מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רמת הדיוק של בדיקות בלוטת התריסאורית21/01/2020
שלום, אפשר לומר שאני די מיואשת כי מזה 4 שנים אני סובלת מעליה חדה במישקל ונדודי שינה עייפות דיכאון קל.(אני בת 48)
יש לי זפק שפיר על בלוטת התריס. אני בטוחה שהאינסומניה והעליה במישקל שלי הם תוצאה של פעילות לא תקינה של הבלוטה אבל משום מה הבדיקות מראות מצב תקין -מצרפת תוצאות,עשיתי בדיקת קורטיזול גם היא תקינה .
מה עושים?
האם יש עוד בדיקה שאני צריכה לבקש על מנת לעלות על שורש הבעיה שלי
האם יש בדיקות מדוייקות יותר של בלוטת התריס (גם אם באופן פרטי ולא בסל)?
תודה :)
אורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובת לאורית
ד''ר מאיה איש שלום21/01/2020בהחלט תפקוד בלוטת התריס תקין אני לא מכירה בדיקות נוספות להערכת תפקודה מעבר למה שבצעת.
יתכן שנדודי השינה והעליה במשקל קשורים למנפאוזה, אם את קרובה לכך...מחזורים לא סדירים? גלי חום. לעיתים גם בלי הללו מופיעות הפרעות שינה וירידה במשקל.
בנוסף צריך לראות אם הקליניקה מתאימה לתסמונת קושינג שזו תסמונת נדירה של עודף הפרשת קוטיזול.
מציעה לפנות ליעוץ
בברכה, .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אורית21/01/2020היי..עדיין לא מנופאזה. עשיתי בדיקת קורטיזול שיצאה תקינה.
שאלה..בשל חוסר האונים של הרפואה הקונבנציונלית לעלות ולטפל בבעיה..רכשתי סלניום תוסף תזונה של סולגאר שקראתי שמסייע לאיזון הבלוטה ..מה ידוע לך על סלניום? האם אכן מועיל לאיזון? רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאורית
ד''ר מאיה איש שלום21/01/2020הבלוטה שלך מאוזנת. סלניום יש לטול במנון מוגבל ועדיף לא יותר מ-3 חודשים מחשש להשפעה מסרטנת במנון גבוה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אורית21/01/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב סלניום
אורית21/01/2020טוענים בדיוק ההיפך סלניום הוא אנטיאוקסידנט חזק שנלחם בסוגים שונים של סרטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאורית
ד''ר מאיה איש שלום24/01/2020יש גם מחקרים שמראים הפוך את הקשר בין סלניום לסרטן ולכן מגבילים את המנון ומשך השמוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאה אחוז...תודה רבה
אורית26/01/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

