עלייה בערכי סוכר לאחר מעבר לג'רדיאנס דואו

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • עלייה בערכי סוכר לאחר מעבר לג'רדיאנס דואו
    אתי
    19/10/2019

    שלום רב ד"ר איש-שלום,

    אמי בת 87 סובלת מסוכרת סוג 2. בבדיקת מעבדה אחרונה חלבון מסוכרר 7.9.
    עד עד כה טופלה בג'אנואט 50/1000 + רפאגליניד 0.5 פעמיים ביום.
    עקב ערכי סוכר לא מאוזנים ורקע של מחלת לב איסכמית הוחלף הטיפול לפני כ-10 ימים ל ג'רדיאנס דואו 5/1000 פעמיים ביום.
    מאז תחילת נטילת ג'רדיאנס דואו ערכי הסוכר גבוהים הרבה יותר מהרגיל (לפעמים מעל 200). מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם יש לנסות מינון גבוה יותר? האם ייתכן שהתרופה כלל אינה מתאימה?

    מודה לך על התייחסותך,
    אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאתי

    ד''ר מאיה איש שלום
    19/10/2019

    ערב טוב
    היעילות של גרדאינס דואו וג'נואט דואו דומה, מכוון שלא היתה מאוזנת תחת ג'נואט לדעתי לא היה צריך להפסיק את הג'נואט אלא להוסיף עליו ג'רדיאנס
    חשובה גם התזונה, לנסות לצמצם פחמימות פשוטות ואם היא יכולה לבצע הליכות או כל פעילות גופנית אחרת זה גם חשוב
    אם יש לה נטיה לדלקות בדרכי השתן או לפטרת וגנלית או אם היא רזה היתי שוקלת פעמיים אם לטול ג'רדיאנס
    יש גם חלופה בהזרקה אנאלוגים של GLP1 שגם פוטנטים להורדת סוכר וגם יש להם השפעה מגנה על מערכת הלב וכלי הדם.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו