מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הפניה לאולטרה סאונד בלוטת התריסעדי24/12/2019
תודה רבה רבה על תגובתך הקודמת.
הייתי היום אצל רופא משפחה חדש, והוא פשוט לא מוכן לתת לי הפניה לאולטרה סאונד בלוטת התריס. בדיקה שנתית שאני רגילה לעשות מ 2012.. בגלל קישריות. עברתי פעם ביופסיה.
הוא טוען "שזה בחיים לא יכול להפוך לסרטני". ואני שואלת, באמת אפשר להבטיח כזה דבר?
הוא טוען שאין טעם לעקוב, בטח לא כל שנה.
אמר לי שאבוא עוד 3 שנים עו 10 שנים ואז הוא אולי ייתן לי.
לגבי בדיקות הדם.. לי נאמר בפירוש על ידי אנדוקרינולוגית ורופאת משפחה קודמת, שעליי לבצע פעמיים בשנה.
וזה באמת מה שעשיתי שנים.
אבל עכשיו הוא טוען:" מה פתאום פעמיים בשנה?? אז אמרו לך. אני לא מסכים עם זה".
הוא טוען שגג גג.. הוא ייתן לי פעם בשנתיים, או יותר.
כי פשוט לא צריך, שאני בריאה וזה רק מגביר את החרדה.
יצאתי משם ממש לא רגועה.
איך בן אדם.. אמנם רופא בבילינסון ומנהל מרפאה, פשוט מגיע ומשנה כל מה שאני רגילה אליו שנים?
זה לא קצת חוסר אחריות?
אמרתי לו שזו האחריות שלו שזה לא יהפוך לסרטני.
הוא אומר שהוא מבטיח שזה לא יהפוך
ושכל הבדיקות האלה מיותרות. ושהוא לא מסכים עם אף אחד.
אבל הוא לא אנדוקרינולוג בכלל.
אחרי כל זה..הוא אמר שיתייעץ עם אנדו.
באתי לקבוע תור לאנדוקרינולוג כדי לקבל חוות דעת נוספת וכדי לקבל הפניה לאולטרה סאונד ורשום לי שחייב הפניה.
הוא בחיים לא ייתן לי הפניה, אני פשוט לא יודעת מה לעשות.
אני לא רגועה בכלל ועומדת לבכות
בבקשה עזרתך..
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לעדי
ד''ר מאיה איש שלום25/12/2019ערב טוב
לא ראיתי את תוצאות האולטרהסאונד ולכן קשה לי ליעץ
אבל בעקרון אחרי שנים של מעקב אם הקשרים ללא מאפיינים חשודים ולא גדלו משמעותית בשנים האחרונות ניתן לרווח את המעקב לאחת לשנתיים
אם תפקודי תריס תקינים ואין נוגדנים ANTI THYROID PEROXIDASE וכן היו תקינים בעבר אפשר בהחלט לבדוק תפקודי תריס פעם בשנה עד שנתיים אלא אם את מתכננת הריון ואז כדאי לבדוק לפני.
לילה טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

