעשות כעת האם ניתן לקחת פרוביוטיקה עכשיו.?נראה לי שאחי טעה בכל הסיפור הזה ושאולי כן כדי לי לקחת כדורי פרוביוטיקה כמו שהמלצת לי. ראיתי באתר שלך שאת ממליצה לקחת בזמן שלשול. השאלה כמה כדורים ובאיזה מינון.
תודה...וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנטיביוטיקה ושלשול
איה הוד31/03/2010
סיוון מקסימה,
אני כל כך מצטערת לשמוע שזה מה שאת צריכה לעבור בחג!
ואני מתנחמת בעובדה שלקחת ארניקה והיא עזרה ותמכה בך נפשית אחרי ההפלה - זה חשוב לעיתים יותר מכל דבר !
אני אומרת את זה שוב והפעם ביתר חריפות:
לא משנה איזה אנטיביוטיקה לוקחים - כדאי מאוד לקחת פרוביוטיקה.
לגבי מינון - זה תלוי בסוג הכדור.
ההמלצה שלי היא לקחת פרוביוטיקה שלא מכילה FOS
בין 1-2 ביום.
אם השלשולים לא יפסקו צריך לוודא האם נכון לעצור אותם או לתת לגוף להמשיך לנקות החוצה.
במידה וזה לא יסתדר עם פרוביוטיקה אנא צרי קשר עם נטורופתית לצורך אבחון והתאמה טיפות מעמיק יותר.
בנוסף, חשוב שתשתי הרבה תה קמומיל והרבה מים בתקופה הזאת כדי למנוע התייבשות.
אכלי מרק ירקות צח והקפידי על מנוחה וכמה שפחות לחץ.
מקווה שעזרתי
המשך חג נפלא ובריא :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש עזרת לי!
אורית03/04/2010השתפר לי ממש המצב. השלשולים נפסקו ואני כבר בסדר. מקווה שזה הסוף ולא יצוץ עוד משהו...
תודה על הכל , העצות שלך ממש מועילות וטובות ושוב חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
באהבה רבה!
איה הוד04/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גרון וגם שיעולרגינה31/03/2010
שלום
מה ניתן לדלקת בגרון לילד בן שנתיים? האם יש משהו טבעי?
ומה ניתן לשיעול לילד בן שלוש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון
שירי חבקין31/03/2010רגינה שלום רב
ישנם סירופים טבעיים שמתאימים לגילאים קטנים.
סמבוכל קיד- לוירוסים וחיזוק מערכת החיסון
סירופ של חב' הדס - עם פרופוליס לדלקות בגרון
הולסטן אלקסיר של וולדה- לשיעול ודלקות בגרון
וטננבלוט שמתאים לילדים ובלי סוכר- שיעול דלקות בגרון
את יכולה לתת לשניהם אחד מהנ"ל ללא חשש
לפי ההוראות שעל הקופסא .
בברכה וחג שמח
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריכוך שעווה באזנייםלי30/03/2010
שלום לכן ותודה על הנדיבות והעזרה- הפורום שלכן מרתק ועוזר מאד.
קראתי את ההסבר על ריכוך שעוות אוזן בעזרת שמן שקדים ולבנדר-אני עושה את זה אך הייתי רוצה לשאול-כדי להיות בטוחה- האם להשאיר את צמר הגפן ספוג בשמן או סחוט מהשמן?
האם אפשר ליותר מכמה דקות?
האם אפשר כמה פעמים ביום?
עוד שבוע וחצי הרופא אמור לשאוב לבני את השעווה ואני רוצה שהטיפול יהיה יעיל בהקדם.
שוב תודה
לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה באוזניים
שירי חבקין31/03/2010שלום רב
אפשר להשאיר את הצמר הגפן ספוג למחצה בשמן
המטרה שלא לטפטף טיפות לתוך האוזן אלה שהאדים
של השמן האתרי יפעלו באופן טבעי.
אפשר להשאיר לכמה שעות גם לילה שלם.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבן?תומר29/03/2010
האם ניתן לטפל בקצת שערות לבנות שצמחו בגיל 22?
מה ניתן לעשות תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לבן
שירי חבקין31/03/2010תום היקר
עד כמה שידוע לי אין תרופה טבעית לכך.
לעיתים מדובר בתגובה למתח ואז יש לטפל בסיבה
ולא בתוצאה כלומר לקחת צמחים או תמציות באך
להרגעה.
כמו כן לעיתים מדובר בתופעה תורשתית ובאם יש אצל
הגברים במשפחה נטייה לשיער שיבה מוקדם רוב הסיכוי
שבלתי נמנע שגם לך תהיה נטייה שכזו.
אתה יכול להתנחם בכך שאתה נמצא בסירה גדולה
עם הרבה מאוד גברים כסופים ושהדבר נפוץ, מקובל
ומתקבל בברכה בחברה...
חג שמח
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




