הפניה לאולטרה סאונד בלוטת התריס

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • הפניה לאולטרה סאונד בלוטת התריס
    עדי
    24/12/2019

    תודה רבה רבה על תגובתך הקודמת.

    הייתי היום אצל רופא משפחה חדש, והוא פשוט לא מוכן לתת לי הפניה לאולטרה סאונד בלוטת התריס. בדיקה שנתית שאני רגילה לעשות מ 2012.. בגלל קישריות. עברתי פעם ביופסיה.

    הוא טוען "שזה בחיים לא יכול להפוך לסרטני". ואני שואלת, באמת אפשר להבטיח כזה דבר?
    הוא טוען שאין טעם לעקוב, בטח לא כל שנה.
    אמר לי שאבוא עוד 3 שנים עו 10 שנים ואז הוא אולי ייתן לי.

    לגבי בדיקות הדם.. לי נאמר בפירוש על ידי אנדוקרינולוגית ורופאת משפחה קודמת, שעליי לבצע פעמיים בשנה.
    וזה באמת מה שעשיתי שנים.

    אבל עכשיו הוא טוען:" מה פתאום פעמיים בשנה?? אז אמרו לך. אני לא מסכים עם זה".
    הוא טוען שגג גג.. הוא ייתן לי פעם בשנתיים, או יותר.

    כי פשוט לא צריך, שאני בריאה וזה רק מגביר את החרדה.

    יצאתי משם ממש לא רגועה.
    איך בן אדם.. אמנם רופא בבילינסון ומנהל מרפאה, פשוט מגיע ומשנה כל מה שאני רגילה אליו שנים?

    זה לא קצת חוסר אחריות?

    אמרתי לו שזו האחריות שלו שזה לא יהפוך לסרטני.
    הוא אומר שהוא מבטיח שזה לא יהפוך

    ושכל הבדיקות האלה מיותרות. ושהוא לא מסכים עם אף אחד.

    אבל הוא לא אנדוקרינולוג בכלל.
    אחרי כל זה..הוא אמר שיתייעץ עם אנדו.

    באתי לקבוע תור לאנדוקרינולוג כדי לקבל חוות דעת נוספת וכדי לקבל הפניה לאולטרה סאונד ורשום לי שחייב הפניה.
    הוא בחיים לא ייתן לי הפניה, אני פשוט לא יודעת מה לעשות.

    אני לא רגועה בכלל ועומדת לבכות

    בבקשה עזרתך..

    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לעדי

    ד''ר מאיה איש שלום
    25/12/2019

    ערב טוב
    לא ראיתי את תוצאות האולטרהסאונד ולכן קשה לי ליעץ
    אבל בעקרון אחרי שנים של מעקב אם הקשרים ללא מאפיינים חשודים ולא גדלו משמעותית בשנים האחרונות ניתן לרווח את המעקב לאחת לשנתיים
    אם תפקודי תריס תקינים ואין נוגדנים ANTI THYROID PEROXIDASE וכן היו תקינים בעבר אפשר בהחלט לבדוק תפקודי תריס פעם בשנה עד שנתיים אלא אם את מתכננת הריון ואז כדאי לבדוק לפני.
    לילה טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו