מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ויטמין D - המשך התייעצות.רוני02/09/2019
שלום ד"ר.
התייעצתי איתך כאן בפורום על נטילת כמות מופרזת של תוסף ויטמין D במשך חודש 10,000 IU ביום.
הפסקתי לקחת את הכדור לפני שבועיים, והיום עשיתי בדיקות דם:
1.Vitamin D3
(Calcifediol), 25Hydroxy
תשובה: 46 ng/mL
Insuffficiency 20-29
Safficient 30-100
Deficiency <20
2. CreatinineB
תשובה: 0.8 mg/dL
ערכים תקינים: 0.8 - 1.5
3. CalciumB
תשובה: 9.60 mg/dL
ערכים תקינים:8.4 - 10.2
מקווה שהתוצאות מצביעות שלא נגרם נזק ?
וכן , האם ברמה הנוכחית של ויטמין D \ סידן , כדי לתחיל לקחת ויטמין D במינון 1000 או לחכות ? כמה לחכות ?
לפני הטיפול המופרז היה לי ויטמין D ברמה של 20 ng/mL וסידן ברמה של 9 mg/dL.
אודה לתשובתך ותודה מראש על כל העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרוני
ד''ר מאיה איש שלום02/09/2019אכן לא נראה שנגרם נזק (כפי שחשבתי). 46 נג/מל זה מעט גבוה לא רעיל אבל מעט גבוה מהרצוי (30-40).
היתי מחכה חודש עד חודש וחצי ואז מחדשת 1000 יחידות ליום של ויטמין D.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
רוני03/09/2019מעניין, אם לאחר שבועיים של אי נטילת תוסף ויטמין D יש לי 46 נג/מל , יש לך אפשרות להעריך כמה היה לפני שבועיים (בתקופת השיא) ? לפני הטיפול היה לי ערך של 20 נג/מל.
ובתור אחד שמתחיל לסבול מדילול עצם, לאיזו רמת ויומין D עלי לשאוף להגיע ? 30 או 40 ?
לגבי סידן: האם עלי להמשיך להקפיד על תזונה של 1200 יחידות סידן ביום שזה לא קל ? או האם רמת סידן של 9.60 mg/dL (ערכים תקינים:8.4 - 10.2) מספקת ועלי לאכול כרגיל בלי להתאמץ על ערך של 1200 ?
הרבה שאלות... מודה לסבלנותך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לרוני
ד''ר מאיה איש שלום05/09/2019קשה לדעת מה היה ערך הויטמיןD. אבל כנראה ברמה דומה שאינה רעילה. מספיקה רמה בין 30-40 נג/מל. לגבי הסידן כדאי לנסות להגיע ל1200 מג' ליום (בעזרת 100 גרם רקוטה ליום זה אפשרי יש בה 500 מג סידן). או אם אין ספור של אבנים בדרכי השתן או הפרשה מוגברת של סידן בשתן ניתן לשקול תוסף סידן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני נוטלת דינסיטי
ריקי ברוך08/09/2019אני בהחלט ממליצה לך על תוספת סידן אמורפי- אין תופעות לוואי. ספיגה טובה.
אני מרוצה מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

