טיפול בטסטוסטרון - ג'ל או זריקות?

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בטסטוסטרון - ג'ל או זריקות?
    דור
    16/01/2020

    שלום ד"ר מאיה,

    בהמשך לשאלה ששאלתי לפני כשבועיים פה (4.1) בעניין טיפול הורמונלי בגבר בגין חשק מיני שנעלם (וכל מה שכרוך בזה), לצד רמות נמוכות של טסטוסטרון כמובן (הגם שאני נוטה לקבל את המלצתך לגבי טיפול בקודמנים לטסטוסטרון כדי לא לפגוע בפוריות שלי) -

    1. למיטב הבנתי ישנן כמה דרכים לקבל טסטוסטרון (האם קיים מעבר לטיפול בג'ל או זריקות גם כדורים?).
    תהיתי מהם היתרונות והחסרונות של כל דרך והאם לדעתך ישנה עדיפות לג'ל או זריקה - וכמו כן האם בתוך זה קיימות שיטות שונות (זריקה יומית? זריקה חודשית? מריחה יומית? מריחה שבועית? וכולי).

    2. האם שימוש בכוריגון או פרגניל צפוי להביא אותי לרמות טסטוסטרון זהות לאלה שגופי יגיע אליהן בטיפול רגיל בטסטוסטרון?


    תודה רבה,
    דור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדור

    ד''ר מאיה איש שלום
    18/01/2020

    אין כדורי טסטוסטרון יש ג'ל או זריקות. הג'ל מריחה יומית זריקות אחת ל-3 חודשים, הג'ל משיג רמה יותר פיזיולוגית אבל הזריקות יותר נוחות. כדאי לדון באפשרויות השונות עם הרופא המטפל. אם יש אשכים מתפקדים אז כוריגון יכול להשיג רמות טסטוסטרון מספקות בדומה לתוסף החצוני
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו