אוסטיאופורוזיס עשרות שנים כיום שבר בחוליה

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • אוסטיאופורוזיס עשרות שנים כיום שבר בחוליה
    דן
    19/09/2019

    שלום
    יש לי אוסטיאופורוזיס עשרות שנים כיום -6(לא נייד)לפי האורתופד :(בגלל הכרות שלנו ,הרקע ,וההסבר שלי .)טוען שאין צורך צילום ,כנראה שבר בחוליה .
    האם יש צורך בצילום סי טי או אחר לפני ביקור נוסף אצל האנדוקרינולוג ?
    כאבים קלים רק אחרי תנועות בתוך הבית . יש שעות שאין כאב כלל .
    האם שבר בחוליה מתאחה בעצמו?
    תוך כמה זמן בערך?
    האם יש משהו לזירוז האיחוי ? או רק להגביר סידן וויטמין די
    או בכל מקרה יתאחה לבד ?
    כדאי להפסיק או להקטין תנועות בידיים שמכאיבים בשכמות ?
    תודה לרופאה ולחברי שישתפו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדן

    ד''ר מאיה איש שלום
    22/09/2019

    אני חושבת שכן חשוב לבצע צלום עמוד שדרה
    יש אכן תרופות שמזרזות רפוי שבר ואם אין ממאירות ברקע חלילה ולא עברת הקרנות בעבר כדאי לראות אם תרופה שבונה עצם ומזרזת רפוי שבר יכולה לסייע
    השבר אכן יכול להתאחות מעצמו
    אין הוכחה שהעלאת מנון סידן ווטמין D מסייעת חשוב לקחת מנונים מספקים אך בנושא הסידן לא להגזים
    מציעה כן לבצע צלום ולפנות ליעוץ אנדוקרינולוג
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו