תנגודת לאינסולין וחומצה אלפא ליפואית

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • תנגודת לאינסולין וחומצה אלפא ליפואית
    רוני
    01/09/2019

    שלום,
    אני בת 36 עם תסמונת מטבלית ותנגודת לאינסולין. כבר 16 שנים שלוקחת כדור גלוקומין 750 מ"ג אחד ביום, והסוכר מאוזן. יש לי גם נוירופתיה, והייתי רוצה להתחיל לקחת חומצה אלפא ליפואית. הבנתי שהיא עלולה להוריד את הסוכר גם כן, העניין הוא שאני לא מודדת סוכר בבית... האם במידה ואני מרגישה שביחד איתה יש לי סוכר נמוך אז כדאי לנסות לקחת רק חצי גלוקומין?
    והאם ידועות לך מהי התרופהנגד כולסטרול שאותן רוב האנשים מעדיפים כי יש בה כמה שפחות תופעות לוואי? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לרוני

    ד''ר מאיה איש שלום
    01/09/2019

    השפעת אלפא לפואית על רמות הסוכר היא קטנה. ולכן החשש מזערי שיהיו לך ערכים נמוכים. לגבי תרופות להורדת כולסטרול התגובה אישית. פרבסטטין נחשבת תרופה שעושה פחות תופעות לואי שריריות מצד שני ההשפעה שלה קטנה יותר בהפחתת רמות כולסטרול. אפשר גם לשקול נסיון בסטאטור במנון נמוך לא כל יום (למשל לסרוגין) תלוי ברמות הכולסטרול. לעיתים טפול שהוא לא כל יום גם מפחית סכון לתופעות לואי. סהכ 10% מהנוטלים סובלים מתופעות לואי שקשורות לשרירים
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו