השמנה מפרדניזון ותנגודת לאינסולין

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • השמנה מפרדניזון ותנגודת לאינסולין
    מיכל
    02/01/2020

    שלום,
    יש לי תנגודת לאינסולין שמטופלת עם גלוקומין, ואני שוקלת 66 יל 1.63. עליי לקחת ל 3 שבועות פרדנזיון לאסתמה במינון 40 מ"ג 10 ימים ואז מינון יורד. רציתי בבקשה לברר: במידה ואשלוט ברעב ולא אעבור את ה 1600 קלוריות ליום(שזה מה שאני יכולה לאכול בלי לעלות במשקל), האם חוץ מצבירת נוזלים שיורדת אחרי תקופה עלוהל להיות עלייה נוספת במשקל? כי קראתי באיזה מקום על שינוי בשומן הבטני אבל בלי הסבר. לא הבנתי האם זה עקב אכילת יתר או סתם ככה. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למיכל

    ד''ר מאיה איש שלום
    03/01/2020

    התגובה לנטילת סטרואידים היא אישית. בעקרון בתקופה קצרה אם מקפידים מאוד על תזונה אז אני חושבת שבאמת כפי שכתבת לא צפויה עליה משמעותית במשקל, אך כן עשוי להיות שנוי בפזור השומן (שוב פחות בתקופה קצרה) יש עליה בשומן הבטני העמוק והפחתה של שומן תת עורי ואובדן מסת שריר. אחרי חלוף ההתקף בטח תוכלי לחזור לפעילות גופנית סדירה, אם יש דרך להמנע מסטרואידים פומית כמובן עדיף אבל אם אין אז לא כדאי להסתכן.
    אני יודעת שיש היום טפולים חדשים לאסטמה אמונומודולטורים אבל איני יודעת מה יכול להתאים למצב שלך כי זה לא התחום שלי
    בברכת בריאות שלמה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו